Die lieten op hun beurt m'n Raspberry Pi spoken, dus die heb ik vervroegd met pensioen gestuurd.quote:
Al met al lijkt mijn probleem direct te maken met mijn sdcard; opnieuw gepartitioneerd en alles is verholpen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef pasajeros het volgende:
[..]
Dank je; TWRP lukt wel, maar de andere recovery images geven telkens hetzelfde resultaat: NEO gaat uit nadat het beginscherm "recovery mode" aangeeft ...
Raar ...
En T16 met TWRP gaat ook fout.
Het lijkt wel alsof ze niet goed op de sdcard zijn gezet; TWRP is de enige die ik vanuit NEO heb gedownload. Ga ik nu met de andere ook doen. Wordt vervolgd ..
ander betaal methode dan paypal?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:04 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan ¤ 115. $ 158.99 is eerder ¤ 125 en coupin kan je er normaal gezien niet op toepassen.
Ik heb trouwens nog een probleem met mijn Neo. Zit daar geen woordenboek in of moet ik die nog ergens activeren, ik krijg alleszins nooit tekstvoorspelling te zien. Werk trouwens met de Xenorium NL rom.
Geen enkele betaalmethode zal je een betere rate geven dan de officiele rate. Officiele rate is 1.31 en dan kom ik nog aan ¤ 121. Rate van Lightake zelf zit trouwens op 1.20, dat is de enige manier waarop je beter af kan zijn dan 1.31 als de webshop liever euro's aanvaardt dan dollars.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:36 schreef Majinster het volgende:
[..]
ander betaal methode dan paypal?
Heb gisteren nog een NEO besteld en vandaag melding gekregen dat hij verzonden isquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef Jeffreydo- het volgende:
Vorige week dinsdag (11 dec) de NEO besteld rond 5 uur 's middags en nog steeds niet verzonden, gisteren mailtje gestuurd, antwoord vandaag gekregen dat ik me geen zorgen moest maken, en dat 3-7 werkdagen normaal zijn. Hopen dat die vanmiddag en anders nog morgen wordt verstuurd dan maar, DHL is tegenwoordig 6 dagen volgens mij? Dan zou ik het precies op/voor de kerst moeten hebben
hahah ja ik kon het proberen toch. Die cases zijn niks die heb je hier ook maar werkt op bluetooth wat een killer is voor je batterij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Je moet niet verwachten dat je alles zomaar ook in China hebt. Al kun je het altijd vragen natuurlijk.
Maar nee, dat heb je niet. Je hebt wel cases met toetsenboarden en docks.
Maar als je een goede solution wilt haal je een Asus Slider of Transformer, Lenovo, Sony enz etc ofzo.
Werkt tot nu toe nog wel ja. Internet was ook zeer traag, nu weer lekker snelquote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
En werkt het ook?
Mijn internet(wifi) werkt na die bovengenoemde stappen dus weer perfect..
word altijd blauw weer en nooit geen last meer dat ik wel signaal heb en geen internet!
[..]
zal eens ff kijken, thanks!
op wifi gaat de neo wel lekker lang mee ten opzichte van 3G zeg pfff
Wel interesse maar ik wil graag 1 klasse hoger (quadcore, IPS 1080P, 2GB RAM)quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Voor mensen die Phablets interessant vinden; de N7300 (5.5/5.7 inch HD IPS scherm, 1G RAM, MTK6577 dualcore) kost nog maar zo'n 210,- USD bij Pandawill wanneer je de 5% fok code gebruikt (ongeveer ¤170,-). Heb hem zelf een week terug voor een paar dollars meer gekocht, werd meteen geshipped, dus zullen wel voorraad hebben.
Dat doen ze zo om ervoor te zorgen dat mensen hem niet bestellen gaan (weten details niet).quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef tharonny het volgende:
http://www.etotalk.com/su(...)5-3g-wvga_p3393.html lijkt me een leuke telefoon, vind hem alleen best prijzig
Ik had inderdaad in de OP die telefoon al gezien, en ging er is even op googlen. Is echt nog weinig over bekend zeg.. Lijkt me juist super als er gewoon een telefoontje word uitgebracht met een 4.3" scherm, 720/1080p, quadcore en 2gig ram. Een hoop telefoons die op dit moment worden gelanceerd hebben zo'n veel te groot scherm.. Dat schiet gewoon niet op. Blijft een telefoon toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat doen ze zo om ervoor te zorgen dat mensen hem niet bestellen gaan (weten details niet).Da's niet de eigenlijke waarde van de telefoon.
Toestel staat ook al een tijdje in de OP. Puur specificatie/prijs lijkt het een erg gave deal te worden. Design vind ik wat minder en een echte reputatie hebben ze ook nog niet weten op te bouwen, dus of de kwaliteit overeenkomt met de verwachting, is nog maar de vraag.
Kabeltje bijbestellenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Miniem het volgende:
Lol, als ik mijn brainwavz beta in mijn neo inplug is het geluid niet aan te horen. Echter als ik de knop van de betas ingedrukt hou klinkt het wel goed.
Ikzelf heb de Fiio LU2 besteld icm Awei 600i's.quote:If it sounds muffled, has echoes, or just sounds bad, but is OK when the microphone button is pressed, this adapter will more than likely make work with your phone and our P version headsets!
Bron: http://www.meelec.com/MEE(...)_p/adptr-trrs-35.htm
Waar 'W' bij staat dus. Dat is links voor een Neo N002, rechts voor een Jiayu G3.quote:G - GSM 850/900/1800/1900MHz
W - WCDMA (3G) 850/2100MHz
Euhm is het niet waar de 'W' staat waar je je primaire simkaart moet insteken? Zo is het bij de Neo toch... :pquote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar 'G' bij staat dus. Dat is links voor een Neo N002, rechts voor een Jiayu G3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |