abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 16:19:28 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123034406
Slaapkonten, heerlijk O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 18 februari 2013 @ 16:19:34 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_123034412
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het is eerder andersom, Sjors kan echt een enorme luilak zijn en Sjimmie wat onrustiger. Sjors ligt af en toe ook echt met zijn poten languit langs de bank, luier kan gewoon niet :')
ik moet steeds hardop gnorken om deze foto :')
disclaimer
pi_123034784
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is recharging.

[ afbeelding ]

Katten en zonnestralen :')
Whehe eny :') _O_
  maandag 18 februari 2013 @ 16:31:09 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_123034895
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Slaapkonten, heerlijk O+
ja, ik blijf me er over verwonderen hoe veel zo'n beest kan slapen en dan ook nog kan doen alsof ie dood- en doodmoe is van drie keer naar z'n voerbak en twee keer naar z'n toiletbak sjokken :')
disclaimer
pi_123035396
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ik blijf me er over verwonderen hoe veel zo'n beest kan slapen en dan ook nog kan doen alsof ie dood- en doodmoe is van drie keer naar z'n voerbak en twee keer naar z'n toiletbak sjokken :')
Ik hoor het die vrouw van de cattery waar ze vandaan komen nog zeggen; "Ja, nu ze nog kitten zijn slapen ze heel veel, maar als ze wat ouder worden, worden ze ook wat actiever hoor"... _O- :')
  maandag 18 februari 2013 @ 16:44:18 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123035455
Oud, wijs en voorzien van een hangzakje bij hun buik :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123045563
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aaah O+
pi_123046092
Wat een lieve foto's allemaal weer! O+

quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Sjors kan echt een enorme luilak zijn en Sjimmie wat onrustiger. Sjors ligt af en toe ook echt met zijn poten languit langs de bank, luier kan gewoon niet :')
Jawel hoor, het kan altijd luier :)

Dit soort actiefoto's zijn dan ook zeer zeldzaam

Na zo'n inspanning moet er natuurlijk uren geslapen worden.
pi_123046263
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Gwywen het volgende:
Wat een lieve foto's allemaal weer! O+

[..]

Jawel hoor, het kan altijd luier :)
[ afbeelding ]

Dit soort actiefoto's zijn dan ook zeer zeldzaam
[ afbeelding ]
Na zo'n inspanning moet er natuurlijk uren geslapen worden.
Haha dat bedje O+
All good things are wild and free.
pi_123046356
Nog een slaapkopje O+
All good things are wild and free.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 februari 2013 @ 21:49:30 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_123049756
Geweldige foto's weer :D

Dat bedje _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_123157778
Die lilac die ik postte, is vrijdag ingeslapen. Lymfeklierkanker ;( Toch wel een beetje verdrietig omdat toen ik er was ze heel actief was en lief. Je merkte niks.
pi_123157820
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Die lilac die ik postte, is vrijdag ingeslapen. Lymfeklierkanker ;( Toch wel een beetje verdrietig omdat toen ik er was ze heel actief was en lief. Je merkte niks.
Net teruggekeken, die keek ook heel lief. Zonde zeg, maar ja, dat is het leven hè, ook voor een kat dus.
pi_123157849
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Net teruggekeken, die keek ook heel lief. Zonde zeg, maar ja, dat is het leven hè, ook voor een kat dus.
Ze was nog net geen 2, en ik had haar ook de hele tijd zitten knuffelen. ;( Maar ik heb de fokster sterkte gewenst en nu maar verder wachten dat de poes een keer zwanger wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 13:13:43 ]
pi_123158037
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ze was nog net geen 2, en ik had haar ook de hele tijd zitten knuffelen. ;( Maar ik heb de fokster sterkte gewenst en nu maar verder wachten dat de poes een keer zwanger wordt.
Da's veel te jong eigenlijk ja. Maar hopen dat ze extra veel van haar korte leventje heeft kunnen genieten dan. En vanavond die van mij maar weer eens een extra knuffel geven, die worden allebei 3 in april.
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:20:13 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123158069
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef tliciouz het volgende:
Nog een slaapkopje O+
[ afbeelding ]
O+
pi_123158134
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:19 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Da's veel te jong eigenlijk ja. Maar hopen dat ze extra veel van haar korte leventje heeft kunnen genieten dan. En vanavond die van mij maar weer eens een extra knuffel geven, die worden allebei 3 in april.
Gaat snel. O+ Allebei nog gezond?
pi_123158314
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:22 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Gaat snel. O+ Allebei nog gezond?
Ja, kerngezond, nergens problemen mee. Ja, één ietsiepietsie kleinigheidje bij Sjors dan, alhoewel dat niet eens iets met zijn gezondheid verder te maken heeft. En het is ook een beetje :@

Maar goed, Sjors zit dus goed in de haren, ook onder zijn artiestenuitgang dus zeg maar. En dan blijft er af en toe een beetje poep aan hangen :@ Net voordat ie gecastreerd zou worden was dat ook, toen hebben ze dat toen ie verdoofd was netjes bijgeschoren. Maar ja, ik zie me al met de tondeuse van mezelf aan Sjors zijn achterkant bezig zijn :') Dat gaat hem niet worden dus. Dus nu pak ik af en toe wat nat keukenpapier en probeer het daar wat mee schoon te maken. Gaat ook niet altijd goed, maar ja, ik zou zelf ook hard weg rennen als een grote kerel mijn anus met een nat keukenpapiertje aan zou willen raken _O-
pi_123158403
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, kerngezond, nergens problemen mee. Ja, één ietsiepietsie kleinigheidje bij Sjors dan, alhoewel dat niet eens iets met zijn gezondheid verder te maken heeft. En het is ook een beetje :@

Maar goed, Sjors zit dus goed in de haren, ook onder zijn artiestenuitgang dus zeg maar. En dan blijft er af en toe een beetje poep aan hangen :@ Net voordat ie gecastreerd zou worden was dat ook, toen hebben ze dat toen ie verdoofd was netjes bijgeschoren. Maar ja, ik zie me al met de tondeuse van mezelf aan Sjors zijn achterkant bezig zijn :') Dat gaat hem niet worden dus. Dus nu pak ik af en toe wat nat keukenpapier en probeer het daar wat mee schoon te maken. Gaat ook niet altijd goed, maar ja, ik zou zelf ook hard weg rennen als een grote kerel mijn anus met een nat keukenpapiertje aan zou willen raken _O-
Moest lachen!
Hahaha arme Sjors :'). Kan je het anders niet gewoon wegknippen? Dit is wel een genant probleempje, voor kat en baas. :D
pi_123158817
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Moest lachen!
Hahaha arme Sjors :'). Kan je het anders niet gewoon wegknippen? Dit is wel een genant probleempje, voor kat en baas. :D
Nou, ik ben bang dat wanneer ik een schaar gebruik ik hem per ongeluk nog een keer castreer, niet vanwege mijn instabiele hand, maar meer omdat Sjors op zo'n moment alle kanten op wil. Of ik moet het een keer met een extra paar handen proberen.
pi_123158889
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:38 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nou, ik ben bang dat wanneer ik een schaar gebruik ik hem per ongeluk nog een keer castreer, niet vanwege mijn instabiele hand, maar meer omdat Sjors op zo'n moment alle kanten op wil. Of ik moet het een keer met een extra paar handen proberen.
Verrassingsaanval wanneer hij slaapt!
pi_123159039
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Verrassingsaanval wanneer hij slaapt!
Nou staan Britjes niet bekend om het feit dat ze snel hun klauwen gebruiken, maar ik doe het toch maar ff niet denk :D
pi_123161875
Zondag worden mijn Tom en Jerry 4 en wonen ze alweer een jaar en 2 maanden bij me! Gelukkig ook geen problemen op wat overgewicht na.... Met Tom ook hetzelfde probleem dat Sjors hierboven heeft... Maar volgens mij komt het bij Tom vooral omdat hij zichzelf niet zo goed kan schoonmaken daar... Ik maak het ook schoon met nat keukenpapier, hij vindt het gelukkig niet erg maar ik ben ook geen grote man! ;)

Moet nodig een een foto van ze plaatsen hier!
pi_123162255
Toevallig is het bij Sjors ook zo dat ie wat overgewicht heeft. Misschien dat het daar dan ook wel mee te maken heeft idd. Hij springt ook niet zo hoog en ver als zijn broertje Sjimmie. Aan de andere kant is het nu eigenlijk weer de eerste keer dat ik het zie, dus het is maar heel sporadisch gelukkig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2013 @ 17:31:24 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_123168310
Had Onslow ook een keer. Maar toen zat het zo vast dat we hem in de houdgreep moesten nemen met zijn tweeën en de schaar eraan te pas moest komen :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')