SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf een code krijgen:Shortcut:quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik zie al hoe het werkt.
Het aanmelden gaat via www.VoucherCloud.nl, als je daar eenmaal lid van bent kun je de Pathé Actie zien. Als je dan vervolgens je (Vodafone?) telefoonnummer invoert, krijg je een pincode en als je die bevestigt, zie je de 'Voucher code'.
Hiermee kom je op de website www.voordeelbijvodafone.nl. waarna je de 'Voucher code' kunt gebruiken om twee bios kaartjes te laten mailen naar je e-mail adres.
Het is dus allemaal wel legitiem van Vodafone neem ik aan, gewoon een slecht campagne-team / vormgeving van de site.
Registreren/inloggen bij www.VoucherCloud.nl
Naar de volgende link gaan
http://www.vouchercloud.n(...)ingscode-vouchercode
Code genereren, dit verschijnt op de pagina van vouchercloud.
(Hier is gek genoeg geen Vodafone nummer voor nodig.)
Vervolgens hier http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp gratis bioscoopbonnen bestellen.
[ Bericht 8% gewijzigd door liesje1979 op 07-12-2012 19:46:53 ]
quote:Beste BettyWeter,
Alsjeblieft!
Hierbij sturen wij je gratis twee Pathé Midweek E-vouchers. Print de E-vouchers afzonderlijk uit en geniet van een gratis filmvoorstelling bij Pathé van maandag tot en met donderdag. Kijk voor alle actuele films, tijden en locaties op www.pathe.nl.
Wij wensen je alvast een prettige filmvoorstelling toe!
Vodafone
gebruikenquote:V2RZ78HB
quote:Omdat deze e-mail verzonden is vanuit een betaalde dienst is het niet mogelijk om u voor deze e-maildienst af te melden. Indien u vragen heeft, neem dan contact met ons op Tel. 010-2043008.
whoehoe ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 18:06 schreef mega-worstje het volgende:
Het werkt ook als je geen vodafone klant bent ik heb mn kaartjes binnen
Dat is wel vreemd ja. Sturen ze je dan elke week opnieuw bioscoopbonnen of watquote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef BettyWeter het volgende:
Dit is wel een beetje een vage tekst onderaan de mail:
[..]
Daarbij staat dat het geldig is tot 31 januari 2012 en op de E-voucher staat 2014 zelfsquote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef BettyWeter het volgende:
Dit is wel een beetje een vage tekst onderaan de mail:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |