neuh niks hypocriet aan aangezien ik zelf totaal niet zo ben als tsquote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Is het niet hypocriet hoe denigrerend je je hier uit?
Als jij het zegt...quote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
neuh niks hypocriet aan aangezien ik zelf totaal niet zo ben als ts
Ik bespeur enig sarcasmequote:
Eens. Maar er zijn ook gewoon veel mensen die qua denkniveau echt niet verder komen tot handelingen die ze kennen. En verder af en toe een ander nablaten.quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Schaapje1987 het volgende:
Hoe defineerd TS domme mensen? Mensen die domme dingen doen of mensen die wellicht een lager IQ hebben dan het gemiddelde (100 - 120)?
Zelfs al luisteren "domme" mensen naar pop top 40 en hebben denken ze dat ze "swag" zijn, betekend nog steeds niet dat deze mensen dom zijn.
TS, jij komt te arrogant over en waarschijnlijk erger je je aan jezelf.
Mijn hoofd zit anders vol genoeg (en nee, niet met typische vrouwelijke nutteloze dingen). Zin in een zinnig gesprek?quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:16 schreef heiden6 het volgende:
Overigens stoor ik me nog veel meer aan oppervlakkigheid en desinteresse dan aan domheid. Vrouwen met wie je een zinnig gesprek kunt voeren zijn schaars, zelfs als ze wel slim zijn zijn is dat vaak niet mogelijk. Dat is nog veel erger dan bij mannen.
Als kleine kinderen op de kleuterschool/basisschool dat geleerd kregen ipv alle die matige pesten=gemeen acties zou er veel gewonnen kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Gray het volgende:
Vaak is het gewoon omdat zo'n slim persoon naast slim ook betweterig is. En daar houden mensen simpelweg niet van.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit anders vol genoeg (en nee, niet met typische vrouwelijke nutteloze dingen). Zin in een zinnig gesprek?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef NotYou het volgende:
Je leest mijn gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Troost je TS. Afgaand op je OP kom jij op mij nou niet bepaald noemenswaardig intelligenter over dan de massa waarboven jij jezelf om God mag weten welke reden, zo verheven voelt. Je haalt enorm veel zaken door elkaar en het lijkt je aan (o.a. sociaal) inzicht zo goed als geheel te ontbreken.
Hint: wanneer ze je een wijsneus noemen doelen ze waarschijnlijk op hetzelfde onaangename karaktertrekje dat ook hier tot uiting komt en het heeft helemaal niets te maken met je vermeende intelligentie.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
Niets is onmogelijk!quote:
Mooi hoe je iemand vanaf papier aan het analyseren bentquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef netflanders het volgende:
Mishu, ik zie jou vaker posts maken waar je prat gaat op jouw vermeende intelligentie. Tot nu heb ik er echter bar weinig van gemerkt. Het komt op mij over alsof je bijna obsessief voor iets aan het compenseren bent en eventuele persoonlijkheidsfouten toewijdt aan dat IQ van je. Een manier van coping die ooit in gaat storten. Je lijkt waarde te hechten aan de status van een universitair diploma, terwijl je jezelf omhoog hebt gewerkt via de simpelste sociale hatseflats studies om nu vervolgens weer een nutteloze en inhoudsloze sociale prietpraat studie te doen. Dan is het niet gek dat men weinig respect voor je heeft; heb je dat respect überhaupt voor jezelf?
Respect voor echte intelligentie is er absoluut nog wel. Je zou mogelijk eens voor jezelf moeten reflecteren waarom juist jij er zo weinig van merkt. Persoonlijk denk ik dat het antwoord je niet gaat bevallen.
Om maar even aan te geven dat inhoudsloze sociale hatseflats produceren geen studie op zich zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Mooi hoe je iemand vanaf papier aan het analyseren bentDesalniettemin ben ik het zeker met je laatste stuk eens.
Als je op stap gaat doe je dat over het algemeen niet om diepe gesprekken over de zin van het leven te voeren (dit is gereserveerd voor mijn vrienden als ik een slok teveel op heb). Daarnaast ontmoet ik zat mensen van mijn leeftijd waar ik een normaal zinnig gesprek mee kan voeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:16 schreef heiden6 het volgende:
Overigens stoor ik me nog veel meer aan oppervlakkigheid en desinteresse dan aan domheid. Vrouwen met wie je een zinnig gesprek kunt voeren zijn schaars, zelfs als ze wel slim zijn zijn is dat vaak niet mogelijk. Dat is nog veel erger dan bij mannen.
Ik ook niet, maar wie heeft het over op stap gaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:42 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Als je op stap gaat doe je dat over het algemeen niet om diepe gesprekken over de zin van het leven te voeren (dit is gereserveerd voor mijn vrienden als ik een slok teveel op heb). Daarnaast ontmoet ik zat mensen van mijn leeftijd waar ik een normaal zinnig gesprek mee kan voeren.
Daarnaast maken de verschillen is de samenleving de boel juist wat leuker. Ik moet er niet aan denken om in een samenleving vol met enkel MBO'ers of juist enkel Cum Laude universitairen te leven.
Je zegt het nu zelf al. Wie zegt dat het gemiddelde opgetutte meisje op straat, of jongen met een petje op geen interesse heeft in het journaal. Wanneer we ons onder de mensen begeven voeren de meesten van ons allemaal wel een klein showtje op, maar dit hoeft niet te betekenen dat zijn/haar interesses niet bij de actualiteiten liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wie heeft het over op stap gaan?
Verschillen zijn zeker leuk, en niet iedereen hoeft even hoog opgeleid te zijn, maar dat heeft niets te maken met mensen die gewoon apathisch door het leven gaan. Om geïnteresseerd te zijn in je omgeving en je bewust te zijn van wat er om je heen gebeurt hoef je echt niet intelligent te zijn of hoog opgeleid, en het hoeft ook niet te betekenen dat je het altijd overal over eens bent.
Dat zegt niemand hier volgens mij. Maar er zijn een genoeg mensen die niets zinnigs te melden hebben hoor, ongeacht opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:49 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Je zegt het nu zelf al. Wie zegt dat het gemiddelde opgetutte meisje op straat, of jongen met een petje op geen interesse heeft in het journaal. Wanneer we ons onder de mensen begeven voeren de meesten van ons allemaal wel een klein showtje op, maar dit hoeft niet te betekenen dat zijn/haar interesses niet bij de actualiteiten liggen.
Geniale film is dat, ja. Sowieso Mike Judge is een baas.quote:Ik heb vrienden die zowel 'tokkie' als hoger opgeleid zijn en beiden groepen zijn zo gek als een deur, maar kan ik ook wel eens een diep gesprek mee voeren. Je constateert heel juist dat mensen iets meer met hun uiterlijk bezig zijn dezer dagen, alleen heeft dit meer te maken met populaire cultuur dan met het feit dat 'domme' mensen de overhand krijgen.![]()
PS: Misschien moet je de film Idiocracy maar eens gaan kijken, komen al je doemscenario's uit!
Ik denk dat ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hier een kern van waarheid in zit.
Overigens denk ik dat jij teveel 'voelt' en je jezelf teveel vindt en misschien wat wijsneuzerig overkomt of zo. Aan wijsneuzen/betweters hebben veel mensen een hekel, mijn inziens terecht ook. Als je mij begrijpt.
Wilders kan dat ook. Zegt niks als je hoogopgeleide met 1 opmerking weet te vloeren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik ken iemand met niet specifiek een hoog IQ heeft, maar die weet regelmatig hoog opgeleide mensen te vloeren met een opmerking in discussies. (zonder dat ze het doorheeft) Hoog opgeleid zegt helemaal niks.
Wilders draagt daar niet altijd bij aan de discussiequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wilders kan dat ook. Zegt niks als je hoogopgeleide met 1 opmerking weet te vloeren.
Letterlijk met stomheid geslagen, of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wilders kan dat ook. Zegt niks als je hoogopgeleide met 1 opmerking weet te vloeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |