gewoon omdat.quote:
Zo soms hè...quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn vingers zijn genagellakt(zeg ik dat goed?). Het zijn nu zuurstokken...
wat een liefde vertoont gij naar den wereldschquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een goede daad gedaan vandaag.
Stond in de bus naar René toe... vroeg een jongentje of ik een telefoon had, of hij even mocht bellen... hij was de zijne verloren
Ja, en het was ook nog een lelijk joch, dus moet je nagaan!quote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat een liefde vertoont gij naar den wereldsch
quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het was ook nog een lelijk joch, dus moet je nagaan!
geef A. maar de schuld...quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het was ook nog een lelijk joch, dus moet je nagaan!
Is er geen hostel in de buurt?quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
geef A. maar de schuld...
...en verveling. Vooral dat laatste. 7 tussenuren zijn hersenverpestend
Ik was zaterdag op verjaardag, er waren zeven jongens en ik, zes van hen bronies. Het was episch.quote:
Ik kende ze al toen ze normaal.. Nou ja 'normaal' warenquote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap wel dat ze jou er dan bij willen hebben.
Zijn ze nu verloren of is het een hype?quote:Op maandag 10 december 2012 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kende ze al toen ze normaal.. Nou ja 'normaal' waren
Euhm ik citeer Herman:quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn ze nu verloren of is het een hype?
echte? Van die real life broniesquote:Op maandag 10 december 2012 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was zaterdag op verjaardag, er waren zeven jongens en ik, zes van hen bronies. Het was episch.
Ja ik heb het er hier wel eerder over gehad met DeZwabberquote:Op maandag 10 december 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
echte? Van die real life bronies? ! Jij kent ze
?
damn. Ze bestaan echt...quote:Op maandag 10 december 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik heb het er hier wel eerder over gehad met DeZwabber
Als het aan hun ouders zou liggen zaten ze inderdaad in een reservaatmaar deze lopen dus los rond.
En op FB hebben ze allemaal pony pseudoniemen, dus ik dacht van goh ff die en die opzoeken op FB... Bij vrienden van hen gekeken. Huum welke van de honderd ponyplaatjes is het?quote:
Euhm Veghel eo iddquote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Veghel, wat een beerput is dat.(of misschien een aanverwant dorp in dit geval)
Ze zijn super. Een beetje gek, maar dat ben ik ookquote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke mensen maken het ook weer heel leuk.
Alweer?quote:Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Oke. We gaan er aan...! Een grote vuurbal komt op de aarde af
Tjongequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:17 schreef Kally het volgende:
Je zal vandaag je rijbewijs gehaald hebben
Oh, ik niet dus, nou ja broek weer op den enkels hangtquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
TjongeDan mag je je broek ophalen en het vieren
Niet doen. Straks vat je een koudje gek mens!quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, ik niet dus, nou ja broek weer op den enkels hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |