abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120285725
Geen idee, bij mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen last van misselijkheid. Dus of dat t zo vroeg kan??? ben vanavond toch wezen sporten en t ging voor geen meter. Denk dat t een sluimerend griepje is. *stop de hoop heel diep onder de kast kan t altijd meevallen*
pi_120285802
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Blah Skip, crappy :{

Ik dacht zondagmorgen toen ik heel misselijk werd ook even 'zou het?', maar het bleek toch gewoon een flinke griep te zijn. Weinig actie hier dus deze week, want met koorts op de bank, en dus eerst maar eens afwachten of ik over 5 dagen netjes ongesteld word. Dan zou mijn cyclus weer 40 dagen zijn geweest. Vind ik lang. Of valt dat mee?
beterschap! 40 dagen vind ik erg lang. Mijn langste was volgens mij 34 dagen
pi_120288555
Hm. Nouja, misschien worden ze korter naarmate ik langer van de pil af ben? Ben 2,5 maand geleden gestopt. Wacht het wel af, meer kan nu toch niet. En ik zit met koorts toch niet te wachten op ook nog ongesteld worden...
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:16:35 #79
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120295035
Wij kunnen weer even voor uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120295076
:D Ga je trakteren?
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:19:43 #81
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120295101
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:18 schreef Razztwizzle het volgende:
:D Ga je trakteren?
Op twee streepjes hoop ik ja! ;)

Mja, 30 via eBay was goedkoper dan 5 bij Sensitest. Dus ach.. :D
pi_120295185
Fraai Skippy, en nu hopen dat er maar één nodig is ;)

Raz, dat kan heel goed, dat je cyclus verandert. Had je met de pil altijd zo'n lange cyclus dan?
Home is where the O+ is...
pi_120295209
Razztwizzle, hier had ik er ook eentje van 45 dagen. Volgens mij inderdaad door de pil.

Maar dames en heren, vandaag op dag 30 een test gedaan maar nee. Ik hoop nu dat ik heel snel ongesteld word, want ik ga volgende week twee weken op vakantie en het lijkt hier steeds wel de zondevloed...
pi_120295237
Balen Naena! :(

Ik help het je ook hopen!
pi_120295325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Cwen het volgende:
Fraai Skippy, en nu hopen dat er maar één nodig is ;)

Raz, dat kan heel goed, dat je cyclus verandert. Had je met de pil altijd zo'n lange cyclus dan?
Met de pil heb je toch geen cyclus :? Ik stopte altijd na drie weken, werd dan 'ongesteld' en dan weer verder.
pi_120295366
En ebay, goed idee! Ik had nu de ovulatietesten van Kruidvat maar die vind ik duur en niet prettig. Al een paar keer gehad dat ook het controlestreepje niet kleurde, kost weer een test.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 09:33:07 ]
pi_120295573
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Met de pil heb je toch geen cyclus :? Ik stopte altijd na drie weken, werd dan 'ongesteld' en dan weer verder.
Ja, dat bedoelde ik ook - sorry voor de verwarring.
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:53:29 #88
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120295834
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
En ebay, goed idee! Ik had nu de ovulatietesten van Kruidvat maar die vind ik duur en niet prettig. Al een paar keer gehad dat ook het controlestreepje niet kleurde, kost weer een test.
Ik kreeg de tip van Wumb, die um volgens mij weer via Zand had. Testen zijn hier gisteren binnen gekomen. Zijn gewoon dipsticks, niet moeilijk kloten met een pippetje oid van de Kruidvat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:25 schreef Naena het volgende:
Razztwizzle, hier had ik er ook eentje van 45 dagen. Volgens mij inderdaad door de pil.

Maar dames en heren, vandaag op dag 30 een test gedaan maar nee. Ik hoop nu dat ik heel snel ongesteld word, want ik ga volgende week twee weken op vakantie en het lijkt hier steeds wel de zondevloed...
Jammer Naena!

Mijn nieuwe NOD mag trouwens op 13 januari . Hoppa, een feestdagenkindje maken en dan testen op 13-01-'13. Dat klinkt toch geweldig?
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:48:12 #89
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_120297091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:53 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik kreeg de tip van Wumb, die um volgens mij weer via Zand had. Testen zijn hier gisteren binnen gekomen. Zijn gewoon dipsticks, niet moeilijk kloten met een pippetje oid van de Kruidvat.

[..]

Jammer Naena!

Mijn nieuwe NOD mag trouwens op 13 januari . Hoppa, een feestdagenkindje maken en dan testen op 13-01-'13. Dat klinkt toch geweldig?
Klinkt als een super plan, Skippy. Ik doe graag met je mee. :)
pi_120297250
Wow, dat zijn nog eens een paar testen Skippy!

Gisteren kreeg ik terwijl ik boodschappen aan het doen was kramp in mijn onderbuik (volgens mij daar waar mijn baarmoeder zit, iig op een plek waar ik nooit kramp heb, heel laag in de buurt van mijn blaas. Het was zelfs zo heftig dat ik mijn karretje moest laten staan en even naar de WC moest om te kijken of alles nog goed was. Dat was gelukkig zo :) Na een kwartiertje ebte het weer weg. Nu is het nog wel iets gevoelig daar maar verder geen last meer.

Zou dat nou een eisprong geweest kunnen zijn? Ik zit in mijn vruchtbare periode nu.
pi_120297479
vriendin gisteravond thuisgekomen, ik ook laat thuis van werk.

5.30 port ze me wakker en laat positieve ovulatie test zien, hoe is het mogelijk. Een week later dan verwacht en net thuis. Kan natuurlijk al even aan de gang zijn dus meteen maar even gezellig gedaan.

Valt overigens niet mee zo vroeg en zo weinig slaap :') :@
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_120297724
Zou heel goed kunnen musique.
Sdm wat een mazzel voor jullie, hopelijk is je slaapgebrek voor een goed doel!
Skippy jij kan er weer even tegenaan. Veel plezier ;)

Hier laat ik voor de zekerheid de koffie en t rauwe vlees staan. Voel me niet fantastisch maar t lijkt beter te worden naar mate de dag vordert
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:37:22 #93
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120298355
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef martine1984 het volgende:

Hier laat ik voor de zekerheid de koffie en t rauwe vlees staan. Voel me niet fantastisch maar t lijkt beter te worden naar mate de dag vordert
Ik laat rauw vlees sowieso staan in de perdiode tussen (vermoedelijke) eisprong en NOD. Voel ik me toch prettiger bij :).

Hihi, wij kunnen er weer even tegenaan, maar ik hoop er maar 1 nodig te hebben ^O^ .

SDM, ik ben wel benieuwd waarom ze dat speciaal om 05.30 uur doet. Kon ze niet gewoon om 07.00 uur testen? Beter voor je slaap :P . Maar, ik hoop dat het gelukt is :Y) .

@Musique: Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit zo erg, dus ik weet niet of het zó erg kan zijn.
pi_120298943
Haha ja zo'n lading testsstripjes had ik ook! En gewoon in een kleine envelop.

Zodra er hcg aangemaakt word kun je last krijgen van dat hormoon dus ja dat kan ook 4 dagen na bevruchting (vanaf innesteling). Maar ja dat is enkel theorie :).

Koffie kun je gewoon cold turkey van afkicken. Ik dronk veel cola ooit en ben toen gewoon gestopt. Heerlijk die migraine en moeheid aan het begin maar dat gaat dus weer over :P. (En ik dronk het juist tegen de migraine en vermoeidheid).
pi_120300137
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef martine1984 het volgende:

Koffie mag je tot 4 koppen per dag gewoon drinken als je zwanger bent hoor. En ik zou juist nog even genieten van dat rauwe vlees zolang het nog mag :D
Sarcasme. Herken het.
pi_120300961
Ik weet dat koffie mag maar mn maag wil t niet. Heb nu 1 bakkie gehad waar ik er normaal al zeker 5 heb veroberd.
Rauw vlees heb ik de afgelopen cyclussen gewoon gegeten maar nu voeltt gewoon niet goed.
pi_120301979
Even een cartoon spam die wel heel erg waar is imho :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:24:48 #98
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120303281
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Logician het volgende:
Even een cartoon spam die wel heel erg waar is imho :D

SPOILER
Zeg Logi, op welke site zit jij continu? :P
pi_120303338
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:24 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zeg Logi, op welke site zit jij continu? :P
:D hoezo?

wbt de cartoons, deze site, is zo leuk :)
SPOILER

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:27:46 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:28:06 #100
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120303400
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Logician het volgende:

[..]

:D hoezo?
Omdat ik je Z&G vol zag spammen!

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')