SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lapohunters..
Zo komt het soms wel op mij over. Misschien lees ik het dan wel verkeerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Ik hoef echt niet zielig gevonden te worden.![]()
Bruine kerstster?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik huntte niet, maar niemand wou hem pakkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Kreator het volgende:
Lapohunters..
[..]
Zo komt het soms wel op mij over. Misschien lees ik het dan wel verkeerd.
Dus offerde ik me maar op voor het grotere goed, alle kritiek over me heen krijgend![]()
![]()
Stel je voor dat je 4 seconden moet wachten idd. Flippie Faalhaas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik huntte niet, maar niemand wou hem pakken![]()
Sneeuw
Dat komt waarschijnlijk omdat je mij ook nog uit mijn depressieve tijd kent en ik toen wel erg die neiging had.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Kreator het volgende:
Lapohunters..
[..]
Zo komt het soms wel op mij over. Misschien lees ik het dan wel verkeerd.
Nu ben ik niet zielig, word ik niet zielig en hoef ik al helemaal niet zielig gevonden te worden. Ik ben zo gelukkig als maar kan, alleen mis ik de liefde zo af en toe. That's all.
Het overdrijven, wat ik dan wel eens wil doen, is puur om anderen uit hun zeikmodus te halen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Je postte rete snel na de een na laatste post haha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik huntte niet, maar niemand wou hem pakken
Dus offerde ik me maar op voor het grotere goed, alle kritiek over me heen krijgend![]()
Ik weet niet waar jij hebt leren klokkijken, maar ineens postte niemand meer. Bijna 1 volle minuut langquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 4 seconden moet wachten idd. Flippie Faalhaas.![]()
![]()
hier vanochtendquote:
Nee hoor, bijna 1 minuut gewachtquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je postte rete snel na de een na laatste post haha.![]()
![]()
1na laatste post: dinsdag 11 december 2012 @ 14:21:11
Lapo: dinsdag 11 december 2012 @ 14:22:00
En nu weer verder met belangrijkere dingen!![]()
![]()
Big fucking deal. Serieus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nu weer verder met belangrijkere dingen!
Maar serieus, wooptiefuckingdoo dat er even een minuut niet gepost wordt?What you forget, you are gonna repeat.
Jezus christusquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nu weer verder met belangrijkere dingen!.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nobody cares about belangrijkere dingen? Helaas moet je bijna een heel topic wachten voordat jij weer aan je trekken komt TGNDquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, wooptiefuckingdoo dat er even een minuut niet gepost wordt?![]()
![]()
That this can in ze Nethurlunds!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, wooptiefuckingdoo dat er even een minuut niet gepost wordt?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja, schaamteloos hoe het hele topic dood viel omdat niemand de lapo wou maken. En dan doe ik het maar, is het ook weer niet goed!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
That this can in ze Nethurlunds!![]()
![]()
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik sluit niet uit dat er binnenkort kamervragen over gesteld gaan worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos hoe het hele topic dood viel omdat niemand de lapo wou maken. En dan doe ik het maar, is het ook weer niet goed!![]()
Nee, over die lapo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nobody cares about belangrijkere dingen? Helaas moet je bijna een heel topic wachten voordat jij weer aan je trekken komt TGND
Maar nvm. Jij gaat het gelijk weer op de persoon spelen. Jammer dit.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.![]()
![]()
Naja, ik vond het vanochtend best wel te doen. Daarna ben ik andere dingen gaan doen en ben net pas weer terug. Maar veel plezier met wat je ook gaat doen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.![]()
![]()
Huiswerk is inderdaad gezelliger.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.
Ik ga mijn oma opzoeken. Die is ook gezelliger.
Aju
Op de persoon? Ben je sjaggie ofzo dat je probeert me af te kraken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, over die lapo.
Maar nvm. Jij gaat het gelijk weer op de persoon spelen. Jammer dit.![]()
![]()
Ach, ze hebben daar in Den Haag blijkbaar toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er binnenkort kamervragen over gesteld gaan worden.![]()
![]()
Waar zie jij mij jou afkraken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de persoon? Ben je sjaggie ofzo dat je probeert me af te kraken?
Jij begint op de persoon te spelen met je 'Duurt het weer een heel topic voor jij aan je trekken komt'.
Slaat nergens op dit.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben er nu tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huiswerk is inderdaad gezelliger.
Ik ga mijn oma opzoeken. Die is ook gezelliger.
Aju![]()
![]()
![]()
En op welke manier speel ik op de persoon dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar zie jij mij jou afkraken?
Jij begint op de persoon te spelen met je 'Duurt het weer een heel topic voor jij aan je trekken komt'.
Slaat nergens op dit.
Want volgens mij heb jij iets -heel- anders opgevat dan ik bedoeld had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.Same here... kinderen van school halen en mijn verrassing voorbereiden
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 14:34:17 ]![]()
Dan is het goed, moppie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het overdrijven, wat ik dan wel eens wil doen, is puur om anderen uit hun zeikmodus te halen.
Neuken dan maar?
Oh wacht...![]()
Hee Faxie! Jij nog iets te melden?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee Faxie! Jij nog iets te melden?Niks bijzonders. Net thuis van werk, afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurtje en verder niks in de planning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat voorkom je door die kansloze lapo hunts achterwege te laten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Doet poging om andere draai te geven aan dingen lol![]()
Ik had al gezegd; nvm. Jij gaat erop door, niet ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En op welke manier speel ik op de persoon dan?
Want volgens mij heb jij iets -heel- anders opgevat dan ik bedoeld had
Aju
Wie ga je een onderhoudsbeurt geven?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Net thuis van werk, afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurtje en verder niks in de planning.![]()
De enige liefde in m'n levenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie ga je een onderhoudsbeurt geven?![]()
Man man man, een lapohunt doe je door zo snel mogelijk de lapo te kapen, niet pas na een minuut of zo. Verveel je je of zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat voorkom je door die kansloze lapo hunts achterwege te laten.![]()
![]()
Das hetzelfde als een kleuter die een veel grotere kleuter een trap geeft om vervolgens meteen naar de juf te hollenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al gezegd; nvm. Jij gaat erop door, niet ik.
Aju
Maar goed, jouw leven, veel plezier ermee![]()
![]()
Autoquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan je auto zijn...of je board. Maar ik gok zo je auto?
50/50 he?
Die laat me tenminste niet in de steek, dat kan ik van die kitespullen niet zeggen![]()
![]()
Je weet dat een topic niet na een minuut in de vergetelheid raakt? Ik verveel me niet, ik was een inhoudelijke reply aan het typen en die kon ik niet posten omdat jouw vingeraids in de 300e post stond.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man man man, een lapohunt doe je door zo snel mogelijk de lapo te kapen, niet pas na een minuut of zo. Verveel je je of zo?![]()
Wut?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das hetzelfde als een kleuter die een veel grotere kleuter een trap geeft om vervolgens meteen naar de juf te hollen
Maar goed, jouw leven, veel plezier ermee
Ik zou het afkloppen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Auto
Die laat me tenminste niet in de steek, dat kan ik van die kitespullen niet zeggen![]()
Ga er maar niet op inquote:. Meneer de fantastische discussiëerder houdt er anders nooit over op.
Morgen staat hij met 4 lekke banden en is zijn dynamo verrot!quote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Heb je zoveel kitespullen al gemold dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Auto
Die laat me tenminste niet in de steek, dat kan ik van die kitespullen niet zeggen
Je zou zeggen dat er mbt kitespullen ook kwaliteitsverschil zit in verschillende prijsklassen?![]()
Ik ook. So?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ze maakt veel herrie als je haar berijdt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Wordt heter en heter naarmate je langer rijdt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ze maakt veel herrie als je haar berijdt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jouw leven....veel....plezier.....ermee!quote:
Tis toch echt duidelijk wat er staat maar anyhow, je ging weg toch?
Of blijf je nog even?![]()
![]()
Zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen staat hij met 4 lekke banden en is zijn dynamo verrot!![]()
![]()
Ik zou me kapot lachenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen staat hij met 4 lekke banden en is zijn dynamo verrot!![]()
![]()
Als je curven ook een lijn vind, zeker weten!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je ook mooie lijnen en een goede uitlaat?
En dan nog die pijpen he!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik vind curven een lijn hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je curven ook een lijn vind, zeker weten!
En dan nog die pijpen he!![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef Kreator het volgende:
Is Magntronkoffie een soort downsydroomfokkertje ofzo? Tijnbrein-kloon?![]()
![]()
Prijzen ontlopen elkaar niet zoveel. Paar merken zijn beduidend goedkoper maar die hebben bijvoorbeeld geen tussenhandel en veel minder reclame. Er is wel kwaliteitsverschil, maar dat is niet terug te zien in de prijs. Duur spul kan slecht zijn en andersom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je zoveel kitespullen al gemold dan?
Je zou zeggen dat er mbt kitespullen ook kwaliteitsverschil zit in verschillende prijsklassen?
Maar afgelopen jaar een 11m kite 2 keer doorgescheurd (een keer laten repareren, bij de 2e scheur een nieuwe kite gehaald), een 8m kite 1 keer doorgescheurd, en de nieuwe 11 m kite vol op het opblaasgedeelte gecrashed op scherpe stenen. En van m'n board was een stuk plastic van de voetband door de bout gescheurd (garantie gelukkig)
Tja....![]()
Er is wel een rubber gescheurdquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt heter en heter naarmate je langer rijdt.
stofkap van een schokdemper![]()
![]()
Beter dan dat er een ander rubbertje gescheurd is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is wel een rubber gescheurd
Want dan moet je haar inruilen voor een station.![]()
Kijk! Mannen ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
.
Nu krijg je kleine autootjes!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je bij mij niets te klagen!quote:
Nou ja.. Buiten dat ik een parasiet mee draag dan. Maar hej! Het is niet seksueel overdraagbaar!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
fuchsia ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou het?
Dan noem ik ze fixie, fexie en fuxie![]()
Wat een geruststellingquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je bij mij niets te klagen!
Nou ja.. Buiten dat ik een parasiet mee draag dan. Maar hej! Het is niet seksueel overdraagbaar!![]()
Originaliteit viert hoogtij, zie ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou het?
Dan noem ik ze fixie, fexie en fuxie.
Fuxie. Leuke naam! Zal hem vanavond eens thuis voorstellen.
Zou dat dan bij een meisje of jongen passen?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik heb geen zin om origineel te zijn nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Originaliteit viert hoogtij, zie ik.
![]()
Jongen denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:50 schreef Tally het volgende:
Fuxie. Leuke naam! Zal hem vanavond eens thuis voorstellen.
Zou dat dan bij een meisje of jongen passen?![]()
Hoe heb jij het dan gekregen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je bij mij niets te klagen!
Nou ja.. Buiten dat ik een parasiet mee draag dan. Maar hej! Het is niet seksueel overdraagbaar!![]()
Ik ben geen kloontje nee. En je spelt m'n naam verkeerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef Kreator het volgende:
Is Magntronkoffie een soort downsydroomfokkertje ofzo? Tijnbrein-kloon?![]()
![]()
Het zou heel raar zijn als ik mijn groeiende parasiet nu over zou brengen op Roycoquote:
Gewoon pech dus. Jammerquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prijzen ontlopen elkaar niet zoveel. Paar merken zijn beduidend goedkoper maar die hebben bijvoorbeeld geen tussenhandel en veel minder reclame. Er is wel kwaliteitsverschil, maar dat is niet terug te zien in de prijs. Duur spul kan slecht zijn en andersom.
Maar afgelopen jaar een 11m kite 2 keer doorgescheurd (een keer laten repareren, bij de 2e scheur een nieuwe kite gehaald), een 8m kite 1 keer doorgescheurd, en de nieuwe 11 m kite vol op het opblaasgedeelte gecrashed op scherpe stenen. En van m'n board was een stuk plastic van de voetband door de bout gescheurd (garantie gelukkig)
Tja....![]()
![]()
De buik heb ik er al voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Het zou heel raar zijn als ik mijn groeiende parasiet nu over zou brengen op Royco![]()
Geef je op als draagmoeder. Ik denk dat er best wat vrouwen zijn die daar geld voor over hebbenquote:.
Mja ik kan zeggen dat ik het meeste over 4 maanden kwijt ben. En de rest in de maanden er na welquote:
Ik durf dat over mijn buik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik kan zeggen dat ik het meeste over 4 maanden kwijt ben. En de rest in de maanden er na wel![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef je op als draagmoeder. Ik denk dat er best wat vrouwen zijn die daar geld voor over hebben.
![]()
![]()
Materiaalpech is altijd klote natuurlijk. Zo wordt het een dure hobbyquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... was een leuk jaar wat dat betreft.![]()
400,- Aan kite reparaties. En ook nog een nieuw depowerkoord nodig gehad a 50,- en een lijnenset van 60,- (normaal 200,- maar fabrikanten zetten je gigantisch af, beter laten maken door een ander, scheelt nogal)quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Materiaalpech is altijd klote natuurlijk. Zo wordt het een dure hobby![]()
Nu snap ik waar het vanaf het begin al misging. Jij vat alles wat ik zeg verkeerd op, en andersom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw leven....veel....plezier.....ermee!
Tis toch echt duidelijk wat er staat maar anyhow, je ging weg toch?
Of blijf je nog even?
Laten het maar achter ons ja?Want serieus, miscommuncatie is a bitch
Hmm zal ik nog even doorwerken met de kans dat neuken er vanavond niet in zit i.v.m. bekkenproblemen.
Of nu naar huis zodat ik weet dat ik mijn benen nog uit elkaar krijg vanavond?
Waarom heb je je jas nog niet aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Tally het volgende:
Hmm zal ik nog even doorwerken met de kans dat neuken er vanavond niet in zit i.v.m. bekkenproblemen.
Of nu naar huis zodat ik weet dat ik mijn benen nog uit elkaar krijg vanavond?![]()
naar huis.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Tally het volgende:
Of nu naar huis zodat ik weet dat ik mijn benen nog uit elkaar krijg vanavond?![]()
Pff wat een dilemmaquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Tally het volgende:
![]()
Ik zou nog even doorwerken. Neuken kan ook wel als je oud bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom heb je je jas nog niet aan.quote:quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Pijpen kun je ook wel zonder je bekken trouwens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou nog even doorwerken. Neuken kan ook wel als je oud bent.![]()
Doorwerken, hop hopquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Tally het volgende:
Of nu naar huis zodat ik weet dat ik mijn benen nog uit elkaar krijg vanavond?.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou nog even doorwerken. Neuken kan ook wel als je oud bent.![]()
Wie wil er dan een oud lijk neuken
Drizzt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Wie wil er dan een oud lijk neukenBrutal. Fucking. Metal.![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Mehquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gesloopt door fysio
Daar al wat beter?.
Nope, mijn humeur is ver te zoeken.![]()
Joofmeister
Friekquote:![]()
FL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FL
Dat moment dat de tukkers gingen klappen en wij gingen meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was helaas aan het teletekstsupporteren, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat moment dat de tukkers gingen klappen en wij gingen meedoen
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was helaas aan het teletekstsupporteren, dus ik weet het niet
Goed letten op de supporters op vak west daar zat ik dus ook![]()
![]()
Dat liedje, hoe gaat dat ook alweer... Iets met "En PSV rollen we zo even op?"quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goed letten op de supporters op vak west daar zat ik dus ook
Geen idee, misschien weet drizzt het?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat liedje, hoe gaat dat ook alweer... Iets met "En PSV rollen we zo even op?"![]()
Laten we het hem vragenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet drizzt het?
...Ajax moet dood en AZ moet kapot en [insert tegenstander] rollen we zo even op. Dit seizoen kunnen ze dat beter niet zingen.![]()
Ja is goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu snap ik waar het vanaf het begin al misging. Jij vat alles wat ik zeg verkeerd op, en andersom.
![]()
![]()
Ah, dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu snap ik waar het vanaf het begin al misging. Jij vat alles wat ik zeg verkeerd op, en andersom.
! Dus ik reageer eigenlijk niet echt meer op MK
.
Dat was iets heel andersquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook altijd! Dus ik reageer eigenlijk niet echt meer op MK
.
![]()
![]()
Here we gooo, here we gooo (of Cheerio, kan allebei)quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee, misschien weet drizzt het?
In Enschede zingen we zooo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
En [tegenstander] rollen we zo wel even op![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat soort teksten zou geen enkele club moeten bezigenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Here we gooo, here we gooo (of Cheerio, kan allebei)
En [tegenstander] rollen we zo wel even op!. Wat pretentieus zeg.
Wat een kutles weer.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jawel hoor. Maar er werd een discussie gestart door de docent, maar iedereen reageert zo kinderachtig. Best jammer, had leuk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij ooit een fatsoenlijke les ?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat voor onderwerp?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar er werd een discussie gestart door de docent, maar iedereen reageert zo kinderachtig. Best jammer, had leuk kunnen zijn.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Here we gooo, here we gooo (of Cheerio, kan allebei)
En [tegenstander] rollen we zo wel even op!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Het ging over de dood van die grensrechter, hoe er weer een heel sensatiespektakel van wordt gemaakt. Maar ook over overdreven veiligheidseisen in Nederland en dat er reden is dat er veel Poolse werknemers zijn omdat Nederlanders vaak te lui zijn om zulk werk aan te pakken.quote:
Al met al had hij goede punten (ook al was ik het niet 100% met hem eens), maar iedereen schreeuwde er door heen, liet de man niet eens uitpraten en reageerde op irrelevante details ... Het leek wel een brugklas.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is met zulke onderwerpen ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging over de dood van die grensrechter, hoe er weer een heel sensatiespektakel van wordt gemaakt. Maar ook over overdreven veiligheidseisen in Nederland en dat er reden is dat er veel Poolse werknemers zijn omdat Nederlanders vaak te lui zijn om zulk werk aan te pakken.
Al met al had hij goede punten (ook al was ik het niet 100% met hem eens), maar iedereen schreeuwde er door heen, liet de man niet eens uitpraten en reageerde op irrelevante details ... Het leek wel een brugklas.![]()
Dat is wel stomquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging over de dood van die grensrechter, hoe er weer een heel sensatiespektakel van wordt gemaakt. Maar ook over overdreven veiligheidseisen in Nederland en dat er reden is dat er veel Poolse werknemers zijn omdat Nederlanders vaak te lui zijn om zulk werk aan te pakken.
Al met al had hij goede punten (ook al was ik het niet 100% met hem eens), maar iedereen schreeuwde er door heen, liet de man niet eens uitpraten en reageerde op irrelevante details ... Het leek wel een brugklas.![]()
![]()
Wij tegen de restquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort teksten zou geen enkele club moeten bezigen. Wat pretentieus zeg.
Het was misschien een beetje provocerend, maar je kan toch wel fatsoenlijk een discussie hebben?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is met zulke onderwerpen ook wel te verwachten.
Toen hij bijvoorbeeld zei: "Hoeveel mensen met blond haar en blauwe ogen zie jij deze school schoonmaken?" (over zijn punt dat buitenlanders het meeste vuile werk doen) en iemand reageerde: "Maar ik heb bruin haar en bruine ogen, maar ik ben ook een Nederlander hoor".
Daar gaat het toch niet over?
Je had mijn medestudenten vorig jaar moeten horen toen een van de leraren met de volgende stelling kwam:quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Al met al had hij goede punten (ook al was ik het niet 100% met hem eens), maar iedereen schreeuwde er door heen, liet de man niet eens uitpraten en reageerde op irrelevante details ... Het leek wel een brugklas.
Blanke managers zijn beter dan zwarte managers..
Nee dat kunnen de meeste mensen dus niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was misschien een beetje provocerend, maar je kan toch wel fatsoenlijk een discussie hebben?
Toen hij bijvoorbeeld zei: "Hoeveel mensen met blond haar en blauwe ogen zie jij deze school schoonmaken?" (over zijn punt dat buitenlanders het meeste vuile werk doen) en iemand reageerde: "Maar ik heb bruin haar en bruine ogen, maar ik ben ook een Nederlander hoor".
Daar gaat het toch niet over?![]()
Ook zoiets. Iedereen reageert meteen vanuit een oeremotie, mijn god.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had mijn medestudenten vorig jaar moeten horen toen een van de leraren met de volgende stelling kwam:
Ze trappen er allemaal finaal in.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had mijn medestudenten vorig jaar moeten horen toen een van de leraren met de volgende stelling kwam:
![]()
![]()
Van studenten op het hbo mag je wel meer verwachten, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat kunnen de meeste mensen dus niet.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Uhm, nee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Van studenten op het hbo mag je wel meer verwachten, vind ik zelf.
Ook HBO studenten zijn nog steeds gewoon mensen.![]()
Dus mogen ze als door instinct gedreven apen gewoon door elkaar heen schreeuwen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Ook HBO studenten zijn nog steeds gewoon mensen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, dat was wel grappigquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zoiets. Iedereen reageert meteen vanuit een oeremotie, mijn god.Ze trappen er allemaal finaal in.
. Het ging overigens wel om Afrika, dus niet in de westerse wereld.
Ik zat heel kalm te luisteren naar het geschreeuw en getier. Toen het even twee tellen stil was, ben ik opgestaan en heb kort en bondig verteld dat momenteel de blanke mensen vaak betere managers zijn i.v.m. opleiding en mogelijkheden, maar dat dit in de toekomst best anders kan zijn, wanneer zwarte mensen in hun thuisland dezelfde mogelijkheden hebben.
En toen was het stil, applaudisseerde de leraar en was de les afgelopen.
Ik ben het met Fera eens. Op het HBO moet je toch rationeler kunnen denken en argumenteren dan de gemiddelde MBO-miep.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Ook HBO studenten zijn nog steeds gewoon mensen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was wel grappig. Het ging overigens wel om Afrika, dus niet in de westerse wereld.
Ik zat heel kalm te luisteren naar het geschreeuw en getier. Toen het even twee tellen stil was, ben ik opgestaan en heb kort en bondig verteld dat momenteel de blanke mensen vaak betere managers zijn i.v.m. opleiding en mogelijkheden, maar dat dit in de toekomst best anders kan zijn, wanneer zwarte mensen in hun thuisland dezelfde mogelijkheden hebben.
![]()
![]()
![]()
Ja, dat mogen ze inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus mogen ze als door instinct gedreven apen gewoon door elkaar heen schreeuwen?
Er is geen wet dat als je op het HBO zit of op de Universiteit dat je dan opeens geen instinctief gedrag meer mag vertonen.![]()
Ik denk dat je nu veel MBO-ers onderschat en veel HBO-ers overschat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het met Fera eens. Op het HBO moet je toch rationeler kunnen denken en argumenteren dan de gemiddelde MBO-miep.![]()
Ik heb me er ook niet in gemengd, maar toen de docent aan het praten was, kwamen er gelijk twee tussen. Toen heb ik even duidelijk gezegd dat ik liever naar één iemand tegelijk luister en ze hem de kans moeten geven zijn verhaal te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was wel grappig. Het ging overigens wel om Afrika, dus niet in de westerse wereld.
Toen was het gelijk: "Dat zeg je omdat je het met 'm eens bent". Ja, natuurlijk.
Dat is het punt toch niet. Van mensen die menen een bepaald niveau aan te kunnen, mag je ook een bepaald niveau verwachten. Schreeuwen als bosmongolen hoort daar niet bij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze inderdaad.
Er is geen wet dat als je op het HBO zit of op de Universiteit dat je dan opeens geen instinctief gedrag meer mag vertonen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, jij snapt het punt niet helemaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu veel MBO-ers onderschat en veel HBO-ers overschat.. Op het HBO mag je van mensen verwachten dat ze verder denken dan hun neus lang is.
Dat schreeuwen als bosmongolen doen zelfs onze ministers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet. Van mensen die menen een bepaald niveau aan te kunnen, mag je ook een bepaald niveau verwachten. Schreeuwen als bosmongolen hoort daar niet bij.![]()
En al helemaal dat ze normaal een discussie kunnen voeren, verdomme.
Alsof ons kabinet ook maar enig niveau heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat schreeuwen als bosmongolen doen zelfs onze ministers.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee jij snapt het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het punt niet helemaal. Op het HBO mag je van mensen verwachten dat ze verder denken dan hun neus lang is.
Jullie hechten veel teveel waarde aan het feit dat iemand op het HBO zit.![]()
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen denken dat ik een idioot ben als ik ze vertel op welk niveau ik een opleiding volg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu veel MBO-ers onderschat en veel HBO-ers overschat.
De blik op die mensen hun gezicht als ik ze vraag wat ze denken van het nieuwe regeerakkoord. Priceless.
C'est la vie
Zijn toch bijna allemaal universitair geschoolde mensen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ons kabinet ook maar enig niveau heeft.
Onze premier heeft er zelfs heel lang op gezeten.![]()
Dit is dus precies wat ik wil zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen denken dat ik een idioot ben als ik ze vertel op welk niveau ik een opleiding volg.
De blik op die mensen hun gezicht als ik ze vraag wat ze denken van het nieuwe regeerakkoord. Priceless.
Ik hou van je mijn broeder![]()
![]()
Ik snap het prima. Ik hecht geen waarde aan het feit dat iemand op het HBO zit, ik hecht waarde aan de manier van discussiëren die je van iemand op het HBO mag verwachten. En dat is niet schreeuwen als bosmongolen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet.
Jullie hechten veel teveel waarde aan het feit dat iemand op het HBO zit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zeg ik niet. Maar je zit daar toch om te studeren voor een serieuze functie? Een bepaalde verwachting mag je wel hebben. Op het MBO trouwens ook hoor, daar was ik net zo serieus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet.
Jullie hechten veel teveel waarde aan het feit dat iemand op het HBO zit.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen denken dat ik een idioot ben als ik ze vertel op welk niveau ik een opleiding volg.
De blik op die mensen hun gezicht als ik ze vraag wat ze denken van het nieuwe regeerakkoord. Priceless.Brutal. Fucking. Metal.![]()
En dat verwacht je omdat je er van uit gaat dat een HBO-er een bepaald niveau heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Ik hecht geen waarde aan het feit dat iemand op het HBO zit, ik hecht waarde aan de manier van discussiëren die je van iemand op het HBO mag verwachten. En dat is niet schreeuwen als bosmongolen.
En dat is dus niet zo.![]()
Veel mensen zijn trouwens niet zo oppervlakkig, godzijdank.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik wil zeggen.
Ik hou van je mijn broederC'est la vie
Is het al bijna zondag?
Als je kijkt naar de beroepen en functies die zij later vervullen, mag je dat inderdaad verwachten, ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat verwacht je omdat je er van uit gaat dat een HBO-er een bepaald niveau heeft.
En dat is dus niet zo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik neem toch aan dat dat geen hele rare verwachting is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat verwacht je omdat je er van uit gaat dat een HBO-er een bepaald niveau heeft.
En dat is dus niet zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wacht met smart op de dag dat Timur en Ramon de plek van Giel overnemen.quote:C'est la vie
Dat zou echt episch zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de dag dat Timur en Ramon de plek van Giel overnemen.
Stom onderdeel soms vind ik, zielig als je keihard gedumpt wordt voor die 75 euro..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je wordt niet gedumpt he, de meeste mensen daar hebben nog niksquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom onderdeel soms vind ik, zielig als je keihard gedumpt wordt voor die 75 euro..
Je weet waar je aan meedoet, niks zieligs aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom onderdeel soms vind ik, zielig als je keihard gedumpt wordt voor die 75 euro..C'est la vie
Laatste wedstrijd van het jaar, maar wel mijn eerste wedstrijd in Leeuwardenquote:
Het is ook geen rare verwachting.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dat geen hele rare verwachting is?
Ik vind gewoon niet dat je mensen moet beoordelen op het feit dat ze HBO of MBO of welke opleiding dan ook doen.![]()
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd van het jaar, maar wel mijn eerste wedstrijd in Leeuwarden! Ik zal aan je denken
![]()
![]()
Ik zoek een leuk vestje/bolero'tje voor over mijn jurk voor kerst. Maar ik vind toch godverdomme helemaal niks.
Dat gebeurt toch altijd. Moet je je niet te druk over willen makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook geen rare verwachting.
Ik vind gewoon niet dat je mensen moet beoordelen op het feit dat ze HBO of MBO of welke opleiding dan ook doen.
Vind het meestal wel hilarisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom onderdeel soms vind ik, zielig als je keihard gedumpt wordt voor die 75 euro..
En dat weet je van te voren als je er aan mee doet he.![]()
Nee ok, maar als je er aan mee doet heb je tochwel een bepaalde verwachting..quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je wordt niet gedumpt he, de meeste mensen daar hebben nog niks
Zoals dat meisje van afgelopen zondag..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik beoordeel toch ook niemand? Ik heb het over verwachtingen. En ik vind dat de verwachting voor een HBO'er heel anders is dan van een MBO'er. Vind ik de MBO'er daarom minder? Nee, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook geen rare verwachting.
Ik vind gewoon niet dat je mensen moet beoordelen op het feit dat ze HBO of MBO of welke opleiding dan ook doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sorry, maar ik vind de term gemiddelde MBO miep niet echt heel erg positief klinken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beoordeel toch ook niemand? Ik heb het over verwachtingen. En ik vind dat de verwachting voor een HBO'er heel anders is dan van een MBO'er. Vind ik de MBO'er daarom minder? Nee, dat heb ik nooit gezegd.![]()
Wel jammer dat ik als starter van de discussie volledig genegeerd wordt.
Ik heb nog geen pak voor vrijdag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
Ik zoek een leuk vestje/bolero'tje voor over mijn jurk voor kerst. Maar ik vind toch godverdomme helemaal niks.
![]()
Dit soort foutjes ben ik niet van jou gewendquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
Wel jammer dat ik als starter van de discussie volledig genegeerd wordt.
Echter is het ook niet negatief. Ik wilde het verschil wat aandikken en volgens mij is dat prima gelukt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de term gemiddelde MBO miep niet echt heel erg positief klinken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het klinkt wel heel negatief.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter is het ook niet negatief. Ik wilde het verschil wat aandikken en volgens mij is dat prima gelukt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik wil wel op je reageren, maar volgens mij delen wij ongeveer dezelfde mening, dus dan is dat een beetje loosquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef Fera het volgende:
Wel jammer dat ik als starter van de discussie volledig genegeerd wordt..
Kan gebeuren, geen zin om het nu aan te passen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit soort foutjes ben ik niet van jou gewendA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Flikker toch op Samzz, je bedoelde het gewoon hartstikke denigrerend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter is het ook niet negatief. Ik wilde het verschil wat aandikken en volgens mij is dat prima gelukt.![]()
MBO-miep, Universiteitsbal, het is maar net wat voor lading je eraan geeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel negatief.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik doelde ook niet op jou.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel op je reageren, maar volgens mij delen wij ongeveer dezelfde mening, dus dan is dat een beetje loos.
Nee, ik bedoel het niet denigrerendquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flikker toch op Samzz, je bedoelde het gewoon hartstikke denigrerend..
Hehehequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan gebeuren, geen zin om het nu aan te passen.
Nou ok, dan heb ik dat verkeerd ingeschat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet denigrerend.
![]()
Ja maar die werd niet gedumpt, die ander was gewoon hetero.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee ok, maar als je er aan mee doet heb je tochwel een bepaalde verwachting..
Zoals dat meisje van afgelopen zondag..
C'est la vie
Weet je wat, schijt. Denk maar lekker dat ik HBO'ers overschat en MBO'ers onderschat. Kan mij het ook schelen, ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ok, dan heb ik dat verkeerd ingeschat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uhm, ik zeg net dat ik dat dan verkeerd ingeschat heb.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat, schijt. Denk maar lekker dat ik HBO'ers overschat en MBO'ers onderschat. Kan mij het ook schelen, ik weet wel beter.![]()
Ah, je weet ook precies welke ik bedoelquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar die werd niet gedumpt, die ander was gewoon hetero.
"Nee sorry, ik val echt niet op vrouwen!"Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja en ik heb er schijt aan. Ik probeer goddomme gewoon leuk mee te discussiëren en omdat jij iets verkeerd opvat moet ik maar opflikkeren. Toedeloe, he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ik zeg net dat ik dat dan verkeerd ingeschat heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
Wellicht ben ik kleurenblind... Maar... Dit is geen zwart.
Hij geeft toch min of meer toe dat het verkeerd was?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik heb er schijt aan. Ik probeer goddomme gewoon leuk mee te discussiëren en omdat jij iets verkeerd opvat moet ik maar opflikkeren. Toedeloe, he.Geen reden om nu uit je slof te schieten.
Ja toevallig werd ik op zaterdag precies om kwart voor 1 wakker en ik heb altijd 3FM opstaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, je weet ook precies welke ik bedoel
"Nee sorry, ik val echt niet op vrouwen!"
Maar ik vond het lullig voor allebei eigenlijk, daarnaast waarom vogel je nou niet eerst uit of ze wel lesbisch is.
C'est la vie
Oh dus jij mag wel alles zeggen maar ik mag het niet oneens zijn met jou.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik heb er schijt aan. Ik probeer goddomme gewoon leuk mee te discussiëren en omdat jij iets verkeerd opvat moet ik maar opflikkeren. Toedeloe, he.
En mijn flikker op was niet bedoeld dat je hier ook echt weg moest gaan.
Maar goed, misschien had ik het dan anders moeten neer zetten.![]()
Dan heeft de diabetes mijn ogen ook verziekt, ik zie toch echt grijsquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht ben ik kleurenblind... Maar... Dit is geen zwart.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja en dat kan mij even gestolen wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij geeft toch min of meer toe dat het verkeerd was?Geen reden om nu uit je slof te schieten.
.
Je mag het best oneens zijn, je mag van mij zeggen wat je wilt, alleen hoef ik daar niet standaard maar poeslief op te reageren he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus jij mag wel alles zeggen maar ik mag het niet oneens zijn met jou.
En mijn flikker op was niet bedoeld dat je hier ook echt weg moest gaan.
Maar goed, misschien had ik het dan anders moeten neer zetten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat kan mij even gestolen worden.
Ja, ik dus ook en ik vind het lelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heeft de diabetes mijn ogen ook verziekt, ik zie toch echt grijs![]()
.
Ik zeg ook niet dat je poeslief moet reageren toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag het best oneens zijn, je mag van mij zeggen wat je wilt, alleen hoef ik daar niet standaard maar poeslief op te reageren he.
Maar laat maar joh![]()
Mjah, dat dus, dat vond ik best sneu voor die ander die dat wel was..quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toevallig werd ik op zaterdag precies om kwart voor 1 wakker en ik heb altijd 3FM opstaan.
Maar ik vond het lullig voor allebei eigenlijk, daarnaast waarom vogel je nou niet eerst uit of ze wel lesbisch is.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goed argument.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik in een kutbui ben. Daarom.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je poeslief moet reageren toch?
Maar laat maar joh“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, sorry hoor. Ik heb er even geen zin meer in. Ik ben er dan ook weg vanquote:.
Ik vind sowieso de mouwen te lang..quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook en ik vind het lelijk![]()
.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doei Samzzquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor. Ik heb er even geen zin meer in. Ik ben er dan ook weg van.
![]()
![]()
Wat voor jurk? Ik wil ook een nieuwe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog niks over vrijdagquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor jurk? Ik wil ook een nieuwe.![]()
![]()
Oke. Ik moet iemand van school even iets vragen over vrijdag nog.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Is goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik moet iemand van school even iets vragen over vrijdag nog..
![]()
SPOILER: Voor SamzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je bent naakt op bed gaan liggen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om mijn vriendje op te vrolijken...
Kan niet zeggen wat natuurlijk![]()
![]()
Uhm nee.... Er lopen overdag ook gewoon nog 2 kinderen hier rond, dus dat bewaren we wel.voor vanavondquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent naakt op bed gaan liggen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Bruna gevondenSPOILER: Voor SamzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar geen BK
![]()
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
Wow, ik dacht even dat Fera hier liep14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Neequote:![]()
En wie kom jij het liefst in je bed tegen?14 SHADES OF GREY
Wat is dit nou weer voor vraagquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
En wie kom jij het liefst in je bed tegen?![]()
![]()
Wat is dat nou weer voor een antwoordquote:
14 SHADES OF GREY
Een antwoord op een rare vraag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een antwoord![]()
Rare vragen bestaan niet, rare antwoorden welquote:
14 SHADES OF GREY
Nee, domme vragen bestaan niet. Rare vragen wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rare vragen bestaan niet, rare antwoorden wel![]()
Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, domme vragen bestaan niet. Rare vragen wel.14 SHADES OF GREY
Spuit 11quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een vrolijk topic is dit vandaag.![]()
Ook een kutdag vandaag?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een vrolijk topic is dit vandaag.14 SHADES OF GREY
Iets te hoog cosplay gehaltequote:14 SHADES OF GREY
Nee hoor. Slechts wat improductief.quote:Niks mis meequote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn smaak is het iig nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Slechts wat improductief.
[..]
Niks mis mee![]()
Ik heb best een productieve dag gehad op mijn werk. Zulke dagen mogen vaker
14 SHADES OF GREY
Volgens mij heb ik m'n kestoutfits compleet. Zo even passen en dan weet ik het zeker.
Wat heb je gehaald?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik m'n kestoutfits compleet. Zo even passen en dan weet ik het zeker.
![]()
![]()
Kijken of ik L zo ver kan krijgen zoiets aan te doen.quote:
Die super chick?quote:14 SHADES OF GREY
Zou jij ook zo'n kostuum aantrekken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken of ik L zo ver kan krijgen zoiets aan te doen.14 SHADES OF GREY
Ik heb een zwart satijnen jurkje, daarvoor heb ik een beigeachtig kanten 'vestje' voor erover gehaald en daar komt nog een zelfde kleur tasje bij met rozen erop. Zwarte panty en zwarte hakken.quote:
Voor tweede kerstdag heb ik een iets meer casual outfit, een donkergroen jurkje (net gekocht) met een grote zwarte strik erop, daar doe ik een zwart colbertjasje overheen, zwarte panty en m'n roodbruine laarsjes.
En de zwarte panty's zijn uiteraard hold-up kousen of jarretels.
Voor seks? Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij ook zo'n kostuum aantrekken?
Om redenen als EFF enzo: Ja hoor
Ja, of dat vestje er leuk bij is moet nog blijken. Ik denk het wel, hij is doorzichtig, dus het zwart satijn schijnt erdoor.
Ik ben benieuwd iigquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ja, of dat vestje er leuk bij is moet nog blijken. Ik denk het wel, hij is doorzichtig, dus het zwart satijn schijnt erdoor.
. Geen kerstoutfit hier
.
![]()
Hier welquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd iig. Geen kerstoutfit hier
.
. Voor iedere dag eentje
. Whehe
.
Oud en Nieuw moet ik nog zien.
Ik zou eigenlijk best wel een keer naar zo fair willenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor seks? Waarschijnlijk niet.
Om redenen als EFF enzo: Ja hoor
14 SHADES OF GREY
Vrouwen hebben meer variatie heb ik het ideequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier wel. Voor iedere dag eentje
. Whehe
.
Oud en Nieuw moet ik nog zien.
.
![]()
Ik heb echt geen idee. Zie dan wel waar ik zin in heb
Wat let je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk best wel een keer naar zo fair willenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen hebben meer variatie heb ik het idee.
. Voor mannen is ook veel leuks te vinden
.
Geen idee, niemand om mee te gaan oa denk ikquote:14 SHADES OF GREY
Mij lijkt het ook wel leuk om eens rond te lopen, maar ik ga zelf niet in zo'n pakkie hoor. Vooral aapjes kijkenquote:Op foto's ziet het er altijd wel mooi uit.
![]()
Dan ga je als dreuzel uit Harry Potterquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook wel leuk om eens rond te lopen, maar ik ga zelf niet in zo'n pakkie hoor. Vooral aapjes kijkenOp foto's ziet het er altijd wel mooi uit.
hoef je ook niet verkleed
14 SHADES OF GREY
Wie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je als dreuzel uit Harry Potterhoef je ook niet verkleed
![]()
![]()
Je kent Harry Potter niet? nvm thenquote:14 SHADES OF GREY
Er gaan altijd wel voldoende FOK!kers heen toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, niemand om mee te gaan oa denk ikIk ga ook nooit verkleed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook wel leuk om eens rond te lopen, maar ik ga zelf niet in zo'n pakkie hoor. Vooral aapjes kijkenOp foto's ziet het er altijd wel mooi uit.
Maar het is altijd wel leuk om te zijn en te kijken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Min of meer. Heb een paar films gezien. Ken al die namen niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kent Harry Potter niet? nvm then![]()
Ik ga dan wel minsten 10 keer verliefd worden denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaan altijd wel voldoende FOK!kers heen toch?
[..]
Ik ga ook nooit verkleed.
Maar het is altijd wel leuk om te zijn en te kijken.![]()
![]()
Dreuzel of Muggle is een ander woord voor niet magische mensen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Min of meer. Heb een paar films gezien. Ken al die namen niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dan gaat alle make-up eraf en denk je *Whaaaaaa rent weg*, dat idee heb ik er altijd bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga dan wel minsten 10 keer verliefd worden denk ik. En ik weet best dat het niet klopt
.
Dreuzel is iemand die niet magisch is, dus geen tovenaar of heks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Min of meer. Heb een paar films gezien. Ken al die namen niet.Ik ga er over nadenken om volgend jaar te gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaan altijd wel voldoende FOK!kers heen toch?
[..]
Ik ga ook nooit verkleed.
Maar het is altijd wel leuk om te zijn en te kijken.
14 SHADES OF GREY
Ah okequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dreuzel of Muggle is een ander woord voor niet magische mensen.![]()
![]()
Nouja ik vind die meisjes er altijd leuk uitzien enzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan gaat alle make-up eraf en denk je *Whaaaaaa rent weg*, dat idee heb ik er altijd bij. En ik weet best dat het niet klopt
.
![]()
![]()
Tja in Wouwse Plantage is altijd zoiets. Da's vlakbij voor mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dreuzel is iemand die niet magisch is, dus geen tovenaar of heks.
[..]
Ik ga er over nadenken om volgend jaar te gaan.![]()
Dat is ook nog wel te doen voor mijquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja in Wouwse Plantage is altijd zoiets. Da's vlakbij voor mij.
14 SHADES OF GREY
Hehe. Ik ben daar ook wel een beetje verliefd geworden op een knap meisje. Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga dan wel minsten 10 keer verliefd worden denk ik
Maar het is leuk om te zien hoe zeer sommigen mensen hun best hebben gedaan om een outfit te maken.Top. Ik ga waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken om volgend jaar te gaan.
Raene wilde ook gaan geloof ik.
Loka en Newb ook vast wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is het gemeen van mij dat ik heel hard moet lachen om mensen die overduidelijk last hebben van een winterdepressie?C'est la vie
Nee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:58 schreef heloef het volgende:
Is het gemeen van mij dat ik heel hard moet lachen om mensen die overduidelijk last hebben van een winterdepressie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: