op deze manier verwelkomd Opa toch niet Annie he, die rolt anders gillend de dijk afquote:
Ja, je knieen dit trek ik niet hoor...!quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op deze manier verwelkomd Opa toch niet Annie he, die rolt anders gillend de dijk af
Kan ik me niet eens meer herinneren, niet dat het me verbaast hoorquote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanaf deze plek wil ik een speciaal woord van dank richten aan Beequeen en Disana, zonder wie deze succesvolle serie nooit tot stand was gekomen. Omdat zij berichtgeving over Opaatje uit de COS wilden weren, werd besloten om Oop een eigen plekje op FOK! te geven.
Disana en Beequeen, hartelijk dank! Het is ook een beetje jullie feestje!
On n'oublie rienquote:Op maandag 10 december 2012 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan ik me niet eens meer herinneren, niet dat het me verbaast hoor
quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanaf deze plek wil ik een speciaal woord van dank richten aan Beequeen en Disana, zonder wie deze succesvolle serie nooit tot stand was gekomen. Omdat zij berichtgeving over Opaatje uit de COS wilden weren, werd besloten om Oop een eigen plekje op FOK! te geven.
Disana en Beequeen, hartelijk dank! Het is ook een beetje jullie feestje!
Heeft ze net gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
PB mailt je zo wel de screenshots.
fixed againquote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft ze net gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp er niks van. Kijk. Disana zie ik hier niet posten, maar wat moet zo'n Beequeen dan hier, behalve haar haat tegen Opa tentoonspreiden.
Zonder pitten, hoorde ik 'm zeggen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop viert zijn jubileumfeestje met een lekkere zak paprikachips
[ afbeelding ]
heb ie er geen dipsausje bij gekregen van Omaquote:Op maandag 10 december 2012 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop viert zijn jubileumfeestje met een lekkere zak paprikachips
[ afbeelding ]
quote:
Moet ze dat dan in Flora&Fauna doen, of in Stad&Streek? Dit is er de plek bij uitstek voor Coos, en je weet: je ergeren kan ook best lekker zijn. Jij kijkt ook ieder programma met rechtse politici want dan kun je weer lekker kafferen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft ze net gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp er niks van. Kijk. Disana zie ik hier niet posten, maar wat moet zo'n Beequeen dan hier, behalve haar haat tegen Opa tentoonspreiden.
Ik heb misschien even wat gemist, maar hij had het nu toch niet over het fruit wat hij aan het nuttigen is?quote:Op maandag 10 december 2012 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder pitten, hoorde ik 'm zeggen.
Nee, paprikachips. Daar zitten heel veel vitaminen in maar geen pitten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb misschien even wat gemist, maar hij had het nu toch niet over het fruit wat hij aan het nuttigen is?
't Zag er wel uit alsof ie zat te pitten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paprikachips. Daar zitten heel veel vitaminen in maar geen pitten.
Ah.. ja aardappel en paprika, na zo'n zak chips is de kans op scheurbuik wel weer even geweken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paprikachips. Daar zitten heel veel vitaminen in maar geen pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |