ik moet steeds hardop gnorken om deze fotoquote:Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is eerder andersom, Sjors kan echt een enorme luilak zijn en Sjimmie wat onrustiger. Sjors ligt af en toe ook echt met zijn poten languit langs de bank, luier kan gewoon niet
Whehe enyquote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is recharging.
[ afbeelding ]
Katten en zonnestralen
ja, ik blijf me er over verwonderen hoe veel zo'n beest kan slapen en dan ook nog kan doen alsof ie dood- en doodmoe is van drie keer naar z'n voerbak en twee keer naar z'n toiletbak sjokkenquote:
Ik hoor het die vrouw van de cattery waar ze vandaan komen nog zeggen; "Ja, nu ze nog kitten zijn slapen ze heel veel, maar als ze wat ouder worden, worden ze ook wat actiever hoor"...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik blijf me er over verwonderen hoe veel zo'n beest kan slapen en dan ook nog kan doen alsof ie dood- en doodmoe is van drie keer naar z'n voerbak en twee keer naar z'n toiletbak sjokken
Jawel hoor, het kan altijd luierquote:Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sjors kan echt een enorme luilak zijn en Sjimmie wat onrustiger. Sjors ligt af en toe ook echt met zijn poten languit langs de bank, luier kan gewoon niet
Haha dat bedjequote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Gwywen het volgende:
Wat een lieve foto's allemaal weer!
[..]
Jawel hoor, het kan altijd luier![]()
[ afbeelding ]
Dit soort actiefoto's zijn dan ook zeer zeldzaam
[ afbeelding ]
Na zo'n inspanning moet er natuurlijk uren geslapen worden.
Net teruggekeken, die keek ook heel lief. Zonde zeg, maar ja, dat is het leven hè, ook voor een kat dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Die lilac die ik postte, is vrijdag ingeslapen. LymfeklierkankerToch wel een beetje verdrietig omdat toen ik er was ze heel actief was en lief. Je merkte niks.
Ze was nog net geen 2, en ik had haar ook de hele tijd zitten knuffelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Net teruggekeken, die keek ook heel lief. Zonde zeg, maar ja, dat is het leven hè, ook voor een kat dus.
Da's veel te jong eigenlijk ja. Maar hopen dat ze extra veel van haar korte leventje heeft kunnen genieten dan. En vanavond die van mij maar weer eens een extra knuffel geven, die worden allebei 3 in april.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze was nog net geen 2, en ik had haar ook de hele tijd zitten knuffelen.Maar ik heb de fokster sterkte gewenst en nu maar verder wachten dat de poes een keer zwanger wordt.
Gaat snel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's veel te jong eigenlijk ja. Maar hopen dat ze extra veel van haar korte leventje heeft kunnen genieten dan. En vanavond die van mij maar weer eens een extra knuffel geven, die worden allebei 3 in april.
Ja, kerngezond, nergens problemen mee. Ja, één ietsiepietsie kleinigheidje bij Sjors dan, alhoewel dat niet eens iets met zijn gezondheid verder te maken heeft. En het is ook een beetjequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaat snel.Allebei nog gezond?
Moest lachen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, kerngezond, nergens problemen mee. Ja, één ietsiepietsie kleinigheidje bij Sjors dan, alhoewel dat niet eens iets met zijn gezondheid verder te maken heeft. En het is ook een beetje
Maar goed, Sjors zit dus goed in de haren, ook onder zijn artiestenuitgang dus zeg maar. En dan blijft er af en toe een beetje poep aan hangenNet voordat ie gecastreerd zou worden was dat ook, toen hebben ze dat toen ie verdoofd was netjes bijgeschoren. Maar ja, ik zie me al met de tondeuse van mezelf aan Sjors zijn achterkant bezig zijn
Dat gaat hem niet worden dus. Dus nu pak ik af en toe wat nat keukenpapier en probeer het daar wat mee schoon te maken. Gaat ook niet altijd goed, maar ja, ik zou zelf ook hard weg rennen als een grote kerel mijn anus met een nat keukenpapiertje aan zou willen raken
Nou, ik ben bang dat wanneer ik een schaar gebruik ik hem per ongeluk nog een keer castreer, niet vanwege mijn instabiele hand, maar meer omdat Sjors op zo'n moment alle kanten op wil. Of ik moet het een keer met een extra paar handen proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moest lachen!
Hahaha arme Sjors. Kan je het anders niet gewoon wegknippen? Dit is wel een genant probleempje, voor kat en baas.
Verrassingsaanval wanneer hij slaapt!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik ben bang dat wanneer ik een schaar gebruik ik hem per ongeluk nog een keer castreer, niet vanwege mijn instabiele hand, maar meer omdat Sjors op zo'n moment alle kanten op wil. Of ik moet het een keer met een extra paar handen proberen.
Nou staan Britjes niet bekend om het feit dat ze snel hun klauwen gebruiken, maar ik doe het toch maar ff niet denkquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verrassingsaanval wanneer hij slaapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |