Op het werk? Lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Snert vanavond, met roggebrood en spek
Nee, als avondeten met mijn vriendinquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op het werk? Lekker.
Morgen beginnen wij aan het voedsel festijn met kerst ontbijt en de dagen daarna soep, broodje bal, frituur, etc.
En zaterdag middag de week afsluiten met een biertje.
Gelukkig wel, de zalf die ik gekregen heb helpt goed! Het doet in ieder geval minder pijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat het nu al wat beter met je oog?
Plus dat als het vriest je je tanden kapot bijtquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:24 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb vorig als bezorger ook geen eten gezienJa, appels op het depot, maar van mij hoeft het niet zo. Helpt niet zo bij afvallen
Wij mochten vorig jaar 1 snack en 1 drankje halen bij een snackbar in de buurt van het depot. Nu nog niets gehoord over eventuele acties.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:24 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb vorig als bezorger ook geen eten gezienJa, appels op het depot, maar van mij hoeft het niet zo. Helpt niet zo bij afvallen
hangt er vanaf hoe laat je de weg op mag. Vorig jaar waren bij ons een aantal wijken die met de autoroutes mee moesten een uurtje later klaar dan nu, dus toen kon je als chauffeur nog ff de kantine induiken om wat lekkers mee te snaaien, maar dat zal er voor de collega's dit jaar niet in zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat is wel een nadeel, dat eten met de kerst op de vestiging, chauffeurs zijn steeds onderweg, en leggen grote afstanden af. Vaak vang je dus bot en is alles al op als je in de namiddag terugbent.
mooi zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gelukkig wel, de zalf die ik gekregen heb helpt goed! Het doet in ieder geval minder pijn
Bij ons vrees ik hetzelfde, ik rij al om 09:30, eten komt pas om 10:00quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe laat je de weg op mag. Vorig jaar waren bij ons een aantal wijken die met de autoroutes mee moesten een uurtje later klaar dan nu, dus toen kon je als chauffeur nog ff de kantine induiken om wat lekkers mee te snaaien, maar dat zal er voor de collega's dit jaar niet in zitten.
Die lacht me keihard uit, zelfs met mijn pokerfacequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
moet je ff met je TC kortsluiten
Dat is idd wel netjes ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:28 schreef dud0r het volgende:
De chauffeurs zijn rond etenstijd bij ons altijd binnen dus die zullen wel gewoon mee mogen eten. Vorig jaar toen ik nog steunpunten reed viste ik ook wel eens achter het net. Gelukkig regelde de vimmer en postbode plus het eten en hielden ze vaak wat achter of warmde even snel wat op voor de chauffeurs.
Mijn veiligheidsschoenen, ik weet het niet. Denk toch weer mijn militaire kisten te gebruiken (heb ik nog van mijn militaire loopbaan). Ik heb elke dag zweetvoeten in die veiligheidsschoenen, ondanks dat ze goed zittenquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:30 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben vorig jaar trouwens wel een keer een Mars gehad.
Ik was vrijdag een ijsmuts verloren tijdens het bestellen, zaterdag weer gevonden. Was ik hem zaterdag weer verloren en nu vandaag hing 'ie ergens op een hek
Mijn Docs beginnen nu trouwens al wat lekkerder te zitten gelukkig.
geniaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel netjes ja.
Hahaha, weet nog van vorig jaar, iemand van de Bupo reed een hete pan met snert en broodjes naar een depot, ze moest uitwijken voor een hond, en BAM!!! De pan met snert door haar auto![]()
Volgens haar bleef de lucht nog weken in haar auto hangen
Dat vond ze zelf uiteraard nietquote:
Dat is wel briljant :-Dquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel netjes ja.
Hahaha, weet nog van vorig jaar, iemand van de Bupo reed een hete pan met snert en broodjes naar een depot, ze moest uitwijken voor een hond, en BAM!!! De pan met snert door haar auto![]()
Volgens haar bleef de lucht nog weken in haar auto hangen
ik werk op de 31equote:Op dinsdag 11 december 2012 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeg maar gewoon de rustigste dag ooit
Alle haalritten, en de meeste brengritten worden nu bij ons door subco's gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel briljant :-D
Ik vind het nog steeds jammer dat alle haalritten uitbesteed zijn(hier tenminste) en we geen bupo meer hebben. De avond diensten waren altijd het gezelligst.
hangt van de grootte van de wijk af, maar ga er maar vanuit dat je sneller klaar bent dan normaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik werk op de 31e
zo ik ben binnen een andere half uur klaar denk je?
Kan ik me voorstellen, maar je hebt wel meteen een sterk verhaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vond ze zelf uiteraard niet
dat is tenminste nog ietsquote:Broodjes worst kwamen nog wel warm aan op dat betreffende depot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |