SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lapohunters..
Zo komt het soms wel op mij over. Misschien lees ik het dan wel verkeerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Ik hoef echt niet zielig gevonden te worden.![]()
Bruine kerstster?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik huntte niet, maar niemand wou hem pakkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Kreator het volgende:
Lapohunters..
[..]
Zo komt het soms wel op mij over. Misschien lees ik het dan wel verkeerd.
Dus offerde ik me maar op voor het grotere goed, alle kritiek over me heen krijgend![]()
![]()
Stel je voor dat je 4 seconden moet wachten idd. Flippie Faalhaas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik huntte niet, maar niemand wou hem pakken![]()
Sneeuw
Dat komt waarschijnlijk omdat je mij ook nog uit mijn depressieve tijd kent en ik toen wel erg die neiging had.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Kreator het volgende:
Lapohunters..
[..]
Zo komt het soms wel op mij over. Misschien lees ik het dan wel verkeerd.
Nu ben ik niet zielig, word ik niet zielig en hoef ik al helemaal niet zielig gevonden te worden. Ik ben zo gelukkig als maar kan, alleen mis ik de liefde zo af en toe. That's all.
Het overdrijven, wat ik dan wel eens wil doen, is puur om anderen uit hun zeikmodus te halen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Je postte rete snel na de een na laatste post haha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik huntte niet, maar niemand wou hem pakken
Dus offerde ik me maar op voor het grotere goed, alle kritiek over me heen krijgend![]()
Ik weet niet waar jij hebt leren klokkijken, maar ineens postte niemand meer. Bijna 1 volle minuut langquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 4 seconden moet wachten idd. Flippie Faalhaas.![]()
![]()
hier vanochtendquote:
Nee hoor, bijna 1 minuut gewachtquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je postte rete snel na de een na laatste post haha.![]()
![]()
1na laatste post: dinsdag 11 december 2012 @ 14:21:11
Lapo: dinsdag 11 december 2012 @ 14:22:00
En nu weer verder met belangrijkere dingen!![]()
![]()
Big fucking deal. Serieus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nu weer verder met belangrijkere dingen!
Maar serieus, wooptiefuckingdoo dat er even een minuut niet gepost wordt?What you forget, you are gonna repeat.
Jezus christusquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nu weer verder met belangrijkere dingen!.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nobody cares about belangrijkere dingen? Helaas moet je bijna een heel topic wachten voordat jij weer aan je trekken komt TGNDquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, wooptiefuckingdoo dat er even een minuut niet gepost wordt?![]()
![]()
That this can in ze Nethurlunds!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, wooptiefuckingdoo dat er even een minuut niet gepost wordt?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja, schaamteloos hoe het hele topic dood viel omdat niemand de lapo wou maken. En dan doe ik het maar, is het ook weer niet goed!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
That this can in ze Nethurlunds!![]()
![]()
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik sluit niet uit dat er binnenkort kamervragen over gesteld gaan worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos hoe het hele topic dood viel omdat niemand de lapo wou maken. En dan doe ik het maar, is het ook weer niet goed!![]()
Nee, over die lapo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nobody cares about belangrijkere dingen? Helaas moet je bijna een heel topic wachten voordat jij weer aan je trekken komt TGND
Maar nvm. Jij gaat het gelijk weer op de persoon spelen. Jammer dit.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.![]()
![]()
Naja, ik vond het vanochtend best wel te doen. Daarna ben ik andere dingen gaan doen en ben net pas weer terug. Maar veel plezier met wat je ook gaat doen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.![]()
![]()
Huiswerk is inderdaad gezelliger.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.
Ik ga mijn oma opzoeken. Die is ook gezelliger.
Aju
Op de persoon? Ben je sjaggie ofzo dat je probeert me af te kraken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, over die lapo.
Maar nvm. Jij gaat het gelijk weer op de persoon spelen. Jammer dit.![]()
![]()
Ach, ze hebben daar in Den Haag blijkbaar toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er binnenkort kamervragen over gesteld gaan worden.![]()
![]()
Waar zie jij mij jou afkraken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de persoon? Ben je sjaggie ofzo dat je probeert me af te kraken?
Jij begint op de persoon te spelen met je 'Duurt het weer een heel topic voor jij aan je trekken komt'.
Slaat nergens op dit.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben er nu tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huiswerk is inderdaad gezelliger.
Ik ga mijn oma opzoeken. Die is ook gezelliger.
Aju![]()
![]()
![]()
En op welke manier speel ik op de persoon dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar zie jij mij jou afkraken?
Jij begint op de persoon te spelen met je 'Duurt het weer een heel topic voor jij aan je trekken komt'.
Slaat nergens op dit.
Want volgens mij heb jij iets -heel- anders opgevat dan ik bedoeld had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is het hier de hele dag ook gezellig. Ik ga wat leukers doen Met mijn leven, zoals huiswerk.Same here... kinderen van school halen en mijn verrassing voorbereiden
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 14:34:17 ]![]()
Dan is het goed, moppie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het overdrijven, wat ik dan wel eens wil doen, is puur om anderen uit hun zeikmodus te halen.
Neuken dan maar?
Oh wacht...![]()
Hee Faxie! Jij nog iets te melden?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee Faxie! Jij nog iets te melden?Niks bijzonders. Net thuis van werk, afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurtje en verder niks in de planning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat voorkom je door die kansloze lapo hunts achterwege te laten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Doet poging om andere draai te geven aan dingen lol![]()
Ik had al gezegd; nvm. Jij gaat erop door, niet ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En op welke manier speel ik op de persoon dan?
Want volgens mij heb jij iets -heel- anders opgevat dan ik bedoeld had
Aju
Wie ga je een onderhoudsbeurt geven?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Net thuis van werk, afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurtje en verder niks in de planning.![]()
De enige liefde in m'n levenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie ga je een onderhoudsbeurt geven?![]()
Man man man, een lapohunt doe je door zo snel mogelijk de lapo te kapen, niet pas na een minuut of zo. Verveel je je of zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat voorkom je door die kansloze lapo hunts achterwege te laten.![]()
![]()
Das hetzelfde als een kleuter die een veel grotere kleuter een trap geeft om vervolgens meteen naar de juf te hollenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al gezegd; nvm. Jij gaat erop door, niet ik.
Aju
Maar goed, jouw leven, veel plezier ermee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: