abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122997941
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Onslow in het zonnetje 8-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pootjes gekruist, typisch Onslow, altijd relaxt :D

[ afbeelding ]
Oh wat een heerlijke luilak ook, en wat is ie heerlijk fluffy! O+
pi_122997995
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Typisch Britten volgens mij, Pluis ligt ook altijd met gekruiste pootjes O+

Het is jammer dat ze cameravrees heeft, ze wendt zich altijd af als je een foto wilt maken.
Hier zie je haar een beetje verlegen in de lens kijken
[ afbeelding ]
Ze is sowieso een beetje ongelukkig sinds we verhuisd zijn, veel miauwen en doelloos rondlopen. Ik denk omdat ze de tuin mist, hier mag ze nog niet naar buiten.

Ze weegt als dieplood overigens, zo'n verschil met onze andere kat, die toch al aan de kleine kant is.
Ik denk dat de ene drie kilo weegt en Pluis tegen de zes. :@
Aw, wat een lief koppie, verlegen of niet. O+ Moet ze nog lang wachten tot ze naar buiten mag?
pi_122998126
Saai lag vandaag ook de hele dag voor pampus, lekker bij te komen zodat ze vannacht weer volop aan de gang kan met haar speelgoedtunnel en muizen ;)

En Saai is echt een lellebel voor de camera, ze gaat er echt heel stoicijns als een Beyonce voor zitten :')

zondag 17 februari 2013 @ 21:02:07 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_123006082
Wow, mooie ogen :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_123006477
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef Adelante het volgende:
Wow, mooie ogen :o
Dit! Saai is zo niet saai O+
All good things are wild and free.
pi_123006586
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Saai lag vandaag ook de hele dag voor pampus, lekker bij te komen zodat ze vannacht weer volop aan de gang kan met haar speelgoedtunnel en muizen ;)

[ afbeelding ]

En Saai is echt een lellebel voor de camera, ze gaat er echt heel stoicijns als een Beyonce voor zitten :')

[ afbeelding ]
Wat een beauty
  zondag 17 februari 2013 @ 21:17:15 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123007102
Saai O+

Meneer Loki en zijn favoriete hobby:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 februari 2013 @ 21:17:56 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_123007138
Wat een prachtige katten zijn het allemaal! Pluis O+ Saai O+ Loki O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_123023241
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Saai O+

[ afbeelding ]
Haha nog zo'n heerlijke slaapkop.

Britjes O+ O+ O+
pi_123023290
Saai haar neusje is net een hartje. O+ Vind het zo'n mooie foto.
pi_123023344
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Saai O+

[ afbeelding ]
Zijn dat die Whiskaskatjes niet? O+
  maandag 18 februari 2013 @ 11:01:20 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123023533
Daar lijkt-ie wel op ja..

Loki:
loki2.jpg

Alleen heeft Loki groene oogjes..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123023576
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:01 schreef SEMTEX het volgende:
Daar lijkt-ie wel op ja..
[ afbeelding ]

Loki:
[ afbeelding ]

Alleen heeft Loki groene oogjes..
Blijft toch wel een van mijn favorieten kleuren, of een ''witte''.
  maandag 18 februari 2013 @ 11:14:37 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123023882
Dit is mijn eerste Britje (bij toeval ben ik aan Loki gekomen). Ik vind het Britjes-karakter ook heel gaaf. In het begin was Loki nog een beetje gereserveerd en deinsde hij altijd terug als in je zijn 'aura' kwam. De laatste jaren, eigenlijk sinds Polle (mijn EK) er niet meer is, is-ie echt ontdooid. Hij praat/miauwt veel, meestal puur als begroeting, hij dendert achter me aan het huis door en gaat in de badkamer zitten op de badrand als ik me opmaak; zo lief O+ En overal en altijd moet zijn buikje gekroeld worden. Inmiddels wordt-ie ook losser naar visite, wat hij in het begin minder had.
pi_123024237
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:14 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is mijn eerste Britje (bij toeval ben ik aan Loki gekomen). Ik vind het Britjes-karakter ook heel gaaf. In het begin was Loki nog een beetje gereserveerd en deinsde hij altijd terug als in je zijn 'aura' kwam. De laatste jaren, eigenlijk sinds Polle (mijn EK) er niet meer is, is-ie echt ontdooid. Hij praat/miauwt veel, meestal puur als begroeting, hij dendert achter me aan het huis door en gaat in de badkamer zitten op de badrand als ik me opmaak; zo lief O+ En overal en altijd moet zijn buikje gekroeld worden. Inmiddels wordt-ie ook losser naar visite, wat hij in het begin minder had.
Heel herkenbaar allemaal, ik herken de mijne er ook heel erg in. Waar ik ben zijn de katten ook, naja, als het niet gedurende de middag is want dan is het slaaptijd en liggen ze meestal op bed. Maar ook dat gereserveerde herken ik erg, als hier de deurbel gaat schieten ze met zijn 2en onder de bank, en komt na een kwartier eerst Sjors er onder uit, om te kijken wie er binnen durfde te komen. Daarna komt Sjimmie ook eens kijken. Alhoewel ik hier ook het idee heb dat ze wat losser worden, zeker wanneer de visite al vaker is geweest, zoals bijvoorbeeld mijn ouders.

Alleen schoenen op het laminaat, en dan vooral hakken, dat vinden ze niks. Dat maakt teveel lawaai. Oh, en buikaaien, hier ook hoor :Y Eerst Sjors heel vaak, maar Sjimmie heeft nu ook ontdekt dat dat heel lekker is. Dus als baasje 's avonds tv of film kijkt, ligt Sjimmie er meestal tevreden spinnend naast, met baasje zijn hand tegen zijn buikje O+ En dan springt Sjors op de bank, loopt over Sjimmie heen (ja echt :') ) zodat Sjimmie geirriteerd is en van de bank springt, en dan gaat Sjors naast me liggen met een blik van "mission acomplished" :')
pi_123026729
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:50 schreef tliciouz het volgende:
Saai haar neusje is net een hartje. O+ Vind het zo'n mooie foto.
:o Dat was me nog niet eens opgevallen, maar idd! O+
pi_123026816
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:14 schreef SEMTEX het volgende:
Oh dit vind ik ook echt heel herkenbaar :D. Saai is precies zo, dat is echt net een tweede schaduw. Vrij vocaal ook. En soms als ik 's avonds nog wat sites in elkaar aan het prakken ben, dan zit ze naast me op tafel mee te kijken of ik het wel allemaal goed doe. En het buikje is inderdaad haar lievelingsplekje. Wat grappig! Mooie foto van Loki trouwens hierboven O+
pi_123032345
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Heel herkenbaar allemaal, ik herken de mijne er ook heel erg in. Waar ik ben zijn de katten ook, naja, als het niet gedurende de middag is want dan is het slaaptijd en liggen ze meestal op bed. Maar ook dat gereserveerde herken ik erg, als hier de deurbel gaat schieten ze met zijn 2en onder de bank, en komt na een kwartier eerst Sjors er onder uit, om te kijken wie er binnen durfde te komen. Daarna komt Sjimmie ook eens kijken. Alhoewel ik hier ook het idee heb dat ze wat losser worden, zeker wanneer de visite al vaker is geweest, zoals bijvoorbeeld mijn ouders.

Alleen schoenen op het laminaat, en dan vooral hakken, dat vinden ze niks. Dat maakt teveel lawaai. Oh, en buikaaien, hier ook hoor :Y Eerst Sjors heel vaak, maar Sjimmie heeft nu ook ontdekt dat dat heel lekker is. Dus als baasje 's avonds tv of film kijkt, ligt Sjimmie er meestal tevreden spinnend naast, met baasje zijn hand tegen zijn buikje O+ En dan springt Sjors op de bank, loopt over Sjimmie heen (ja echt :') ) zodat Sjimmie geirriteerd is en van de bank springt, en dan gaat Sjors naast me liggen met een blik van "mission acomplished" :')
Sjors is een schatje! Sjimmie is wat rustiger als ik je verhalen lees. Lijkt me echt leuk 2 britten! :D
pi_123033331
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Sjors is een schatje! Sjimmie is wat rustiger als ik je verhalen lees. Lijkt me echt leuk 2 britten! :D
Het is eerder andersom, Sjors kan echt een enorme luilak zijn en Sjimmie wat onrustiger. Sjors ligt af en toe ook echt met zijn poten languit langs de bank, luier kan gewoon niet :')
pi_123033494
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het is eerder andersom, Sjors kan echt een enorme luilak zijn en Sjimmie wat onrustiger. Sjors ligt af en toe ook echt met zijn poten languit langs de bank, luier kan gewoon niet :')
O+ O+. Spelen ze veel met elkaar?
  maandag 18 februari 2013 @ 16:04:18 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_123033781
Eny is recharging.

Katten en zonnestralen :')
disclaimer
pi_123033930
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef Snowbells het volgende:

[..]

O+ O+. Spelen ze veel met elkaar?
Ja, op zich wel, sowieso zijn ze meestal ook dicht bij elkaar in de buurt, het komt bijvoorbeeld maar zeer zelden voor dat de één boven ligt te slapen, en de ander beneden. Alhoewel ze toen ze nog echt klein waren ze ook echt tegen elkaar aan gingen liggen,nu liggen ze bijvoorbeeld op bed iets verder van mekaar af. Ze zullen het anders wel warm krijgen denk ik ;)

Maar als de één met een propje door de kamer dribbelt, zal de ander zich er ook mee bemoeien. Ze doen zelfs touwtjetrekken :D Ik heb een ouwe veter, uit zo'n hoodie, daar is Sjors helemaal gek op. Dan loopt ie door de kamer met die veter zo achter zich aan slepend, ja, dan pakt Sjimmie dat laatste eindje natuurlijk :') En elke dag een paar keer voor een minuut of 5 keihard achter mekaar aanrennen hè :')
  maandag 18 februari 2013 @ 16:10:51 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_123034041
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, op zich wel, sowieso zijn ze meestal ook dicht bij elkaar in de buurt, het komt bijvoorbeeld maar zeer zelden voor dat de één boven ligt te slapen, en de ander beneden. Alhoewel ze toen ze nog echt klein waren ze ook echt tegen elkaar aan gingen liggen,nu liggen ze bijvoorbeeld op bed iets verder van mekaar af. Ze zullen het anders wel warm krijgen denk ik ;)

[ afbeelding ]

Maar als de één met een propje door de kamer dribbelt, zal de ander zich er ook mee bemoeien. Ze doen zelfs touwtjetrekken :D Ik heb een ouwe veter, uit zo'n hoodie, daar is Sjors helemaal gek op. Dan loopt ie door de kamer met die veter zo achter zich aan slepend, ja, dan pakt Sjimmie dat laatste eindje natuurlijk :') En elke dag een paar keer voor een minuut of 5 keihard achter mekaar aanrennen hè :')
O+!!!!!!!
disclaimer
pi_123034072
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Awh dat lijkt me zo leuk met 2 katten! Lieve bolletjes wol.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 februari 2013 @ 16:17:34 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_123034318
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Ah ja, dat doet Onslow ook, alle poten en staart gestrekt langs de bank :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')