Er was maar 1 dag in het experiment en dat was 21 december 2012quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef martijnde3de het volgende:
De maya's zeggen ook iets over 23 december. Is dat niet de zogenaamde dag?
zoveel bier heb ik nou ook weer niet burps...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef martijnde3de het volgende:
SUPERPARTY!!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zoveel bier heb ik nou ook weer niet burps...
Jezus, jij denkt echt na voordat je wat post he?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef ConnerJohn het volgende:
De wereldwijde economische crisis is bedacht om in het geheim miljarden te kunnen spenderen aan het bouwen van mega bunkers in bepaalde bergen. Helaas is de nederlandse bunker vertraagd zoals alle bouwwerken in nederland uitlopen. Rutte heeft de Maya's nog proberen te bellen om het een half jaartje uit te stellen maar er nam niemand op.
Deze heer heeft het gesnapt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef ConnerJohn het volgende:
De wereldwijde economische crisis is bedacht om in het geheim miljarden te kunnen spenderen aan het bouwen van mega bunkers in bepaalde bergen. Helaas is de nederlandse bunker vertraagd zoals alle bouwwerken in nederland uitlopen. Rutte heeft de Maya's nog proberen te bellen om het een half jaartje uit te stellen maar er nam niemand op.
je moet ook niet mobiel bellen want in de jungle is er geen bereik.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef ConnerJohn het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hier ook mistig. Kunnen de aliens rustig hun entree maken.
Ik ben in Purmerend bij mijn broer en schoonzus. Hier hebben ze op de Kaasmarkt een stoel gezet waar je sorry kan zeggen tegen wie je wilt, voor het geval dat de wereld vergaat.
Morgen staat die stoel in Medemblick.
Nadat ik mijn rekeningen heb betaald heb ik eerst een potje huillie huillie gedaan.![]()
![]()
Nu heb ik mijn joint gerold, veel groen weinig tabak, ik zit klaar.
ben je vandaag lief voor me?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
In de woorden van Shakespeare:
'much ado about nothing'
In de woorden van Sheldon:quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
In de woorden van Shakespeare:
'much ado about nothing'
quote:Under normal circumstances I'd say I told you so. But, as I have told so with such vehemence and frequency already the phrase has lost all meaning. Therefore, I will be replacing it with the phrase, I have informed you thusly.
Ga jij eerst maar eens boete doen op die stoel op de marktquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ben je vandaag lief voor me?
Nog beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
In de woorden van Sheldon:
[..]
alleen als je dan lief bent tegen mequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens boete doen op die stoel op de markt
Mag niet van mijn baasquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
alleen als je dan lief bent tegen me
of ga je met me mee?
jammer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag niet van mijn baas![]()
Dus je zal er alleen op af moeten
We mogen van E_O en Natalie niet baggeren op dit topic, dus laten we dat maar niet doen dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
jammer.
als ik erop ga zitten, beloof je dan dat je lief tegen me zal zijn?
je wilt niet lief zijn voor me? die stoel gaat toch over vandaag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We mogen van E_O en Natalie niet baggeren op dit topic, dus laten we dat maar niet doen dan.
als ik paddo's had genomen ipv die joint dan had ik minstens nog een alien kunnen zien.quote:Wat denk je, gaat het vandaag nog mis en is dit echt onze laatste dag op aarde?
Die zitten in hun bunker te wachten op wat komen gaat.. Tenzij ze in Australië wonen, daar is het al weer de 22ste..quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef anonymoussie het volgende:
hoe zit het met die 21 dec Preppers eigenlijk?
wat doen die vandaag?
Ik vraag me eigenlijk meer af hoe het morgen met hen gaat als blijkt dat er helemaal voor niets geprept is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die zitten in hun bunker te wachten op wat komen gaat.. Tenzij ze in Australië wonen, daar is het al weer de 22ste..
van Wikiquote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef martijnde3de het volgende:
Denk dat dat ligt aan de verwachting. Is die positief, dan zal er of teleurstelling zijn, of een gevoel van er is wel iets veranderd, maar we merken het nog niet massaal. Vooral die laatste is al zichtbaar op dit forum..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk meer af hoe het morgen met hen gaat als blijkt dat er helemaal voor niets geprept is.
Zou de opluchting overheersen of stiekem toch een beetje teleurstelling ?
Ja, dat laatste zien we al maanden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Denk dat dat ligt aan de verwachting. Is die positief, dan zal er of teleurstelling zijn, of een gevoel van er is wel iets veranderd, maar we merken het nog niet massaal. Vooral die laatste is al zichtbaar op dit forum..
Maar ik denk dat diegene die ik gisteren op het journaal (o.i.d.) zag en een duikboot voor zichzelf had gekocht, wel even denkt waar zijn geld in hemelsnaam heen gegaan is en daarna razendsnel een ander nut voor zijn bootje gaat verzinnen....quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zien we al maanden.
ik zou dat wel willen zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die zitten in hun bunker te wachten op wat komen gaat.. Tenzij ze in Australië wonen, daar is het al weer de 22ste..
echt hè, je zal het maar zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Maar ik denk dat diegene die ik gisteren op het journaal (o.i.d.) zag en een duikboot voor zichzelf had gekocht, wel even denkt waar zijn geld in hemelsnaam heen gegaan is en daarna razendsnel een ander nut voor zijn bootje gaat verzinnen....
jonge, zo blijft het doorgaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
van Wiki
Aanhangers van eschatologische theorieën gaan ervan uit dat op 23 december 2012 een apocalyptisch einde komt aan de nu bekende wereld. Op internet wemelt het van de websites met onheilspellende teksten over dit onderwerp.
Volgens aardwetenschapper Andreas Fuls berust het 2012-fenomeen op een misrekening. Hij promoveerde in 2006 aan de Technische Universiteit Berlijn. Op basis van een oude Mayatabel waarop de standen van Venus staan en nieuw ontdekte inscripties en voorwerpen kwam hij erachter dat de dertiende b'ak'tun pas stopt op 21, 22 of 23 december 2220.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/2012-fenomeen
Bron?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef martijnde3de het volgende:
volgende datum wordt 2032 zo gaat het maar door.
De volgende apocolypsquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef martijnde3de het volgende:
volgende datum wordt 2032 zo gaat het maar door.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef Dance99Vv het volgende:
hehe , was niet van mezelf hoor , (still alive) staat een nette redelijk betrouwbare bron bij hoor.
Ik ben niet van die eschatologische theorieen stroming.( pff hele mond vol)
straks zeggen ze het jaar 2014 is het
Nee 2220 (wel lezen he)
En maar schuiven met die datum.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De volgende apocolypsvindt plaats tussen 2028 en 2048.
Tim LaHaye ging net als de Jehova’s getuigen uit van 1914; zette een generatie op 90 jaar. Toen dit niet uitkwam de datum verschoven.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_einde_van_de_wereld
Het is een mistige dag (verandering t.o.v. gisteren, toen het vooral een winderige dag was) en het is nu winter (verandering t.o.v. gisteren, toen het nog herfst was). Dat zijn de enige veranderingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En maar schuiven met die datum.
Dat mensen er nog intrappen is mij een raadsel.
Ook zie ik niet zo snel dat er vandaag op een andere manier verandering is gekomen. Niet op spiritueel niveau of op welk niveau dan ook.
Dat is waar! Dus er is toch wat veranderd! Het is winter!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is een mistige dag (verandering t.o.v. gisteren, toen het vooral een winderige dag was) en het is nu winter (verandering t.o.v. gisteren, toen het nog herfst was). Dat zijn de enige veranderingen.
Nou lekker weekend vieren.
Dat komt omdat je er niet voor open staat...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zie ik niet zo snel dat er vandaag op een andere manier verandering is gekomen. Niet op spiritueel niveau of op welk niveau dan ook.
Ohhh !quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er niet voor open staat...
straks in eenvandaag, 18:00u nl1.quote:Een op de tien wereldbewoners is bang vandaag niet te overleven, zo meldt internationaal persbureau Reuters. Vooralsnog kunnen de Australiers opgelucht ademhalen, ze zijn er nog. De doemprofeten lijken de veelbesproken Maya-kalender niet goed te hebben geïnterpreteerd.
Helemaal zeker weten we morgenmiddag pas of de gehele wereld vergaat. In EenVandaag een paar feiten op een rijtje. Waarom rekenden de Maya’s in een cyclus van 26.000 jaar? Wat gebeurde er 26.000 jaar geleden? En in hoeverre wordt ons leven op aarde gestuurd door veranderingen in het heelal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |