Daar ook, maar in een rittenkoers(?) begin dit jaar deed hij het nog extremer. Het was regenachtig en vlak na een bocht naar links. Dat was echt bizar.quote:
Of gewoon net stevig ontbeten?quote:Op zondag 16 december 2012 04:04 schreef wimderon het volgende:
Brown heeft zo te zien een goede winter gedraaid en de kerst moet nog komen![]()
[ afbeelding ]
twitter:egonvankessel twitterde op zondag 16-12-2012 om 09:45:47Ik weet het.... De nieuwe Bondscoach en Directeur van de KNWU... prachtig onderwerp... kom mijn dag uitstekend door... reageer retweet
Was het niet de Ronde van Polen ofzo?quote:Op zondag 16 december 2012 10:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar ook, maar in een rittenkoers(?) begin dit jaar deed hij het nog extremer. Het was regenachtig en vlak na een bocht naar links. Dat was echt bizar.
In Turkije deed ie het ook een keer maar volgens mij regende het daar niet.quote:Op zondag 16 december 2012 10:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar ook, maar in een rittenkoers(?) begin dit jaar deed hij het nog extremer. Het was regenachtig en vlak na een bocht naar links. Dat was echt bizar.
quote:Op zondag 16 december 2012 12:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was het niet de Ronde van Polen ofzo?
Sven Nijs.quote:Op zondag 16 december 2012 14:51 schreef kawotski het volgende:
Vanavond op Sporza om 20.00 sportman en sportvrouw van het jaar. Voorzichtige voorspelling: Phil Gilbert.. wat denken jullie?
Die geef ik eigenlijk de minste kans.quote:Op zondag 16 december 2012 14:51 schreef kawotski het volgende:
Vanavond op Sporza om 20.00 sportman en sportvrouw van het jaar. Voorzichtige voorspelling: Phil Gilbert.. wat denken jullie?
twitter:RudieOttens twitterde op zondag 16-12-2012 om 19:49:36Johan Lammerts Bondscoach Profwielrenners Nederland per 1 januari a.s. #knwu #wielrennen #cycling Hij blijft ook vrouwen-+veldritbondscoach reageer retweet
De vrouwen- en crossbondscoach. En zelf RvV gewonnen.quote:
Gat in je kennis. Oud winnaar van de Ronde van Vlaanderen en een etappe in de Tour. Al een tijdje bondscoach van de vrouwen en de crossers.quote:
Een renner waarvan ik weet dat hij voor mijn tijd de ronde van Vlaanderen won.quote:
Ken hem zelf niet, maar het schijnt net als Leo niet bepaald een professional te zijn. Dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar bij een fulltime bondscoach verwacht je toch wat anders.quote:Op zondag 16 december 2012 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, RvV gewonnen in 1984, zie ik nu. Toen was ik er nog niet.
Iemand enig idee of deze man capabel is? Vast wel geschikter dan Leo, maar dat is iedereen.
fulltime?quote:Op zondag 16 december 2012 20:05 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ken hem zelf niet, maar het schijnt net als Leo niet bepaald een professional te zijn. Dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk, maar bij een fulltime bondscoach verwacht je toch wat anders.
Ja, dat roepen ze vanaf het begin.quote:
quote:Lammerts (52) volgt per 1 januari Leo van Vliet op, met wie de bond besloot niet verder te gaan.
De KNWU wilde graag een fulltime bondscoach. Dat was voor Van Vliet geen optie, voor Lammerts wel. Hij gaat de functie combineren met het bondscoachschap van de vrouwen en de veldrijders.
voor 1 dag in het jaar is het onzin om een fulltime bondscoach voor de mannen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Tsja dat wilde de KNWU graag. Is me ook niet geheel duidelijk waarom.
twitter:bramtankink twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:46:21De volgende tweet van @MichielElijzen gaat vast over @J_Blijlevens. reageer retweet
twitter:MichielElijzen twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:47:37Ik zit naast @J_Blijlevens, m'n held. Hij kotste net een zakje vol. Dan lijkt hij toch ineens minder stoer dan in Sterren Dansen Op Het Ijs. reageer retweet
Boonen dus.quote:Op zondag 16 december 2012 14:51 schreef kawotski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |