abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 11:11:14 #176
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_120222282
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zeg dat :D. Daarnaast heb je tegenwoordig internetbankierapps op je smartphone en kan je heel makkelijk alles schuiven tussen je betaal en spaarrekeningen.
ja joh, maar dat mag natuurlijk ook niet. Opvallend dat de mensen die ogenschijnlijk het minst verdienen het meest bezig lijken te zijn op de banken daar de schuld van te geven. Als je de hele dag bezig bent met hoe je de bank een hak denkt te kunnen zetten heb je ergens lang geleden al wat dingen verkeerd gedaan, lijkt mij.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_120222429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je de hele dag bezig bent met hoe je de bank een hak denkt te kunnen zetten heb je ergens lang geleden al wat dingen verkeerd gedaan, lijkt mij.
Alleen in dit topic, net als jullie. :P
Verder PIN ik 1 keer per maand wat een paar minuten kost.
Heb geen lening, creditkaart of financieel product. C'est tout.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_120222438
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ja joh, maar dat mag natuurlijk ook niet. Opvallend dat de mensen die ogenschijnlijk het minst verdienen het meest bezig lijken te zijn op de banken daar de schuld van te geven. Als je de hele dag bezig bent met hoe je de bank een hak denkt te kunnen zetten heb je ergens lang geleden al wat dingen verkeerd gedaan, lijkt mij.
Nou ja kijk, dat snap ik dan wel weer. Je zit in een uitzichtloze situatie waarin het moeilijk is om je eigen falen in te zien, dus is het makkelijker de Grote Boze Corporatie de schuld te geven en zo alle verantwoordelijkheid af te schuiven.
pi_120222515
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef Scorpie het volgende:

Nou ja kijk, dat snap ik dan wel weer. Je zit in een uitzichtloze situatie waarin het moeilijk is om je eigen falen in te zien, dus is het makkelijker de Grote Boze Corporatie de schuld te geven en zo alle verantwoordelijkheid af te schuiven.
Nou ja kijk, dat snap ik dan wel weer. Je zit in een uitzichtloze situatie waarin het moeilijk is om je eigen falen in te zien, dus is het makkelijker de Grote Boze Woningcorporatie de schuld te geven en zo alle verantwoordelijkheid af te schuiven.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 11:19:40 #180
16180 crew  CoolGuy
pi_120222546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef BertV het volgende:

[..]

jawel, alleen ben ik niet verbitterd over alles wat maar met geld te maken heeft. Als je alles maar te duur vindt dan heb je gewoon een chronisch gebrek aan geld, maar dat is niet de schuld van de bank he.
pi_120222550
Heeft iemand trouwens nog een tip waar je een beetje goeie kwaliteit keukens kan kopen? En dan bedoel ik niet huurhuis-handel, maar wel een beetje kwaliteit. Tijd voor een verbouwingkje _O_
pi_120222575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef BertV het volgende:

[..]

Je hebt geen lening en je doet ook niet aan beleggen? Dan heb je dus weinig tot geen spaargeld.
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 11:20:36 #183
16180 crew  CoolGuy
pi_120222583
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:19 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een tip waar je een beetje goeie kwaliteit keukens kan kopen? En dan bedoel ik niet huurhuis-handel, maar wel een beetje kwaliteit. Tijd voor een verbouwingkje _O_
Ik heb zelf een keuken van Poggenpohl. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb dat adres wel voor je.
pi_120222610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb zelf een keuken van Poggenpohl. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb dat adres wel voor je.
Geld boeit niet zo, moet gewoon goed zijn.
pi_120222685
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt geen lening en je doet ook niet aan beleggen? Dan heb je dus weinig tot geen spaargeld.
Waarschijnlijk in de ogen van een Scorpie niet.
Ik loop rente mis, principes kosten geld.
(het zit nu wel voor 50% in de familiezaak)
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 11:23:53 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_120222708
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geld boeit niet zo, moet gewoon goed zijn.
Ik stuur je wel een DM. Anders ben je straks weer een hyperconsument ofzo.
pi_120222755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef BertV het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in de ogen van een Scorpie niet.
Ik loop rente mis, principes kosten geld.
(het zit nu wel voor 50% in de familiezaak)
Principes kosten geld? Je gunt je bank geen winst ofzo?
pi_120222829
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Principes kosten geld? Je gunt je bank geen winst ofzo?
Ik zit bij de Triodos en die bank moet gewoon winst kunnen maken.
Ik verdenk die bank er alleen van een fancylabel te zijn van de grote jongens.
...en die gun ik het niet.

Triodos is eigendom van particulieren en een aantal grote investeerders zoals Delta Lloyd, Friesland Bank en PGGM

Het is 1 pot nat. Knab hoor. :P
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 11:34:22 #189
16180 crew  CoolGuy
pi_120223051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef BertV het volgende:

[..]

Triodos is eigendom van particulieren en een aantal grote investeerders zoals Delta Lloyd, Friesland Bank en PGGM

Godverdomme, als je toch met dit soort dingen bezig bent de hele dag, dan moet je het toch wel zwaar hebben.
pi_120223180
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Godverdomme, als je toch met dit soort dingen bezig bent de hele dag, dan moet je het toch wel zwaar hebben.
Zullen we weer ontopic gaan met jullie huizenproblemen.
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 11:40:34 #191
16180 crew  CoolGuy
pi_120223253
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef BertV het volgende:

[..]

Zullen we weer ontopic gaan met jullie huizenproblemen.
Volgens mij is het enige probleem dat jij geen huis naar je zin kunt kopen.

Vertel me anders eens wat voor problemen ik heb dan? En dan niet gewoon maar wat roepen he, wel onderbouwt graag. Of ben je gewoon wat wild om je heen aan 't slaan?
pi_120223348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef BertV het volgende:

[..]

Oh oke. Tja, ik maak me daar niet zo druk om, heb wel iets beters te doen, zoals geld verdienen enzo.
pi_120223369
Wat een frustraties. Ik zit prima en als ik al wat koop of kan kopen dan is dat automatisch als het probleem is opgelost. Het probleem van de banken die geen financiering geven omdat de huizenprijzen onder hun kont inzakken.

...het probleem van de huidige "bezitters" die geen huis naar hun zin kunnen kopen.

quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh oke. Tja, ik maak me daar niet zo druk om, heb wel iets beters te doen, zoals geld verdienen enzo.
Prima. Maar dat doen we allebei niet al fokkend. :P
pi_120223575
Jawel, ik verdien het wel fokkend :D
pi_120223604
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Jawel, ik verdien het wel fokkend :D
horses :D
pi_120226188
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bedoel je dan te zeggen dat de corporaties het goed met ons voorhebben?
De meeste corporaties zijn klein en hebben belang bij dat het goed gaat met de mensen in hun directe omgeving, dat zijn hun consumenten en werkers namelijk. Dat is een gezonde situatie.
Maar die Grote Boze is te machtig met te veel geld, en als je denkt dat ze niet bezig zijn met snode plannen en complotten om nog meer geld te verdienen (lees te onttrekken aan de toch al armer wordende wereldbevolking) dan heb je toch wel een hele naive kijk op de wereld.

Kijk gewoon is naar wat de hedgefund van Apple met zijn geld doet bijvoorbeeld.
En je zal zien dat dit moreel op zijn minst vraagtekens oproept.
En wat is het resultaat van dat soort funds ongebonden loslaten? economien laten ontregelen en nog wegkomen ook met 2 a 2,5% belasting.

Precies, niet goed voor de mensheid, of zelfs kleinere nationale bedrijven.
Van mijn part dus ook verbieden.

Even een snel uit de lucht gegrepen maatregel die veel beter kan maar welke al wel veeeel veel beter is dan de huidige situatie:
Elk bezit hoger dan 10 miljard voor bedrijven en 10 miljoen voor individuen afpakken en herverdelen onder arme overheden.... jep het scheldwoord... nivelleren
pi_120226224
quote:
Elk bezit hoger dan 10 miljard voor bedrijven en 10 miljoen voor individuen afpakken en herverdelen onder arme overheden.... jep het scheldwoord... nivelleren
Dat heet diefstal en heeft niks met nivelleren te maken.
pi_120226315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 07:58 schreef Nielsch het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_huiseigenaar__.html

Tuurlijk ING, huizenbezitters een heffing opleggen zodat jullie eindelijk weer eens wat hypotheken kunnen verkopen. Rot toch op man, begin lekker zelf zo'n fonds. Oh en laat me raden. Dat miljard mag vast ook wel even worden geparkeerd bij de ING.
Ghehehe, het moet niet gekker worden. _O-

Waarom zou ik mee moeten betalen aan het 'vlottrekken' van de woningmarkt? De woningmarkt moet maar kijken wat ie doet. Het idee alleen al: geld afpersen om starters te helpen... :W
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 13:16:47 #199
16180 crew  CoolGuy
pi_120226537
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat heet diefstal en heeft niks met nivelleren te maken.
Joh. Maar je mag tegenwoordig geen winst meer maken en zo he. Op een gegeven moment staat er altijd wel iemand op die afgunstig is en niet kan hebben dat een bedrijf/persoon succesvol is. En dan mag het zogenaamd niet meer.

Ik vind het van de zotte dat Apple de hoofdprijs vraagt voor hun producten, die in sommige gevallen dat bedrag niet waard zijn, maar omdat er Apple op staat komen ze er mee weg.. Maar hey, er zijn blijkbaar genoeg lui die het er voor over hebben en het betalen. Nou, helemaal tof toch? Apple heeft het goed gespeeld. Een kabeltje dat niet-apple 5 euro moet kosten, daar kan Apple 30 euro voor vragen, omdat Apple.

Nou, dan heb je 't goed gedaan. Sterker nog, ik zou dat, als ik Apple was, ook doen. Niemand dwingt je om iets te kopen, daar kies je zelf voor. Nou, blijkbaar zijn mensen bereid dat geld neer te leggen. Ik zou ook proberen zoveel mogelijk winst te maken, doh.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:16:49 #200
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_120226538
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ghehehe, het moet niet gekker worden. _O-

Waarom zou ik mee moeten betalen aan het 'vlottrekken' van de woningmarkt? De woningmarkt moet maar kijken wat ie doet. Het idee alleen al: geld afpersen om starters te helpen... :W
Ze moeten de huurders ervoor op laten draaien om de koopmarkt vlot te trekken door een heffing op de huur om de HRA subsidie te kunnen blijven uitkeren

O nee, dat doen ze al 8)7
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')