abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120181642
Dit is hèt topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

ProjSkippy: 4-12
Martine1984 21-12

Users:
Aemelia (01-2012)
Blokje.
Chanty (09-2011)
Dushi2012(08-2012)
Estelle_ (07-2012)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa (11-2010)
Limone
Lindala (10-2011)
Marijevdh
Martine1984 (06-2012)
Poppejans
ProjSkippy (06-2012)
Sethiwe (08-2011)
Silmarwen
Winka (01-2011)
Wumb

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door martine1984 op 11-12-2012 10:21:10 ]
pi_120181682
Hè Skippy, wat balen! :* Normaal ben je wel regelmatig dus?

Kursor, wat klinkt dat heftig. Heel knap dat jullie er toch weer voor durven gaan, ik duim voor een voorspoedige zwangerschap!
pi_120181724
Heb getracht een nieuwe te openen via mn telefoon. Dat is gelukt maar nu de datums nog..... Mochten er nog aanpassingen nodig zijn, wil dan een van de modjes dit regelen?
pi_120181774
Mijn NOD (31 december) is uit het lijstje verdwenen :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:51:34 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_120182644
Maar even weg :)

[ Bericht 86% gewijzigd door Troel op 11-12-2012 11:34:59 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120183554
Hoi,

Ik mag weer in het rijtje, want hier is het misgegaan.. :( Vanmorgen had ik met afvegen een beetje bruin, daarna kwam de vrouw van Moeders voor Moeders en die test was negatief.. Daarna direct naar het ziekenhuis voor nog een test en ook die was negatief, dus tis over en uit... :'( Nu wachten tot ik echt ongesteld ben, dan ga ik weer de molen in met Clomid...
pi_120183629
Babbel! :'( -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_120183799
ben vanochtend met mijn vriendin naar de huisarts geweest..

en definitief zwanger...en volgende week dinsdag naar verloskundige voor verdere onderzoeken

4 weekjes al... :)

ze heeft alleen last van buikpijntjes..steken..

dokter zei dat dat de baarmoeder zich rekt..

of kan aanduiding zijn voor miskraam ...GrrRr..leuk!! :r

maar hij dacht dat het het rekken was...verder geen onderzoekjes of nix gedaan

kreeg meteen al knoop in me buik belgh...zoiets wil je niet eens aan denken -O-
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120183876
Oh Babbel! :'( Wat ontzettend klote.. :*

Kursor, klinkt heftig.. Wat fijn dat je er weer voor gaat. Hoop van harte dat je snel door mag naar het volgende topic :).
pi_120183905
Babbel :'( Sterkte met wederom wachten meid! :*
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:35:37 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_120183931
Wat vervelend Babbel1. Zeker negatief bij MvM is heel vervelend. Heb je wel steun gehad van de consulente?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120183940
Babbel :'( :'( Wat erg :'( :'(

Sterkte -O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:36:00 #13
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120183944
Oh Babbel, wat klote.... :'(
Sterkte :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120183995
Babbel sterkte :*
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:39:48 #15
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120184056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi,

Ik mag weer in het rijtje, want hier is het misgegaan.. :( Vanmorgen had ik met afvegen een beetje bruin, daarna kwam de vrouw van Moeders voor Moeders en die test was negatief.. Daarna direct naar het ziekenhuis voor nog een test en ook die was negatief, dus tis over en uit... :'( Nu wachten tot ik echt ongesteld ben, dan ga ik weer de molen in met Clomid...
BABBEL! *insert vloek *. Hoe kan dat nou? Fuck!

fuckfuckfuck.
pi_120184071
oh skip, zag dat jij er toch weer een test tegen aan had geknald. Negatief. ook mooi klote. :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_120184075
Babbel.. :*
pi_120184659
He babbel wat rot... ;( :*
pi_120184740
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:31 schreef Thezappa het volgende:
ben vanochtend met mijn vriendin naar de huisarts geweest..

en definitief zwanger...en volgende week dinsdag naar verloskundige voor verdere onderzoeken

4 weekjes al... :)

ze heeft alleen last van buikpijntjes..steken..

dokter zei dat dat de baarmoeder zich rekt..

of kan aanduiding zijn voor miskraam ...GrrRr..leuk!! :r

maar hij dacht dat het het rekken was...verder geen onderzoekjes of nix gedaan

kreeg meteen al knoop in me buik belgh...zoiets wil je niet eens aan denken -O-
Gewoon van je afzetten en genieten, je vriendin een beetje verwennen en af en toe ontbijt op bed brengen. Als je baarmoeder groeit, doet dat pijn ja, in de vorm van steken in je onderbuik. Dat is heel gebruikelijk, dus maak je geen zorgen zolang er niets is om je zorgen om te maken. Dan is het vroeg genoeg. ;) :*.
pi_120185089
Babbel nee! ;( Ohh meid wat klote, het was je zo gegund! Veel sterkte :*
pi_120185129
Babbel nooo :(. Sterkte :*.

Skip ook :*.
pi_120185597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Gewoon van je afzetten en genieten, je vriendin een beetje verwennen en af en toe ontbijt op bed brengen. Als je baarmoeder groeit, doet dat pijn ja, in de vorm van steken in je onderbuik. Dat is heel gebruikelijk, dus maak je geen zorgen zolang er niets is om je zorgen om te maken. Dan is het vroeg genoeg. ;) :*.
klopt je hebt gelijk
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120185661
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef Babbel1 het volgende:
Hoi,

Dat meen je niet!!! Babbel die onze streepjesregen in gang heeft gezet... :'(

Ik houd er ook nog steeds rekening mee hoor. Eerste echo hebben we pas 2 januari. Tot die tijd probeer ik goed op mezelf te letten, goed te eten en veel te rusten.
Oost west, mij best.
pi_120185976
Babbel.. :( wat verdrietig! Sterkte!!
E.
pi_120186518
Babbel dat is heel verdrietig! Sterkte
pi_120187785
Ach Babbel, wat verdrietig! Zeker met MvM erbij ;( Sterkte pop! :*
pi_120188455
Wat een lieve reacties..

Na een ochtendje tranen, gaat het nu wel weer. Ik hoop dat ik snel ongesteld word, dan kunnen we weer verder.. Voor zover ik heb gehoord, mag ik wel direct weer beginnen met Clomid, dus dat is wel fijn!

Die vrouw van MvM was wel aardig, maar die zei nog dat het niets hoefde te betekenen, maar heb toen toch maar het ziekenhuis gebeld en we mochten gelijk langskomen. De test werd gelijk gedaan, dus we hadden gelijk duidelijkheid :{

Nja, kheb me gestort op de rekeningen en andere dingen die gedaan moeten worden.. Het zij zo, kan er niets aan veranderen en ik ben blij dat ik het nu weet en niet pas op 24 december (ik hoop stiekem dat het dan allemaal eruit is en dat we een kerstkindje kunnen bakken)..
pi_120189007
Babbel, ik vind het echt balen voor jullie:( :*

Skippy, ook voor jou:*

Zap, 4 weken is nog heel pril, je kunt er nog niets van zeggen :). Pijntjes zijn echter heel normaal :)

Hier ook steekjes, morgen weer testen en als het dan goed is ga ik morgenmiddag de vlos bellen en verhuis ik naar het andere topic :)
Home is where the O+ is...
pi_120190641
och babbeltje. wat klink je dapper.
Trouwens wat is dat hcg dan snel weer weg zeg. Wat voor test hebben ze dan in zh gedaan? Bloed of gewoon urine?

[ Bericht 62% gewijzigd door DJMomo op 11-12-2012 16:48:15 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_120195783
Nja dapper, één voordeel: Ik heb wel een hele nuttige dag; al m'n rekeningen zijn betaald, er zijn afspraken gemaakt voor mijn nieuwe huis, mijn fiets is naar de fietsenmaker, ik heb een flink stuk gewandeld en ik heb gewoon een gezonde maaltijd gehaald in het kader van: Als ik toch niet zwanger ben, kan ik net zo goed weer een paar kilo afvallen tot de volgende zwangerschap ;) Mijn vriend moet werken, dus ik eet alleen: had hem al gezegd dat ik maar gewoon pizza ging eten, want waarom zou ik gezond doen... En nu zit ik straks aan een verse preischotel.. Heb alle kaarsen aangedaan, ff relaxed gezellig doen met mezelf en straks met mijn vriendinnetjes naar yoga O+

Ze deden een HCG test, maar wel een andere dan de thuistesten zeg maar, want je zag direct resultaat..

Volgens mij is het ook al begonnen, want ik heb nu al bruinverlies.. Op naar een vruchtbare Kerst dan maar :D
pi_120195811
Een urinetest bedoel ik ;)
pi_120195904
Nja, op zich achteraf denk ik dat het vorige week is misgegaan.. Mijn derde test op zaterdagochtend was net een stukje lichter dan de test van donderdag.. En de clearblue test gaf 1-2 weken aan, terwijl het minstens al 2-3, maar had ook 3+ kunnen zijn, dus achteraf was mijn HCG toen al aan het afnemen.. Ik hoop ook dat mijn lijf het daarom snel 'opruimt', al klinkt dat heel crue..
pi_120195978
jeetje Babbel, wat balen! Hopelijk is het snel weer raak. Maak er een romantische kerst van!

Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit of ik het nou fijn vind of niet om hier mee te lezen/schrijven. Ik leer een boel, maar ik ga zo snel aan mezelf twijfelen! Nu weer met die vroege menstruatie. Door andermans verhalen over bloed ent och zwanger, ga ik toch denken: "zou het..?".
Het is zo verschillend bij iedereen, en dat maakt het zo lastig om rust te vinden, vind ik.
pi_120198558
Babbel wat ongelofelijk rot zeg ;(
Ik vind het knap dat je er zo luchtig over kan praten, ik hoop dat de kerst inderdaad erg vruchtbaar voor je zal zijn :)

Skip, voor jou ook niet fijn, weer een negatieve test... :*

Thezappa, fijn zo'n extra bevestiging van een definitieve zwangerschap :D Nu lekker genieten met z'n tweetjes!!
pi_120198761
Ik ben vandaag (ook) ongesteld geworden. -O- Een cyclus van 35 dagen is gezien mijn geschiedenis wel weer fijn, maar ik moest er toch een beetje van huilen. Ik voel me ook helemaal niet lekker, mijn buik doet best wel pijn en ik had PMS from hell (hoofdpijn? why?).

Maar bij de pakken neer gaan zitten heeft ook niet zo veel zin! Kaarsen aan doen is een goed idee, Babbel! En ik ga ik weer sporten, voor een nog geiler lichaam ;)
pi_120199004
Roomsnoes, je moet doen wat goed voelt. Ik zou het wel jammer vinden als je niet meer zou posten! Een vriendin van mij is nu bijna 12 weken zwanger en verloor een tijdje geleden best wel wat bloed. Ze maakte zich er niet zo druk om 'Want je kan er toch niets aan doen'. Ik ben zo helemaal niet, maar toen ze dat zei heeft dat wel mijn ogen geopend: het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. En verder kan je er niet zoveel aan doen. Zo probeer ik er nu een beetje in te staan :)
pi_120199237
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef Babbel1 het volgende:
Nja, op zich achteraf denk ik dat het vorige week is misgegaan.. Mijn derde test op zaterdagochtend was net een stukje lichter dan de test van donderdag.. En de clearblue test gaf 1-2 weken aan, terwijl het minstens al 2-3, maar had ook 3+ kunnen zijn, dus achteraf was mijn HCG toen al aan het afnemen.. Ik hoop ook dat mijn lijf het daarom snel 'opruimt', al klinkt dat heel crue..
Sterkte meis :* moet je nog naar het ziekenhuis voor controle of iets dergelijks? Het kan best even duren voor je lichaam het 'loslaat'.
Ik hoop ook voor je op een vruchtbare kerst :* (voor mezelf ook ;) ).

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Limone het volgende:
Roomsnoes, je moet doen wat goed voelt. Ik zou het wel jammer vinden als je niet meer zou posten! Een vriendin van mij is nu bijna 12 weken zwanger en verloor een tijdje geleden best wel wat bloed. Ze maakte zich er niet zo druk om 'Want je kan er toch niets aan doen'. Ik ben zo helemaal niet, maar toen ze dat zei heeft dat wel mijn ogen geopend: het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. En verder kan je er niet zoveel aan doen. Zo probeer ik er nu een beetje in te staan :)
Daar heeft je vriendin helemaal gelijk in! Ik sta er ook best naïef in, wat dat betreft... qua testen: je bent zwanger, of je bent het niet. En qua mis gaan... ik denk juist omdat het eens mis is gegaan bij mij, wil ik er de volgende keer veel meer van genieten. En als het mis gaat, gaat het toch wel mis. Ongeacht of je ervan hebt genoten of niet ;). Ik vind het soms voor mijn ongeboren kindje wel een beetje oneerlijk dat ik niet van elk moment samen heb genoten :@.
Het enige wat ik nu dan weer niet echt los kan laten, is dat ik maar niet ongesteld word. Maar ook dat zal wel weer een keertje goed komen (jeej, ik relativeer weer O+).
pi_120199258
Oh en :* Limone, dat je buik- en hoofdpijn maar snel weer over is!
pi_120199671
Oh ik blijf ook wel hangen hoor, hier. Ik lurk al wat jaartjes mee ook :D En sommige berichten maken me onzeker, maar er is ook erg veel kunde bij lezers hier, dus dat is ook wel prettig :)

En je vriendin heeft gelijk ook. Wat gebeurt, gebeurt. Testen of niet, het maakt geen verschil. Maar we willen zo graag he :)
En ergens heb ik altijd een gevoel gehad dat zwanger worden bij mij lastig zou gaan. Dat is werkelijk nergens anders op gebaseerd dan "god dat zal vast ook wel tegen zitten". Doemdenken dus. En dat het nu al 6 maanden duurt bevestigd dat gevoel steeds. Mijn verstand weet dat er werkelijk geen tekenen zijn dat het bij mij moeilijk zou zijn. Maar vertrouwen hebben in het lot, de toekomst, vind ik moeilijk. Niet dat een grote pessimist ben, maar nogal een rijtje vervelende gebeurtenissen in het verleden maken het mij moeilijk om een ongekeurde blik op de toekomst te hebben. Ik werk er hard aan :)

Bah, Limone. Maar hopelijk is de boel weer op de rit nu. Ik heb altijd 1 dag enorme koppijn aan het begin van mn menstruatie. Die kondigt de boel aan, zeg maar :P
pi_120199726
Jaaa zand, ik voel me ook wel een beetje schuldig dat ik niet meer van die rijstkorrel heb genoten :@ :D

En jee! voor het relativeren! Dan komt die ongesteldheid ook vast snel :*
pi_120199889
Lieve Zand, ik hoop het voor jou ook! :* Het is geloof ik al begonnen, ik heb al bloedverlies ineens.. Zo maar lekker naar de yoga..
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:13:16 #42
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_120200718
Oh babbel ;( Shit! ... :* Hopelijk snel een nieuwe kans.

Skippy en Limone ook een :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_120200899
Gezellig Roomsnoes! En van dat doemdenken herken ik wel (ik herken het ook van die vriendin trouwens, dus daar kan ik geen wijsheid over geven... ;) )
Er aan werken is een goede eerste stap vooruit :)

Die hoofdpijn is echt nieuw voor mij, althans, als ik heel diep graaf zou ik misschien aan het begin van mijn menstruatie-carrière ( :') ) of tijdens pilgebruik die hoofdpijn nog wel eens kunnen hebben gehad. Maar ik hoop niet dat dit een blijvend kwaaltje is, zeg, de tering :{
pi_120203829
Babbel, wat verdrietig...Veel sterkte gewenst :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_120204048
Knuf voor babbel. En limoen, met een kleine hoera voor 35 dagen. Wel stom van de pijn.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:01:53 #46
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120208628
Wow, bedankt iedereen voor alle knuffels en :* 'jes. Das echt fijn!

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:17 schreef L0t.. het volgende:
Hè Skippy, wat balen! :* Normaal ben je wel regelmatig dus?
Jup, normaal eigenlijk altijd wel. Heel soms +1 of + 2, maar dat was het eigenlijk wel.

Edit 12-12: + 9 FTW!

Kus voor de mensen met hoofdpijn/rottige kwaaltjes etc, en voor de mensen met onzekerheid/twijfel, en gewoon voor iedereen die het nodig heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 12-12-2012 08:44:06 ]
pi_120208637
babbel... neee.. :*
hoop dat het snel door zet en dat je voor een kerstkindje kunt gaan!
pi_120216279
knuffel Babbel! :*
pi_120221360
Roomsnoes, Limone, Skippy :*.
Al die gekke kwaaltjes enzo kunnen je zo gek maken...

Babbel, 'fijn' dat het zo snel begonnen is... Ik hoop ook op een vruchtbare kerst voor jullie!
pi_120222975
Haha Projskippy: +9 ftw! :D Positiviteit ftw O+.
pi_120223788
Vandaag smsje van vriendin en nog steeds geen positieve ovulatie test... kan dat zo lang later komen? Vreemd
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_120224177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag smsje van vriendin en nog steeds geen positieve ovulatie test... kan dat zo lang later komen? Vreemd
In principe kan dat wel. Is ze al lang van de pil af en normaal erg stipt?
Het kan best een keer voorkomen dat de ovulatie later is. Als ze door blijft testen vindt ze hem waarschijnlijk vanzelf.
E.
pi_120224315
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:08 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

In principe kan dat wel. Is ze al lang van de pil af en normaal erg stipt?
Het kan best een keer voorkomen dat de ovulatie later is. Als ze door blijft testen vindt ze hem waarschijnlijk vanzelf.
Ja, we zijn al een tijdje bezig.

Ze had het vrijdag verwacht, vanmorgen nog steeds niet. Morgenavond komt ze thuis, hopen op morgen dus :)

Maar dat zou dus bijna een week later zijn...
pi_120236429
Een week later kan volgens mij nog wel eens voorkomen, maar is natuurlijk wel gek als ze altijd mooi stipt op tijd is geweest.

Ik weet niet precies hoe die ovulatietesten werken hoor, maar als ze daar vrijdag mee begonnen is (omdat ze hem toen ongeveer verwachtte) en hij is nog steeds niet positief, kan het dan niet zijn dat ze een keer juist te vroeg is? En dus al eerder haar ovulatie gehad heeft?
pi_120236912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef Dyre het volgende:
Een week later kan volgens mij nog wel eens voorkomen, maar is natuurlijk wel gek als ze altijd mooi stipt op tijd is geweest.

Ik weet niet precies hoe die ovulatietesten werken hoor, maar als ze daar vrijdag mee begonnen is (omdat ze hem toen ongeveer verwachtte) en hij is nog steeds niet positief, kan het dan niet zijn dat ze een keer juist te vroeg is? En dus al eerder haar ovulatie gehad heeft?
daar dacht ik ook aan. Ik zou volgende maand weer beginnen met testen. Dit brengt misschien te veel onrust. Sterkte!
pi_120237042
Ik was deze maand ook een week "te vroeg" met mijn ovulatie. Mijn menstruatie was ook een week te vroeg.
pi_120237101
Misschien moet ze dan juist wel een andere test doen :D
pi_120237820
Ovulatietesten reageren meestal ook op hcg dus in theorie zou die dan positief moeten zijn.
pi_120238754
Zo na een lange tijd weg te zijn geweest toch maar weer aan t mee lezen hier. Ik zie (gelukkig) een hoop nieuwe namen in de lijst.
Helaas is t 2de streepje hier nog niet verschenen :( volgens mijn app hebben we met de kerstdagen weer kans :)

Babbel wat *** voor je dat t mis is gegaan. Ik las dat je weer mag beginnen met clomit (schrijf je dat zo?) Wanneer ben je daar voor t eerst mee begonnen? En heb je nog ergens last van als je dat slikt? Ik twijfel soms of ik ook niet eens langs de huisarts moet gaan...maar ik vind dat best een stap...
pi_120240681
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef Wumb het volgende:
Ovulatietesten reageren meestal ook op hcg dus in theorie zou die dan positief moeten zijn.
Oh, dat wist ik niet, dat is dan weer jammer :P
pi_120245431
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef Dyre het volgende:

Hoi, ze begint altijd een paar dagen eerder en toen ook niks.

Ze heeft die dingen die een smiley geven. Naam even kwijt maar wel bekend merk en werkt altijd goed :)

We zullen zien, afwachten maar weer Pff :P
pi_120245674
Hmm ja, dan blijft het inderdaad een kwestie van afwachten denk ik en misschien even lasten rusten wellicht?. .. Makkelijk gezegd he? :D
pi_120246037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef Dyre het volgende:
Hmm ja, dan blijft het inderdaad een kwestie van afwachten denk ik en misschien even lasten rusten wellicht?. .. Makkelijk gezegd he? :D
Haha zeker, maanden vliegen ook voorbij.
pi_120257238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Ashina het volgende:
Zo na een lange tijd weg te zijn geweest toch maar weer aan t mee lezen hier. Ik zie (gelukkig) een hoop nieuwe namen in de lijst.
Helaas is t 2de streepje hier nog niet verschenen :( volgens mijn app hebben we met de kerstdagen weer kans :)

Babbel wat *** voor je dat t mis is gegaan. Ik las dat je weer mag beginnen met clomit (schrijf je dat zo?) Wanneer ben je daar voor t eerst mee begonnen? En heb je nog ergens last van als je dat slikt? Ik twijfel soms of ik ook niet eens langs de huisarts moet gaan...maar ik vind dat best een stap...
Hoi, ik ben na 7 maanden naar de huisarts gegaan, omdat mijn cyclus erg onregelmatig was en bleef (variërend van 20 tot 70 dagen). Mede doordat mijn cyclus ook al zo was voor ik aan de pil ging, ben ik toen gelijk doorgestuurd en bij de gyn heb ik direct Clomid voorgeschreven gekregen.. De bijwerkingen verschillen per persoon, ik heb af en toe opvliegers, maar ben vooral chagrijnig ;) Je krijgt tussendoor echo's om te kijken of het aanslaat. De inwendige echo's vond ik in het begin wel vervelend, maar het 'went' snel en de hele toestand levert voor mij in ieder geval wel een eisprong op en nu natuurlijk zelfs een zwangerschap.. Nu nog één die blijft plakken... Je kan ook even googlen naar PCO en Clomid, dan lees je veel meer ervaringsverhalen. Succes :*
  donderdag 13 december 2012 @ 12:09:18 #65
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120262859
Nou, ik zit aan mijn broodje filet Americain hoor. +10 en nu is het los gebarsten. En niet zo'n beetje ook. Auw :X .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120263305
Fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt, skippy! Wel klote dat je er zo'n last van hebt. Geniet van je broodje!

Hier heb ik stiekem hoop dat t toch geluktis. Misselijk, hoofdpijn, krampjes, zere borsten en moe...... Of er zit gewoon een griepje aan te komen. *vind t wachtbankje nu al niet leuk meer
pi_120264035
Skip :*

Martine: het wachtbankje is ook niet leuk! Maar wel spannend ;)

Hier is er volgens mij eindelijk iets gaande 'down there', want ik heb steeds buikpijn en steken. M'n bm zit ook heel laag en staat een klein beetje open, dus ik hoop dat het betekent dat ik ongesteld ga worden. Of dat mijn lijf nog altijd 'trallala ik houd je voor de gek' aan het spelen is. Wachten dus maar :').
  donderdag 13 december 2012 @ 14:26:53 #68
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120267515
Martine: Ik heb een tijdje geleden dat wachtbankje ook aan gort geschoten met een mega geweer hoor, ik vond um ook niet leuk meer ;). Succes met wachten :*

Zand: :*
pi_120268988
Awwww Skip :*. Nou ja, volgende ronde. En sterkte met de pijn!
pi_120274596
Skip, fijn dat je zekerheid hebt nu, k*t dat het de 'verkeerde' zekerheid is deze maand.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:48 schreef zandsculptuur het volgende:
M'n bm zit ook heel laag en staat een klein beetje open, dus ik hoop dat het betekent dat ik ongesteld ga worden.
Ik ben deze zin al minutenlang aan het analyseren, maar ik kom er maar niet achter wat een 'bm' is.... Hahah heel stom misschien :@ :@
pi_120274666
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef Dyre het volgende:
Skip, fijn dat je zekerheid hebt nu, k*t dat het de 'verkeerde' zekerheid is deze maand.

[..]

Ik ben deze zin al minutenlang aan het analyseren, maar ik kom er maar niet achter wat een 'bm' is.... Hahah heel stom misschien :@ :@
Baarmoedermond ;)
pi_120274689
Aaaah ja daar wordt het wel een logische zin van, stom :D :@
pi_120283780
Blah Skip, crappy :{

Ik dacht zondagmorgen toen ik heel misselijk werd ook even 'zou het?', maar het bleek toch gewoon een flinke griep te zijn. Weinig actie hier dus deze week, want met koorts op de bank, en dus eerst maar eens afwachten of ik over 5 dagen netjes ongesteld word. Dan zou mijn cyclus weer 40 dagen zijn geweest. Vind ik lang. Of valt dat mee?
pi_120284322
Skip, ik snap 'm. Had het vorige maand alleen barstte het toen op tijd los. :*

Zand, ik hoop dat het doorzet! En is bm niet baarmoeder en bmm baarmoedermond? ;)

Martine, geduld :). Hoe lang moet je nog wachten? En zou je al zo vroeg misselijk kunnen zijn?

Raz, 40 dagen is wel lang, ja. Volgens mij is 24-35 dagen normaal? Of vergis ik me?
pi_120284694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef Cwen het volgende:
Skip, ik snap 'm. Had het vorige maand alleen barstte het toen op tijd los. :*

Zand, ik hoop dat het doorzet! En is bm niet baarmoeder en bmm baarmoedermond? ;)

Martine, geduld :). Hoe lang moet je nog wachten? En zou je al zo vroeg misselijk kunnen zijn?

Raz, 40 dagen is wel lang, ja. Volgens mij is 24-35 dagen normaal? Of vergis ik me?
Ja, het moet idd bmm zijn ;)

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me 3 dagen na de bevruchting al anders, en op dag 4 was ik al enorm misselijk, dus het kan ;)

Hoe is het met jou nu, Cwen?
pi_120285725
Geen idee, bij mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen last van misselijkheid. Dus of dat t zo vroeg kan??? ben vanavond toch wezen sporten en t ging voor geen meter. Denk dat t een sluimerend griepje is. *stop de hoop heel diep onder de kast kan t altijd meevallen*
pi_120285802
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Blah Skip, crappy :{

Ik dacht zondagmorgen toen ik heel misselijk werd ook even 'zou het?', maar het bleek toch gewoon een flinke griep te zijn. Weinig actie hier dus deze week, want met koorts op de bank, en dus eerst maar eens afwachten of ik over 5 dagen netjes ongesteld word. Dan zou mijn cyclus weer 40 dagen zijn geweest. Vind ik lang. Of valt dat mee?
beterschap! 40 dagen vind ik erg lang. Mijn langste was volgens mij 34 dagen
pi_120288555
Hm. Nouja, misschien worden ze korter naarmate ik langer van de pil af ben? Ben 2,5 maand geleden gestopt. Wacht het wel af, meer kan nu toch niet. En ik zit met koorts toch niet te wachten op ook nog ongesteld worden...
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:16:35 #79
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120295035
Wij kunnen weer even voor uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120295076
:D Ga je trakteren?
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:19:43 #81
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120295101
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:18 schreef Razztwizzle het volgende:
:D Ga je trakteren?
Op twee streepjes hoop ik ja! ;)

Mja, 30 via eBay was goedkoper dan 5 bij Sensitest. Dus ach.. :D
pi_120295185
Fraai Skippy, en nu hopen dat er maar één nodig is ;)

Raz, dat kan heel goed, dat je cyclus verandert. Had je met de pil altijd zo'n lange cyclus dan?
pi_120295209
Razztwizzle, hier had ik er ook eentje van 45 dagen. Volgens mij inderdaad door de pil.

Maar dames en heren, vandaag op dag 30 een test gedaan maar nee. Ik hoop nu dat ik heel snel ongesteld word, want ik ga volgende week twee weken op vakantie en het lijkt hier steeds wel de zondevloed...
pi_120295237
Balen Naena! :(

Ik help het je ook hopen!
pi_120295325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Cwen het volgende:
Fraai Skippy, en nu hopen dat er maar één nodig is ;)

Raz, dat kan heel goed, dat je cyclus verandert. Had je met de pil altijd zo'n lange cyclus dan?
Met de pil heb je toch geen cyclus :? Ik stopte altijd na drie weken, werd dan 'ongesteld' en dan weer verder.
pi_120295366
En ebay, goed idee! Ik had nu de ovulatietesten van Kruidvat maar die vind ik duur en niet prettig. Al een paar keer gehad dat ook het controlestreepje niet kleurde, kost weer een test.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 09:33:07 ]
pi_120295573
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Met de pil heb je toch geen cyclus :? Ik stopte altijd na drie weken, werd dan 'ongesteld' en dan weer verder.
Ja, dat bedoelde ik ook - sorry voor de verwarring.
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:53:29 #88
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120295834
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef Razztwizzle het volgende:
En ebay, goed idee! Ik had nu de ovulatietesten van Kruidvat maar die vind ik duur en niet prettig. Al een paar keer gehad dat ook het controlestreepje niet kleurde, kost weer een test.
Ik kreeg de tip van Wumb, die um volgens mij weer via Zand had. Testen zijn hier gisteren binnen gekomen. Zijn gewoon dipsticks, niet moeilijk kloten met een pippetje oid van de Kruidvat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:25 schreef Naena het volgende:
Razztwizzle, hier had ik er ook eentje van 45 dagen. Volgens mij inderdaad door de pil.

Maar dames en heren, vandaag op dag 30 een test gedaan maar nee. Ik hoop nu dat ik heel snel ongesteld word, want ik ga volgende week twee weken op vakantie en het lijkt hier steeds wel de zondevloed...
Jammer Naena!

Mijn nieuwe NOD mag trouwens op 13 januari . Hoppa, een feestdagenkindje maken en dan testen op 13-01-'13. Dat klinkt toch geweldig?
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:48:12 #89
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_120297091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:53 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik kreeg de tip van Wumb, die um volgens mij weer via Zand had. Testen zijn hier gisteren binnen gekomen. Zijn gewoon dipsticks, niet moeilijk kloten met een pippetje oid van de Kruidvat.

[..]

Jammer Naena!

Mijn nieuwe NOD mag trouwens op 13 januari . Hoppa, een feestdagenkindje maken en dan testen op 13-01-'13. Dat klinkt toch geweldig?
Klinkt als een super plan, Skippy. Ik doe graag met je mee. :)
pi_120297250
Wow, dat zijn nog eens een paar testen Skippy!

Gisteren kreeg ik terwijl ik boodschappen aan het doen was kramp in mijn onderbuik (volgens mij daar waar mijn baarmoeder zit, iig op een plek waar ik nooit kramp heb, heel laag in de buurt van mijn blaas. Het was zelfs zo heftig dat ik mijn karretje moest laten staan en even naar de WC moest om te kijken of alles nog goed was. Dat was gelukkig zo :) Na een kwartiertje ebte het weer weg. Nu is het nog wel iets gevoelig daar maar verder geen last meer.

Zou dat nou een eisprong geweest kunnen zijn? Ik zit in mijn vruchtbare periode nu.
pi_120297479
vriendin gisteravond thuisgekomen, ik ook laat thuis van werk.

5.30 port ze me wakker en laat positieve ovulatie test zien, hoe is het mogelijk. Een week later dan verwacht en net thuis. Kan natuurlijk al even aan de gang zijn dus meteen maar even gezellig gedaan.

Valt overigens niet mee zo vroeg en zo weinig slaap :') :@
pi_120297724
Zou heel goed kunnen musique.
Sdm wat een mazzel voor jullie, hopelijk is je slaapgebrek voor een goed doel!
Skippy jij kan er weer even tegenaan. Veel plezier ;)

Hier laat ik voor de zekerheid de koffie en t rauwe vlees staan. Voel me niet fantastisch maar t lijkt beter te worden naar mate de dag vordert
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:37:22 #93
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120298355
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef martine1984 het volgende:

Hier laat ik voor de zekerheid de koffie en t rauwe vlees staan. Voel me niet fantastisch maar t lijkt beter te worden naar mate de dag vordert
Ik laat rauw vlees sowieso staan in de perdiode tussen (vermoedelijke) eisprong en NOD. Voel ik me toch prettiger bij :).

Hihi, wij kunnen er weer even tegenaan, maar ik hoop er maar 1 nodig te hebben ^O^ .

SDM, ik ben wel benieuwd waarom ze dat speciaal om 05.30 uur doet. Kon ze niet gewoon om 07.00 uur testen? Beter voor je slaap :P . Maar, ik hoop dat het gelukt is :Y) .

@Musique: Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit zo erg, dus ik weet niet of het zó erg kan zijn.
pi_120298943
Haha ja zo'n lading testsstripjes had ik ook! En gewoon in een kleine envelop.

Zodra er hcg aangemaakt word kun je last krijgen van dat hormoon dus ja dat kan ook 4 dagen na bevruchting (vanaf innesteling). Maar ja dat is enkel theorie :).

Koffie kun je gewoon cold turkey van afkicken. Ik dronk veel cola ooit en ben toen gewoon gestopt. Heerlijk die migraine en moeheid aan het begin maar dat gaat dus weer over :P. (En ik dronk het juist tegen de migraine en vermoeidheid).
pi_120300137
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef martine1984 het volgende:

Koffie mag je tot 4 koppen per dag gewoon drinken als je zwanger bent hoor. En ik zou juist nog even genieten van dat rauwe vlees zolang het nog mag :D
Sarcasme. Herken het.
pi_120300961
Ik weet dat koffie mag maar mn maag wil t niet. Heb nu 1 bakkie gehad waar ik er normaal al zeker 5 heb veroberd.
Rauw vlees heb ik de afgelopen cyclussen gewoon gegeten maar nu voeltt gewoon niet goed.
pi_120301979
Even een cartoon spam die wel heel erg waar is imho :D

SPOILER
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:24:48 #98
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120303281
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Logician het volgende:
Even een cartoon spam die wel heel erg waar is imho :D

SPOILER
Zeg Logi, op welke site zit jij continu? :P
pi_120303338
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:24 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zeg Logi, op welke site zit jij continu? :P
:D hoezo?

wbt de cartoons, deze site, is zo leuk :)
SPOILER

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 14:27:46 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:28:06 #100
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120303400
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Logician het volgende:

[..]

:D hoezo?
Omdat ik je Z&G vol zag spammen!

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')