totdat er een hoofdsponsor isquote:Op donderdag 13 december 2012 16:56 schreef vivelafete het volgende:
Niet echt denderend, beetje schraal. Maar dit was toch tijdelijk?
Als er een nieuwe sponsor komt, zal die vast wel veranderingen willen zien in het shirt ja. Maar de vraag is wanneer die nieuwe sponsor komt, dan kan dit "tijdelijke" tenue misschien wel gewoon voor heel 2013 gelden..quote:Op donderdag 13 december 2012 16:56 schreef vivelafete het volgende:
Niet echt denderend, beetje schraal. Maar dit was toch tijdelijk?
of had Giant de naam gegund, ze dragen toch al flink bij zo te zien aan de resterende logo's. dan heb je tenminste nog een professionele uitstralingquote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lelijk dat het Blanco Pro Cycling Team wordt. Had dan gewoon Blanco gedaan. Kort maar krachtig.
Wat probeert Robert hier uit te stralen?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef Drebbelman het volgende:
Misschien proberen ze Decathlon als sponsor aan te trekken.
[ afbeelding ]
Dit inderdaad, waarom geen goed doel?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Alleskids het volgende:
[..]
of had Giant de naam gegund, ze dragen toch al flink bij zo te zien aan de resterende logo's. dan heb je tenminste nog een professionele uitstraling
of Unicef (witte duif)
of Kika
En dan komt er toch nog een dopinggeval boven water... Kan me voorstellen dat ze op dat vlak even geen risico willen lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit inderdaad, waarom geen goed doel?
" Team KiKa opgeheven wegens structureel dopinggebruik" fijne kopquote:Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Risico voor wie? Voor een goed doel is elke gratis aandacht meegenomen, me dunkt.
Niet genomineerd voor sportser van het jaar though, om maar weer aan te geven hoe laag vrouwenwielrennen in aanzien staat.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind het toch wel mooi om te zien hoe overduidelijk het ook voor de rest van de wereld is
Beide toch gewoon genomineerd? Bouwmeester is de derde.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet genomineerd voor sportser van het jaar though, om maar weer aan te geven hoe laag vrouwenwielrennen in aanzien staat.
Kromo ook niet trouwens, die had ik er wel bij verwacht.
Voor de Laureus award bedoel ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beide toch gewoon genomineerd? Bouwmeester is de derde.
Niet slecht!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef Drebbelman het volgende:
Misschien proberen ze Decathlon als sponsor aan te trekken.
[ afbeelding ]
daar zat ik ook al aan te denken. hopelijk hebben ze grondig uit gezocht hoe de copyrights voor de Estlandse vlag zijn geregeld, want ik zie een rechtszaak aan de horizon opduiken.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het niet lelijk, maar wel een beetje zielloos, vrij generiek, al zal dat wel een gevolg zijn van de omstandigheden.
Ik vind wel dat ze meteen Taaramae en Kangert moeten aantrekken, dan kunnen die ook op WK's in hun teamshirt blijven rijden.
Neem me.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat probeert Robert hier uit te stralen?
Misschien is de top toch iets minder breed dan bij bijvoorbeeld atletiek en skiën?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor de Laureus award bedoel ik.
Van Kessel is weg bij Rusvelo.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Alleskids het volgende:
is Rusvelo verbonden aan Katusha? Egon van Kessel, de teamleider van Rusvelo, is wel erg kritisch/negatief/afbrekend naar Argos toe, ne tof er een wrok is dat Argos wel een licentie heeft en Katusha niet
Bij het wielrennen zeker (al werd van Moorsel in 2005 wel genomineerd).quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien is de top toch iets minder breed dan bij bijvoorbeeld atletiek en skiën?
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:14Robert Gesink, steven kruijswijk en wilco kelderman rijden de Giro #blanco reageer retweet
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:47Kopmannen tour: Gesink, Mollema en ten dam #blanco reageer retweet
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:27:11Plugge verwacht niet vóór de Agr een hoofdsponsor voor Team Blanco. Wel veel interesse. reageer retweet
Ik denk de Giro niet voor een klassement maar puur om zijn ritten uit de kiezen. In de Tour zal hij vast schaduwkopman worden achter Bauke.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Maar HOE gaat hij de Giro rijden als hij kopman is in de Tour? Had hem in de Tour liever als vrijbuiter gezien.
Voor Unicef moet je betalen om het op je shirt te zetten, terecht overigens. Zo voorkom je misbruik en tevens is het natuurlijk zo dat een giant-unicef team, nogal wat positieve imagobuilding voor giant zou opleveren. Dat gaat Unicef niet gratis doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit inderdaad, waarom geen goed doel?
Ik vind het ook geen mooi shirt.
http://nos.nl/video/451254-blanco-pro-cycling-showt-kledij.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |