Leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Meestal doen ze ook niet zo moeilijk.
Ik ben trouwens wel heel blij met mijn trui/jurk en jasje van de Maison Martin Margiela collectie.
Ze zijn echt tof.![]()
Tof! Ben benieuwd hoe die valt, want die vind ik ook wel heel tof.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leuk!
Vanmiddag komt de rok, het schijnt
Jouw postbode niet, maar 'de machine' kan het niet aan blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef Chicolate het volgende:
Mijn postbode propt alles er altijd gewoon in (ondanks zeer smalle en platte brievenbus), ook als het boeken of tijdschriften zijn die je eigenlijk zonder kreukels had willen hebben. Dus met een jurk moet ie geen problemen hebben
.
Hoe dik is het pakketje dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw postbode niet, maar 'de machine' kan het niet aan blijkbaar.
Dun genoeg dat ik 'em er doorheen kon trekken zonder iets te molesteren, maar 'de machine trekt het er niet doorheen' dus....quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe dik is het pakketje dan?
Ander postverzendpunt proberen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dun genoeg dat ik 'em er doorheen kon trekken zonder iets te molesteren, maar 'de machine trekt het er niet doorheen' dus....
"quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ander postverzendpunt proberen?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:03 schreef loveli het volgende:
Ik was niet bang dat de envelop zou sneuvelen, maar volgens mij hebben we de logistieke oplossing gevonden in een koerier
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Grmbl. Had onder de douche een heel tof iets bedacht voor m'n onderzoek en nu ben ik het half weer kwijt
Lijstje maken dan maar...
Oeh, het kwam net weer in m'n hoofd![]()
Geinig!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit jasje: [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K65%2005176%2008103%2077%200449%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en deze trui: [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K65%2005992%2073210%2077%200446%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Met superlange mouwen overigens!Maar wel heel warm en tof.
Ik heb een kleintje gekocht bij de AH, was maar zes euro!quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker gegeten, die pompoencurry ga ik onthouden!
Bij het kerstcadeau van lief (bonnen) zaten minikerstballetjes, dus we hebben een excuus voor een miniboompje
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net voor eten gekocht voor een zwervereen grote kotelet en 3 aardappelrosti
hij vroeg of ik geld had, ik zeg, waarvoor? hij wijst naar een kraampje aan de overkant
. Ik had alleen 50 euro, vond ik beetje gortig, maar toen hebben we gezellig samen iets gekocht. Een kotelet van de flamegrill voor hem, en 3 rosti, 2 voor hem en 1 voor mij.
Lief!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net voor eten gekocht voor een zwervereen grote kotelet en 3 aardappelrosti
hij vroeg of ik geld had, ik zeg, waarvoor? hij wijst naar een kraampje aan de overkant
. Ik had alleen 50 euro, vond ik beetje gortig, maar toen hebben we gezellig samen iets gekocht. Een kotelet van de flamegrill voor hem, en 3 rosti, 2 voor hem en 1 voor mij.
Heb geen zin in verkleden voor een foto, maar hij is mooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tof! Ben benieuwd hoe die valt, want die vind ik ook wel heel tof.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Ahw!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Ik heb dit jaar bedacht dat ik maar een paar dingen mag kopen, maar dan wel dat ik het nog heel lang kan dragen. Ik heb van de h&m designer collectie bijna altijd wel wat gekocht. Behalve niet van Versace, dat was niet helemaal mijn ding. De roze leren jurk met studs vond ik wel leuk, maar niet 200 euro leuk. Zwarte regenjas van comme des garcons heb ik echt al een paar jaar heul veul plezier van. Evenals het zwarte kimonopak van sonia rykiel. Die laatste ga ik meenemen op reis heb ik besloten. Prima outfit voor 's avonds, mits op strand in niet te fel licht, want slightly see-through.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook shoppen, laad al regelmatig een internetwinkelwagentje vol. Om vervolgens de boel er weer uit te gooien wegens te weinig geld.
Dit houd ik vol met door mijn eigen belofte dat ik in maart/april los mag gaan op lente- en zomerkleding!
De col, of die kasjmier? Die kasjmier kan je wel een achtling in vervoeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die trui is tof! Kan ie ook met zwangerpens? Waar komt ie vandaan?
Die coltrui kan heel goed met babypens, denk ik! Maar geen idee of 'ie nog verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die trui is tof! Kan ie ook met zwangerpens? Waar komt ie vandaan?
Ja, ik moet ook beter letten op het kopen van dingen die lang mee kunnen. En dingen leren combineren, in plaats van een geweldig jasje kopen, maar er vervolgens (bijna) niks bij hebben!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bedacht dat ik maar een paar dingen mag kopen, maar dan wel dat ik het nog heel lang kan dragen. Ik heb van de h&m designer collectie bijna altijd wel wat gekocht. Behalve niet van Versace, dat was niet helemaal mijn ding. De roze leren jurk met studs vond ik wel leuk, maar niet 200 euro leuk. Zwarte regenjas van comme des garcons heb ik echt al een paar jaar heul veul plezier van. Evenals het zwarte kimonopak van sonia rykiel. Die laatste ga ik meenemen op reis heb ik besloten. Prima outfit voor 's avonds, mits op strand in niet te fel licht, want slightly see-through.
Vroeg opstaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die coltrui kan heel goed met babypens, denk ik! Maar geen idee of 'ie nog verkrijgbaar is.
Ga ik morgen doen voor het rokje!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vroeg opstaanh&m vult in de ochtend bij.
Voor mij is die trui niet flatteus ben ik bang, met de curves.
De truc is dus om morgenochtend vroeg te kijken. Uurtje of 6 is het beste, dan is alles weer bijgevuld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:34 schreef loveli het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)74-A#article=06274-A
cashmere trui blauw small, wit uitverkocht
http://www.hm.com/nl/product/05992?article=05992-A#shopOrigin=SA
die andere trui, nog in S en M
Die kan je wel als jurk aan ja.quote:
Henks trui is voor Phaidra een jurk en voor Ml-etje een tuniek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap het ng steeds niet.. wat is een jurk, wat is een tuniek , wat is een lange trui..
Was morgen vrij nu niet meer, zieke collega dus trusten
Ai, das minder. Sterkte morgen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap het ng steeds niet.. wat is een jurk, wat is een tuniek , wat is een lange trui..
Was morgen vrij nu niet meer, zieke collega dus trusten
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Henks trui is voor Phaidra een jurk en voor Ml-etje een tuniek.
Hoeveel mag het kosten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]voor mij is het al een jurk Li
Oh enne je mag mij helpen binnenkort, ik wil een little black dress die wat voor me doet en die honderd jaar mee kan
Oja, bah. Die hoor je steeds vaker. Vooral in de media. Heb ooit eens een artikeltje gelezen over waar deze "r" vandaan kwam en hoe het zich verpreid door NL, te beginnen bij hoogopgeleide vrouwen in de randstad. Was volgens mij een stuk uit de Volkskrant.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even klagen hoor... Ik ben nu al vijf uur bezig met het zoeken naar de juiste literatuur voor een studievraag die in maximaal vijfhonderd woorden beantwoord mag worden (dus amper wat). De essay die ik moest schrijven heb ik allang af en dit wil gewoon niet.
*zucht* straks maar de docent mailen erover...
(het gaat over de "bekakte r". Veel meer dan over mensen die het taalverloedering vinden is er echt niks over te vinden dat nuttig is)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoeveel mag het kosten?
ohw wacht...Li mag al helpen![]()
1 heel drankje dus?quote:
Dat kan ik zelfquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jij ook hoor.
[..]
1 heel drankje dus?
[..]
Dat kan ik zelf
De trui komt bij mij tot halverwege mn dijen, dus eigenlijk al een jurk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Henks trui is voor Phaidra een jurk en voor Ml-etje een tuniek.
Ja, ik weet het... het is op zich een fascinerend iets, gezien taalveranderingen meestal niet zo snel gaan als deze klank (en dat letters meestal niet zoveel verschillende uitspreek mogelijkheden hebben), helaas mag ik me niet om dat stuk druk maken (mijn opleiding erkent het gewoon niet als een Nederlandse klankquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja, bah. Die hoor je steeds vaker. Vooral in de media. Heb ooit eens een artikeltje gelezen over waar deze "r" vandaan kwam en hoe het zich verpreid door NL, te beginnen bij hoogopgeleide vrouwen in de randstad. Was volgens mij een stuk uit de Volkskrant.
Ik weet nog wel ergens een outlet waar we wel eens zouden kunnen slagen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zo laag mogelijkHet moet gewoon een goed jurkje zijn zonder enorm duur te zijn.
Maar ook geen goedkoop is duurkoop gevalletje.
Okay, dan heb je niet zo veel aan mijn tip. Li, succesquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zo laag mogelijkHet moet gewoon een goed jurkje zijn zonder enorm duur te zijn.
Maar ook geen goedkoop is duurkoop gevalletje.
^^quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens een outlet waar we wel eens zouden kunnen slagen.
Nu ben ik wel nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, dan heb je niet zo veel aan mijn tip. Li, succes![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens een outlet waar we wel eens zouden kunnen slagen.
Hij is wel leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Deze is ook gaaf maar dan ben ik zo plat als een dubbeltje
http://www.voorwinden.nl/vila-dames-jurk/A246717/
Mooi jurk, maar ik vind het decollete zo heftigquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij is wel leuk!
Maar tis voor kerst dus....heeft hier kijken weinig zin:
http://www.mirjambax.com/index.html
Kwam ik al eerder mee, maar is meer voor zakelijk en casual.
Gaat om de site. Je kan de jurkjes zelf samenstellen, type hals, mouwen en lengte.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mooi jurk, maar ik vind het decollete zo heftigNeits voor werk iig.
Heb jij er eentje laten maken van die site? En een foto?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaat om de site. Je kan de jurkjes zelf samenstellen, type hals, mouwen en lengte.
Ja! De voorbeeldfoto op de homepagina, maar dan met gepaste V halsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij er eentje laten maken van die site? En een foto?
Oja, je lijstje. Ik vind het wel oke denk ik. Hoe lang ben je ook alweer? En hoe oud? En sportte je nu ook?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:21 schreef _mille-feuille_ het volgende:
![]()
Kom mij ook maar weer eens melden, een paar weken te vroeg. Ben nog op gewicht nu, maar wil dat wel ook zo houden. Ik vind het in de winter toch een stuk lastiger om fatsoenlijk te eten. Dus lijstje:
O: 2 mokken koffie verkeerd en havermout met appel en kaneel
T: mandarijn
L: 4 speltboterhammen met appel-perenstroop
T: mandarijn en gekookt ei
D: hutspot met groenteschijf
Beetje veel zoet, maar voor de rest wel oké denk ik?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik was een bietje aan het scrollen en zag Ml's link en dacht: "Post Ml nou een link over queefs?"
Sorryquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja, bah. Die hoor je steeds vaker. Vooral in de media. Heb ooit eens een artikeltje gelezen over waar deze "r" vandaan kwam en hoe het zich verpreid door NL, te beginnen bij hoogopgeleide vrouwen in de randstad. Was volgens mij een stuk uit de Volkskrant.
1.62, in de dertigquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja, je lijstje. Ik vind het wel oke denk ik. Hoe lang ben je ook alweer? En hoe oud? En sportte je nu ook?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:13 schreef MarMar het volgende:
Ik heb een echte aanwezige Friese "r"Zoeentje waar je trommelvliesjes van gaan trillen.
Ik kwoot mezelf nog even:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Perruche het volgende:
Oooh als iemand bij de H&M gaat bestellen; ik wil wel die kasjmier trui in een maatje M of S!
Hij moet zo ongeveer doen wat dat dat roze jurkje doet, gok ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne je mag mij helpen binnenkort, ik wil een little black dress die wat voor me doet en die honderd jaar mee kan
Handig met jouw naamquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef MarMar het volgende:
Mijn lief kan echt géén R en daar pesten de meisjes en ik hem altijd mee
Whehe, hij zegt vaak schatje, volgens mij ook alleen daaromquote:
als je je adres pm't (of dm't) dan doe ik morgenochtend een poging voor je inclusief korting en bezorging op je huisadres.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Perruche het volgende:
Oooh als iemand bij de H&M gaat bestellen; ik wil wel die kasjmier trui in een maatje M of S!
Helaas, ze hebben m niet op dit moment!quote:
Nee hoor, die r heb jij niet. Het is een andere r, gecombineerd met een andere klinkeruitspraak. Ik heb het over zo'n zie-mij-eens-semi-uit-het-gooi-maar-stiekum-uit-bakkum-komen-r. Jouw r is volgens mij zuidhollands.quote:
Fuck. Ik ben te laat. UItverkocht. Gisteravond was ie er nog in D. En toe dacht ik "ik wacht tot morgen, dan is de rest van de bestelling er ook". NOtquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
als je je adres pm't (of dm't) dan doe ik morgenochtend een poging voor je inclusief korting en bezorging op je huisadres.
Dat bedacht ik me ook. Dit weekend shopping weekend met man, dus het geld komt wel op.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 07:52 schreef Perruche het volgende:
ik heb gedroomd dat ik met een oud-collega ging eten en dat zijn vriendin langs kwam en dat die jaloers was. Toen waren we in een huis en was er een soort gevecht met spionnen en toen ging de wekker
Goedemorgen!
Veel keus in mannen dusquote:Op woensdag 12 december 2012 08:06 schreef Perruche het volgende:
Och erm nallieen ook een voor aurum!
Buffet ontbijtveel keus! er zitten 15 mannen in Pak, 2 wat oudere vrouwen en ik.
Ja, direct vast aan het slaapgedeelte, dus ik ga zo gelijk het beddengoed stomen. Maar moet echt een bak inklimmen over een soort muurtje van ik denk wel 80/90 cm hoog. Echt geschikt voor zwangere vrouwen deze kamerquote:Op woensdag 12 december 2012 08:16 schreef Perruche het volgende:
xm, arme jij! Is de douche daar nog in? Knap
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, direct vast aan het slaapgedeelte, dus ik ga zo gelijk het beddengoed stomen. Maar moet echt een bak inklimmen over een soort muurtje van ik denk wel 80/90 cm hoog. Echt geschikt voor zwangere vrouwen deze kamer. En leef uit m'n rolkoffer want er is geen plek om kleding op te hangen of neer te leggen.
Ik zou gewoon de zwangerschapskaart spelen bij de receptie.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, direct vast aan het slaapgedeelte, dus ik ga zo gelijk het beddengoed stomen. Maar moet echt een bak inklimmen over een soort muurtje van ik denk wel 80/90 cm hoog. Echt geschikt voor zwangere vrouwen deze kamer. En leef uit m'n rolkoffer want er is geen plek om kleding op te hangen of neer te leggen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij moet zo ongeveer doen wat dat dat roze jurkje doet, gok ik.
ik ben vannacht twee keer wakker geworden vlak voordat ik dood ging. Niet zo leuk. Verder moest ik vanmnorgen weer door een verse laag sneeuw ploegen, dat was wel een goede B.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:52 schreef Perruche het volgende:
ik heb gedroomd dat ik met een oud-collega ging eten en dat zijn vriendin langs kwam en dat die jaloers was. Toen waren we in een huis en was er een soort gevecht met spionnen en toen ging de wekker
Goedemorgen!
Nee ook geen Amsterdamse A meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:35 schreef loveli het volgende:
Heb je nog wel een Amsterdamse L en S?
Die hang ik boven mijn bedquote:Op woensdag 12 december 2012 09:08 schreef loveli het volgende:
Ach ja, liever dik op de fiets dan dun op de scootmobiel.
Korte cursusquote:Op woensdag 12 december 2012 09:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ook geen Amsterdamse A meer.
Jajajaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |