Je vergat een deel.quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Of dat je Sandra wel of niet goed vindt is een kwestie van smaak, het is voor mij onbetwistbaar dat ze zeer goed kan zingen.
Daarom wint ook nooit de beste omdat het meerendeel dat stemt zo a muzikaal als de pest isquote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vergat niets. Je kan 100% objectief met software aantonen dat ze goed kan zingen en dat Johannes vals zingt. Ik kan het niet helpen als anderen een slecht gehoor hebben voor tonen maar ik ben nog niemand tegen gekomen die een goed 'muzikaal' gehoor heeft en die het niet eens is met wat ik hierboven stelde.
Sorry. Ik moest wéér lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vergat niets. Je kan 100% objectief met software aantonen dat ze goed kan zingen en dat Johannes vals zingt. Ik kan het niet helpen als anderen een slecht gehoor hebben voor tonen maar ik ben nog niemand tegen gekomen die een goed 'muzikaal' gehoor heeft en die het niet eens is met wat ik hierboven stelde.
Jullie moeten allebei gewoon kappenquote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mods, hoe lang laten jullie hem nog doorgaan met trollen? Je kan iemand bannen voor een subforum.
?quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie moeten allebei gewoon kappen
Wat zegt die software over Eyelar? Ben ik wel benieuwd naar, want mijn oren zeiden:quote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar ik moest hier hardop om lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zegt die software over Eyelar? Ben ik wel benieuwd naar, want mijn oren zeiden:
Dat kan een mod niet. En een banaanvraag is ook banwaardigquote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mods, hoe lang laten jullie hem nog doorgaan met trollen? Je kan iemand bannen voor een subforum.
constant iemand bashen in een adoratietopic is wel banwaardig, KLB is er voor mensen zoals hem.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan een mod niet. En een banaanvraag is ook banwaardig
Zoals hij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
constant iemand bashen in een adoratietopic is wel banwaardig, KLB is er voor mensen zoals hem.
En die afdeling wordt gerund door kleuters.
Crewbashen is ook banwaardig. Just sayingquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
constant iemand bashen in een adoratietopic is wel banwaardig, KLB is er voor mensen zoals hem.
En die afdeling wordt gerund door kleuters.
Ja sorry, ik zag daar net een mod zo hard trollen, ging echt te verquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Crewbashen is ook banwaardig. Just saying
Zelfs de topictitel geeft al aan dat je mag adoreren of verafschuwen.
Ja "Mensen met een niet 13 in een dozijn smaak"quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef MaLo het volgende:
Justin heeft Beliebers en GaGa heeft Monsters. Hebben de fans van Sandra ook al een eigen 'groepsnaam'? Oprechte interesse
is het hier ooit anders geweest? hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
Heel goed! Zo wek je totaal niet dezelfde discussie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |