PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
10K maximaalquote:
Grabban maak ik ong 10k verlies op. Maar op Sinclair maak ik dikke winst. Had hem voor 70kquote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie trappen er toch weer allemaal in
[..]
IF Grabban vind ik het geld (helaas) ook niet waard
Nee, maar dat krijg je er maximaal voorquote:
Klopt meer dan 10k krijg je er écht niet voor..quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar dat krijg je er maximaal voor
quote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Klopt meer dan 10k krijg je er écht niet voor..
Twee keer achter elkaarquote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja moet ie zo nodig de laatste post hebben. Maakt ie een tt die hij zelf kut vindt
Ik ook alquote:Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
ik crash als ik naar toernooien ga in FUT
ditquote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef detennismaster het volgende:
Iemand heeft weer een blik mongolen opengetrokken?
Albiol - Arbeloaquote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand hier een goede CB-RB met triple link?
geen BPL
Ik profiteer wel van al die mensen die niks goeds in hun packs krijgen en dan hun spelers er voor te weinig op zettenquote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit
En al die mongolen gaan pakjes openen en hier posten dat ze aids krijgen
Ow sorry, ik dacht dat het sperziebonen warenquote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef detennismaster het volgende:
Iemand heeft weer een blik mongolen opengetrokken?
Terug naar de hood maar de hood is focked opquote:
heb nu 20k overquote:Op maandag 10 december 2012 22:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Terug naar de hood maar de hood is focked op
Investeer nu in fitness kaartjes en verdubbel je geld in het weekendquote:
ja heb 5 jumbo's gekocht, en daarna weet niet meer hoeveel premquote:Op maandag 10 december 2012 22:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gaat snel met je, net was het nog 100k.
full consumables natuurlijk al me spelers met max contractsquote:Op maandag 10 december 2012 22:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Investeer nu in fitness kaartjes en verdubbel je geld in het weekendMijn accounts staan weer vol.
Als jij de toernooi crash bug niet hebt..anders seasons doen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:06 schreef detennismaster het volgende:
Doet FUT het? Dan misschien nog even 2 potjes mijn mijn nieuwe teams spelen.
Goldteam alweer verkocht, ik werd gekkkquote:Op maandag 10 december 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als jij de toernooi crash bug niet hebt..anders seasons doen.
Hoezo dat? Gold cup is toch gewoon prima..speel dan gewoon geen seasons.quote:Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Goldteam alweer verkocht, ik werd gekkk
Ah niet eens aan gedacht, team speelde nog wel redelijk, alleen Kelvin wel echt matig.quote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Gold cup is toch gewoon prima..speel dan gewoon geen seasons.
Tim, jij had zo'n mooi lijstje met goede seriesquote:
4-2-2-2 met De Bruyne aan de ene kant en wissel aan de anderequote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah niet eens aan gedacht, team speelde nog wel redelijk, alleen Kelvin wel echt matig.
Edit: Ik wil iets met Witsel op CAM maar dat is nog aardig lastig als je die pacehoeren wil vermijden, en Belgische spitsen kan ook niet.
Ik kijk nu Misfits. Aparte Engels serie, best tofquote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tim, jij had zo'n mooi lijstje met goede seriesKan je die even posten?
Ik zit weer op het einde van Person of Interest, is helaas nog maar 1,5 seizoen van, wel erg vermakelijk.
Wil hem centraal ivm lack of pace. Daar komt hij sowieso ook het best tot zijn recht, 352 dus.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-2-2-2 met De Bruyne aan de ene kant en wissel aan de andere
Deze?quote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tim, jij had zo'n mooi lijstje met goede seriesKan je die even posten?
Ik zit weer op het einde van Person of Interest, is helaas nog maar 1,5 seizoen van, wel erg vermakelijk.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Wire, OZ, The Shield, Sopranos,Battlestar Galactica, Game of Thrones, Sherlock, Luther, Dexter. Sons of Anarchy, Spartacus, Lost, Supernatural, Shameless US, 24, Hustle
Moet iets bijzitten voor je, ik vond ze allemaal tof![]()
Meeste series zijn allang afgelopen overigens. Heb me even beperkt tot de hour long series
Ziet er leuk uit ja, zal er eens wat van binnenhalen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kijk nu Misfits. Aparte Engels serie, best tof
quote:
Homeland, Person of Interestquote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja, zal er eens wat van binnenhalen.
[..]Dank, ga ik ook oven doorspitten.
netjesquote:Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef eQuaL het volgende:
o.a. Ozil & 2k coins met jumbo pack, toch zo'n 10k verdiend
Probeer een keertje 41212quote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wil hem centraal ivm lack of pace. Daar komt hij sowieso ook het best tot zijn recht, 352 dus.
Gelukkig maar. Was nog niet door de shredder dusquote:Op maandag 10 december 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
Lex had wel z'n account terug+ z'n 7 mill trouwens
zie de edit, in een langzaam tempoquote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was nog niet door de shredder dus
Dafuq moet die gast met 7 mill?quote:Op maandag 10 december 2012 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
Lex had wel z'n account terug+ z'n 7 mill trouwens
alleen nu wel -300k aan pakjes + Boateng.
hahah hij had IF Messi verkocht voor 6.6quote:
waar staat SIF voor?quote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah hij had SIF Messi verkocht voor 6.6
Bedoelde IF. maar SIF voor second in form.quote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waar staat SIF voor?
Special In Form?
30 euro aan taxquote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah hij had IF Messi verkocht voor 6.6
ohhquote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bedoelde IF. maar SIF voor second in form.
voor hoeveel gaan die eruit dan in het weekend?quote:Op maandag 10 december 2012 22:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Investeer nu in fitness kaartjes en verdubbel je geld in het weekendMijn accounts staan weer vol.
wat?quote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef TBakkert het volgende:
LEUK HOOR!
iemand heeft Ansaldi in 4-1-2-1-2 pricefix gedaan, is nu 600 minder waard geworden, nu verkoopt ie niet meer
wat dacht je van de webapp?quote:Op maandag 10 december 2012 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er een website waar je de links kan zien van een formatie?
Op futhead kan je deze niet zien
Dafuq am I reading..Hij is omlaag gepricefixed volgens jou?quote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef TBakkert het volgende:
LEUK HOOR!
iemand heeft Ansaldi in 4-1-2-1-2 pricefix gedaan, is nu 600 minder waard geworden, nu verkoopt ie niet meer
ik had trucje dat je met bidden kon kopen voor best weinig en elke keer 1000 winst maakte, maar nu is zijn prijs zo omlaag, dat ie gewoon niet meer verkoopt zonder dat ik verlies maakquote:
kan dat niet? ben in die termen nog een beetje, ja euh... noobje zeg maarquote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dafuq am I reading..Hij is omlaag gepricefixed volgens jou?![]()
Pricefixen is wanneer je alle spelers opkoopt en daarmee zorgt voor een monopolie in de markt..Je kan de spelers er dan voor meer geld opzetten. Dat lukt sowiewo niet met een speler als Ansaldi en is dus compleet iets andersquote:Op maandag 10 december 2012 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kan dat niet? ben in die termen nog een beetje, ja euh... noobje zeg maar
zijn prijs is dus gewoon gezakt, niks pricefixquote:Op maandag 10 december 2012 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had trucje dat je met bidden kon kopen voor best weinig en elke keer 1000 winst maakte, maar nu is zijn prijs zo omlaag, dat ie gewoon niet meer verkoopt zonder dat ik verlies maak
iddquote:
ja, maar ik verdenk mensen ervan hem opzettelijk in prijs te laten dalen...quote:Op maandag 10 december 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn prijs is dus gewoon gezakt, niks pricefix
quote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dafuq am I reading..Hij is omlaag gepricefixed volgens jou?![]()
Waarom zou iemand dat doen..zijn concurrent bij de club die alle kaarten opkoopt en ze er voor weinig opzet?quote:Op maandag 10 december 2012 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik verdenk mensen ervan hem opzettelijk in prijs te laten dalen...
Check het team dat ik net postte kentjequote:
robin hoodquote:Op maandag 10 december 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen..zijn concurrent bij de club die alle kaarten opkoopt en ze er voor weinig opzet?
nee, maar mensen gaan ook lopen bieden en zetten ze er dan voor 100 winst op en daarna zet iedereen die er eentje uit bijv pakketje krijgt hem er ook voor onder die prijs op en dan is mijn winst wegquote:Op maandag 10 december 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen..zijn concurrent bij de club die alle kaarten opkoopt en ze er voor weinig opzet?
Hmm, ziet er idd goed uit!quote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer een keertje 41212
[ afbeelding ]
Geniaal team imo
Kan ook met Vermaelen ivm budget
jij woont bijna in duitslandquote:Op maandag 10 december 2012 23:49 schreef StijnDa het volgende:
Tyfus seriesExpres in de zoektermen -french -german, heb je hem gedownload is dat ding nog steeds in het Duits
![]()
Duits
Misschien dat ik hem zelf ook nog ga maken, vind hem echt tofquote:Op maandag 10 december 2012 23:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmm, ziet er idd goed uit!![]()
41212 misschien dan maar een kans geven..
En een thema, daar hou ik van
Dan moet ik die maar kopen denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 23:52 schreef Ajacied7 het volgende:
58-rated bronze in FUT...
[ afbeelding ]
90-rated na 2 seizoenen in cariere
Emre Can wordt ook heel erg goed.quote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik die maar kopen denk ik
Omdat er 5 silvers inzitten kan ik hem op de bank bij een silverteam zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem zelf ook nog ga maken, vind hem echt tof
jammer ik dacht dat je ze niet zou posten. Flinke baggerteams.quote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Team 1
[ afbeelding ]
Team 2
[ afbeelding ]
Ach, YOLO zeggen we dan maarquote:Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer ik dacht dat je ze niet zou posten. Flinke baggerteams.
In cariere zal hij vast niet een 58 startrating hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik die maar kopen denk ik
quote:Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat er 5 silvers inzitten kan ik hem op de bank bij een silverteam zetten.
Dus dan heb ik het zo:
Gold
Silver a
Silver b
Silver c
Bronze a
Bronze b
Die eerste is echt kut, sorryquote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Team 1
[ afbeelding ]
Team 2
[ afbeelding ]
Dat beslis ik wel even of die kut is, daar ga jij niet over. Ik post het enkel omdat iedereen hier maar wat random shizza loopt neer te kwakken.quote:
vind ik leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Reemi het volgende:
Pascal en ik mogen best tevreden zijn met wat we vandaag gemaakt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-2-2-2 heeft mij overtuigd. Nu even een team met Wallyson en Jucilei puzzelen. Mlapa en Sio zijn het proberen ook waard denk ik.
Die site gaat echt manne chill worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Reemi het volgende:
Pascal en ik mogen best tevreden zijn met wat we vandaag gemaakt hebben
Kek team gozahquote:
Perisic man ipv Pranjicquote:
kan me nog herinneren dat die Pranjic linksback was bij H'veen en Bayernquote:
Dan ben jij blindquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kan me nog herinneren dat die Pranjic linksback was bij H'veen en Bayern
Het ging er juist om om Pranjic en Mickey in hetzelfde team te proppenquote:
Bij Bayern wel ja, Heerenveen 1 keer volgens mij. Gelegenheidslinksback toen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kan me nog herinneren dat die Pranjic linksback was bij H'veen en Bayern
dan zou ik je bericht nu niet kunnen lezenquote:
ze hadden Sulejmani sws niet moeten halen, toen was Beerens volgens mij al beterquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef vandermar het volgende:
Ajax had Pranjic en Sibon ook moeten halen toen ze Sulejmani kochten.
Beerens is fucking slechtquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze hadden Sulejmani sws niet moeten halen, toen was Beerens volgens mij al beter
rendement is matig tot slecht, maar hij kan wel voetballen, perfecte aanname en 2-benigquote:
Beerensquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze hadden Sulejmani sws niet moeten halen, toen was Beerens volgens mij al beter
Post het maar als je meer dan 10k winst haalt op een speler, OK?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:16 schreef TBakkert het volgende:
henriksen voor 300, minimaal 950 voor krijgen
ik heb al mijn geld opgemaakt aan pakketjes, ik heb nog niet eens 10k in totaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Post het maar als je meer dan 10k winst haalt op een speler, OK?
Vervelend, misschien had je geen pakjes moeten kopen dan. Maar die deals van 500c zijn niet zo interessantquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb al mijn geld opgemaakt aan pakketjes, ik heb nog niet eens 10k in totaal
ja, ik snap hem, had wel een paar goeie om aan geld te komen, maar dan heb je eerst 30k zelf nodig, tot die tijd is het inderdaad niet het posten waardquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vervelend, misschien had je geen pakjes moeten kopen dan. Maar die deals van 500c zijn niet zo interessant
Ja als Ajax hem niet had gekocht, was ie het volgende seizoen meteen naar het buitenland gegaan als hij zo was blijven spelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Dat ze Sulejmani op dat moment kochten was gewoon logisch. Echt een groot talent, maar hij maakte het wel pas een half jaar waar ofzo. De prijs die ze hebben betaald is natuurlijk te achterlijk voor woorden, maar daar hebben we het al vaak over gehad.
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat 'ie goed was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja als Ajax hem niet had gekocht, was ie het volgende seizoen meteen naar het buitenland gegaan als hij zo was blijven spelen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat 'ie goed was.![]()
Seksiequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongeveer 200K denk ik.
Verwacht je hier nou serieus een antwoord op?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef TBakkert het volgende:
ik wil beetje een goedkoop team, is dit wat?
http://www.futhead.com/fifa/squads/2155790/#squad-player
bijna alle spelers heb ik al, en omvormkaartje voor 3-4-3(die ik verrassend lekker vind spelen) kosten maar 200 coins.
Waarom beantwoord jij vragen met vragen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verwacht je hier nou serieus een antwoord op?
misschien geen serieus antwoord, maar serieus, ik verwacht wel een antwoordquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verwacht je hier nou serieus een antwoord op?
Questception. I see what you did there.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom beantwoord jij vragen met vragen?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Questception. I see what you did there.
Gna gna gna, i hope you will see it through the fingers.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Questception. I see what you did there.
Now you have moved on smooth icequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gna gna gna, i hope you will see it through the fingers.
I'll have to sleep over it a night.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gna gna gna, i hope you will see it through the fingers.
I think you'll just let me wait until I weigh an ouncequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
I'll have to sleep over it a night.
I always get my sin.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
I think you'll just let me wait until I weigh an ounce
There comes the ape from the sleeve!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
I think you'll just let me wait until I weigh an ounce
You just sucked that from your thumbquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
There comes the ape from the sleeve!
Let's make things concrete.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
You just sucked that from your thumb
ja, die zou nog wel eens kunnen kloppenquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Let's make things concrete.
Dit kan eigenlijk gewoon toch?
I think I have to look further than my nose long is.
Ja UltimateDB.nl.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er ook een site zoals futhead waar je op rare / non-rare kan zoeken?
Ik gebruik het woord concrete vaak bij mijn opleiding met de vertaling: beton. Daarom klinkt het zo stom denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, die zou nog wel eens kunnen kloppen
12 x 7.5k?quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:14 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
Maakt geen reet uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:16 schreef Beverwijker het volgende:
Zojuist de domste actie ooit gemaakt .
Ik was vergeten dat het engelse tijd was die op twitter gezet was dus 600k een uur te vroeg besteed , heb er 111 k voor terug maarja het is hoe het is he!
You're not a big light.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:16 schreef Beverwijker het volgende:
Ik was vergeten dat het engelse tijd was die op twitter gezet was dus 600k een uur te vroeg besteed , heb er 111 k voor terug maarja het is hoe het is he!
Je houdt er toch mooi 15k aan over. All look on the bright side of live.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Eentje van 15K en een free pack, rest 7.5K.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord concrete vaak bij mijn opleiding met de vertaling: beton. Daarom klinkt het zo stom denk ik.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je houdt er toch mooi 15k aan over. All look on the bright side of live.life?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was op mijn PS3 account![]()
Well, there you were fishing behind the net.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:16 schreef Beverwijker het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Well, there you were fishing behind the net.
Valencia of Ben Arfa. Of moet het engels zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:22 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, zal ik Walcott, Johnson(Sunderland) of Lennon kopen?
Geen van alle, tenzij je een track and field team gaat maken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:22 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, zal ik Walcott, Johnson(Sunderland) of Lennon kopen?
Ik heb Valencia al, maar ik wil nog een Engelsman erbij hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valencia of Ben Arfa. Of moet het engels zijn?
Doe dan Sturridge.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Valencia al, maar ik wil nog een Engelsman erbij hebben.
Sturridge zou trouwens ook nog kunnen
dankquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het nu, dan komt Johnson i.p.v Valencia"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
dat ie zei dat hij genaaid was door Feyenoord?quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:28 schreef vandermar het volgende:
Voetbarimeur had dat interview met Achahbar uit hun duim gezogen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]Sturridge op RWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is het nu, dan komt Johnson i.p.v ValenciaRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Jup.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat ie zei dat hij genaaid was door Feyenoord?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
I go through my bed. See you all laters refrigerators.
maar ik wil al die 4 buitenspelers met 4-sterrenskills hebbenquote:
kagawaquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ik wil al die 4 buitenspelers met 4-sterrenskills hebben
baas boven baasquote:
6 op de xbox, eentje heeft er een bod (5.2 miljoen)quote:Op dinsdag 11 december 2012 07:36 schreef DeWesp het volgende:
Op de pc nog geen enkele 86 Messi te koop.
Verkopen en die coins verkopen. Van Messi in mijn club naar met 600 euro naar de pubquote:Op dinsdag 11 december 2012 07:45 schreef DeWesp het volgende:
Wat zou je doen als je er een uit een pakje zou trekken? Houden? Verkopen en er een "gewone" IF Messi voor halen?
Het was een keer wachten tot de markt zou inzakken. Vorig jaar was dat volgens mij rond deze periode al lang gebeurd. Ik heb mijn hoop nog een beetje gevestigd op silvers: heb er bog een vrij groot aantal op mijn TP staan, in de hoop dat dat inzakken vooral voor de golds geldt...quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:09 schreef strakkeman het volgende:
Ik merk dat door Messi de markt totaal aan het inzakken is. Ik verkocht 3 dagen geleden Bale voor 77 k nu kan je hem op buy now al voor 70 krijgen. PS3
Ik ben blij want ik had mijn Team dat ik voor 400 k had gekocht 3 dagen geleden verkocht. Ik ga nu gewoon een goedkope gold team maken kan ik daarmee spelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het was een keer wachten tot de markt zou inzakken. Vorig jaar was dat volgens mij rond deze periode al lang gebeurd. Ik heb mijn hoop nog een beetje gevestigd op silvers: heb er bog een vrij groot aantal op mijn TP staan, in de hoop dat dat inzakken vooral voor de golds geldt...
Ik heb me ook nog niet echt gebrand aan een duur team. Heb een BPL team met Nani erin, maar die kreeg ik uit een pack. Daarna is mijn duurste speler Ben Arfa geloof ik. Als de markt nu instort wordt het wat interessanter om spelers te halen die voorheen wat duurder warenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:12 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik ben blij want ik had mijn Team dat ik voor 400 k had gekocht 3 dagen geleden verkocht. Ik ga nu gewoon een goedkope gold team maken kan ik daarmee spelen.
Ja ik wil ook nog graag een team maken met robben en Ribery maar dat is nu nog onmogelijk. Maar als ze dalen naar de prijzen van vorig jaar allebei rond de 200k dan kan het wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb me ook nog niet echt gebrand aan een duur team. Heb een BPL team met Nani erin, maar die kreeg ik uit een pack. Daarna is mijn duurste speler Ben Arfa geloof ik. Als de markt nu instort wordt het wat interessanter om spelers te halen die voorheen wat duurder waren
Altijd als ik tegen Bundesliga teams speel heb ik het idee dat ik tegen een Duitser speelquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:32 schreef Toefjes het volgende:
Morgen na het Messi en het nieuwe TOTW gebeuren een Bundesliga team bouwen
Tja, ik wil een gold team, en daar is een vrij goede prijs-kwaliteitsverhouding. Noem ik mijn team England ofzo, beetje Engelsen over de zeik krijgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd als ik tegen Bundesliga teams speel heb ik het idee dat ik tegen een Duitser speel
Haha, dan kan je inderdaad wel wat scheldpartijen verwachten, vermoed ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, ik wil een gold team, en daar is een vrij goede prijs-kwaliteitsverhouding. Noem ik mijn team England ofzo, beetje Engelsen over de zeik krijgen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, ik wil een gold team, en daar is een vrij goede prijs-kwaliteitsverhouding. Noem ik mijn team England ofzo, beetje Engelsen over de zeik krijgen
Zoiets gaat het inderdaad worden. Duitsers hebben sterke spelers. 5 zeer goede aanvallers. Gomez en Muller vallen in dit elftal af. Misschien ga ik wel een 4-2-3-1 maken. Dan kan ik er 4 kwijtquote:
Je hebt echt geen recht van spreken. Mopperen over dat half uurtje vertraging...hoe denk je dat het is om onder die trein te liggen? Dat is helemaal geen pretje hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:23 schreef Zhano het volgende:
Mensen die zich in de spits voor de trein gooienDoe gewoon snachts..
Sowieso Baquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind de prijs kwaliteit juist bagger in de Bundesliga.
Ribery/Robben zijn sowieso onbetaalbaar (duurder dan de duurste BPL spelers), maar ook zo'n Schweinsteiger (veel duurder dan Yaya Toure) of Gotze (20k voor zulke matige stats.. pakweg Sessegnon is veel betere prijs-kwaliteit), Kaboul is beter en goedkoper dan Santana in de snelle CB afdeling of dit dan:
[ afbeelding ]
Nog te zwijgen over de linksback.. ik denk dat de silver Molinaro nog de beste is (Alaba kan niet verdedigen, Schmelzer en Aogo geprobeerd maar die zijn gewoon slecht).
Piszczek heb ik in mijn team, wel aardig, maar ook veel te duur en dan is Lahm nog duurder (maar wsl minder goed met zijn gebrek aan strength)
Dit kan maar beter een troll zijn.. tot half 12 geen treinen meer die kant op en belangrijke afspraak al gemist.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt echt geen recht van spreken. Mopperen over dat half uurtje vertraging...hoe denk je dat het is om onder die trein te liggen? Dat is helemaal geen pretje hoor.
Dan laat ik je lekker mopperenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit kan maar beter een troll zijn.. tot half 12 geen treinen meer die kant op en belangrijke afspraak al gemist.
VI zei gisteren van nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:28 schreef Revontulet het volgende:
Goeiemorgen!![]()
las net dat Sneijder zo goed als zeker naar PSG gaat, zou wel mooi zijn voor FUT, eindelijk niet meer bijna altijd gelimiteerd aan Pastore als ik Lavezzi op links heb
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Pastore een geweldige voetballer! Vind hem ook heerlijk spelen in FUT, maar je zit dan steeds zo snel vast aan weer de zelfde spelers, en zeker de aanvallers zijn dan beperkt! Met sneijder en pastore in 4-5-1 kan je wel leuk hybridenquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:32 schreef DutchSL het volgende:
Haten op Pastore
Bovendien kun je beter verder hybriden met Argentijnen dan met Nederlanders.
quote:
Derksen wist dat te vertellen: Sneijder zou de Franse competitie niet zien zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]dan weet ik het ook niet meer, las het net op een of andere voetbal site..rustig afwachten dus
het een zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben met het anderquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:38 schreef Revontulet het volgende:
en nu lees ik weer dat Ancelotti helemaal geen zin in Sneijder heeft
Zonde eigenlijk, Schurrle en Farfán zijn ontzettend goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets gaat het inderdaad worden. Duitsers hebben sterke spelers. 5 zeer goede aanvallers. Gomez en Muller vallen in dit elftal af. Misschien ga ik wel een 4-2-3-1 maken. Dan kan ik er 4 kwijt
Inderdaad, zag het ook voorbij komen in m'n RSS feed, stond in het artikel geen bronvermelding of iets dergelijks...beetje dom om het dan gelijk aan te nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
het een zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben met het ander
Het zijn dilemma's. Maar donderdag ga ik pas bouwen, dan ook lekker een dagje vrij, ideale timing dusquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk, Schurrle en Farfán zijn ontzettend goed.
Goeie investering!quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
Alles gediscard, heb niets meer in mijn club over en kon nog net aan 7.5k komen: Dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
Marchisio verkopen, Mertesacker halen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
Alles gediscard, heb niets meer in mijn club over en kon nog net aan 7.5k komen: Dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
Alle gouden spelers gaan omlaag die diego kan je volgende week voor 40k oppikkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef DutchSL het volgende:
Zieke prijsdaling voor Diego, twee dagen geleden voor 83k (toen normale prijs) er op gezet en nu al gezakt naar 69k. Laat maar zitten dan.
Aub EA, geen SIF.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:38 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Alle gouden spelers gaan omlaag die diego kan je volgende week voor 40k oppikken
Mocht hij dus morgen blijken geen SIF te zijn, dan weet je wat je te doen staatquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij gaat omlaag omdat mensen een SIF verwachten, nergens anders om.
Hij zit in mijn team, wil hem dus eigenlijk houden, maar kon er eergisteren 30k winst op pakken voor zijn prijs zou instorten, maar net niet gelukt dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht hij dus morgen blijken geen SIF te zijn, dan weet je wat je te doen staat
Dat kan ik me goed voorstellen...maar het ging mij nu even puur om de tradewinstquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij zit in mijn team, wil hem dus eigenlijk houden, maar kon er eergisteren 30k winst op pakken voor zijn prijs zou instorten, maar net niet gelukt dus.
Nu verkoop ik hem gewoon niet.. of zijn SIF moet wel zo geweldig zijn dat ik die perse moet hebben.
Nee, want dat zou pure discriminatie zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is het weer zoals vorig jaar met alleen BBVA spelers?
Vorig jaar was de Messi Cup alleen BBVA.. toen stortte alles definitief in voor zover dat nog niet gebeurd was, behalve BBVA spelers die werden duurder (Sergio Ramos ging toen van 15k naar 35k ofzo en bleef nog maandenlang duurder dan hij voor de Messi Cup was)quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want dat zou pure discriminatie zijn
Ik hoor graag hoe dit aflooptquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verkopen en doorrrrr met packs kopen, ik voel dat er een Messi aan komt.
Zijn er niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Maar wat zijn de regels van die Messi Cup dan?
Ik denk dat we daar kort over kunnen zijn. Geenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Maar wat zijn de regels van die Messi Cup dan?
O jammer. Ik heb Moralez al dus laat die Messi maar zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je hem wint krijg je die 86 Messi.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is het weer zoals vorig jaar met alleen BBVA spelers?
quote:New FUT tourney: the Messi Tournament. Each time you win the cup (offline or online), you'll be entered for a chance to win an 86 Messi! Three winners in total, 1 for each platform (PC, PS3, Xbox).
Ends: Wed Dec 12th 5:30pm UK
Team Reqs: None.
Online prize: 7,500 coins (doesn't decrease).
Offline prize: 4,000 coins (1st), 1500 coins (2nd).
Offline difficulty: Professional
Eindigt morgen alweer? Wtf? Ik heb helemaal niet de tijd om morgenavond voor half 7 dat ding te hebben gewonnenquote:
Oh, had je je agenda voor deze week niet doorgestuurd aan EA dan? Het zou tot half 5 zijn maar dan heb ik zwemles, dus hebben ze het verlengd naar half 7.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindigt morgen alweer? Wtf? Ik heb helemaal niet de tijd om morgenavond voor half 7 dat ding te hebben gewonnen
En dan nog...net alsof er overmorgen al een ander thematoernooi is![]()
Wtf...kansloos dit. Lopen al weken te wachten op een thematoernooi, krijg je een zoethoudertje zonder enige creativiteit (geen eisen), en loopt het ook nog eens van maandagavond laat (FUT lag eruit) tot woensdag eind van de middag (een normaal mens moet tot een uur of 5/6 werken, en deze jongen heeft op dinsdagavond zijn vaste studieavond waarvan hij pas tegen middernacht thuiskomt).quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, had je je agenda voor deze week niet doorgestuurd aan EA dan? Het zou tot half 5 zijn maar dan heb ik zwemles, dus hebben ze het verlengd naar half 7.
Ja, weer één van de vele kansen die EA mist om hun klanten te behouden. Hoe moeilijk kan het zijn om op zn minst wekelijks een toernooi te bedenken met enigzins originele eisen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wtf...kansloos dit. Lopen al weken te wachten op een thematoernooi, krijg je een zoethoudertje zonder enige creativiteit (geen eisen), en loopt het ook nog eens van maandagavond laat (FUT lag eruit) tot woensdag eind van de middag (een normaal mens moet tot een uur of 5/6 werken, en deze jongen heeft op dinsdagavond zijn vaste studieavond waarvan hij pas tegen middernacht thuiskomt).
EA
Ja alleen Jumbo's, niet de 2x kansquote:
Is er al eens 2x kans geweest dit jaar?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja alleen Jumbo's, niet de 2x kans
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:05 schreef Toefjes het volgende:
Alweer een teleurstellend toernooi. Het is bijna geen teleurstelling meer.
quote:Anticipation has a habit to set you up
For disappointment in evening entertainment but
Moet gold zijn denk ik?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog steeds aan het puzzelen![]()
Is het mogelijk om de bruyne en nainggolan op 9 chem te krijgen met alleen non-rares?
Vertonghen LCBquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is het mogelijk om de bruyne en nainggolan op 9 chem te krijgen met alleen non-rares?
Als je het team wilt spiegelen met De Bruyne rechts dan kan het, op links niet denk ik.quote:
Dat is geen probleemquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je het team wilt spiegelen met De Bruyne rechts dan kan het, op links niet.
Heb je die spits omdati k hem heb aangeraden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het proberen om een non-rare squad voor de bundesliga.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je die spits omdati k hem heb aangeraden?
Thanks man!quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Zo dan?
[ afbeelding ]
Duitse keeper (zoals Weidenfeller) mag ook.
Woensdag inkopen doen. Dan zijn de prijzen op hun laagst denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:29 schreef Confetti het volgende:
De prijzen van normale Golds zijn weer keihard verneukt. Categorie 5,000-15,000 zijn gecrasht met 4-5k.
Zucht.
Ja ik heb m ook. en heb ook een nonrare bundesligaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het proberen om een non-rare squad voor de bundesliga.
Op ultimatedb kwam deze naar voren.. had jij hem aangeraden dan?
Oh dat is jammerquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had foutje gemaakt, SChlaudrauff heeft 7 chem helaas.
Het kan denk ik alleen als je Helmes de spits maakt ipv die Noor, of Vieirinha er uit haalt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat is jammermaar bedankt iig!
Eto'o past in elk team, heeft toch maar 6 chem nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
een team met Eto'o en Neymar samen
Kut teamquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Een rare silver RB nodig
http://www.futhead.com/fifa/players/3110/quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Een rare silver RB nodig
Ga hem nu maken thanksquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/3110/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |