Natuurijk niet maar ik begrijp niet goed wat voor conclusie jij daar uit trekt.quote:Op maandag 17 december 2012 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb niet de indruk dat de kopers per se ook stemmers zijn.
Leuk idee voor een feestje van een wijk of een vereniging?quote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef iBenny het volgende:
¤ 3.975,- (excl 6% BTW) voor een half uurtje Sandra
Geen verrassing:quote:
Sorry. Maar ik moest hierom lachenquote:Op maandag 17 december 2012 15:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuk idee voor een feestje van een wijk of een vereniging?
Ik heb geen idee wat de standaard bedragen zijn maar bedenk wel dat je het niet mag vergelijken met normale uurlonen aangezien je nu eenmaal niet 8 uur per dag kan optreden, er bij zo'n optreden heel wat meer mensen komen kijken dan allen Sandra en dat de platenmaatschappij ook een flink deel van de opbrengsten wil.
Heb jij enig idee wat het kost om zo'n optreden te organiseren? Vervoer van mensen, instrumenten, speakers, afschrijfkosten, loon voor alle medewerkers (iemand moet de apparatuur opstellen) enz.quote:Op maandag 17 december 2012 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik moest hierom lachen.
Ja hehe. Het is alleen zo grappig dat je ook bij dit weer in de verdediging schietquote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat het kost om zo'n optreden te organiseren? Vervoer van mensen en instrumenten, loon voor alle medewerkers (iemand moet de apparatuur opstellen) enz.
Nee, ik moest er gewoon even om lachen. Wat dacht je nou, dat je hier even moest vertellen dat je 'het niet mag vergelijken met normale uurlonen'. No shit sherlock...quote:Op maandag 17 december 2012 15:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jij bent hier echt alleen maar aan het trollen hè. Blijkbaar zijn wij te aantrekkelijk voedsel voor trollen of iets dergelijks.
Je bent gezakt voor de leesvaardigheidstest, ik gaf iets meer uitleg dan dat. Aangezien mensen verbaasd zijn over de hoogte van het bedrag leek wat toelichting mij niet overbodig.quote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik moest er gewoon even om lachen. Wat dacht je nou, dat je hier even moest vertellen dat je 'het niet mag vergelijken met normale uurlonen'. No shit sherlock...
Ja inderdaad. Je moest nog een open deur of vijf intrappen. Prima gelezen dusquote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor de leesvaardigheidstest. Ik gaf iets meer uitleg dan dat. Aangezien mensen verbaasd zijn over de hoogte van het bedrag leek wat toelichting mij niet overbodig.
Nee, je plaatst wat trollerige one liners in een topic van een artiest waar je niks mee hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Je moest nog een open deur of vijf intrappen. Prima gelezen dus.
Je schiet gewoon weer in de verdediging, terwijl er niet eens zo zeer werd aangevallen.
En trollen? Ik geloof dat we hier gewoon wat discussie hebben.
Misschien moest je eens opzoeken wat trollen precies betekent.quote:Op maandag 17 december 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, je plaatst wat trollerige one liners in een topic van een artiest waar je niks mee hebt.
Wat wil je ermee bereiken?quote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moest je eens opzoeken wat trollen precies betekent.
En de laatste keer dat ik keek was het niet verboden tegengas te geven in een topique over een artiest waar ik niets mee heb.
Tegengas en daarbij dus mijn mening geven. Maar goed, dat stond ook in mijn vorige post. Ik zal verder niets over lezen zeggen, want dan denk je weer dat ik aan het trollen ben.quote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat wil je ermee bereiken?
als je geen zinnig antwoord hebt dan is je troll status bevestigd.
Ik weet zeer goed wat een trol is, ik weet ook dat jij geen goede bent.
We wisten jou mening al 3 topics geleden.quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tegengas en daarbij dus mijn mening geven. Maar goed, dat stond ook in mijn vorige post. Ik zal verder niets over lezen zeggen, want dan denk je weer dat ik aan het trollen ben.
Waarom blijf je er dan naar vragen?quote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef BzP het volgende:
[..]
We wisten jou mening al 3 topics geleden.
Wat wil je met al die additionele negatieve dingen bereiken?
Jij bent echt een slechte troll hahaquote:Op maandag 17 december 2012 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan naar vragen?
Ik wil jullie er graag op blijven wijzen dat ze zo goed niet is als jullie denken. Dat zie ik in deze laatste dagen op aard als mijn schone taak.
Waar komt jouw behoefte vandaan om te zeggen dat Johannes niet kan zingen?quote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waar komt jouw behoefte toch vandaan om er op te wijzen dat haar stijl jou niet zo aanspreekt?
In ieder geval is hij nog een heel klein beetje grappig met zijn "de laatste dagen op aarde".quote:
Dat klopt! Mijn vader heeft onder bedreiging van een vuurwapen ook gesmst (hij is geen Fries). Behoorlijk heftig, maar zo zijn die Friezen. Een voor allen, allen voor een.quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Die zag ik van mijlenver aankomen. Daar zit nu het essentiëel verschil. Of dat je Sandra wel of niet goed vindt is een kwestie van smaak, het is onbetwistbaar dat ze zeer goed kan zingen. Dat Johannes niet kan zingen heeft niets met smaak te maken, dit kan gewoon objectief worden waargenomen door iedereen die er een klein beetje verstand van heeft en die niet al te toondoof is.
Objectief vs. subjectief, dat is het verschil.
PS
Inmiddels is het wel duidelijk dat Johannes enkel doorging omdat in Friesland een massahysterie gaande was, net als vorig jaar toen de matig zingende Iris won. Dat heb jij zelf notabene uitgelegd: TAL / Johannes Rypma #2 - Eindbaas.
Ja het geringe greintje geloofwaardigheid wat hij had verdween bij dat stukje ja.quote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In ieder geval is hij nog een heel klein beetje grappig met zijn "de laatste dagen op aarde".
Ha, jij hebt gevoel voor humor.quote:Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat klopt! Mijn vader heeft onder bedreiging van een vuurwapen ook gesmst (hij is geen Fries). Behoorlijk heftig, maar zo zijn die Friezen. Een voor allen, allen voor een.
Je vergat een deel.quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Of dat je Sandra wel of niet goed vindt is een kwestie van smaak, het is voor mij onbetwistbaar dat ze zeer goed kan zingen.
Daarom wint ook nooit de beste omdat het meerendeel dat stemt zo a muzikaal als de pest isquote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vergat niets. Je kan 100% objectief met software aantonen dat ze goed kan zingen en dat Johannes vals zingt. Ik kan het niet helpen als anderen een slecht gehoor hebben voor tonen maar ik ben nog niemand tegen gekomen die een goed 'muzikaal' gehoor heeft en die het niet eens is met wat ik hierboven stelde.
Sorry. Ik moest wéér lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vergat niets. Je kan 100% objectief met software aantonen dat ze goed kan zingen en dat Johannes vals zingt. Ik kan het niet helpen als anderen een slecht gehoor hebben voor tonen maar ik ben nog niemand tegen gekomen die een goed 'muzikaal' gehoor heeft en die het niet eens is met wat ik hierboven stelde.
Jullie moeten allebei gewoon kappenquote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mods, hoe lang laten jullie hem nog doorgaan met trollen? Je kan iemand bannen voor een subforum.
?quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie moeten allebei gewoon kappen
Wat zegt die software over Eyelar? Ben ik wel benieuwd naar, want mijn oren zeiden:quote:Op maandag 17 december 2012 17:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar ik moest hier hardop om lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zegt die software over Eyelar? Ben ik wel benieuwd naar, want mijn oren zeiden:
Dat kan een mod niet. En een banaanvraag is ook banwaardigquote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mods, hoe lang laten jullie hem nog doorgaan met trollen? Je kan iemand bannen voor een subforum.
constant iemand bashen in een adoratietopic is wel banwaardig, KLB is er voor mensen zoals hem.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan een mod niet. En een banaanvraag is ook banwaardig
Zoals hij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
constant iemand bashen in een adoratietopic is wel banwaardig, KLB is er voor mensen zoals hem.
En die afdeling wordt gerund door kleuters.
Crewbashen is ook banwaardig. Just sayingquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
constant iemand bashen in een adoratietopic is wel banwaardig, KLB is er voor mensen zoals hem.
En die afdeling wordt gerund door kleuters.
Ja sorry, ik zag daar net een mod zo hard trollen, ging echt te verquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Crewbashen is ook banwaardig. Just saying
Zelfs de topictitel geeft al aan dat je mag adoreren of verafschuwen.
Ja "Mensen met een niet 13 in een dozijn smaak"quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef MaLo het volgende:
Justin heeft Beliebers en GaGa heeft Monsters. Hebben de fans van Sandra ook al een eigen 'groepsnaam'? Oprechte interesse
is het hier ooit anders geweest? hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
Heel goed! Zo wek je totaal niet dezelfde discussie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |