SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat bedoelde ik met oefenen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of je begint eerst met neuken.
En ik wil ook wel. Zoek alleen nog slachtoffers.Rustig aan.![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezien jouw formaat leuter, zou het me verbazen als het nooit gebeurd is.!
![]()
Sorry KT, dat kwam er lulliger uit dan bedoeld was.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Proberen?quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Goedmaak seks dan? Lijkt me goede oplossing in dit geval.quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Sorry KT, dat kwam er lulliger uit dan bedoeld was.
Rustig aan.![]()
Kijk nou hoe Vinniiee het aanpakt en doe dat in het vervolgquote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedmaak seks dan? Lijkt me goede oplossing in dit geval..
![]()
"Kom in mijn armen liefje, wat is die Evelien toch een kutwijf he"quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Knuffelen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> roddelenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Preciesquote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
"Kom in mijn armen liefje, wat is die Evelien toch een kutwijf he"![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk nou hoe Vinniiee het aanpakt en doe dat in het vervolg.
!
![]()
Ik bedreef de liefde jongequote:!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
http://hahgay.com/quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Is die leuker dan new kids turbo?quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
BAM!
Ik ga ff lekker dom New kids Nitro kijken14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Whut, ik mis iets?quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
Kijk nou hoe Vinniiee het aanpakt en doe dat in het vervolg.
Rustig aan.![]()
Als jij mij een indicatie geeft waar ik moet zoeken, anders schiet het ook niet op he.quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, lees het even terug. (ik meen het).
Rustig aan.![]()
Ik laat het wel weten... Voor nu vind ik het een domme vraagquote:Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is die leuker dan new kids turbo?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: