Druk maar gezellig. Voorgaande jaren meestal 60+ uren in de week draaien. 0600 uur beginne en om 1900 weer naar huis. 6 dagen in de week. Nou hangt de gezelligheid heel erg af van het team om je heen vind ik. En als tc ishet toch anders merk ik. Ach ja we zijn pas net begonnen, de echte drukte komt nog.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alle haalritten, en de meeste brengritten worden nu bij ons door subco's gedaan.
Vorig jaar toen ik nog op de vestiging Geldermalsen werkte deden we dat grotendeels nog zelf.
Heb met de KNJ periode weken van 50+ uren gemaakt.
De KNJ periode, druk, maar toch een soort van vrolijkheid en kameraadschap merk ik.
Dat zijn idd lange dagen ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Druk maar gezellig. Voorgaande jaren meestal 60+ uren in de week draaien. 0600 uur beginne en om 1900 weer naar huis. 6 dagen in de week. Nou hangt de gezelligheid heel erg af van het team om je heen vind ik. En als tc ishet toch anders merk ik. Ach ja we zijn pas net begonnen, de echte drukte komt nog.
Pff wat een dagen, dan loop ik toch liever buiten en eet ik thuisquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Druk maar gezellig. Voorgaande jaren meestal 60+ uren in de week draaien. 0600 uur beginne en om 1900 weer naar huis. 6 dagen in de week. Nou hangt de gezelligheid heel erg af van het team om je heen vind ik. En als tc ishet toch anders merk ik. Ach ja we zijn pas net begonnen, de echte drukte komt nog.
Ronduit belachelijk die bezorging!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Is er nu al vertraging door de feestdagen met de post?
grofweg postcode 7000-9999. Dat is Fryslân, Groningen, Drenthe, Overijssel, een groot deel van Flevoland en een deel van Gelderlandquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef sbientje het volgende:
is er ergens een overzichtje van welke regios welke stempel krijgen?lang verhaal, maar ik wil weten welke gebieden van het land allemaal Zwolle op de stempel hebben
dat eetgebeuren is sowieso al jaren een zooitje,nu met de vele pbz die in de stevenskoude buitenlucht lopen,die krijgen nada niks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat is wel een nadeel, dat eten met de kerst op de vestiging, chauffeurs zijn steeds onderweg, en leggen grote afstanden af. Vaak vang je dus bot en is alles al op als je in de namiddag terugbent.
Het is even laten genezen met een week is het weer goed,het is een soort van streptococen wat er in je oog zit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gelukkig wel, de zalf die ik gekregen heb helpt goed! Het doet in ieder geval minder pijn
Zoveel vertraging zou er nu volgens mij nog niet kunnen zijn, want zo druk is het nog niet. Heb je het wel in die bus gedaan die binnen staat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ronduit belachelijk die bezorging!
Tientallen post stukken tot op heden vertraagd met 2 werkdagen terwijl er niks bekend is bij PostNL.
Erwinquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alle haalritten, en de meeste brengritten worden nu bij ons door subco's gedaan.
Vorig jaar toen ik nog op de vestiging Geldermalsen werkte deden we dat grotendeels nog zelf.
De KNJ periode, druk, maar toch een soort van vrolijkheid en kameraadschap merk ik.
ja daar houd ik nu niet van,dat is pure discriminatiequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef sbientje het volgende:
bij ons was het ooit zo erg dat er worstenbroodjes waren, pbz's kwamen toen nog gewoon op de vestiging maar werd door 'de leiding' al angstvallig gezegd dat die toch echt niets kregen, was niet voor hen bestemd. bah
Wij rijden bijna alle brengritten nog zelf en er zijn nog drie van de zeven haalritten bij het eigen personeel. Ben ik wel blij om. Het klantcontact 's ochtends en 's avonds vind ik een van de leukere dingen aan 't werk als chauffeur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
https://mijnpostnl.mijnpo(...)Fzoekresultaten.aspxquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand enig idee waar ik de CAO van postnl pakketten kan vinden?
Googlen gaat me niet zo goed af
ik heb weleens alleen een voornaam, ja als je er jaren loopt weet je dat wel(en geen adres)wel zipcodequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
Oh ja, die te kleine kerstkaartjes, verschrikkelijk!
En dan de addressering... Ik heb wel eens meegemaakt:
Jan en Diny
Hoofdweg ?
Groningen
En dan mag jij als voorbereider en postbezorger uitzoeken wie Jan en Diny zijn en waar die wonen...
Ik heb vandaag kaarten in mn handen gehad zonder huisnummer, gewoon compleet niet leesbare adressen, en zelfs een oud persoontje dat een adres op had geschreven wat bijna niet te lezen was, draaien we de kaart om, staat haar eigen adres daar wel correct op geschreven.. En verrek, dat kwam overeen met het adres op de voorkantquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
En dan de adressering... Ik heb wel eens meegemaakt:
Jan en Diny
Hoofdweg ?
Groningen
En dan mag jij als voorbereider en postbezorger uitzoeken wie Jan en Diny zijn en waar die wonen...
precies. Alleen met ervaring kun je dat wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb weleens alleen een voornaam, ja als je er jaren loopt weet je dat wel(en geen adres)wel zipcode
Top, dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
https://mijnpostnl.mijnpo(...)Fzoekresultaten.aspx
Groningen heeft geen Hoofdweg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:08 schreef KatrienDuck het volgende:
En dan de adressering... Ik heb wel eens meegemaakt:
Jan en Diny
Hoofdweg ?
Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |