Uit? Kan ie ook uit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Géén idee, ik doe mijn MBP nooit uit.
Laat je m dan wel aan de oplader? Loopt bij mij toch vrij snel leeg in sleep mode..quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Géén idee, ik doe mijn MBP nooit uit.
Gebruik voortaan CMD + Shift + 4 + Spatie. Dan kun je van alleen een scherm een foto maken en zet je Mac er een kekke schaduw achter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef yupyup het volgende:
Zet de mijne ook nooit uit, behalve bij reboots.
Hier mijn MBP batterij status na 14 maanden![]()
[ afbeelding ]
Als het kan aan de lader.
Hier altijd aan de lader en nooit uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Laat je m dan wel aan de oplader? Loopt bij mij toch vrij snel leeg in sleep mode..
iTunes 11quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef Norrage het volgende:
wtf is er met itunes gebeurd
Voor zover mijn bijdrage aan dit topic
Op witte achtergronden wel. In een normale (desktop-)omgeving komt het erg natuurlijk over i.m.h.o.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef TC03 het volgende:
Die gigantische schaduw bij OS X screenshots is toch een beetje.
Zijn LaunchDaemons niet essentieel? Bij iOS welquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef J.Appleseed het volgende:
Goed, ik denk dat ik het probleem met mijn shutdown-tijd opgelost heb.
Shutdown is nu zo'n 4 à 5 seconden, bootup 7 à 8. Iets langer dan gewoonlijk, maar ach.
Wat heb ik gedaan?
1) SMC & PRAM reset
2) Folders 'LaunchAgents', 'LaunchDaemons' en 'Caches' in /Library leeggemaakt
3) Alle login-items verwijderd
4) Folder 'Saved Application State' in ~/Library leeggemaakt
[..]
iTunes 11![]()
[..]
Op witte achtergronden wel. In een normale (desktop-)omgeving komt het erg natuurlijk over i.m.h.o.
daarom ontfocus ik schermen altijd bij een screenshot, scheelt de helft qua schaduwquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef TC03 het volgende:
Die gigantische schaduw bij OS X screenshots is toch een beetje.
Geen idee. Hij start nog gewoon op dus lijkt mij geen probleem. Stonden ook Adobe plists in, niets van Apple ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn LaunchDaemons niet essentieel? Bij iOS wel
Je komt er vanzelf achter waar ze goed voor waren. Dat OS X opstart wil niet zeggen dat je ze nergens voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Geen idee. Hij start nog gewoon op dus lijkt mij geen probleem. Stonden ook Adobe plists in, niets van Apple ofzo.
Op internet wordt volop geclaimd dat het onschadelijk is... bovendien zijn het geen Apple LaunchDaemons maar gewoon van random geïnstalleerde apps. En die doen het nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf achter waar ze goed voor waren. Dat OS X opstart wil niet zeggen dat je ze nergens voor nodig hebt.
Ja, maar als je zoals jou de hele directory leeghaalt kan er wat misgaan lijkt mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Op internet wordt volop geclaimd dat het onschadelijk is... bovendien zijn het geen Apple LaunchDaemons maar gewoon van random geïnstalleerde apps. En die doen het nog gewoon hoor.
Overigens kun je de meeste LaunchDaemons op iOS-apparaten ook gewoon verwijderen. Geen probleem.
Er stonden 3 bestandjes in. Nogmaals: ik heb ~/Library/LaunchDaemons leeggemaakt, in de user library dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar als je zoals jou de hele directory leeghaalt kan er wat misgaan lijkt mij
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Er stonden 3 bestandjes in. Nogmaals: ik heb ~/Library/LaunchDaemons leeggemaakt, in de user library dus.
Voordat ik in Libraries en met plists ga zitten klooien zorg ik zeker wel dat ik weet wat ik doe hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet daar niks vanaf verder, maar wilde je alleen even een heads-up geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |