ja joh, maar dat mag natuurlijk ook niet. Opvallend dat de mensen die ogenschijnlijk het minst verdienen het meest bezig lijken te zijn op de banken daar de schuld van te geven. Als je de hele dag bezig bent met hoe je de bank een hak denkt te kunnen zetten heb je ergens lang geleden al wat dingen verkeerd gedaan, lijkt mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeg dat. Daarnaast heb je tegenwoordig internetbankierapps op je smartphone en kan je heel makkelijk alles schuiven tussen je betaal en spaarrekeningen.
Alleen in dit topic, net als jullie.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je de hele dag bezig bent met hoe je de bank een hak denkt te kunnen zetten heb je ergens lang geleden al wat dingen verkeerd gedaan, lijkt mij.
Nou ja kijk, dat snap ik dan wel weer. Je zit in een uitzichtloze situatie waarin het moeilijk is om je eigen falen in te zien, dus is het makkelijker de Grote Boze Corporatie de schuld te geven en zo alle verantwoordelijkheid af te schuiven.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja joh, maar dat mag natuurlijk ook niet. Opvallend dat de mensen die ogenschijnlijk het minst verdienen het meest bezig lijken te zijn op de banken daar de schuld van te geven. Als je de hele dag bezig bent met hoe je de bank een hak denkt te kunnen zetten heb je ergens lang geleden al wat dingen verkeerd gedaan, lijkt mij.
Nou ja kijk, dat snap ik dan wel weer. Je zit in een uitzichtloze situatie waarin het moeilijk is om je eigen falen in te zien, dus is het makkelijker de Grote Boze Woningcorporatie de schuld te geven en zo alle verantwoordelijkheid af te schuiven.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja kijk, dat snap ik dan wel weer. Je zit in een uitzichtloze situatie waarin het moeilijk is om je eigen falen in te zien, dus is het makkelijker de Grote Boze Corporatie de schuld te geven en zo alle verantwoordelijkheid af te schuiven.
jawel, alleen ben ik niet verbitterd over alles wat maar met geld te maken heeft. Als je alles maar te duur vindt dan heb je gewoon een chronisch gebrek aan geld, maar dat is niet de schuld van de bank he.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef BertV het volgende:
[..]
Alleen in dit topic, net als jullie.![]()
Verder PIN ik 1 keer per maand wat een paar minuten kost.
Heb geen lening, creditkaart of financieel product. C'est tout.
Je hebt geen lening en je doet ook niet aan beleggen? Dan heb je dus weinig tot geen spaargeld.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef BertV het volgende:
[..]
Alleen in dit topic, net als jullie.![]()
Verder PIN ik 1 keer per maand wat een paar minuten kost.
Heb geen lening, creditkaart of financieel product. C'est tout.
Ik heb zelf een keuken van Poggenpohl. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb dat adres wel voor je.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:19 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een tip waar je een beetje goeie kwaliteit keukens kan kopen? En dan bedoel ik niet huurhuis-handel, maar wel een beetje kwaliteit. Tijd voor een verbouwingkje
Geld boeit niet zo, moet gewoon goed zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een keuken van Poggenpohl. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb dat adres wel voor je.
Waarschijnlijk in de ogen van een Scorpie niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt geen lening en je doet ook niet aan beleggen? Dan heb je dus weinig tot geen spaargeld.
Ik stuur je wel een DM. Anders ben je straks weer een hyperconsument ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geld boeit niet zo, moet gewoon goed zijn.
Principes kosten geld? Je gunt je bank geen winst ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef BertV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de ogen van een Scorpie niet.
Ik loop rente mis, principes kosten geld.
(het zit nu wel voor 50% in de familiezaak)
Ik zit bij de Triodos en die bank moet gewoon winst kunnen maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Principes kosten geld? Je gunt je bank geen winst ofzo?
Godverdomme, als je toch met dit soort dingen bezig bent de hele dag, dan moet je het toch wel zwaar hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zit bij de Triodos en die bank moet gewoon winst kunnen maken.
Ik verdenk die bank er alleen van een fancylabel te zijn van de grote jongens.
...en die gun ik het niet.
Triodos is eigendom van particulieren en een aantal grote investeerders zoals Delta Lloyd, Friesland Bank en PGGM
Het is 1 pot nat. Knab hoor.![]()
Zullen we weer ontopic gaan met jullie huizenproblemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Godverdomme, als je toch met dit soort dingen bezig bent de hele dag, dan moet je het toch wel zwaar hebben.
Volgens mij is het enige probleem dat jij geen huis naar je zin kunt kopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef BertV het volgende:
[..]
Zullen we weer ontopic gaan met jullie huizenproblemen.
Oh oke. Tja, ik maak me daar niet zo druk om, heb wel iets beters te doen, zoals geld verdienen enzo.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zit bij de Triodos en die bank moet gewoon winst kunnen maken.
Ik verdenk die bank er alleen van een fancylabel te zijn van de grote jongens.
...en die gun ik het niet.
Triodos is eigendom van particulieren en een aantal grote investeerders zoals Delta Lloyd, Friesland Bank en PGGM
Het is 1 pot nat. Knab hoor.![]()
Prima. Maar dat doen we allebei niet al fokkend.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh oke. Tja, ik maak me daar niet zo druk om, heb wel iets beters te doen, zoals geld verdienen enzo.
Bedoel je dan te zeggen dat de corporaties het goed met ons voorhebben?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja kijk, dat snap ik dan wel weer. Je zit in een uitzichtloze situatie waarin het moeilijk is om je eigen falen in te zien, dus is het makkelijker de Grote Boze Corporatie de schuld te geven en zo alle verantwoordelijkheid af te schuiven.
Dat heet diefstal en heeft niks met nivelleren te maken.quote:Elk bezit hoger dan 10 miljard voor bedrijven en 10 miljoen voor individuen afpakken en herverdelen onder arme overheden.... jep het scheldwoord... nivelleren
Ghehehe, het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:58 schreef Nielsch het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_huiseigenaar__.html
Tuurlijk ING, huizenbezitters een heffing opleggen zodat jullie eindelijk weer eens wat hypotheken kunnen verkopen. Rot toch op man, begin lekker zelf zo'n fonds. Oh en laat me raden. Dat miljard mag vast ook wel even worden geparkeerd bij de ING.
Joh. Maar je mag tegenwoordig geen winst meer maken en zo he. Op een gegeven moment staat er altijd wel iemand op die afgunstig is en niet kan hebben dat een bedrijf/persoon succesvol is. En dan mag het zogenaamd niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heet diefstal en heeft niks met nivelleren te maken.
Ze moeten de huurders ervoor op laten draaien om de koopmarkt vlot te trekken door een heffing op de huur om de HRA subsidie te kunnen blijven uitkerenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ghehehe, het moet niet gekker worden.![]()
Waarom zou ik mee moeten betalen aan het 'vlottrekken' van de woningmarkt? De woningmarkt moet maar kijken wat ie doet. Het idee alleen al: geld afpersen om starters te helpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |