Een belastingkorting hoef je niet uit te keren.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ze moeten de huurders ervoor op laten draaien om de koopmarkt vlot te trekken door een heffing op de huur om de HRA subsidie te kunnen blijven uitkeren
O nee, dat doen ze al![]()
jawel iedere maandquote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een belastingkorting hoef je niet uit te keren.
Diefstal? Wat maakt iets eigenlijk tot diefstal?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heet diefstal en heeft niks met nivelleren te maken.
The cognitive dissonance is strong in this one...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een belastingkorting hoef je niet uit te keren.
Je huisbaas krijgt die korting wel, zou hij die niet krijgen zou je huur veel hoger zijn. Dus indirect krijg je die korting ook als huurder.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
jawel iedere maand
de belastingkorting die een huurder niet krijgt, die kun je per maand laten uitkeren als je geld leent
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je huisbaas krijgt die korting wel, zou hij die niet krijgen zou je huur veel hoger zijn.
Gewoon een keer per jaar als een dikke extra bak vakantiegeld in juniquote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel iedere maand
de belastingkorting die een huurder niet krijgt, die kun je per maand laten uitkeren als je geld leent
ik woon in de vrije sectorquote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je huisbaas krijgt die korting wel, zou hij die niet krijgen zou je huur veel hoger zijn. Dus indirect krijg je die korting ook als huurder.
SHOW ME THE MONEYYYYYYYYY!!!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon een keer per jaar als een dikke extra bak vakantiegeld in juni
en welke korting krijgt hij dan ??quote:
mijn belastinggeld en dat van xenoquote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon een keer per jaar als een dikke extra bak vakantiegeld in juni
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik woon in de vrije sector
die moeten toch juist een verhuurdersbelasting gaan betalen
ja en aftrek van lonen, net als een speelgoedwinkel zoals BOL.comquote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]![]()
http://www.rijksoverheid.(...)13/verhuurderheffing
Verder heeft elke verhuursector natuurlijk recht op aftrek van investering en onderhoud enz...
Krijgen we dat verhaaltje weer ja?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn belastinggeld en dat van xeno
trek het je niet aan , wij geven dat graag aan die mensen die nu verdrinken, maar niet aan de villabewonersquote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Krijgen we dat verhaaltje weer ja?
Neequote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik woon in de vrije sector
die moeten toch juist een verhuurdersbelasting gaan betalen
Hartelijk dank!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn belastinggeld en dat van xeno
Nou. Ik verdrink bij lange na niet, maar ik ben ook weer geen villabewoner. En nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
trek het je niet aan , wij geven dat graag aan die mensen die nu verdrinken, maar niet aan de villabewoners
Verdrinken en verbrassen. Klinkt me goed in de oren!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
trek het je niet aan , wij geven dat graag aan die mensen die nu verdrinken, maar niet aan de villabewoners
dan moet jij dat uit protest terugsturen , dat is voor huurders die het moeilijk hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou. Ik verdrink bij lange na niet, maar ik ben ook weer geen villabewoner. En nu?
dat denk ik ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik verwacht dat in de toekomst wanneer de regering weer extra geld nodig heeft het spaargedeelte van de lopende hypotheken nog wel belast gaat worden.
Ik _moet_ helemaal niks, mafkees.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan moet jij dat uit protest terugsturen , dat is voor huurders die het moeilijk hebben
Op zich een goede zaak om de ongelijkheid met gewoon spaargeld gelijk te trekken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
gewoon rendementsheffing erover
nou zeg, doe es vrolijkquote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik _moet_ helemaal niks, mafkees.die huurder had voor zichzelf maar een betere situatie moeten creeren. Succes ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |