gewoon omdat.quote:
Zo soms hè...quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn vingers zijn genagellakt(zeg ik dat goed?). Het zijn nu zuurstokken...
wat een liefde vertoont gij naar den wereldschquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een goede daad gedaan vandaag.
Stond in de bus naar René toe... vroeg een jongentje of ik een telefoon had, of hij even mocht bellen... hij was de zijne verloren
Ja, en het was ook nog een lelijk joch, dus moet je nagaan!quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat een liefde vertoont gij naar den wereldsch
quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het was ook nog een lelijk joch, dus moet je nagaan!
geef A. maar de schuld...quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het was ook nog een lelijk joch, dus moet je nagaan!
Is er geen hostel in de buurt?quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
geef A. maar de schuld...
...en verveling. Vooral dat laatste. 7 tussenuren zijn hersenverpestend
Ik was zaterdag op verjaardag, er waren zeven jongens en ik, zes van hen bronies. Het was episch.quote:
Ik kende ze al toen ze normaal.. Nou ja 'normaal' warenquote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap wel dat ze jou er dan bij willen hebben.
Zijn ze nu verloren of is het een hype?quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kende ze al toen ze normaal.. Nou ja 'normaal' waren
Euhm ik citeer Herman:quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn ze nu verloren of is het een hype?
echte? Van die real life broniesquote:Op maandag 10 december 2012 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was zaterdag op verjaardag, er waren zeven jongens en ik, zes van hen bronies. Het was episch.
Ja ik heb het er hier wel eerder over gehad met DeZwabberquote:Op maandag 10 december 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
echte? Van die real life bronies? ! Jij kent ze
?
damn. Ze bestaan echt...quote:Op maandag 10 december 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik heb het er hier wel eerder over gehad met DeZwabber
Als het aan hun ouders zou liggen zaten ze inderdaad in een reservaatmaar deze lopen dus los rond.
En op FB hebben ze allemaal pony pseudoniemen, dus ik dacht van goh ff die en die opzoeken op FB... Bij vrienden van hen gekeken. Huum welke van de honderd ponyplaatjes is het?quote:
Euhm Veghel eo iddquote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Veghel, wat een beerput is dat.(of misschien een aanverwant dorp in dit geval)
Ze zijn super. Een beetje gek, maar dat ben ik ookquote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke mensen maken het ook weer heel leuk.
Alweer?quote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Oke. We gaan er aan...! Een grote vuurbal komt op de aarde af
Tjongequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:17 schreef Kally het volgende:
Je zal vandaag je rijbewijs gehaald hebben
Oh, ik niet dus, nou ja broek weer op den enkels hangtquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
TjongeDan mag je je broek ophalen en het vieren
Niet doen. Straks vat je een koudje gek mens!quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, ik niet dus, nou ja broek weer op den enkels hangt
Aaaaightquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
I like big black butts and I cannot lie!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:17 schreef Kally het volgende:
Je zal vandaag je rijbewijs gehaald hebben
Jaaaa, misschien kan René dat even proberen, die heeft geloof ik vodafone!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie een Pathe in de buurt?
FHF / [gratis] Pathé bioscoopbonnen
Kan ook met een gewoon nummer. Ik heb Hi en kreeg ze ook gewoon toegestuurdquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaaa, misschien kan René dat even proberen, die heeft geloof ik vodafone!
Oh, zo eens proberen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan ook met een gewoon nummer. Ik heb Hi en kreeg ze ook gewoon toegestuurd
Dat weet je niet. Ligt eraan hoe druk het wordt bezocht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
Hoe kun je trouwens weten hoe lang een film nog draait?
Oh fijn!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ligt eraan hoe druk het wordt bezocht.
Oh. Die draait nog niet zo lang, is Nederlands... dus dat zou nog wel tot begin volgend jaar kunnen draaien gok ikquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook alle 2 proberen. Kun je 2x samen...
Het was een suggestie hoor.... niet slaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!!
Doei. We doen niet alles samen
Oké super! Mama heeft kaartjes gewonnen maar pas kerstvakantie tijdquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh. Die draait nog niet zo lang, is Nederlands... dus dat zou nog wel tot begin volgend jaar kunnen draaien gok ik
Geen idee. Waarschijnlijk zitten er verwijzingen in, maar is het goed genoeg te volgenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oké super! Mama heeft kaartjes gewonnen maar pas kerstvakantie tijd
En die hobbit, kun je dat zonder de andere films volgen?
Okeeequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk zitten er verwijzingen in, maar is het goed genoeg te volgen
Joah... en daar zullen ook wel de nodige mensen op af komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
OkeeeMaar die komt morgen pas in de bios dus die draait vast nog wel lang, tegen die tijd heb ik de rest ook wel gezien
Heb trouwens m'n rooster voor januari, zal es kijken wat er te fixen valt!!
Leukkkk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
Op een vrije dag naar Nijmegen voor een prik van 30 seconden, nou ammenooitniet
Ja ben ik weer drie dagen ziekquote:
Nee, gewoon normaalquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ben ik weer drie dagen ziekZe spuiten in mij evenveel shit als in een jongen van 1.90 en dan heb ik ook nog dubbele vaccinatie. En deze moet drie keer
Ja rijbewijs aanvragen, was afgelopen week weer praat over, is jouw gemeente duur of niet?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ellende
Hee moet je horen, raad es wie 'buro jeugt zorg' op hun dak hebben?
Beter Pat!
Vriendin van mij had met spoed gedaan want 'dat vond ze leuk'quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, 38,15 plus 33,50 als je met spoed wilt
Je komt maar eens langsquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt trouwens ook niet echt enthousiast.
Ik bedoel.... Ja, gezellig
Stiekem wil ik dat ook wel, want dan kan ik het weekend René zijn auto in beslag nemen. Maar, ik doe het niet.. vind het belachelijk duurquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin van mij had met spoed gedaan want 'dat vond ze leuk'____!
Nou, laat ik je dan helpen: dit weekend MAG je niet eens in de mijne rijden. Ha, dus hoeft spoed niet!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dat ook wel, want dan kan ik het weekend René zijn auto in beslag nemen. Maar, ik doe het niet.. vind het belachelijk duurKan m'n hele leven -hoop ik- nog rijden.
Doe het ook niet. En met deze weertje wil ik stiekem ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, laat ik je dan helpen: dit weekend MAG je niet eens in de mijne rijden. Ha, dus hoeft spoed niet!
Das flink wat benzine iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dat ook wel, want dan kan ik het weekend René zijn auto in beslag nemen. Maar, ik doe het niet.. vind het belachelijk duurKan m'n hele leven -hoop ik- nog rijden.
Goedzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe het ook niet. En met deze weertje wil ik stiekem ook niet
Baby, whatever you sniffin' ... I WANT ME SOME!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
Hier ook nog even eenvoor Patriiieeeek! Da hedde goed gedaon jonge! In één keer! Ik ben zo trots dat ik huilend in de kerstboom ben gevlogen en nu op een plastic takje knaag.
Dat is plm. 600km rijdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das flink wat benzine iddMaar René's ding reed op gas of zo? *klokklepel*
Boyz die Chinees tegen je praten <3 ___ <3 #wateenmeisjewiltquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is plm. 600km rijden
Qua benzine is dat tegenwoordig 2 liter of zo
Het is helemaal uit m'n systeem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ceetje! Loop je nog op Guinness of wa?
Jalooeersss!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Het lijkt hier mistig, maar zo hard sneeuwt het gewoon
Wie heeft jou die wijsheid gegevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boyz die Chinees tegen je praten <3 ___ <3 #wateenmeisjewilt
Je solliciteert naar het Guinness Book..? xDquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is helemaal uit m'n systeem.We hadden 1 glas Guinness besteld en 1 glas Cola, voor 't geval we het nodig hadden om het weg te spoelen en omdat we niet per persoon 1 glas Guinness konden handelen. Ik denk dat ik een GuinnessCola-drankje ga maken. Lekker! We bestelden daarna nog een Guinness. Maar dan zonder cola. Dat was wel wat minder, maar toch weg te tikken.
Wauw, 4 regels over Guinness.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
Vroeger, toen Lutte nog in roze jurkjes liep en tegen het ouderlijke gezag moest opboksen
quote:De E-voucher is geldig voor één reguliere filmvoorstelling in een Pathé bioscoop. De E-voucher is alleen geldig op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag met uitzondering van erkende feestdagen en de kerstvakantie.
We zien wel eemquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, hebben we dus geen kontje aan...... Nouja... een keer vroeg in de avond, rond een uurtje of acht? Heb je nog genoeg tijd om te slapen
Hoe vaak ik je vraag: lik mijn piemel. Durf zelf eens te leven!quote:
En niet alleen internetquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:33 schreef Renesite het volgende:
Internet is de verderf van de maatschappij. DE AS VAN HET KWAAD!
Cure cancer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
En niet alleen internetHeb echt issues de laatste weken om hoe vertyft de wereld is en je kunt er gewoon amper iets aan doen.
Dat moet je ook niet vragen. Dat moet je verdienen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe vaak ik je vraag: lik mijn piemel. Durf zelf eens te leven!
Werkelijk. Ik moet dit verwerken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is helemaal uit m'n systeem.We hadden 1 glas Guinness besteld en 1 glas Cola, voor 't geval we het nodig hadden om het weg te spoelen en omdat we niet per persoon 1 glas Guinness konden handelen. Ik denk dat ik een GuinnessCola-drankje ga maken. Lekker! We bestelden daarna nog een Guinness. Maar dan zonder cola. Dat was wel wat minder, maar toch weg te tikken.
Wauw, 4 regels over Guinness.
De oplossing is dichterbij dan je denkt. Word trendwatcher. De wereld ligt aan je voeten....quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
En niet alleen internetHeb echt issues de laatste weken om hoe vertyft de wereld is en je kunt er gewoon amper iets aan doen.
WTF waarom doe je datquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een bossche bol gegeten... zo even kotsen denk ik
muv. kerstvakantie. Yeah!!! VOORJAARSVAKANTIE!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is tot 2014 geldig. Dat moet heus wel een keertje lukken
Ja maar...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
De oplossing is dichterbij dan je denkt. Word trendwatcher. De wereld ligt aan je voeten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het probleem ook niet helemaal? Van zeven tot negen naar de film is toch wel te doen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is tot 2014 geldig. Dat moet heus wel een keertje lukken
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar...Niet te lang over nadenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We leven met 900 miljoenmiljard mensen op de wereld. Die shit had je, heb je en houd je.
Ik ben pas rond kwart voor 6 in Groningen, moet eten en alles dus wordt rushhhquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet helemaal? Van zeven tot negen naar de film is toch wel te doen?
In principe wel... maar reistijd werk-huis eten, dit dat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet helemaal? Van zeven tot negen naar de film is toch wel te doen?
Kusje op je klokjequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben pas rond kwart voor 6 in Groningen, moet eten en alles dus wordt rushhh
Ja, of toch eens vrij vragen een dagquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kusje op je klokje. Gwoon een keertje random doen
En dan lekker ontspannen bij de filmquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben pas rond kwart voor 6 in Groningen, moet eten en alles dus wordt rushhh
Nogmaals, durf te leven... 8 uurtje film, lig je 11 in bed. NIKS AAN DE HAND!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, of toch eens vrij vragen een dag
Je kent me niet goed genoeg denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan lekker ontspannen bij de film
Hij is te autistisch!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan lekker ontspannen bij de film
Ik weet het...quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet te lang over nadenken.
We leven met 900 miljoenmiljard mensen op de wereld. Die shit had je, heb je en houd je.
Precies welke film draait om 20:00 ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nogmaals, durf te leven... 8 uurtje film, lig je 11 in bed. NIKS AAN DE HAND!
JA TOCH!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Past daar wel goed, Pat! Lekker lampjes, lekker metershoge poppen, arresleeën in de dakgoot.
0800-7000quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik onderzoek nog even de mogelijkheden tot anonieme tipgeving
Volgens mij heeft mijn buurman dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staat bij anderen onder de sneltoets.
Ik heb weinig problemen met Usain Bolt.quote:
Totdat 'ie je portemonnee jat, zie hem dan maar eens bij te houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met Usain Bolt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 07:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat 'ie je portemonnee jat, zie hem dan maar eens bij te houden.
Ik heb geen portemonnaiequote:Op woensdag 12 december 2012 07:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehequote:Op woensdag 12 december 2012 07:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waggelend met mijn benen geducktaped!quote:
Zelfs danquote:Op woensdag 12 december 2012 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waggelend met mijn benen geducktaped!
filet american!quote:Op woensdag 12 december 2012 08:16 schreef DeZwabber het volgende:
De dagen dat ik weer brood mag zijn begonnen, zo een boterham met kaas, ham of filet americain, moet ik nog even over nadenken
Morgen is het weer de dertiende. En nee, het is 12/12/2012.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:17 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, het is 12/12/12, das waar ook
hipsterinvasiequote:Op woensdag 12 december 2012 08:17 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, het is 12/12/12, das waar ook
whehehe, dat was hier zo erg toen de Starbucks in Rdam Centraal open ging, waren dus mensen de avond van te voren al voor de deur gaan liggenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hipsterinvasie
...de Primark gaat hier open
neequote:Op woensdag 12 december 2012 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, dat was hier zo erg toen de Starbucks in Rdam Centraal open ging, waren dus mensen de avond van te voren al voor de deur gaan liggen![]()
Voor "koffie" die overal hetzelfde is
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, dat was hier zo erg toen de Starbucks in Rdam Centraal open ging, waren dus mensen de avond van te voren al voor de deur gaan liggen![]()
Voor "koffie" die overal hetzelfde is
jaquote:
Dat werd tijd.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Dokter heeft me ook nog geopereerd vandaag
Niet alleen vandaag, tot volgens jaar juni, gok ikquote:Op woensdag 12 december 2012 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
En de dokter eet worst op brood vandaag
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, tot volgens jaar juni, gok ik
Niet zo naar over mijn en zijn moederquote:Op woensdag 12 december 2012 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
En morgen ga je zelf irritante mensen neerknuppelen.
Mensen in de kerstlandquote:Op woensdag 12 december 2012 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zo naar over mijn en zijn moeder
Ik ook...quote:
Ik zou anders zelf morgen maar een fietshelmpje opzetten!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zo naar over mijn en zijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exact!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook...
gewoon even twee weekjes niks.... geen school, geen werk.
Even bijtanken, chillen, niks doen.. en dan weer gezond het nieuwe jaar in!
Klopt.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Exact!Geen herfstvakantie voel je wel
Ik keek een stukje. Wat erg.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Vroegah... toen het dictee nog bestond uit 10 woordjes die je een weeklang mocht leren
We hadden als oefening altijd van die opdrachten waar je de woorden in moest vullen, bij plaatjes en in zinnen en zo. De woorden stonden dan letterlijk bovenaan de pagina. En nog was ik regelmatig de enige die alles goed schreef.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Vroegah... toen het dictee nog bestond uit 10 woordjes die je een weeklang mocht leren
Een paar Belgen komen altijd ver. Die hebben verder niets te doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja WTF... zijn er mensen die dat serieus foutloos kunnen schrijven?
Het kinderdictee ging over een dyslect en toen moesten ze 'fout' zo fout mogelijk schrijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja WTF... zijn er mensen die dat serieus foutloos kunnen schrijven?
Fauwdtquote:Op woensdag 12 december 2012 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het kinderdictee ging over een dyslect en toen moesten ze 'fout' zo fout mogelijk schrijven
Volgens Gordon wel. En die is ook behoorlijk fauwdt.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:58 schreef iBenny het volgende:
"nevernooit" is een goed Nederlands woord?
Nope, dat doe ik alquote:Op woensdag 12 december 2012 21:15 schreef Renesite het volgende:
IK GA WINNE MET KESSEMIS VERHAAL WEDSTRIJD
Neen. Hetero.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw verhaal gaat soberso over 62 tinten bruin
Leuk of kort pittig kapsel leuk?quote:
Die is ook best wel tofquote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb dus zoiets:
[ afbeelding ]
Als in grappig leukquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk of kort pittig kapsel leuk?
Voor dat tweede: zo'n ding dat op warmte reageert met een batterij als opdruk die dan vol is bij inhoud en leeg gaat als je drinkt
Mok cozyquote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb dus zoiets:
[ afbeelding ]
Daar heb je René toch voor!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen mijn moeder heeft het knoopje al gesloopt en gemeld hem niet te naaien
Ik zou er kriegel van worden denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb dus zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |