Jij had daar allang gezeten als je konquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Onnodig, wat ik zei, ik heb slechts één of meer ip-nummers nodig uit de IP stack, niks computer overnemen van een chatter, tart me niet, gij amateur
Dat waren de laatste kruimelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Haha je was me net voor, Pullup
[ afbeelding ]
Bedoel je die met de 4, met de 5, met de 6, of met de 7 in zijn naam?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
Waarom is die gast met dat getal in zijn naam er niet meer om caps te maken eigenlijk
Ja sure, ik sta echt te trappelen, echt ....quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij had daar allang gezeten als je kon
Dat was één onvertogen woord en toen vloog ie er bij Oop af, vervolgens hebben wij dit topic tot een veredelde SC gemaakt, dat was de druppelquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef pullup het volgende:
Waarom is die gast met dat getal in zijn naam er niet meer om caps te maken eigenlijk
Ja, die ja maar ik begrijp van Jian dat hij zijn zin niet kreegquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedoel je die met de 4, met de 5, met de 6, of met de 7 in zijn naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal kijkt Oop bijna alleen maar sport op tv, maar nu zit hij geboeid naar de nieuwste aflevering van zijn favoriete Marokkaanse Reallifesoap...Waarom kijkt hij daar eigenlijk naar? Hij komt immers zelden buiten, het lijkt me sterk dat hij de politie van dienst kan zijn als getuige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vindt het gewoon leuk om zo af en toe oude bekenden te zien .....quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij daar eigenlijk naar? Hij komt immers zelden buiten, het lijkt me sterk dat hij de politie van dienst kan zijn als getuige.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dacht Vlem ook, tot ik voor de 11e keer voorbij kwam nadat Hans me 10 x had geband, gij argeloze
Niet doen, dan kunnen wij je weer opvegenquote:
echt, ik lees zo terug van vandaag, lig gestrekt hier, vind sommige echt humor hebben, sommige ook weer niet die zijn alleen zuur maar dat is dan weer een ander verhaal, en Coos, heerllijk lekker droog en vooral wat ie elke dag weer gaat etenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet doen, dan kunnen wij je weer opvegen
Best een goeie imitatie van JA3000quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa is zelfs bekend in Florida !!!
[ afbeelding ]
Dit topic is af en toe best jolijtigquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik lees zo terug van vandaag, lig gestrekt hier, vind sommige echt humor hebben, sommige ook weer niet die zijn alleen zuur maar dat is dan weer een ander verhaal, en Coos, heerllijk lekker droog en vooral wat ie elke dag weer gaat eten
Volgens mij is Jian in het echt niet zo zuur hoor. Dat is een beetje een pose van hem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt, ik lees zo terug van vandaag, lig gestrekt hier, vind sommige echt humor hebben, sommige ook weer niet die zijn alleen zuur maar dat is dan weer een ander verhaal, en Coos, heerllijk lekker droog en vooral wat ie elke dag weer gaat eten
Hij wist niet dat er ook blonde Marokkanen waren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Opsporing Verzocht: "blond haar, blauwe ogen..." Opa baalt als een stekker.
Daarom bllijf ik toch maar hier hangenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit topic is af en toe best jolijtig
Friezen moet je ook de tyfus slaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij wist niet dat er ook blonde Marokkanen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |