In principe kan dat wel. Is ze al lang van de pil af en normaal erg stipt?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag smsje van vriendin en nog steeds geen positieve ovulatie test... kan dat zo lang later komen? Vreemd
Ja, we zijn al een tijdje bezig.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:08 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
In principe kan dat wel. Is ze al lang van de pil af en normaal erg stipt?
Het kan best een keer voorkomen dat de ovulatie later is. Als ze door blijft testen vindt ze hem waarschijnlijk vanzelf.
daar dacht ik ook aan. Ik zou volgende maand weer beginnen met testen. Dit brengt misschien te veel onrust. Sterkte!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef Dyre het volgende:
Een week later kan volgens mij nog wel eens voorkomen, maar is natuurlijk wel gek als ze altijd mooi stipt op tijd is geweest.
Ik weet niet precies hoe die ovulatietesten werken hoor, maar als ze daar vrijdag mee begonnen is (omdat ze hem toen ongeveer verwachtte) en hij is nog steeds niet positief, kan het dan niet zijn dat ze een keer juist te vroeg is? En dus al eerder haar ovulatie gehad heeft?
Oh, dat wist ik niet, dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef Wumb het volgende:
Ovulatietesten reageren meestal ook op hcg dus in theorie zou die dan positief moeten zijn.
Hoi, ze begint altijd een paar dagen eerder en toen ook niks.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef Dyre het volgende:
Een week later kan volgens mij nog wel eens voorkomen, maar is natuurlijk wel gek als ze altijd mooi stipt op tijd is geweest.
Ik weet niet precies hoe die ovulatietesten werken hoor, maar als ze daar vrijdag mee begonnen is (omdat ze hem toen ongeveer verwachtte) en hij is nog steeds niet positief, kan het dan niet zijn dat ze een keer juist te vroeg is? En dus al eerder haar ovulatie gehad heeft?
Haha zeker, maanden vliegen ook voorbij.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef Dyre het volgende:
Hmm ja, dan blijft het inderdaad een kwestie van afwachten denk ik en misschien even lasten rusten wellicht?. .. Makkelijk gezegd he?
Hoi, ik ben na 7 maanden naar de huisarts gegaan, omdat mijn cyclus erg onregelmatig was en bleef (variërend van 20 tot 70 dagen). Mede doordat mijn cyclus ook al zo was voor ik aan de pil ging, ben ik toen gelijk doorgestuurd en bij de gyn heb ik direct Clomid voorgeschreven gekregen.. De bijwerkingen verschillen per persoon, ik heb af en toe opvliegers, maar ben vooral chagrijnigquote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Ashina het volgende:
Zo na een lange tijd weg te zijn geweest toch maar weer aan t mee lezen hier. Ik zie (gelukkig) een hoop nieuwe namen in de lijst.
Helaas is t 2de streepje hier nog niet verschenenvolgens mijn app hebben we met de kerstdagen weer kans
Babbel wat *** voor je dat t mis is gegaan. Ik las dat je weer mag beginnen met clomit (schrijf je dat zo?) Wanneer ben je daar voor t eerst mee begonnen? En heb je nog ergens last van als je dat slikt? Ik twijfel soms of ik ook niet eens langs de huisarts moet gaan...maar ik vind dat best een stap...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben deze zin al minutenlang aan het analyseren, maar ik kom er maar niet achter wat een 'bm' is.... Hahah heel stom misschienquote:Op donderdag 13 december 2012 12:48 schreef zandsculptuur het volgende:
M'n bm zit ook heel laag en staat een klein beetje open, dus ik hoop dat het betekent dat ik ongesteld ga worden.
Baarmoedermondquote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef Dyre het volgende:
Skip, fijn dat je zekerheid hebt nu, k*t dat het de 'verkeerde' zekerheid is deze maand.
[..]
Ik ben deze zin al minutenlang aan het analyseren, maar ik kom er maar niet achter wat een 'bm' is.... Hahah heel stom misschien![]()
Ja, het moet idd bmm zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef Cwen het volgende:
Skip, ik snap 'm. Had het vorige maand alleen barstte het toen op tijd los.
Zand, ik hoop dat het doorzet! En is bm niet baarmoeder en bmm baarmoedermond?
Martine, geduld. Hoe lang moet je nog wachten? En zou je al zo vroeg misselijk kunnen zijn?
Raz, 40 dagen is wel lang, ja. Volgens mij is 24-35 dagen normaal? Of vergis ik me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |