BABBEL! *insert vloek *. Hoe kan dat nou? Fuck!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi,
Ik mag weer in het rijtje, want hier is het misgegaan..Vanmorgen had ik met afvegen een beetje bruin, daarna kwam de vrouw van Moeders voor Moeders en die test was negatief.. Daarna direct naar het ziekenhuis voor nog een test en ook die was negatief, dus tis over en uit...
Nu wachten tot ik echt ongesteld ben, dan ga ik weer de molen in met Clomid...
Gewoon van je afzetten en genieten, je vriendin een beetje verwennen en af en toe ontbijt op bed brengen. Als je baarmoeder groeit, doet dat pijn ja, in de vorm van steken in je onderbuik. Dat is heel gebruikelijk, dus maak je geen zorgen zolang er niets is om je zorgen om te maken. Dan is het vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:31 schreef Thezappa het volgende:
ben vanochtend met mijn vriendin naar de huisarts geweest..
en definitief zwanger...en volgende week dinsdag naar verloskundige voor verdere onderzoeken
4 weekjes al...![]()
ze heeft alleen last van buikpijntjes..steken..
dokter zei dat dat de baarmoeder zich rekt..
of kan aanduiding zijn voor miskraam ...GrrRr..leuk!!![]()
maar hij dacht dat het het rekken was...verder geen onderzoekjes of nix gedaan
kreeg meteen al knoop in me buik belgh...zoiets wil je niet eens aan denken
klopt je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon van je afzetten en genieten, je vriendin een beetje verwennen en af en toe ontbijt op bed brengen. Als je baarmoeder groeit, doet dat pijn ja, in de vorm van steken in je onderbuik. Dat is heel gebruikelijk, dus maak je geen zorgen zolang er niets is om je zorgen om te maken. Dan is het vroeg genoeg.![]()
.
Dat meen je niet!!! Babbel die onze streepjesregen in gang heeft gezet...quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi,
Ik mag weer in het rijtje, want hier is het misgegaan..Vanmorgen had ik met afvegen een beetje bruin, daarna kwam de vrouw van Moeders voor Moeders en die test was negatief.. Daarna direct naar het ziekenhuis voor nog een test en ook die was negatief, dus tis over en uit...
Nu wachten tot ik echt ongesteld ben, dan ga ik weer de molen in met Clomid...
Sterkte meisquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef Babbel1 het volgende:
Nja, op zich achteraf denk ik dat het vorige week is misgegaan.. Mijn derde test op zaterdagochtend was net een stukje lichter dan de test van donderdag.. En de clearblue test gaf 1-2 weken aan, terwijl het minstens al 2-3, maar had ook 3+ kunnen zijn, dus achteraf was mijn HCG toen al aan het afnemen.. Ik hoop ook dat mijn lijf het daarom snel 'opruimt', al klinkt dat heel crue..
Daar heeft je vriendin helemaal gelijk in! Ik sta er ook best naïef in, wat dat betreft... qua testen: je bent zwanger, of je bent het niet. En qua mis gaan... ik denk juist omdat het eens mis is gegaan bij mij, wil ik er de volgende keer veel meer van genieten. En als het mis gaat, gaat het toch wel mis. Ongeacht of je ervan hebt genoten of nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Limone het volgende:
Roomsnoes, je moet doen wat goed voelt. Ik zou het wel jammer vinden als je niet meer zou posten! Een vriendin van mij is nu bijna 12 weken zwanger en verloor een tijdje geleden best wel wat bloed. Ze maakte zich er niet zo druk om 'Want je kan er toch niets aan doen'. Ik ben zo helemaal niet, maar toen ze dat zei heeft dat wel mijn ogen geopend: het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. En verder kan je er niet zoveel aan doen. Zo probeer ik er nu een beetje in te staan
Jup, normaal eigenlijk altijd wel. Heel soms +1 of + 2, maar dat was het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef L0t.. het volgende:
Hè Skippy, wat balen!Normaal ben je wel regelmatig dus?
In principe kan dat wel. Is ze al lang van de pil af en normaal erg stipt?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag smsje van vriendin en nog steeds geen positieve ovulatie test... kan dat zo lang later komen? Vreemd
Ja, we zijn al een tijdje bezig.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:08 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
In principe kan dat wel. Is ze al lang van de pil af en normaal erg stipt?
Het kan best een keer voorkomen dat de ovulatie later is. Als ze door blijft testen vindt ze hem waarschijnlijk vanzelf.
daar dacht ik ook aan. Ik zou volgende maand weer beginnen met testen. Dit brengt misschien te veel onrust. Sterkte!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef Dyre het volgende:
Een week later kan volgens mij nog wel eens voorkomen, maar is natuurlijk wel gek als ze altijd mooi stipt op tijd is geweest.
Ik weet niet precies hoe die ovulatietesten werken hoor, maar als ze daar vrijdag mee begonnen is (omdat ze hem toen ongeveer verwachtte) en hij is nog steeds niet positief, kan het dan niet zijn dat ze een keer juist te vroeg is? En dus al eerder haar ovulatie gehad heeft?
Oh, dat wist ik niet, dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef Wumb het volgende:
Ovulatietesten reageren meestal ook op hcg dus in theorie zou die dan positief moeten zijn.
Hoi, ze begint altijd een paar dagen eerder en toen ook niks.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef Dyre het volgende:
Een week later kan volgens mij nog wel eens voorkomen, maar is natuurlijk wel gek als ze altijd mooi stipt op tijd is geweest.
Ik weet niet precies hoe die ovulatietesten werken hoor, maar als ze daar vrijdag mee begonnen is (omdat ze hem toen ongeveer verwachtte) en hij is nog steeds niet positief, kan het dan niet zijn dat ze een keer juist te vroeg is? En dus al eerder haar ovulatie gehad heeft?
Haha zeker, maanden vliegen ook voorbij.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef Dyre het volgende:
Hmm ja, dan blijft het inderdaad een kwestie van afwachten denk ik en misschien even lasten rusten wellicht?. .. Makkelijk gezegd he?
Hoi, ik ben na 7 maanden naar de huisarts gegaan, omdat mijn cyclus erg onregelmatig was en bleef (variërend van 20 tot 70 dagen). Mede doordat mijn cyclus ook al zo was voor ik aan de pil ging, ben ik toen gelijk doorgestuurd en bij de gyn heb ik direct Clomid voorgeschreven gekregen.. De bijwerkingen verschillen per persoon, ik heb af en toe opvliegers, maar ben vooral chagrijnigquote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Ashina het volgende:
Zo na een lange tijd weg te zijn geweest toch maar weer aan t mee lezen hier. Ik zie (gelukkig) een hoop nieuwe namen in de lijst.
Helaas is t 2de streepje hier nog niet verschenenvolgens mijn app hebben we met de kerstdagen weer kans
Babbel wat *** voor je dat t mis is gegaan. Ik las dat je weer mag beginnen met clomit (schrijf je dat zo?) Wanneer ben je daar voor t eerst mee begonnen? En heb je nog ergens last van als je dat slikt? Ik twijfel soms of ik ook niet eens langs de huisarts moet gaan...maar ik vind dat best een stap...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben deze zin al minutenlang aan het analyseren, maar ik kom er maar niet achter wat een 'bm' is.... Hahah heel stom misschienquote:Op donderdag 13 december 2012 12:48 schreef zandsculptuur het volgende:
M'n bm zit ook heel laag en staat een klein beetje open, dus ik hoop dat het betekent dat ik ongesteld ga worden.
Baarmoedermondquote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef Dyre het volgende:
Skip, fijn dat je zekerheid hebt nu, k*t dat het de 'verkeerde' zekerheid is deze maand.
[..]
Ik ben deze zin al minutenlang aan het analyseren, maar ik kom er maar niet achter wat een 'bm' is.... Hahah heel stom misschien![]()
Ja, het moet idd bmm zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef Cwen het volgende:
Skip, ik snap 'm. Had het vorige maand alleen barstte het toen op tijd los.
Zand, ik hoop dat het doorzet! En is bm niet baarmoeder en bmm baarmoedermond?
Martine, geduld. Hoe lang moet je nog wachten? En zou je al zo vroeg misselijk kunnen zijn?
Raz, 40 dagen is wel lang, ja. Volgens mij is 24-35 dagen normaal? Of vergis ik me?
beterschap! 40 dagen vind ik erg lang. Mijn langste was volgens mij 34 dagenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Blah Skip, crappy![]()
Ik dacht zondagmorgen toen ik heel misselijk werd ook even 'zou het?', maar het bleek toch gewoon een flinke griep te zijn. Weinig actie hier dus deze week, want met koorts op de bank, en dus eerst maar eens afwachten of ik over 5 dagen netjes ongesteld word. Dan zou mijn cyclus weer 40 dagen zijn geweest. Vind ik lang. Of valt dat mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de pil heb je toch geen cyclusquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Cwen het volgende:
Fraai Skippy, en nu hopen dat er maar één nodig is
Raz, dat kan heel goed, dat je cyclus verandert. Had je met de pil altijd zo'n lange cyclus dan?
Ja, dat bedoelde ik ook - sorry voor de verwarring.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Met de pil heb je toch geen cyclusIk stopte altijd na drie weken, werd dan 'ongesteld' en dan weer verder.
Ik kreeg de tip van Wumb, die um volgens mij weer via Zand had. Testen zijn hier gisteren binnen gekomen. Zijn gewoon dipsticks, niet moeilijk kloten met een pippetje oid van de Kruidvat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
En ebay, goed idee! Ik had nu de ovulatietesten van Kruidvat maar die vind ik duur en niet prettig. Al een paar keer gehad dat ook het controlestreepje niet kleurde, kost weer een test.
Jammer Naena!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:25 schreef Naena het volgende:
Razztwizzle, hier had ik er ook eentje van 45 dagen. Volgens mij inderdaad door de pil.
Maar dames en heren, vandaag op dag 30 een test gedaan maar nee. Ik hoop nu dat ik heel snel ongesteld word, want ik ga volgende week twee weken op vakantie en het lijkt hier steeds wel de zondevloed...
Klinkt als een super plan, Skippy. Ik doe graag met je mee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip van Wumb, die um volgens mij weer via Zand had. Testen zijn hier gisteren binnen gekomen. Zijn gewoon dipsticks, niet moeilijk kloten met een pippetje oid van de Kruidvat.
[..]
Jammer Naena!
Mijn nieuwe NOD mag trouwens op 13 januari . Hoppa, een feestdagenkindje maken en dan testen op 13-01-'13. Dat klinkt toch geweldig?
Ik laat rauw vlees sowieso staan in de perdiode tussen (vermoedelijke) eisprong en NOD. Voel ik me toch prettiger bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef martine1984 het volgende:
Zou heel goed kunnen musique.
Sdm wat een mazzel voor jullie, hopelijk is je slaapgebrek voor een goed doel!
Skippy jij kan er weer even tegenaan. Veel plezier![]()
Hier laat ik voor de zekerheid de koffie en t rauwe vlees staan. Voel me niet fantastisch maar t lijkt beter te worden naar mate de dag vordert
Koffie mag je tot 4 koppen per dag gewoon drinken als je zwanger bent hoor. En ik zou juist nog even genieten van dat rauwe vlees zolang het nog magquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef martine1984 het volgende:
Zou heel goed kunnen musique.
Sdm wat een mazzel voor jullie, hopelijk is je slaapgebrek voor een goed doel!
Skippy jij kan er weer even tegenaan. Veel plezier![]()
Hier laat ik voor de zekerheid de koffie en t rauwe vlees staan. Voel me niet fantastisch maar t lijkt beter te worden naar mate de dag vordert
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Logician het volgende:
Even een cartoon spam die wel heel erg waar is imhoZeg Logi, op welke site zit jij continu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zeg Logi, op welke site zit jij continu?
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:27:46 ]
Omdat ik je Z&G vol zag spammen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |