Er was maar 1 dag in het experiment en dat was 21 december 2012quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef martijnde3de het volgende:
De maya's zeggen ook iets over 23 december. Is dat niet de zogenaamde dag?
zoveel bier heb ik nou ook weer niet burps...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef martijnde3de het volgende:
De maya's zeggen ook iets over 23 december. Is dat niet de zogenaamde dag?
SUPERPARTY!!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zoveel bier heb ik nou ook weer niet burps...
Jezus, jij denkt echt na voordat je wat post he?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef ConnerJohn het volgende:
De wereldwijde economische crisis is bedacht om in het geheim miljarden te kunnen spenderen aan het bouwen van mega bunkers in bepaalde bergen. Helaas is de nederlandse bunker vertraagd zoals alle bouwwerken in nederland uitlopen. Rutte heeft de Maya's nog proberen te bellen om het een half jaartje uit te stellen maar er nam niemand op.
Deze heer heeft het gesnapt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef ConnerJohn het volgende:
De wereldwijde economische crisis is bedacht om in het geheim miljarden te kunnen spenderen aan het bouwen van mega bunkers in bepaalde bergen. Helaas is de nederlandse bunker vertraagd zoals alle bouwwerken in nederland uitlopen. Rutte heeft de Maya's nog proberen te bellen om het een half jaartje uit te stellen maar er nam niemand op.
je moet ook niet mobiel bellen want in de jungle is er geen bereik.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef ConnerJohn het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier ook mistig. Kunnen de aliens rustig hun entree maken.
Ik ben in Purmerend bij mijn broer en schoonzus. Hier hebben ze op de Kaasmarkt een stoel gezet waar je sorry kan zeggen tegen wie je wilt, voor het geval dat de wereld vergaat.
Morgen staat die stoel in Medemblick.
Nadat ik mijn rekeningen heb betaald heb ik eerst een potje huillie huillie gedaan.![]()
![]()
Nu heb ik mijn joint gerold, veel groen weinig tabak, ik zit klaar.
ben je vandaag lief voor me?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
In de woorden van Shakespeare:
'much ado about nothing'
In de woorden van Sheldon:quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
In de woorden van Shakespeare:
'much ado about nothing'
quote:Under normal circumstances I'd say I told you so. But, as I have told so with such vehemence and frequency already the phrase has lost all meaning. Therefore, I will be replacing it with the phrase, I have informed you thusly.
Ga jij eerst maar eens boete doen op die stoel op de marktquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ben je vandaag lief voor me?
Nog beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
In de woorden van Sheldon:
[..]
alleen als je dan lief bent tegen mequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens boete doen op die stoel op de markt
Mag niet van mijn baasquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
alleen als je dan lief bent tegen me
of ga je met me mee?
jammer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag niet van mijn baas![]()
Dus je zal er alleen op af moeten
We mogen van E_O en Natalie niet baggeren op dit topic, dus laten we dat maar niet doen dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
jammer.
als ik erop ga zitten, beloof je dan dat je lief tegen me zal zijn?
je wilt niet lief zijn voor me? die stoel gaat toch over vandaag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We mogen van E_O en Natalie niet baggeren op dit topic, dus laten we dat maar niet doen dan.
als ik paddo's had genomen ipv die joint dan had ik minstens nog een alien kunnen zien.quote:Wat denk je, gaat het vandaag nog mis en is dit echt onze laatste dag op aarde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |