quote:- In de nieuwe commercial van Turkish Airline speelt, naast Kobe Bryant en Lionel Messi, een Nederlands jongetje van 8 jaar uit Haarlem. Hij, Ralph Moerman, is vanavond samen met Marco Grandia, de regisseur van de commercial, bij ons in de studio!
- Djurre de Haan, Marien Dorleijn en Roosmarijn Reijmer over het nieuwe album "Song Reader" van Beck dat enkel bladmuziek bevat. Aansluitend speelt Djurre (ondersteund door het Nederlands Blazers Ensemble) het nummer "Old Shanghai" van dit album.
- Michel van Erp over het tweede deel van zijn project 'Tijd van je Leven'. Hierin volgt hij 11 kinderen tot hun achttiende. Vanavond zit hij, samen met deze kinderen, bij ons aan tafel!
Muziek is er vandaag van Amsterdam Sinfonietta en tafeldame is Claudia de Breij.
Ik zie ook niet veel aansprekends in de line up.quote:
Wees verschillig.quote:VARA dumpt Van der Heyden wegens 'PVV-sympathie'
Schrijver Haye van der Heyden krijgt geen werk meer van de VARA, omdat hij zich in het verleden positief heeft uitgelaten over sommige standpunten van de PVV. Dat zegt Van der Heyden, die na 8 jaar bijdrages te hebben geleverd aan tv-series zoals 'Kinderen Geen Bezwaar' werd bedankt voor bewezen diensten.
In een 'open en eerlijk gesprek' met de VARA-leiding heeft Van der Heyden te horen gekregen dat het voor een omroep met een achterban zoals die van de VARA niet mogelijk is om samen te werken met een freelancer die openlijk sympathie toont voor bepaalde denkbeelden van de partij van Geert Wilders.
'Ik waardeer het dat de VARA zo dapper was om dit duidelijk te maken. Het is natuurlijk veel eenvoudiger om de samenwerking met iemand te verbreken zonder de ware reden te geven. Deze eerlijkheid waardeer ik,' aldus Van der Heyden aan het AD.
De maatregel van de VARA heeft volgens de scenarist direct te maken met zijn opmerking van een jaar geleden over de positieve bijdrage die Wilders en zijn partij aan de Nederlandse democratie hebben geleverd. 'Misschien niet handig, maar ik ga mijn mening niet verbergen. Ik wil mezelf wel elke ochtend in de spiegel kunnen aankijken. Bovendien is de PVV geen extreem rechtse partij. Bepaalde opvattingen van deze partij over bijvoorbeeld de economische verhoudingen zouden een omroep als de VARA moeten aanspreken.'
De VARA liet gisteren in een verklaring weten dat het schrappen van de serie Kinderen Geen Bezwaar niets heeft te maken met de opmerkingen van Van der Heyden over de PVV. Al veel eerder was besloten om met de comedy te stoppen.
Ik vrees dat dat niet Giel Beelen was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou, ik heb vandaag iemand zien overlijden, dus ben nu wel toe aan wat verschillige afleiding.. hopelijk geen kutaflevering vanavond
- In de nieuwe commercial van Turkish Airline speelt, naast Kobe Bryant en Lionel Messi, een Nederlands jongetje van 8 jaar uit Haarlem. Hij, Ralph Moerman, is vanavond samen met Marco Grandia, de regisseur van de commercial, bij ons in de studio!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Die reclame zal wel die met Messi en Coby Briant zijn
Edit even teruglezen wil wel eens helpen, ja dus
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet Giel Beelen was.
Nee, maar we hadden hier gister de stille hoop dat het zou gebeuren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]maar Giel staat niet op het programma vanavond?
De line up staat in de fipo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze bedoelen natuurlijk dat de meeste schade fake is en helemaal niet door inbraak ontstaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:26 schreef Specularium het volgende:
Vind die reclame met het anti-inbraakgordijn een beetje raar.
Alsof je zelf schade maakt als er bij je wordt ingebroken.
Dá's in ieder geval het góeie nieuws.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, heb gisteren niet gezien, zal maar niet terugkijken dan ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden hier gister de stille hoop dat het zou gebeuren.
Ik weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |