quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Omdat ik je Z&G vol zag spammen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verveling haha
en zie de spoiler van mijn vorige reactie
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:29:24 ]
Ik heb dat twee weken geleden gehad. Kreeg ineens een enorm stekende pijn daar waar mijn linker eierstok zit. Zo erg dat ik er misselijk van werd. Duurde een kwartier, toen was het weg. Maar goed, mijn situatie is wat anders omdat ik geen eisprong heb en daarvoor in het ziekenhuis loop. Maar had toen wel grote eitjes die mogelijk toch zelf zijn gesprongen... in ieder geval herkenbaar. Voor mezelf weet ik vrijwel zeker dat het wel een eisprong was want had die dag ook enorm kleverig slijm verloren (nooit eerder gehad) en nu... twee weken later... heb ik ineens bloedverlies.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:55 schreef Musique het volgende:
Wow, dat zijn nog eens een paar testen Skippy!
Gisteren kreeg ik terwijl ik boodschappen aan het doen was kramp in mijn onderbuik (volgens mij daar waar mijn baarmoeder zit, iig op een plek waar ik nooit kramp heb, heel laag in de buurt van mijn blaas. Het was zelfs zo heftig dat ik mijn karretje moest laten staan en even naar de WC moest om te kijken of alles nog goed was. Dat was gelukkig zoNa een kwartiertje ebte het weer weg. Nu is het nog wel iets gevoelig daar maar verder geen last meer.
Zou dat nou een eisprong geweest kunnen zijn? Ik zit in mijn vruchtbare periode nu.
Zo'n heftige pijn heb ik ook wel eens gehad ongeveer halverwege mijn cyclus. Denk zelf inderdaad de eisprong.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:55 schreef Musique het volgende:
Wow, dat zijn nog eens een paar testen Skippy!
Gisteren kreeg ik terwijl ik boodschappen aan het doen was kramp in mijn onderbuik (volgens mij daar waar mijn baarmoeder zit, iig op een plek waar ik nooit kramp heb, heel laag in de buurt van mijn blaas. Het was zelfs zo heftig dat ik mijn karretje moest laten staan en even naar de WC moest om te kijken of alles nog goed was. Dat was gelukkig zoNa een kwartiertje ebte het weer weg. Nu is het nog wel iets gevoelig daar maar verder geen last meer.
Zou dat nou een eisprong geweest kunnen zijn? Ik zit in mijn vruchtbare periode nu.
Wat goed dat het dan toch op gang is gekomen! Ik ken je geschiedenis niet, maar ben je met een hormonenkuur bezig?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb dat twee weken geleden gehad. Kreeg ineens een enorm stekende pijn daar waar mijn linker eierstok zit. Zo erg dat ik er misselijk van werd. Duurde een kwartier, toen was het weg. Maar goed, mijn situatie is wat anders omdat ik geen eisprong heb en daarvoor in het ziekenhuis loop. Maar had toen wel grote eitjes die mogelijk toch zelf zijn gesprongen... in ieder geval herkenbaar. Voor mezelf weet ik vrijwel zeker dat het wel een eisprong was want had die dag ook enorm kleverig slijm verloren (nooit eerder gehad) en nu... twee weken later... heb ik ineens bloedverlies.
Het was wel een beetje afgesproken hoor, ze begint met werken om 7.00 vandaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
SDM, ik ben wel benieuwd waarom ze dat speciaal om 05.30 uur doet. Kon ze niet gewoon om 07.00 uur testen? Beter voor je slaap. Maar, ik hoop dat het gelukt is
.
Ik spuit hormonen ja, alleen moest ik de cyclus toen afbreken omdat ik teveel eitjes had, had er sowieso al 3 van 18mm en nog wat kleinere. Dus dan is het einde oefening. Alleen kan het dus wel gebeuren dat de eitjes nog doorgroeien en springen. Helaas konden we er niks mee want je weet niet hoeveel er zijn gesprongenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef Musique het volgende:
[..]
Wat goed dat het dan toch op gang is gekomen! Ik ken je geschiedenis niet, maar ben je met een hormonenkuur bezig?
Nee mijn eitjes groeien helemaal niet uit zichzelf. Ik reageerde op niet op de clomid, daarom dus een stap verder naar hormonen spuiten. Ik had eigenlijk 2,5 week geleden weer moeten starten, alleen toen had mijn lichaam de eitjes dus nog steeds niet afgebroken ondanks medicatie. Dus zit nu weer aan de pillen om de boel op te schonen en heb de 21ste controle. Als de eitjes dan genoeg gekrompen zijn, mag ik denk ik in het nieuwe jaar weer starten met spuiten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:26 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty, die laatste keer, waren de eitjes toen uit zichzelf gaan groeien, dus zonder hormonen? En wanneer mag je nu weer starten met spuiten?
Ik ben gisteren weer begonnen met de nieuwe Clomidkuur, de bloeding is bijna gestopt, dus we kijken weer vooruit
Ja een nieuwe ronde betekent idd dat er weer een bloeding wordt opgewekt met andere medicatie zodat de boel binnenin wordt opgeruimd en als alles schoon is, dan kun je weer opnieuw starten met spuiten en dan idd hopen dat het bij een of twee eitjes blijftquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef ProjSkippy het volgende:
Voor Chanty. Echt heel rot dat deze ronde niets heeft opgeleverd
. Ik ben niet zo heel erg thuis in de hormoonspuiterij e.d. Een nieuwe ronde betekend van voor af aan weer beginnen met spuiten en dan zien hoeveel eitjes er deze keer groeien?
En een soort van jompel voor ons aller Babs-soortvan
-----------------------
Zeg menschen, uit zo'n zorgverzekering is ook niet te komen hè?Hebben jullie jullie polis nog aangepast met de kijk op een hopelijk veranderende gezinssituatie? Ik heb momenteel alleen een basisverzekering. Daar zit wel wat kraamzorg etc. bij, maar geen idee hoe veel je eigenlijk nodig gaat hebben. Iemand een schatting en een advies van wat handig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |