SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wel, maar ik voel me op moment niet bepaald fris en fruitigquote:
Gewoon een beetje positive energy in de TT weet je![]()
![]()
Ga douchen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik voel me op moment niet bepaald fris en fruitig
Gewoon een beetje positive energy in de TT weet je![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer figuurlijk, dat ik me nog een beetje brak en slaapdronken voel ipv fris en fruitigquote:![]()
![]()
Douchen helpt daarbijquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer figuurlijk, dat ik me nog een beetje brak en slaapdronken voel ipv fris en fruitig!
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel een punt!
![]()
Nog 50 keer en je hebt al aan je dagelijkse hoeveelheid minimum bewegen voldaan!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ben echt al 10 keer heen en weer gelopen naar die kut deur![]()
![]()
![]()
En ik mag weer lopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog 50 keer en je hebt al aan je dagelijkse hoeveelheid minimum bewegen voldaan!Valt mee heur, ik sliep in de bus nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Phoeh, jij bent wakker vandaag zeg!![]()
![]()
Werk je soms midden op de gang of zo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik mag weer lopen
[..]
Valt mee heur, ik sliep in de bus nog![]()
![]()
Ducttape, Vinniiee.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee, collega's moeten hier telkens zijn om typeplaatjes te graveren of om meetgereedschap te pakken. Of om te ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werk je soms midden op de gang of zo?![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om je mond af te plakken....
Zou een hoop geklaag schelen
Sorry Vin!![]()
![]()
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou een hoop geklaag schelen![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou een hoop geklaag schelenKrijgen we alleen maar meer geklaag omdat ie collega's niet kan wijzen op het sluiten van de deur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.NIEUW: Foto's!![]()
Mooi dan kunnen je handen er ook wel bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik typ namelijk met mijn vingers.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
Vin, jij bent toch wel handig genoeg?
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:46 schreef Cryothic het volgende:
Vin, jij bent toch wel handig genoeg?
[ afbeelding ]
15 euro, scheelt je een hoop kou![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: