abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120386621
quote:
12s.gif Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Is het niet hypocriet hoe denigrerend je je hier uit?
neuh niks hypocriet aan aangezien ik zelf totaal niet zo ben als ts :)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120386697
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

neuh niks hypocriet aan aangezien ik zelf totaal niet zo ben als ts :)
Als jij het zegt...
pi_120386773
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Als jij het zegt...
Ik bespeur enig sarcasme
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120392683
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Schaapje1987 het volgende:
Hoe defineerd TS domme mensen? Mensen die domme dingen doen of mensen die wellicht een lager IQ hebben dan het gemiddelde (100 - 120)?

Zelfs al luisteren "domme" mensen naar pop top 40 en hebben denken ze dat ze "swag" zijn, betekend nog steeds niet dat deze mensen dom zijn.

TS, jij komt te arrogant over en waarschijnlijk erger je je aan jezelf.
Eens. Maar er zijn ook gewoon veel mensen die qua denkniveau echt niet verder komen tot handelingen die ze kennen. En verder af en toe een ander nablaten.

Echt ergeren doe ik me er neit aan. Ik mijd deze mensen als het kan en verder gun ik ze al het beste.

Irritanter echter is als jij gewoon jezelf bent en toevallig wel interesse hebt in meer dan het volgende biertje, of de volgende voetbalwedstrijd, je wordt weggezet als 'professor'. Met name op school en als jonge twintiger heb je daar soms snel last van.
Whatever...
pi_120453930
Vaak is het gewoon omdat zo'n slim persoon naast slim ook betweterig is. En daar houden mensen simpelweg niet van.
pi_120454636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 05:16 schreef heiden6 het volgende:
Overigens stoor ik me nog veel meer aan oppervlakkigheid en desinteresse dan aan domheid. Vrouwen met wie je een zinnig gesprek kunt voeren zijn schaars, zelfs als ze wel slim zijn zijn is dat vaak niet mogelijk. Dat is nog veel erger dan bij mannen. -O-
Mijn hoofd zit anders vol genoeg (en nee, niet met typische vrouwelijke nutteloze dingen). Zin in een zinnig gesprek?
pi_120454768
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Gray het volgende:
Vaak is het gewoon omdat zo'n slim persoon naast slim ook betweterig is. En daar houden mensen simpelweg niet van.
Als kleine kinderen op de kleuterschool/basisschool dat geleerd kregen ipv alle die matige pesten=gemeen acties zou er veel gewonnen kunnen worden.
pi_120455719
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Mijn hoofd zit anders vol genoeg (en nee, niet met typische vrouwelijke nutteloze dingen). Zin in een zinnig gesprek?
^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120456698
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef NotYou het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troost je TS. Afgaand op je OP kom jij op mij nou niet bepaald noemenswaardig intelligenter over dan de massa waarboven jij jezelf om God mag weten welke reden, zo verheven voelt. Je haalt enorm veel zaken door elkaar en het lijkt je aan (o.a. sociaal) inzicht zo goed als geheel te ontbreken.

Hint: wanneer ze je een wijsneus noemen doelen ze waarschijnlijk op hetzelfde onaangename karaktertrekje dat ook hier tot uiting komt en het heeft helemaal niets te maken met je vermeende intelligentie. :W :D
Je leest mijn gedachten
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_120457123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Je leest mijn gedachten
Dat is onmogelijk!
pi_120457472
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk!
Niets is onmogelijk!
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:37:02 #237
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_120457749
Er zit natuurlijk een kern van waarheid in, daarvoor hoef je alleen maar te kijken op het gemiddelde schoolplein. Slim zijn is niet 'cool' en dat heeft echt niks met EQ te maken, alle scholieren zijn sociaal onderontwikkeld :P De massa uit haar onzekerheid door haar eigen eigenschappen 'beter' te maken en die van de elite te kleineren.

Dezelfde regels die op het schoolplein heersen vervagen nooit helemaal. Zo is 'veel werken' een deugd omdat het volk met name arbeider is, niet omdat het intrinsiek nou enorm belangrijk of deugdelijk is.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_120458810
Mishu, ik zie jou vaker posts maken waar je prat gaat op jouw vermeende intelligentie. Tot nu heb ik er echter bar weinig van gemerkt. Het komt op mij over alsof je bijna obsessief voor iets aan het compenseren bent en eventuele persoonlijkheidsfouten toewijdt aan dat IQ van je. Een manier van coping die ooit in gaat storten. Je lijkt waarde te hechten aan de status van een universitair diploma, terwijl je jezelf omhoog hebt gewerkt via de simpelste sociale hatseflats studies om nu vervolgens weer een nutteloze en inhoudsloze sociale prietpraat studie te doen. Dan is het niet gek dat men weinig respect voor je heeft; heb je dat respect überhaupt voor jezelf?

Respect voor echte intelligentie is er absoluut nog wel. Je zou mogelijk eens voor jezelf moeten reflecteren waarom juist jij er zo weinig van merkt. Persoonlijk denk ik dat het antwoord je niet gaat bevallen.
pi_120459214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef netflanders het volgende:
Mishu, ik zie jou vaker posts maken waar je prat gaat op jouw vermeende intelligentie. Tot nu heb ik er echter bar weinig van gemerkt. Het komt op mij over alsof je bijna obsessief voor iets aan het compenseren bent en eventuele persoonlijkheidsfouten toewijdt aan dat IQ van je. Een manier van coping die ooit in gaat storten. Je lijkt waarde te hechten aan de status van een universitair diploma, terwijl je jezelf omhoog hebt gewerkt via de simpelste sociale hatseflats studies om nu vervolgens weer een nutteloze en inhoudsloze sociale prietpraat studie te doen. Dan is het niet gek dat men weinig respect voor je heeft; heb je dat respect überhaupt voor jezelf?

Respect voor echte intelligentie is er absoluut nog wel. Je zou mogelijk eens voor jezelf moeten reflecteren waarom juist jij er zo weinig van merkt. Persoonlijk denk ik dat het antwoord je niet gaat bevallen.
Mooi hoe je iemand vanaf papier aan het analyseren bent :) Desalniettemin ben ik het zeker met je laatste stuk eens.
pi_120459262
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Mooi hoe je iemand vanaf papier aan het analyseren bent :) Desalniettemin ben ik het zeker met je laatste stuk eens.
Om maar even aan te geven dat inhoudsloze sociale hatseflats produceren geen studie op zich zou moeten zijn.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:42:15 #241
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_120460011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 05:16 schreef heiden6 het volgende:
Overigens stoor ik me nog veel meer aan oppervlakkigheid en desinteresse dan aan domheid. Vrouwen met wie je een zinnig gesprek kunt voeren zijn schaars, zelfs als ze wel slim zijn zijn is dat vaak niet mogelijk. Dat is nog veel erger dan bij mannen. -O-
Als je op stap gaat doe je dat over het algemeen niet om diepe gesprekken over de zin van het leven te voeren (dit is gereserveerd voor mijn vrienden als ik een slok teveel op heb). Daarnaast ontmoet ik zat mensen van mijn leeftijd waar ik een normaal zinnig gesprek mee kan voeren.

Daarnaast maken de verschillen is de samenleving de boel juist wat leuker. Ik moet er niet aan denken om in een samenleving vol met enkel MBO'ers of juist enkel Cum Laude universitairen te leven. ;)
Ignorance is bliss
pi_120460095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:42 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Als je op stap gaat doe je dat over het algemeen niet om diepe gesprekken over de zin van het leven te voeren (dit is gereserveerd voor mijn vrienden als ik een slok teveel op heb). Daarnaast ontmoet ik zat mensen van mijn leeftijd waar ik een normaal zinnig gesprek mee kan voeren.

Daarnaast maken de verschillen is de samenleving de boel juist wat leuker. Ik moet er niet aan denken om in een samenleving vol met enkel MBO'ers of juist enkel Cum Laude universitairen te leven. ;)
Ik ook niet, maar wie heeft het over op stap gaan?

Verschillen zijn zeker leuk, en niet iedereen hoeft even hoog opgeleid te zijn, maar dat heeft niets te maken met mensen die gewoon apathisch door het leven gaan. Om geïnteresseerd te zijn in je omgeving en je bewust te zijn van wat er om je heen gebeurt hoef je echt niet intelligent te zijn of hoog opgeleid, en het hoeft ook niet te betekenen dat je het altijd overal over eens bent.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:49:58 #243
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_120460277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar wie heeft het over op stap gaan?

Verschillen zijn zeker leuk, en niet iedereen hoeft even hoog opgeleid te zijn, maar dat heeft niets te maken met mensen die gewoon apathisch door het leven gaan. Om geïnteresseerd te zijn in je omgeving en je bewust te zijn van wat er om je heen gebeurt hoef je echt niet intelligent te zijn of hoog opgeleid, en het hoeft ook niet te betekenen dat je het altijd overal over eens bent.
Je zegt het nu zelf al. Wie zegt dat het gemiddelde opgetutte meisje op straat, of jongen met een petje op geen interesse heeft in het journaal. Wanneer we ons onder de mensen begeven voeren de meesten van ons allemaal wel een klein showtje op, maar dit hoeft niet te betekenen dat zijn/haar interesses niet bij de actualiteiten liggen.

Ik heb vrienden die zowel 'tokkie' als hoger opgeleid zijn en beiden groepen zijn zo gek als een deur, maar kan ik ook wel eens een diep gesprek mee voeren. Je constateert heel juist dat mensen iets meer met hun uiterlijk bezig zijn dezer dagen, alleen heeft dit meer te maken met populaire cultuur dan met het feit dat 'domme' mensen de overhand krijgen. ;)

PS: Misschien moet je de film Idiocracy maar eens gaan kijken, komen al je doemscenario's uit! :')
Ignorance is bliss
pi_120460373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:49 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Je zegt het nu zelf al. Wie zegt dat het gemiddelde opgetutte meisje op straat, of jongen met een petje op geen interesse heeft in het journaal. Wanneer we ons onder de mensen begeven voeren de meesten van ons allemaal wel een klein showtje op, maar dit hoeft niet te betekenen dat zijn/haar interesses niet bij de actualiteiten liggen.
Dat zegt niemand hier volgens mij. Maar er zijn een genoeg mensen die niets zinnigs te melden hebben hoor, ongeacht opleidingsniveau.

quote:
Ik heb vrienden die zowel 'tokkie' als hoger opgeleid zijn en beiden groepen zijn zo gek als een deur, maar kan ik ook wel eens een diep gesprek mee voeren. Je constateert heel juist dat mensen iets meer met hun uiterlijk bezig zijn dezer dagen, alleen heeft dit meer te maken met populaire cultuur dan met het feit dat 'domme' mensen de overhand krijgen. ;)

PS: Misschien moet je de film Idiocracy maar eens gaan kijken, komen al je doemscenario's uit! :')
Geniale film is dat, ja. Sowieso Mike Judge is een baas. _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door heiden6 op 18-12-2012 14:59:30 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:57:47 #245
387204 user13
nieuwe USER
pi_120460526
slimme mensen zijn een minderheid en daarom mag de meerderheid ze niet

vind het ook zo arrogant om aan te nemen dat opgetutte meisjes of slecht geklede mensen nooit het nieuws bijhouden ofzo
nieuwe user
pi_120466344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik denk wel dat hier een kern van waarheid in zit.

Overigens denk ik dat jij teveel 'voelt' en je jezelf teveel vindt en misschien wat wijsneuzerig overkomt of zo. Aan wijsneuzen/betweters hebben veel mensen een hekel, mijn inziens terecht ook. Als je mij begrijpt.
Ik denk dat ook.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:23:53 #247
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120466544
Ik ken iemand met niet specifiek een hoog IQ heeft, maar die weet regelmatig hoog opgeleide mensen te vloeren met een opmerking in discussies. (zonder dat ze het doorheeft :D ) Hoog opgeleid zegt helemaal niks.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120467004
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik ken iemand met niet specifiek een hoog IQ heeft, maar die weet regelmatig hoog opgeleide mensen te vloeren met een opmerking in discussies. (zonder dat ze het doorheeft :D ) Hoog opgeleid zegt helemaal niks.
Wilders kan dat ook. Zegt niks als je hoogopgeleide met 1 opmerking weet te vloeren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:16:08 #249
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120468494
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wilders kan dat ook. Zegt niks als je hoogopgeleide met 1 opmerking weet te vloeren.
Wilders draagt daar niet altijd bij aan de discussie ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:34:25 #250
285174 Evienne
never odd or even
pi_120469144
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Letterlijk met stomheid geslagen, of zo?

'k Zou dan eerder op de gezichtsuitdrukking afgaan dan het gebrek aan een weerwoord. :')
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')