Ik ook nietquote:
Als je aan alle kanten bent uitgescheurd snap ik dat best. Maar ik had nergens last van en was nog mooi in tactquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja zo is het. Maar toch denken niet alle bevallen dames zo. Sommige voelen zich niet sexy als er net een kleine uit gekropen is (wat best te begrijpen is). Maar ik geniet nog maar even lekker van het jong zijn
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
In de eerste week wilde ik al weer maar dat mocht niet ivm keizersnede6 weken mag je geen seks hebben.
Tijdens de eerste zwangerschap hebben we dan ook bijna geen seks gehad omdat hij bang was door de bloedingen.
Dat hebben wij er na wel ingehaald. Elke nachtvoeding die de kleine kreeg, kreeg mama na afloop een beurt
Dan is het inderdaad een ander verhaal. En nu weer dagelijks of dat niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook nietSchurfthekel aan elk jaar.
Ik doe wel mee aan de Q music actie dit jaar.
[..]
Als je aan alle kanten bent uitgescheurd snap ik dat best. Maar ik had nergens last van en was nog mooi in tact
Rugby.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik had specifiek op Wing Chun gezocht. Dat sprak me wel aan.
[..]
Wat voor sport doe je dan?
Ik vind het prima. :pquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dit was een voorbeeld bij een vraag waar geen fout antwoord was. Alleen maar nieuwschierigheid van mijn kant en duimen omhoog op beide antwoorden
Haha gelukkig maar. Vind het altijd wel wat hebben als een vrouw daar niet geheimzinnig over doet. Ik durf wel eerlijk te zeggen dat een fleshlight niks voor mij isquote:
Bijna wel ja. 21 weken zwanger en ik geloof dat er 1 dag tussen heeft gezeten dat ik niet geil was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een ander verhaal. En nu weer dagelijks of dat niet?
Je hebt de hele avond nog!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Seks? Vandaag? Meh
Ondernemingsplan en bij oma eten. Dat is mijn dag vandaag
Ik doe aan geen enkele actie meequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook nietSchurfthekel aan elk jaar.
Ik doe wel mee aan de Q music actie dit jaar.
[..]
Als je aan alle kanten bent uitgescheurd snap ik dat best. Maar ik had nergens last van en was nog mooi in tact
Maar niemand die langskomt om me te palen..quote:
Haha ja, dan word je raar wakkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna wel ja. 21 weken zwanger en ik geloof dat er 1 dag tussen heeft gezeten dat ik niet geil was.
En dat was omdat ik droomde dat mijn vliezen waren gebroken
Voor een leuke meid als jij zijn er altijd wel jongens bereid toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar niemand die langskomt om me te palen..
Waar zijn die dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Voor een leuke meid als jij zijn er altijd wel jongens bereid toch?
Ik moet de tijd vinden om mee te kunnen doen. Ze staan bij ons aan de overkant met de Q-music actie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe aan geen enkele actie mee. Ik kwam erlangs en dacht, even een foto maken.
Met wie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja, dan word je raar wakker. Je gaat samen met KKJ bevallen?
In je telefoon contacten? Of je whatsapp/ping/msn. Jij wilt zeggen dat je niemand kent of contact mee hebt die vanavond zin heeft? Lijkt me onwerkelijkquote:
Niet iedere FOK!ster kent Knetterkrankjorum, hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Knetter is ook zwanger toch.
Dat hoor je mij niet zeggen, maar Tally komt hier vaker en Knetter ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedere FOK!ster kent Knetterkrankjorum, hoor.
Aaah okay diequote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Knetter is ook zwanger toch.
Haha bedoelde niet hand in hand, 2e even spannend?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah okay die
Nee als je het niet erg vind dat doe ik het samen met mijn man
Zij komt hier vrijwel nooit meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, maar Tally komt hier vaker en Knetter ook.
Dat wil ik inderdaad zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
In je telefoon contacten? Of je whatsapp/ping/msn. Jij wilt zeggen dat je niemand kent of contact mee hebt die vanavond zin heeft? Lijkt me onwerkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |