SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat bedoelde ik met oefenen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of je begint eerst met neuken.
En ik wil ook wel. Zoek alleen nog slachtoffers.Rustig aan.![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezien jouw formaat leuter, zou het me verbazen als het nooit gebeurd is.!
![]()
Sorry KT, dat kwam er lulliger uit dan bedoeld was.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Proberen?quote:
Goedmaak seks dan? Lijkt me goede oplossing in dit geval.quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Sorry KT, dat kwam er lulliger uit dan bedoeld was.
Rustig aan.![]()
Kijk nou hoe Vinniiee het aanpakt en doe dat in het vervolgquote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedmaak seks dan? Lijkt me goede oplossing in dit geval..
![]()
"Kom in mijn armen liefje, wat is die Evelien toch een kutwijf he"quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Knuffelen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> roddelenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Preciesquote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
"Kom in mijn armen liefje, wat is die Evelien toch een kutwijf he"![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk nou hoe Vinniiee het aanpakt en doe dat in het vervolg.
!
![]()
Ik bedreef de liefde jongequote:!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
http://hahgay.com/quote:C'est la vie
Is die leuker dan new kids turbo?quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
BAM!
Ik ga ff lekker dom New kids Nitro kijken14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Whut, ik mis iets?quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
Rustig aan.![]()
Als jij mij een indicatie geeft waar ik moet zoeken, anders schiet het ook niet op he.quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, lees het even terug. (ik meen het).
Rustig aan.![]()
Ik laat het wel weten... Voor nu vind ik het een domme vraagquote:Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is die leuker dan new kids turbo?![]()
![]()
SEX / [SEX SC #735] Awesome weekend was awesome O+!quote:Op maandag 10 december 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij mij een indicatie geeft waar ik moet zoeken, anders schiet het ook niet op he.
Vanaf daar zo ongeveer.![]()
Vrijdag.quote:Nee, je bent te onervaren.quote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedmaak seks dan? Lijkt me goede oplossing in dit geval.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Domme vragen ik stel zequote:Op maandag 10 december 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten... Voor nu vind ik het een domme vraag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Auwquote:C'est la vie
Dan moet je later komen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrijdag.
[..]
Nee, je bent te onervaren.![]()
![]()
Baarmoederbeukenquote:C'est la vie
Iig boven tepelklemmen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat het boven of onder "Klinknageltrekken"?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: