en zo precies de hele spits te overspannenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:03 schreef MPG het volgende:
DalVrij is 95 eu per maand. Ik denk dat je dat met een ritje of 4 al wel terugverdiend hebt.
Het meest geniale aan DalVrij vind ik nog de mogelijkheid om in te klokken in Venlo om 6.29 en dan om 9.07 in Den Haag uit te stappen.
Exact.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en zo precies de hele spits te overspannen
mooi toch? Het moment van inchecken bepaalt het tariefquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en zo precies de hele spits te overspannen
en je kunt meteen weer in daluren verder kachelen na Den Haagquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mooi toch? Het moment van inchecken bepaalt het tarief
Ja. Fyra SUCKS.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:12 schreef Peterselieman het volgende:
maar goed, we kunnen nog wel tien of meer topics vollullen over het (on)gemak van die kaart
Fyra Faalt.quote:
Daar kom ik met deze dienstregeling wel op uit. Auto is een ruim half uur, trein was een krap uur. Is nu een zekere anderhalf uur met regelmatig bonushalf uur (bij meer dan drie minuten vertraging op de terugweg). En dan heb ik alle reizigersonvriendelijke ov-chipkaartperikelen nog genegeerd.quote:
twitter:NSHispeed_info twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 07:28:58#ICBrussel 9216: #Fyra naar Brussel (Amsterdam C v 07.41 uur) kan door defect materieel niet rijden. Maak gebruik van #Fyra naar (1/2) reageer retweet
twitter:NSHispeed_info twitterde op dinsdag 11-12-2012 om 07:28:58Breda en stap in Breda over op vervangende bus naar Antwerpen, reis van Antwerpen met IC naar Brussel. (2/2) reageer retweet
Vanochtend stond ik weer te twijfelen of ik wel had ingechecktquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:23 schreef Duvel het volgende:
Overigens ben ik van mening dat de OV-chipkaart verwoest moet worden.
Hopelijk hebben ze wel geregeld dat die bussen over de busstrook van de E19 mogen, anders pak je nog een extragratis halfuur file mee voor knooppunt Antwerpen-Noord.quote:Op dinsdag 11 december 2012 07:42 schreef James1988 het volgende:
Fyragefaal gaat vrolijk verder, de tweede trein naar Brussel van de dag rijdt niet vanwege defect materieel.
Reisadvies volgens NS Hispeed? Reis met Fyra naar Breda, stap daar over op een vervangende bus, reis vanaf daar met binnenlandse treinen naar Brussel
Ik heb mijn anonieme OV-chipkaart 3 (drie!) keer kunnen gebruiken, toen kon ik 'm alweer opsturen want defect. Meteen ook mijn laatste geweest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:31 schreef zoem het volgende:
Daarnaast is de kaart totaal niet stevig. Die van mij begint weer al te rafelen aan de zijkanten.
T doet me eigenlijk hier aan denkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Echt... het is toch van de zotten? Had nou niemand van te voren kunnen bedenken dat de reiziger hier echt niets mee kan? De incidentele reiziger al helemaal niet!
Je hebt minstens een kwartier overstaptijd nodig om te kunnen snappen wat je moet doen!
[ afbeelding ]
Is die strook niet alleen voor lijnbussen dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze wel geregeld dat die bussen over de busstrook van de E19 mogen, anders pak je nog een extragratis halfuur file mee voor knooppunt Antwerpen-Noord.
Jaaaa automatisch opladen waarom doen we dat niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:25 schreef James1988 het volgende:
Deels mee eens: het ding is ideaal van reizen van A naar B (vanwege automatisch opladen), maar zeker niet geschikt om als enige vervoerbewijs te hebben.
Oh geeft niet hoor: NMBS en NS HiSpeed zijn tevreden over de start van de internationale Fyraquote:Op dinsdag 11 december 2012 07:42 schreef James1988 het volgende:
Fyragefaal gaat vrolijk verder, de tweede trein naar Brussel van de dag rijdt niet vanwege defect materieel.
Reisadvies volgens NS Hispeed? Reis met Fyra naar Breda, stap daar over op een vervangende bus, reis vanaf daar met binnenlandse treinen naar Brussel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |