op deze manier verwelkomd Opa toch niet Annie he, die rolt anders gillend de dijk afquote:
Ja, je knieen dit trek ik niet hoor...!quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op deze manier verwelkomd Opa toch niet Annie he, die rolt anders gillend de dijk af
Kan ik me niet eens meer herinneren, niet dat het me verbaast hoorquote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanaf deze plek wil ik een speciaal woord van dank richten aan Beequeen en Disana, zonder wie deze succesvolle serie nooit tot stand was gekomen. Omdat zij berichtgeving over Opaatje uit de COS wilden weren, werd besloten om Oop een eigen plekje op FOK! te geven.
Disana en Beequeen, hartelijk dank! Het is ook een beetje jullie feestje!
On n'oublie rienquote:Op maandag 10 december 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ik me niet eens meer herinneren, niet dat het me verbaast hoor
quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanaf deze plek wil ik een speciaal woord van dank richten aan Beequeen en Disana, zonder wie deze succesvolle serie nooit tot stand was gekomen. Omdat zij berichtgeving over Opaatje uit de COS wilden weren, werd besloten om Oop een eigen plekje op FOK! te geven.
Disana en Beequeen, hartelijk dank! Het is ook een beetje jullie feestje!
Heeft ze net gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
PB mailt je zo wel de screenshots.
fixed againquote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft ze net gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp er niks van. Kijk. Disana zie ik hier niet posten, maar wat moet zo'n Beequeen dan hier, behalve haar haat tegen Opa tentoonspreiden.
Zonder pitten, hoorde ik 'm zeggen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop viert zijn jubileumfeestje met een lekkere zak paprikachips
[ afbeelding ]
heb ie er geen dipsausje bij gekregen van Omaquote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop viert zijn jubileumfeestje met een lekkere zak paprikachips
[ afbeelding ]
quote:
Moet ze dat dan in Flora&Fauna doen, of in Stad&Streek? Dit is er de plek bij uitstek voor Coos, en je weet: je ergeren kan ook best lekker zijn. Jij kijkt ook ieder programma met rechtse politici want dan kun je weer lekker kafferen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft ze net gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp er niks van. Kijk. Disana zie ik hier niet posten, maar wat moet zo'n Beequeen dan hier, behalve haar haat tegen Opa tentoonspreiden.
Ik heb misschien even wat gemist, maar hij had het nu toch niet over het fruit wat hij aan het nuttigen is?quote:Op maandag 10 december 2012 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder pitten, hoorde ik 'm zeggen.
Nee, paprikachips. Daar zitten heel veel vitaminen in maar geen pitten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb misschien even wat gemist, maar hij had het nu toch niet over het fruit wat hij aan het nuttigen is?
't Zag er wel uit alsof ie zat te pitten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paprikachips. Daar zitten heel veel vitaminen in maar geen pitten.
Ah.. ja aardappel en paprika, na zo'n zak chips is de kans op scheurbuik wel weer even geweken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paprikachips. Daar zitten heel veel vitaminen in maar geen pitten.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie ook allemaal je feestmuts op?
Vlaggetje in het handje en een toeter in je mond?
Ik heb de zon vanavond extra gegroet voor 100 topics vol jolijt en vrolijkheid.
Sorry zon.
quote:
Correctie: Oop drinkt elke dag wel een halve liter thee bij zijn eh... brunch.quote:Op maandag 10 december 2012 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Elke zaterdag bij zijn haring.
Pics or it didn't happen......oh wacht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Correctie: Oop drinkt elke dag wel een halve liter thee bij zijn eh... brunch.
Vast niet. Niemand is welkom.quote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef beequeen het volgende:
Annie, ben je al welkom op zijn chat?
Ze nemen Annie een beetje in de maling door te doen alsof ze er op magquote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef beequeen het volgende:
Annie, ben je al welkom op zijn chat?
Warme thee, geen ijsthee?quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Correctie: Oop drinkt elke dag wel een halve liter thee bij zijn eh... brunch.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen......oh wacht.
Hahaha! Het idee alleen al.quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
PB, gaat hij als hij niet on stream is naar de sportschool?
Niet dat ik weet. Hij heeft vroeger wel gedartquote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Oop niet dichtgroeit? Zo veel eten en bier drinken en 0,0 beweging.
PB, gaat hij als hij niet on stream is naar de sportschool?
Oh , dat verklaart zijn goddelijke lichaamquote:Op maandag 10 december 2012 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hij heeft vroeger wel gedart
Gewone thee, zegt Oop.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Warme thee, geen ijsthee?
En heeft hij een favoriete smaak?
Losse Lady Grey van Simon Levelt is dat voor mij.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Gewone thee, zegt Oop.
"Thee is thee"
Ik heb al een bril. Maar meer als mode-item. Misschien toch maar eens een bezoek aan de opticienquote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Toverheks het volgende:
wordt nu hoog tijd dat Lavenderr een brilletje gaat aanschaffen, Opa en een goddelijk lichaam
Neuh, Oop nog niet eens op 2 benenquote:Op maandag 10 december 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op één been kun je niet lopen.
quote:Op maandag 10 december 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens is dat bierdrinken van hem een dagelijks eerbetoon aan Cruyff, daarom drinkt hij er 14.
Van keepers wil-ie al helemaal niets weten.quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]hij effe mazzel dat Cruijff niet met rugnummer 2 speelde !
lolquote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van keepers wil-ie al helemaal niets weten.
Het enige kruipen dat Oop doet is 's avonds z'n bed in kruipen ...quote:Op maandag 10 december 2012 23:03 schreef pullup het volgende:
Kruipen is ook een mooie manier van voortbewegen.
Weten we dat eigenlijk wel zeker? Het zou me niet verbazen als hij 's nachts ook gewoon in zijn stoel ligt te slapen. Scheelt 'm een hoop werk.quote:Op maandag 10 december 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Het enige kruipen dat Oop doet is 's avonds z'n bed in kruipen ...
Je bedoelt dat ie 's middags gewoon weer in die stoel wakker wordt wanneer oma zijn bordje met boterhammetjes op zijn schoot zet ...... klinkt niet onwaarschijnlijk!quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weten we dat eigenlijk wel zeker? Het zou me niet verbazen als hij 's nachts ook gewoon in zijn stoel ligt te slapen. Scheelt 'm een hoop werk.
De 1e wereldoorlog, toen was ie 14 ofzo, kan je nagaan hoe lang ie al in die stoel zitquote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef Toverheks het volgende:
jongens, jongens toch, jullie weten dat Opa niet al te snel is, maar dat komt door zijn oude oorlogswond, opgelopen in de 1e wereldoorlog, en met koud weer speelt dat op, dus heb een beetje meelij met die man en laat hem af en toe lekker in zijn stoel liggen snurken
Hij zit Joeptjoepjes te luisteren dus ....quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
volgens mij kreeg ie zojuist iets wat op een orgasme leek ...![]()
[ afbeelding ]
Tijdens de oorlog zat hij al in die stoel, daarom was hij ook zo makkelijk te raken door de vijand.quote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
De 1e wereldoorlog, toen was ie 14 ofzo, kan je nagaan hoe lang ie al in die stoel zit
daarom, altijd vredelievend voor de veteraan hequote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
De 1e wereldoorlog, toen was ie 14 ofzo, kan je nagaan hoe lang ie al in die stoel zit
En dan gaat Coos z'n ballen weer laten zienquote:Op maandag 10 december 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
Hij laat z'n Ajax-sokken zien aan Hop![]()
Als ie maar niet z'n Ajax-slip gaat showen zo meteen
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?quote:
Jessus, nee toch, dat is het probleem van die internet-streakers, ze steken elkaar aanquote:Op maandag 10 december 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan gaat Coos z'n ballen weer laten zien
Nee van Hop heeft ie Ajax-condooms met biersmaak gekregenquote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.quote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, ik vind ze prachtig, was dat een kadotje van Hop aan Opa voor de kerst?
beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht, hij heeft een kerstbal van Feyenoord van haar gehad,quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.
Oma kreeg een krat Cara-pils van hem en zijn zoon kreeg twee haringen en een lekkerbekje.
Jah, maar die zoon hield wel van haring, dus dat was wel een kleine misrekening van 'm. Voor straf wil ie m nu niet meer aan de telefoon hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is. Zij wou ze niet dus toen heeft hij ze zelf maar aangetrokken.
Oma kreeg een krat Cara-pils van hem en zijn zoon kreeg twee haringen en een lekkerbekje.
Beter opletten? Ik zeg precies datquote:Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht, hij heeft een kerstbal van Feyenoord van haar gehad,
quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veldje kan je ook bezoeken hoor, jij neemt gewoon trammetje 3, dan de 14 of de 13, dan een stukje lopen richting dierenasiel.en westgaarden, tegen de tijd krijg je van mij well de wandeltoutequote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem toch aan dat opa begraven wil worden zodat al zijn vrienden hem kunnen bezoeken.
quote:Nee, dit was zijn Sinterklaascadeau voor z'n nieuwe schoondochter die voor Feyenoord is.
zoek de verschillenquote:beter opletten schruz, Opa heeft Ajax sokken voor zijn schoondochter gekocht,
Een Hagenees op het het Ajax-veldje, .... ben je nou helemaalquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Toverheks het volgende:
vraag me eigenlijk af he, as Opa nou dood gaat ooit, over een jaartje of 50, zal Hop dan op de trein stappen, zijn urn ontvreemde bij Oma op de schoorsteen, de urn weer mee naar Amsterdam nemen en Opa dan uitstrooien op het AJAX veldje op Westgaarden, dat doet Hop toch wel als beste hartsvriend/gappie/mattie van Opa?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zei heeft andere ajaxsokken gehad, rozequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter opletten? Ik zeg precies dat
[..]
Riep jequote:Op maandag 10 december 2012 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan gaat Coos z'n ballen weer laten zien
Dat zijn toch niet de voeten van z'n schoondochter, die zoon is toch geen pedo? of wel?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zei heeft andere ajaxsokken gehad, roze
[ afbeelding ]
Is dat meisje niet wat jong voor zijn zoonquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zei heeft andere ajaxsokken gehad, roze
[ afbeelding ]
Oop wil 3 mijl voor de kust van Scheveningen uitgestrrooid worden en daar kunnen zijn Fokvrienden op bezoek komen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem toch aan dat opa begraven wil worden zodat al zijn vrienden hem kunnen bezoeken.
k geloof er niks vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:06 schreef Toverheks het volgende:
lees wat er onder de foto staat
soortgelijke sokjes dus
Met die link van jou kreeg ik zoveel bagger binnen dat ik om het definitief te verwijderen SysteemHerstel moest doen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
Coos, net aflevering 11 van seizoen 2 van Homeland gezien. Ik vind dit 2e seizoen echt nog spannender dan het 1e seizoen hoor.
wellllllllllllllllllllll dat zijn mijn arabiertje haar voetjes plus sokjesquote:
Dat is offtopic maar waarquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:10 schreef Coos het volgende:
Wat een vreselijke kutkneus is die Giel Beelen toch.
bijdehand ventje maar verdienen doet ie dan wel weer lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:10 schreef Coos het volgende:
Ik gebruik het zeg maar elke dag en heb nooit ergens last van. Maar waarom gebruik je dan niet gewoon bittorent? utorrent even installeren, naar isohunt of piratebay gaan, selecteren wat je hebben wil, binnenhalen en klaar. een kind kan de was doen. Ik weet nog dat zelfs Liesje het op een gegeven moment voor elkaar kreegquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Met die link van jou kreeg ik zoveel bagger binnen dat ik om het definitief te verwijderen SysteemHerstel moest doen.![]()
Iemand moet het mij maar eens goed uitleggen.
Ja dat doet Frans Bauer ook, maar daarom is het nog wel kutmuziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bijdehand ventje maar verdienen doet ie dan wel weer lekker
mee eens, zal Opa Frans wel waarderen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat doet Frans Bauer ook, maar daarom is het nog wel kutmuziek
Dat komt mooi uit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat zelfs Liesje het op een gegeven moment voor elkaar kreeg
Ik ben het eindelijk een keer met m eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze moeten Frans de tyfus slaan, zegt opa.
Daar is opa vast blij mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben het eindelijk een keer met m eens
Dan mag ik dat wel helemaal in het begin van de avond doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij doelt op die minimeet natuurlijk, nou één goede raad dan, vraag het effe aan Gert
Nu Toverheks naar bed is hoeft hij niet meer te doen alsof hij een hekel aan ons heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij scandeerde net wel 3 x m'n naam
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag ik dat wel helemaal in het begin van de avond doen.
Een BC Rich, dan moet ik m'n gezicht wit maken en m'n ogen zwart etc als ik erop wil spelen, nee dank jequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:21 schreef Toverheks het volgende:
ff V&A / [TK] Bc Rich Warlock - electrische gitaar iets met gitaar
is een soort KISS gitaar he, maar dacht zet het toch maar ff neer voor jou en de rest die wel eens tokkeltquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Een BC Rich, dan moet ik m'n gezicht wit maken en m'n ogen zwart etc als ik erop wil spelen, nee dank je
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Een BC Rich, dan moet ik m'n gezicht wit maken en m'n ogen zwart etc als ik erop wil spelen, nee dank je
Qua uiterlijk wel, maar die spelen toch op iets betere gitaren hoor. Een metalragger met een dito look, leuk voor een 18 jarige voor, voor de spiegel enzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een soort KISS gitaar he, maar dacht zet het toch maar ff neer voor jou en de rest die wel eens tokkelt
Ik heb toch lekker geslapen hoor vannacht...hahaquote:Op maandag 10 december 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze nemen Annie een beetje in de maling door te doen alsof ze er op mag![]()
Flauw
En anders zorg je maar dat ik helder blijf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan mag ik dat wel helemaal in het begin van de avond doen.
Ik heb het gezien op de TV , ben het met je eens Coosquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:10 schreef Coos het volgende:
Dat weten wij, maar denk dat sommige hier dat niet wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:51 schreef Goofy16 het volgende:
er is aangetoond dat diepvries en pot groente net zo gezond zijn als verse groente,dus doet oma het goed
kijk qua smaak is het niet te vergelijken met vers,maar verder dus niks mis meequote:Op dinsdag 11 december 2012 16:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar denk dat sommige hier dat niet weten
Precies vers dat proef je wel degelijk, maar je kunt niet in andermans portemonnee kijken!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:54 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
kijk qua smaak is het niet te vergelijken met vers,maar verder dus niks mis mee
Wie beweerd dat hier?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef beequeen het volgende:
Alsof blik/pot/diepvriesgroenten duurder zijn dan vers.
Jij.quote:
dus jij eet nooit diepvries of iets uit pot?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef beequeen het volgende:
Ze is gewoon lui. Gemak dient de mens.
Dan nog moet ze dat zelf wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef beequeen het volgende:
Ze is gewoon lui. Gemak dient de mens.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
De spruitjeslucht wordt mij iets te sterk hier. Laterzzzz.
nee vandaag chinese roerbak (vers) en witte rijst (uit pak)quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
is wel zo dat ik opa eigenlijk nooit spruitjes zie eten,ik heb wel lekker recept voor spruitjesschotelquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:07 schreef Poezewoes het volgende:
Vind spruitjes wel lekker van die kleintjes!
Gelukkig hebben wij een afzuigkap, dus die lucht is zo weg!
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies vers dat proef je wel degelijk, maar je kunt niet in andermans portemonnee kijken!
Ja hoor vooral op de markt, is goedkoperr dan in de winkel!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:04 schreef beequeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
als het seizoens groente zijn wel ja,maar dat is niet waarom we dit zeggen,alleen maar omdat er word gezegd dat opa en oma niet goed en gezond eten,daarom dat ik dat zei van die pot en diepvries,maar volgens mij maakt het in verhoudubg niet uit of je pot,diepvries of vers eet qua geld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Vers is vaak veel goedkoper, maar goed...
!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoor vooral op de markt, scheelt echt met supermarkt[quote]Op dinsdag 11 december 2012 17:20 schreef mootie het volgende:
Maar het zal me jeuken. Oma is een luie kok, dat moet ze lekker zelf weten. Alleen zonde dat ze zoveel lekkers missen.
Lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef Anniebab het volgende:
Hier vandaag verse sperciebonen, gebakken aardappeltjes, en een biefstukje.![]()
Kleine spruitjes zijn idd lekker, Poezewoes...
Ik krijg naks! Moet allles kopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Poezewoes het volgende:
Ach met die bezuinigingen eten we straks misschien ook uit de staatsruif, ben je blij met wat je krijgt!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
*doet bloementjesjurk weer uit en gaat naar de keuken
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef Coos het volgende:
*doet bloementjesjurk weer uit en gaat naar de keuken
bami panjang, lekkahquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:54 schreef beequeen het volgende:
Het verschil niet weten tussen babi en bami.
We zjn niet allemaal zo bijdehand als jij!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:54 schreef beequeen het volgende:
Het verschil niet weten tussen babi en bami.
Eg wel.quote:
Nope, da's waar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
We zjn niet allemaal zo bijdehand als jij!
Ik leef met je mee.quote:
quote:
Wou je even pesten...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben al ik weet niet hoe lang persona non grata daar, zoals veel nette, lieve fokkers
Tegenpool van jou daarom vroeg ik het...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Lukt niet, want ik heb geen idee wie Blinkiebink is en wat ie allemaal uitkraamt op die chat
Zo is het !quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
!
Zolang opa daar tevreden mee is, is er niks mis mee
ja je kan het niet genoeg herhalenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Annie, mocht je je afvragen wie huppelkut is......
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Tu?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een goedzak héquote:
Kan jij er niet onder schuilnaam op?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef Jian het volgende:
Opa beaamt dat Oma lui is, ik had juist verwacht dat ie haar zou verdedigen
Hoe lang denk jij dat ik dat volhoud ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan jij er niet onder schuilnaam op?
Ja zijn er wel meer die het doen, maar ja die gebruiken engels en dan toont het beterquote:
Ow, dat weet ik niet, ik spreek geen Engelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zijn er wel meer die het doen, maar ja die gebruiken engels en dan toont het beter
Miepiequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Annie nou op die chat, Snoep? hoorde ik dat goed?
Hahah Zo zoet als snoepquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:30 schreef Jian het volgende:
Hoe heet Annie nou op die chat, Snoep? hoorde ik dat goed?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat Scrut welkom is op de chat als ie maar normaal doet
Lief hè van 'm en als jij er dan op zit kun je een goed woordje voor mij doen en dan mag ik er ook opquote:
Nou, dat weet ik nog niet hoor. Bij SV probeerde je me ook continu een ban aan te smeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Lief hè van 'm en als jij er dan op zit kun je een goed woordje voor mij doen en dan mag ik er ook op
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet hoor. Bij SV probeerde je me ook continu een ban aan te smeren.
Haha ik zal m te vriend houden...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef pullup het volgende:
Kijk je wel een beetje uit voor Hop Annie ?
Opa blaft wel wat maar die is ongevaarlijk want die komt toch nooit uit die stoel, maar die Hop trekt een beetje als vijfde colonne van Oop door het land
Nee, je moet 'm juist op afstand houden, Hop is gevaarlijk en bovendien incontinentquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha ik zal m te vriend houden...
Gelukkig ruik je hem al op een kilometer afstand aankomenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Opa zegt blij te zijn dat wij haar een beetje inlichten over Hop, het is inderdaad een vieze man zegt Oop
Hijzelf doet dat inderdaad liever niet, hij vertrouwt ons dat met een gerust hart toe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Opa zegt blij te zijn dat wij haar een beetje inlichten over Hop, het is inderdaad een vieze man zegt Oop
Hahah slechterdquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:50 schreef Jian het volgende:
Niet welkom dus. Zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat Scrut welkom is op de chat als ie maar normaal doet
Hij staat via internet 24 uur per dag in contact met Leo voor dit soort gelegenheden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
Opa gaat een kerstkado voor Oma bestellen, een kratje Cara
Hoezo? Ik ben hartstikke normaal, op het saaie af.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet welkom dus. Zeg dat dan gewoon.
Potverdikke zeg, wat een culinaire ontdekkingsreis!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:55 schreef Poezewoes het volgende:
Opa eet vanavond Babi pangang met nasi!
Ze heeft een boekje gekregen van haar werk. Daar kan/mag ze iets uitkiezen. Zit geen cent van zichzelf bij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
Opa gaat een kerstkado voor Oma bestellen, een kratje Cara
gekkie...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even en die ouwe zit aan de couscous!
Dat kiezen doet hij nu dusquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een boekje gekregen van haar werk. Daar kan/mag ze iets uitkiezen. Zit geen cent van zichzelf bij.
Je bent veuls te gretig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
I've been kicked for sending too many messages per minute.
Precies, Opa weet dat Scrutz hier op zijn normaalst is dus hij weet allang wat hij binnen haalt met een normale Scrutzquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
I've been kicked for sending too many messages per minute.
En ze Opa heeft al iets uitgekozen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een boekje gekregen van haar werk. Daar kan/mag ze iets uitkiezen. Zit geen cent van zichzelf bij.
Hmm...hij kan beter eerst beginnen met fonduen en gourmettenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat ook racletten, zodra hij weet hoe je dat uitspreekt.
5000 euro aan bier, dat heeft-ie ook zo op.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Jian het volgende:
Hij is aan het mailen met oma d'r werk om te vragen of hij ook gewoon geld kan krijgen voor bier, i.p.v. die troep uit dat boekie
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef pullup het volgende:
Wellicht domme vraag maar....laat opa omie ook nog iets zeggen over dat kado waar ze voor gewerkt heeft ?
Zij zal hem wel moeten bedanken, jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef pullup het volgende:
Wellicht domme vraag maar....laat opa omie ook nog iets zeggen over dat kado waar ze voor gewerkt heeft ?
gekkiequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:06 schreef pullup het volgende:
Hij zoekt alvast zijn badmintonsetje opquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat ook racletten, zodra hij weet hoe je dat uitspreekt.
Aan zijn taalgebruik is dat niet te horen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef pullup het volgende:
Ja god, het is kerst dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé
Zout hebben we allemaal nodig Scrut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lacht weer alsof hij ons allemaal te slim af is want hij gaat wat salmiakjes nemen
Je bent onze eigen heldinquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef Anniebab het volgende:
Voor t eerst op de chat en ik heb t overleefd!Wat wil je nog meer...!?
Wel leuk dat we nu een account hebben waar we allemaal om de beurt gebruik van kunnen maken om bij opa te chatten.quote:
En wee degene die het voor de rest verpest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel leuk dat we nu een account hebben waar we allemaal om de beurt gebruik van kunnen maken om bij opa te chatten.
De regels zijn duidelijk en iedereen heeft ze toegemaild gekregen, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En wee degene die het voor de rest verpest.
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chatquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel leuk dat we nu een account hebben waar we allemaal om de beurt gebruik van kunnen maken om bij opa te chatten.
Dat zou ik dan nog maar even controleren als ik jou wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chat
En jij dacht dat daarom de toegang tot de chat van die ouwe niet te realiseren wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chat
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
En jij dacht dat daarom de toegang tot de chat van die ouwe niet te realiseren was
Dat wordt ook gecontroleerd hoor. Elk niet herkend ip-nummer, alsmede proxy's en verbindingen via VPN worden geweerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog maar even controleren als ik jou was
Fort Knox is er niks bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wordt ook gecontroleerd hoor. Elk niet herkend ip-nummer, alsmede proxy's en verbindingen via VPN worden geweerd
Dat dacht Vlem ook, tot ik voor de 11e keer voorbij kwam nadat Hans me 10 x had geband, gij argelozequote:
Toegang krijgen tot Kate Middleton is makkelijker dan tot de chat van Oop.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toegang krijgen tot Kate Middleton is makkelijker dan tot de chat van Oop.
Klopt, maar tot de chat van Vlemmix had in principe iedereen vrij toegang, zelfs anonieme ustreamers die zonder chatnaam ingelogd waren. Bij Oop is het andersom: daar heeft in principe niemand toegang, alleen als het ip-nummer herkend wordtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dacht Vlem ook, tot ik voor de 11e keer voorbij kwam nadat Hans me 10 x had geband, gij argeloze
Wat ik zei, ik hoef alleen maar het ip-nummer van één van de users te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar tot de chat van Vlemmix had in principe iedereen vrij toegang, zelfs anonieme ustreamers die zonder chatnaam ingelogd waren. Bij Oop is het andersom: daar heeft in principe niemand toegang, alleen als het ip-nummer herkend wordt
Dan zou je de besturing moeten overnemen van een computer van een goedgekeurde chatter. Hacken dus. Normaal zou dat wel een risicovolle en omslachtige methode zijn, maar ja.. om het voorrecht te mogen smaken om bij Oop op de chat te kunnen komen zijn sommigen tot alles in staat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef Jian het volgende:
Ik hoef alleen maar het ip-adres van bijvoorbeeld Annie te hebben
Hoe kan hij nu een ip herkennen als je daar voor het eerst komt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar tot de chat van Vlemmix had in principe iedereen vrij toegang, zelfs anonieme ustreamers die zonder chatnaam ingelogd waren. Bij Oop is het andersom: daar heeft in principe niemand toegang, alleen als het ip-nummer herkend wordt
Onnodig, wat ik zei, ik heb slechts één of meer ip-nummers nodig uit de IP stack, niks computer overnemen van een chatter, tart me niet, gij amateurquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zou je de besturing moeten overnemen van een computer van een goedgekeurde chatter. Hacken dus. Normaal zou dat wel een risicovolle en omslachtige methode zijn, maar ja.. om het voorrecht te mogen smaken om bij Oop op de chat te kunnen komen zijn sommigen tot alles in staat.
Hij herkent je IP niet, dat is het hem nu juist, je komt er alleen in als je een IP hebt wat in zijn stack zit, een voor hem bekend nummer dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu een ip herkennen als je daar voor het eerst komt?
Of is dat een domme vraag?
Tja, dan ben ik dus niet welkom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij herkent je IP niet, dat is het hem nu juist, je komt er alleen in als je een IP hebt wat in zijn stack zit, een voor hem bekend nummer dus.
Ik keek ook al met enige verwondering naar deze ontstane conversatie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Jian het volgende:
Aan de andere kant is Oop zijn chat natuurlijk zo veilig als wat, want wie wil daar nu echt graag op, een paar uitzonderingen daargelaten
Jij had daar allang gezeten als je konquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Onnodig, wat ik zei, ik heb slechts één of meer ip-nummers nodig uit de IP stack, niks computer overnemen van een chatter, tart me niet, gij amateur
Dat waren de laatste kruimelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Haha je was me net voor, Pullup
[ afbeelding ]
Bedoel je die met de 4, met de 5, met de 6, of met de 7 in zijn naam?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
Waarom is die gast met dat getal in zijn naam er niet meer om caps te maken eigenlijk
Ja sure, ik sta echt te trappelen, echt ....quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij had daar allang gezeten als je kon
Dat was één onvertogen woord en toen vloog ie er bij Oop af, vervolgens hebben wij dit topic tot een veredelde SC gemaakt, dat was de druppelquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
Waarom is die gast met dat getal in zijn naam er niet meer om caps te maken eigenlijk
Ja, die ja maar ik begrijp van Jian dat hij zijn zin niet kreegquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedoel je die met de 4, met de 5, met de 6, of met de 7 in zijn naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal kijkt Oop bijna alleen maar sport op tv, maar nu zit hij geboeid naar de nieuwste aflevering van zijn favoriete Marokkaanse Reallifesoap...Waarom kijkt hij daar eigenlijk naar? Hij komt immers zelden buiten, het lijkt me sterk dat hij de politie van dienst kan zijn als getuige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vindt het gewoon leuk om zo af en toe oude bekenden te zien .....quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij daar eigenlijk naar? Hij komt immers zelden buiten, het lijkt me sterk dat hij de politie van dienst kan zijn als getuige.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dacht Vlem ook, tot ik voor de 11e keer voorbij kwam nadat Hans me 10 x had geband, gij argeloze
Niet doen, dan kunnen wij je weer opvegenquote:
echt, ik lees zo terug van vandaag, lig gestrekt hier, vind sommige echt humor hebben, sommige ook weer niet die zijn alleen zuur maar dat is dan weer een ander verhaal, en Coos, heerllijk lekker droog en vooral wat ie elke dag weer gaat etenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet doen, dan kunnen wij je weer opvegen
Best een goeie imitatie van JA3000quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa is zelfs bekend in Florida !!!
[ afbeelding ]
Dit topic is af en toe best jolijtigquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik lees zo terug van vandaag, lig gestrekt hier, vind sommige echt humor hebben, sommige ook weer niet die zijn alleen zuur maar dat is dan weer een ander verhaal, en Coos, heerllijk lekker droog en vooral wat ie elke dag weer gaat eten
Volgens mij is Jian in het echt niet zo zuur hoor. Dat is een beetje een pose van hem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik lees zo terug van vandaag, lig gestrekt hier, vind sommige echt humor hebben, sommige ook weer niet die zijn alleen zuur maar dat is dan weer een ander verhaal, en Coos, heerllijk lekker droog en vooral wat ie elke dag weer gaat eten
Hij wist niet dat er ook blonde Marokkanen waren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Opsporing Verzocht: "blond haar, blauwe ogen..." Opa baalt als een stekker.
Daarom bllijf ik toch maar hier hangenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit topic is af en toe best jolijtig
Friezen moet je ook de tyfus slaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij wist niet dat er ook blonde Marokkanen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |