Wat probeert Robert hier uit te stralen?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef Drebbelman het volgende:
Misschien proberen ze Decathlon als sponsor aan te trekken.
[ afbeelding ]
Dit inderdaad, waarom geen goed doel?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef Alleskids het volgende:
[..]
of had Giant de naam gegund, ze dragen toch al flink bij zo te zien aan de resterende logo's. dan heb je tenminste nog een professionele uitstraling
of Unicef (witte duif)
of Kika
En dan komt er toch nog een dopinggeval boven water... Kan me voorstellen dat ze op dat vlak even geen risico willen lopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit inderdaad, waarom geen goed doel?
" Team KiKa opgeheven wegens structureel dopinggebruik" fijne kopquote:Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Risico voor wie? Voor een goed doel is elke gratis aandacht meegenomen, me dunkt.
Niet genomineerd voor sportser van het jaar though, om maar weer aan te geven hoe laag vrouwenwielrennen in aanzien staat.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind het toch wel mooi om te zien hoe overduidelijk het ook voor de rest van de wereld is
Beide toch gewoon genomineerd? Bouwmeester is de derde.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet genomineerd voor sportser van het jaar though, om maar weer aan te geven hoe laag vrouwenwielrennen in aanzien staat.
Kromo ook niet trouwens, die had ik er wel bij verwacht.
Voor de Laureus award bedoel ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beide toch gewoon genomineerd? Bouwmeester is de derde.
Niet slecht!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef Drebbelman het volgende:
Misschien proberen ze Decathlon als sponsor aan te trekken.
[ afbeelding ]
daar zat ik ook al aan te denken. hopelijk hebben ze grondig uit gezocht hoe de copyrights voor de Estlandse vlag zijn geregeld, want ik zie een rechtszaak aan de horizon opduiken.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het niet lelijk, maar wel een beetje zielloos, vrij generiek, al zal dat wel een gevolg zijn van de omstandigheden.
Ik vind wel dat ze meteen Taaramae en Kangert moeten aantrekken, dan kunnen die ook op WK's in hun teamshirt blijven rijden.
Neem me.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat probeert Robert hier uit te stralen?
Misschien is de top toch iets minder breed dan bij bijvoorbeeld atletiek en skiën?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor de Laureus award bedoel ik.
Van Kessel is weg bij Rusvelo.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Alleskids het volgende:
is Rusvelo verbonden aan Katusha? Egon van Kessel, de teamleider van Rusvelo, is wel erg kritisch/negatief/afbrekend naar Argos toe, ne tof er een wrok is dat Argos wel een licentie heeft en Katusha niet
Bij het wielrennen zeker (al werd van Moorsel in 2005 wel genomineerd).quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien is de top toch iets minder breed dan bij bijvoorbeeld atletiek en skiën?
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:14Robert Gesink, steven kruijswijk en wilco kelderman rijden de Giro #blanco reageer retweet
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:47Kopmannen tour: Gesink, Mollema en ten dam #blanco reageer retweet
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:27:11Plugge verwacht niet vóór de Agr een hoofdsponsor voor Team Blanco. Wel veel interesse. reageer retweet
Ik denk de Giro niet voor een klassement maar puur om zijn ritten uit de kiezen. In de Tour zal hij vast schaduwkopman worden achter Bauke.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Maar HOE gaat hij de Giro rijden als hij kopman is in de Tour? Had hem in de Tour liever als vrijbuiter gezien.
Voor Unicef moet je betalen om het op je shirt te zetten, terecht overigens. Zo voorkom je misbruik en tevens is het natuurlijk zo dat een giant-unicef team, nogal wat positieve imagobuilding voor giant zou opleveren. Dat gaat Unicef niet gratis doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit inderdaad, waarom geen goed doel?
Ik vind het ook geen mooi shirt.
http://nos.nl/video/451254-blanco-pro-cycling-showt-kledij.html
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:31 schreef TheArt het volgende:
Robert gaat de Giro rijdentwitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:14Robert Gesink, steven kruijswijk en wilco kelderman rijden de Giro #blanco reageer retweet
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:47Kopmannen tour: Gesink, Mollema en ten dam #blanco reageer retweet
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:27:11Plugge verwacht niet vóór de Agr een hoofdsponsor voor Team Blanco. Wel veel interesse. reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 13-12-2012 om 22:50:10De zijkant van het shirt. Erg handig, dan kan Mart onze renners herkennen. Vanaf februari zijn ze te koop.
reageer retweet
Die kritiek krijgt hij ook als hij niet in de Tour start, denk ik. Hij kan het toch nooit goed doen, tenzij hij de Tour wint..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij kan beter voor Giro en Vuelta gaan. Na 3 weken Giro gaat hij nooit top zijn in de Tour en dan kan je je het gezeik van de gemiddelde Nederlander wel weer indenken. Arme jongen, nu al.
Precies. Robert kan het nooit goed doen. Alles minder dan top-5 en een ritzege levert hem sowieso kritiek op en al helemaal als hij überhaupt niet start. Dan wordt hij door al die Tourtokkies alleen nog maar aangezien als angsthaas en faler.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kritiek krijgt hij ook als hij niet in de Tour start, denk ik. Hij kan het toch nooit goed doen, tenzij hij de Tour wint..
Dat is inderdaad ook weer zo. Af en toe heb ik gewoon medelijden met die jongen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Robert kan het nooit goed doen. Alles minder dan top-5 en een ritzege levert hem sowieso kritiek op en al helemaal als hij überhaupt niet start. Dan wordt hij door al die Tourtokkies alleen nog maar aangezien als angsthaas en faler.
Dit zijn prima beslissingen en mijns inziens is dit het eerste echt positieve punt nu ze als ploeg van Rabobank af zijn. Het programma wordt niet meer in hoofdlijnen door de sponsor bepaalt.
Ten Dam mag zich er ook al op richten. Dus beetje loos.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
Goeie zaak die Giro. En dan vooral om er ook vol voor te gaan en de klassiekers te laten schieten. Maar wat gaat hij dan in de Tour doen. Ik neem aan dat Mollema daar dé kopman wordt en hij tweede kopman.
Dat lijkt me ook, zeker omdat Mollema juist na de klassiekers zijn rust heeft en Robert al na Parijs-Nice.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
Goeie zaak die Giro. En dan vooral om er ook vol voor te gaan en de klassiekers te laten schieten. Maar wat gaat hij dan in de Tour doen. Ik neem aan dat Mollema daar dé kopman wordt en hij tweede kopman.
Wiggins heeft iig al aangegeven toch voor de Tour te willen gaan. Bang geworden schijnbaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel sympathiek dat Gesink heeft gewacht op veel tijdritkilometers en waarschijnlijk aanzienlijk sterkere tegenstand dan gebruikelijk om eens in de Giro te starten.
Waarom zie je hem liever in de Tour dan in de Giro?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:39 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind het wel jammer om Gesink alleen maar in het rondewerk actief te zien. Vraag me ook af of deze nieuwe aanpak daadwerkelijk zoden aan de dijk zet, volgens mij gaat hij altijd tekort komen tegen de echt goede renners. Ook zie ik hem veel liever in de tour dan in de giro (al moet je met deze uitspraak natuurlijk uitkijken om niet als Tourtokkie weggezet te worden).
Hoop uiteraard dat het allemaal goed uit gaat pakken.
Omdat ik persoonlijk de Tour verreweg de mooiste ronde in het jaar vind, en vind dat Gesink op het hoogste niveau moet acteren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zie je hem liever in de Tour dan in de Giro?
De Gesink van afgelopen tijd pakte juist zn winst (op andere klassementsrenners) in de tijdrit.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel sympathiek dat Gesink heeft gewacht op veel tijdritkilometers en waarschijnlijk aanzienlijk sterkere tegenstand dan gebruikelijk om eens in de Giro te starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |