PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
10K maximaalquote:
Grabban maak ik ong 10k verlies op. Maar op Sinclair maak ik dikke winst. Had hem voor 70kquote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie trappen er toch weer allemaal in
[..]
IF Grabban vind ik het geld (helaas) ook niet waard
Nee, maar dat krijg je er maximaal voorquote:
Klopt meer dan 10k krijg je er écht niet voor..quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar dat krijg je er maximaal voor
quote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Klopt meer dan 10k krijg je er écht niet voor..
Twee keer achter elkaarquote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja moet ie zo nodig de laatste post hebben. Maakt ie een tt die hij zelf kut vindt
Ik ook alquote:Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
ik crash als ik naar toernooien ga in FUT
ditquote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef detennismaster het volgende:
Iemand heeft weer een blik mongolen opengetrokken?
Albiol - Arbeloaquote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand hier een goede CB-RB met triple link?
geen BPL
Ik profiteer wel van al die mensen die niks goeds in hun packs krijgen en dan hun spelers er voor te weinig op zettenquote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit
En al die mongolen gaan pakjes openen en hier posten dat ze aids krijgen
Ow sorry, ik dacht dat het sperziebonen warenquote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef detennismaster het volgende:
Iemand heeft weer een blik mongolen opengetrokken?
Terug naar de hood maar de hood is focked opquote:
heb nu 20k overquote:Op maandag 10 december 2012 22:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Terug naar de hood maar de hood is focked op
Investeer nu in fitness kaartjes en verdubbel je geld in het weekendquote:
ja heb 5 jumbo's gekocht, en daarna weet niet meer hoeveel premquote:Op maandag 10 december 2012 22:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gaat snel met je, net was het nog 100k.
full consumables natuurlijk al me spelers met max contractsquote:Op maandag 10 december 2012 22:57 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Investeer nu in fitness kaartjes en verdubbel je geld in het weekendMijn accounts staan weer vol.
Als jij de toernooi crash bug niet hebt..anders seasons doen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:06 schreef detennismaster het volgende:
Doet FUT het? Dan misschien nog even 2 potjes mijn mijn nieuwe teams spelen.
Goldteam alweer verkocht, ik werd gekkkquote:Op maandag 10 december 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als jij de toernooi crash bug niet hebt..anders seasons doen.
Hoezo dat? Gold cup is toch gewoon prima..speel dan gewoon geen seasons.quote:Op maandag 10 december 2012 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Goldteam alweer verkocht, ik werd gekkk
Ah niet eens aan gedacht, team speelde nog wel redelijk, alleen Kelvin wel echt matig.quote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Gold cup is toch gewoon prima..speel dan gewoon geen seasons.
Tim, jij had zo'n mooi lijstje met goede seriesquote:
4-2-2-2 met De Bruyne aan de ene kant en wissel aan de anderequote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah niet eens aan gedacht, team speelde nog wel redelijk, alleen Kelvin wel echt matig.
Edit: Ik wil iets met Witsel op CAM maar dat is nog aardig lastig als je die pacehoeren wil vermijden, en Belgische spitsen kan ook niet.
Ik kijk nu Misfits. Aparte Engels serie, best tofquote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tim, jij had zo'n mooi lijstje met goede seriesKan je die even posten?
Ik zit weer op het einde van Person of Interest, is helaas nog maar 1,5 seizoen van, wel erg vermakelijk.
Wil hem centraal ivm lack of pace. Daar komt hij sowieso ook het best tot zijn recht, 352 dus.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-2-2-2 met De Bruyne aan de ene kant en wissel aan de andere
Deze?quote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tim, jij had zo'n mooi lijstje met goede seriesKan je die even posten?
Ik zit weer op het einde van Person of Interest, is helaas nog maar 1,5 seizoen van, wel erg vermakelijk.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Wire, OZ, The Shield, Sopranos,Battlestar Galactica, Game of Thrones, Sherlock, Luther, Dexter. Sons of Anarchy, Spartacus, Lost, Supernatural, Shameless US, 24, Hustle
Moet iets bijzitten voor je, ik vond ze allemaal tof![]()
Meeste series zijn allang afgelopen overigens. Heb me even beperkt tot de hour long series
Ziet er leuk uit ja, zal er eens wat van binnenhalen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kijk nu Misfits. Aparte Engels serie, best tof
quote:
Homeland, Person of Interestquote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja, zal er eens wat van binnenhalen.
[..]Dank, ga ik ook oven doorspitten.
netjesquote:Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef eQuaL het volgende:
o.a. Ozil & 2k coins met jumbo pack, toch zo'n 10k verdiend
Probeer een keertje 41212quote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wil hem centraal ivm lack of pace. Daar komt hij sowieso ook het best tot zijn recht, 352 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |