SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geil zeker
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Yeah, 2 euro kortingquote:1 heat (12min) kost 15.95 en ze hebben momenteel een actie dat 2 heats 29.90 kost
Brutal. Fucking. Metal.![]()
En dan wordt Vince weer Vrolijk.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vrolijkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan wordt Vince weer Vrolijk.![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, toen was ik er dus niet![]()
![]()
Ik kan je wel nog vrolijker maken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geil ja
En Jo.. Ik lust ook geen marsepein
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Graagquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan je wel nog vrolijker maken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, wie gaat er sex hebben vandaag?
Nopequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, wie gaat er sex hebben vandaag?![]()
![]()
Was 't maar waarquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, wie gaat er sex hebben vandaag?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee. Met een dochtertje van anderhalf tussen in word een ochtendwip toch best moeilijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Snel antwoordOf al gehad mag ook!
Neequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Aww, is er nog meer gebeurt tussen jou en tgnd trouwens? Tijdje niet meer hier gezwerft.
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Je NSFW was te laatSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar prettig plaatje. Collega vond het ook hoop ik.
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ze moet een andere bhSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfseks. Oh ja, straks Nieuwe batterijen halen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, wie gaat er sex hebben vandaag?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is waar, en een vorm van geestelijke mishandeling denk ik. Ook al onthoud een mens niks van 0-2quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Met een dochtertje van anderhalf tussen in word een ochtendwip toch best moeilijk![]()
Met je oude vertrouwde of heb je een brede collectie van keuzes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfseks. Oh ja, straks Nieuwe batterijen halen.![]()
Ze heeft wel mooiere. Of ze doet Hem gewoon uit, maar dat mag ik hier niet posten.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze hoeft er niets van mee te krijgen. Want als ik merk dat ze er iets van zou merken (of half denken) dan is het niet lekker meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is waar, en een vorm van geestelijke mishandeling denk ik. Ook al onthoud een mens niks van 0-2
Brede collectie, komt Altijd Neer op dezelfde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Met je oude vertrouwde of heb je een brede collectie van keuzes.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zo zien mijn tieten er tegenwoordig ook uit in elke bh die ik heb. Ze zijn gewoon te kleinquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooiere. Of ze doet Hem gewoon uit, maar dat mag ik hier niet posten.
Heb nu een paar goed zittende gekocht afgelopen weekend!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Nee dan is de rivier snel opgedroogd denk ik. Moest de seks op gang komen na de geboorte of was het eigenlijk snel als van ouds?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze hoeft er niets van mee te krijgen. Want als ik merk dat ze er iets van zou merken (of half denken) dan is het niet lekker meer![]()
Klein maar fijn of het grote geschut?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Brede collectie, komt Altijd Neer op dezelfde.![]()
Haar boobs zijn echt niet klein. Haar heupen zijn Gewoon episch groot.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zien mijn tieten er tegenwoordig ook uit in elke bh die ik heb. Ze zijn gewoon te klein
Heb nu een paar goed zittende gekocht afgelopen weekend![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
De eerste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klein maar fijn of het grote geschut?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In de eerste week wilde ik al weer maar dat mocht niet ivm keizersnedequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee dan is de rivier snel opgedroogd denk ik. Moest de seks op gang komen na de geboorte of was het eigenlijk snel als van ouds?6 weken mag je geen seks hebben.
Tijdens de eerste zwangerschap hebben we dan ook bijna geen seks gehad omdat hij bang was door de bloedingen.
Dat hebben wij er na wel ingehaald. Elke nachtvoeding die de kleine kreeg, kreeg mama na afloop een beurt
Ik had het over de bh niet over haar boobsquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haar boobs zijn echt niet klein. Haar heupen zijn Gewoon episch groot.
En die heupen
Haha dan is het een stuk prettiger om uit bed gehuilt te worden!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
In de eerste week wilde ik al weer maar dat mocht niet ivm keizersnede6 weken mag je geen seks hebben.
Tijdens de eerste zwangerschap hebben we dan ook bijna geen seks gehad omdat hij bang was door de bloedingen.
Dat hebben wij er na wel ingehaald. Elke nachtvoeding die de kleine kreeg, kreeg mama na afloop een beurt![]()
Gohquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lijkt wel of dat huis van glas is.!
![]()
Dat vond ik inderdaad niet ergquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha dan is het een stuk prettiger om uit bed gehuilt te worden!Als we dan toch wakker waren dan maar gebruik van maken
Ik heb er niks mee, idd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat zo verschrikkelijk vindt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat weet ik. Sowieso dat figuurquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het over de bh niet over haar boobs
En die heupen
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja zo is het. Maar toch denken niet alle bevallen dames zo. Sommige voelen zich niet sexy als er net een kleine uit gekropen is (wat best te begrijpen is). Maar ik geniet nog maar even lekker van het jong zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad niet ergAls we dan toch wakker waren dan maar gebruik van maken
![]()
![]()
Wat nou als ik voor het grote geschut ging?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geen idee, ik had specifiek op Wing Chun gezochtquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wing Chun is wel leuk.
Geven ze dan ook toevallig Jeet Kune Do?. Dat sprak me wel aan.
Wat voor sport doe je dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik raak helemaal niks kwijt, terwijl ik toch 2x per week 2 - 2,5 uur sport.![]()
Dit was een voorbeeld bij een vraag waar geen fout antwoord was. Alleen maar nieuwschierigheid van mijn kant en duimen omhoog op beide antwoordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat nou als ik voor het grote geschut ging?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: