SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door twi op 10-12-2012 15:45:03 ]![]()
Ow ik vind dat wel wat hebben hoorquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olieverf en terpentine ruiken niet zo fris, Fax.
![]()
![]()
Ja, dat is waarquote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Birthday boy!
[..]
Ach, hij kan weer knuffelen met z'n Donderstraal.
[..]
Hallo..
Omdat te kijken of ik toch aan het werk kon. Maar ik had zo'n voorgevoel dat het toch niet ging lukken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo?
Hoezo heb jij vrijdag een poging gedaan naar werk te gaan dan?![]()
quote:Kosten: 1 heat (12min) kost 15.95 en ze hebben momenteel een actie dat 2 heats 29.90 kost
Hoezo actie? Die paar euro.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, maar niet als je er dik vier uur in hebt gezeten en je handen onder terpentine en olieverf zitten.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En waarom zou dat bij Fera anders zijn geweest?quote:Op maandag 10 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat te kijken of ik toch aan het werk kon. Maar ik had zo'n voorgevoel dat het toch niet ging lukken.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dan moet je netjes werkenquote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je er dik vier uur in hebt gezeten en je handen onder terpentine en olieverf zitten.![]()
't Is geen vingerverven toch?![]()
![]()
Geen idee.quote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom zou dat bij Fera anders zijn geweest?![]()
Sowieso belacheloze prijzenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik durf niet te karten.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je netjes werken![]()
't Is geen vingerverven toch?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het staat in de OP lieveschat ...quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja wat waaro wanneer van welke SC enzo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Karten is gaafquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik wel. Ik vind het echt heel tof om te doen. Maar dan heb ik al een andere meet.quote:
Kan het niet een weekje later?![]()
![]()
Ik ben een keer verongelukt.quote:
Geen idee, ik zie het net pas staan. Ik weet verder van niks.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind het echt heel tof om te doen. Maar dan heb ik al een andere meet.
Kan het niet een weekje later?
Wat fijn voor jouw moeder.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom kom, m'n moeder deed ook schilderen en die bleef altijd netjes hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zag het ook zomaar ineens staan. En vroeg het toen ook al, en niemand reageerdequote:Op maandag 10 december 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het net pas staan. Ik weet verder van niks..
![]()
Het is te zienquote:
Ik ook. Bij mijn eerste keer karten. Doe het echt nooit weer.quote:What you forget, you are gonna repeat.
quote:
Heb jij al in je brievenbus gekeken?
Dit.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Bij mijn eerste keer karten. Doe het echt nooit weer.
Een week later.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een echte kunstenaar heeft schijt aan of hij/zij zelf vies wordt of niet.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom kom, m'n moeder deed ook schilderen en die bleef altijd netjes hoorWhat you forget, you are gonna repeat.
Je kan niet schoon blijven wanneer je met olieverf schildert.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze dat best wel fijn vond“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nog nietquote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb jij al in je brievenbus gekeken?
Zo praat ik IRL ook.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom kom, m'n moeder deed ook schilderen en die bleef altijd netjes hoor![]()
Jawel.quote:
Volgens mij is het typisch Brabants of zo.quote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dumpert indoctrinatie ten topIk probeer het mezelf af te leren, maar soms doe ik het onbewust.
Ik heb echt een schijthekel aan brabo's in het vliegtuig ook weer van die sukkels.quote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch Brabants of zo.Ik probeer het mezelf af te leren, maar soms doe ik het onbewust.
Rustig aan.![]()
Niet haten op Brabant.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan brabo's in het vliegtuig ook weer van die sukkels.
In het vliegtuig zijn ze inderdaad altijd net een stuk erger dan normaal.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan brabo's in het vliegtuig ook weer van die sukkels.![]()
Naast het zwembad ook.quote:Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
In het vliegtuig zijn ze inderdaad altijd net een stuk erger dan normaal.
Gewoon altijd als ze in groepjes jongeren rondlopen zijn ze schijtvervelend.Rustig aan.![]()
Zou je willen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ow op die manier.quote:Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft geschilderd, is het volgens mij.
't Zal wel, volgens mij is het niet perse fout.... een snelle google leverde nog niets op, en het kan me verder niet genoeg boeien om onderzoek te doen.![]()
Ja die paar miljoen Brabanders zijn allemaal hetzelfdequote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan brabo's in het vliegtuig ook weer van die sukkels.![]()
![]()
Het is enorm fout faxie,quote:Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier.
't Zal wel, volgens mij is het niet perse fout.... een snelle google leverde nog niets op, en het kan me verder niet genoeg boeien om onderzoek te doen.
Ik deed fiets naar school, en toen ging ik loop naar collegezaal.
Rustig aan.![]()
Weltrusten.quote:
De nuance dat niet alle brabo's hetzelfde zijn wil ik best maken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef Faxie het volgende:
Ja die paar miljoen Brabanders zijn allemaal hetzelfde
Neemt niet weg dat het wel altijd - bijna altijd - brabo's zijn.Rustig aan.![]()
Deed fietsen danquote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is enorm fout faxie,
Ik deed fiets naar school, en toen ging ik loop naar collegezaal.![]()
![]()
![]()
Uhuhquote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De nuance dat niet alle brabo's hetzelfde zijn wil ik best maken.
Neemt niet weg dat het wel altijd - bijna altijd - brabo's zijn.![]()
![]()
Fuck Brabo meisjes, ook tuig allemaal.quote:
Nouja vooruit, op vakantie gingen de brabo meisjes ons helemaal opzoeken om ons gedag te zeggen, dat vond ik wel tof.
Rustig aan.![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Cryothic het volgende:
Geen zin meer... en dan is t pas maandag... :/![]()
![]()
Heb het anders nooit zo.quote:Slecht.quote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik zo niet. Zo even kijken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Wat is dit, mijn bol cadeaubonnen zijn niet meer geldig.
Aii.. Das jammer..quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is dit, mijn bol cadeaubonnen zijn niet meer geldig.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ur fuckd.quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is dit, mijn bol cadeaubonnen zijn niet meer geldig.Rustig aan.![]()
Ik ben al 2 jaar of meer niet maar aan het gamen. Tot een paar dagen geleden.quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb het anders nooit zo.
[..]
Slecht.
Maar het ziet er niet uit alsof het iets voor mij is.
Bummerquote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat is dit, mijn bol cadeaubonnen zijn niet meer geldig..
![]()
Hmm straks anders eens aan Black Ops 2 beginnen.. die heb ik al een week of wat maar nog niet aangeraakt
Ik vind die single players van call of duty wel vet altijd eigenlijk...quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm straks anders eens aan Black Ops 2 beginnen.. die heb ik al een week of wat maar nog niet aangeraakt
Na WAW eigenlijk geen COD meer aangeraakt.
Of wel... Hmm.. Ik weet het niet meer.... Volgens mij was het WAW.Rustig aan.![]()
Ik ben meestal niet van de singleplayer.. Ik doe liever Coop met m'n broertje ofzo.. Dus al die tijd heb ik me bezig gehouden met Tales of Graces f.. Maar die heb ik bijna uit geloof ikquote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind die single players van call of duty wel vet altijd eigenlijk...
Na WAW eigenlijk geen COD meer aangeraakt.
Of wel... Hmm.. Ik weet het niet meer.... Volgens mij was het WAW.
Ik huilde te snel, typfout. Schoolboek besteld voor 9,50quote:
Wat voor games?quote:Op maandag 10 december 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben al 2 jaar of meer niet maar aan het gamen. Tot een paar dagen geleden.
Maar het ziet er niet uit alsof het iets voor mij is.
[..]
Bummer.
Niet mijn games dus.quote:Op maandag 10 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik speelde eigenlijk alleen maar COD MW2 en COD WAW. Oja, GRID had ik ook nog.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb alle tijd nodig om aan mijn verslagen te werken met de aankomende deadlines.
Waaruit bestonden mijn laatste 3 dagen?
Verjaardag waar ik verplicht heen moet, studeren, verjaardag waar ik verplicht heen moet, college waar ik verplicht heen moet en niks aan heb (hele dag) en op ziekenbezoek bij mijn tante waar ik verplicht heen moet.
Ja, zo krijg ik die bende nooit af natuurlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind de verjaardagen eigenlijk geen excuus.quote:Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb alle tijd nodig om aan mijn verslagen te werken met de aankomende deadlines.
Verjaardag waar ik verplicht heen moet, studeren, verjaardag waar ik verplicht heen moet, college waar ik verplicht heen moet en niks aan heb (hele dag) en op ziekenbezoek bij mijn tante waar ik verplicht heen moet.
Ja, zo krijg ik die bende nooit af natuurlijk.
Jij hebt het altijd zo druk als de neten geloof ik... Ongezond man.quote:Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, zo krijg ik die bende nooit af natuurlijk.
Rustig aan.![]()
Slechte vriendin ben je.quote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de verjaardagen eigenlijk geen excuus.
Rustig aan.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de verjaardagen eigenlijk geen excuus.![]()
Een verjaardag vind ik wel redelijk belangrijk als je een uitnodiging geaccepteerd hebt..quote:Op maandag 10 december 2012 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoezo? Ik ben het met Fera eens hoor..
Dan kom je maar kort voor je deadline...Rustig aan.![]()
Gelukkig heeft vriendin meerdere betekenissen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je opleiding / stage lijkt me veel belangrijker. Als je dat aangeeft, neem ik toch aan dat ze daar begrip voor kunnen opbrengen?quote:Op maandag 10 december 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een verjaardag vind ik wel redelijk belangrijk als je een uitnodiging geaccepteerd hebt..
Dan kom je maar kort voor je deadline...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
GRIDquote:Op maandag 10 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik speelde eigenlijk alleen maar COD MW2 en COD WAW. Oja, GRID had ik ook nog.
NIEUW: Foto's!![]()
Uiteraard, maar ik zou wel een gaatje weten te vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je opleiding / stage lijkt me veel belangrijker. Als je dat aangeeft, neem ik toch aan dat ze daar begrip voor kunnen opbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Geen excuus waarvoor?quote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de verjaardagen eigenlijk geen excuus.Vrije tijd is een illusie.quote:Op maandag 10 december 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd zo druk als de neten geloof ik... Ongezond man.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ook al kunnen ze geen begrip opbrengen, ik zou gewoon niet gaan.quote:Op maandag 10 december 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je opleiding / stage lijkt me veel belangrijker. Als je dat aangeeft, neem ik toch aan dat ze daar begrip voor kunnen opbrengen?![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik zou wel een gaatje weten te vinden.
Dat is wel erg makkelijk praten als je zelf geen studie volgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kontneukn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik heb toch 2 studies gevolgd he Fera.quote:Op maandag 10 december 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
Dat is wel erg makkelijk praten als je zelf geen studie volgt.
Rustig aan.![]()
Geen excuus om te zeggen dat je geen tijd had voor verslagen. Dan zeg je een verjaardag toch af? Het is dan wel 'verplicht' volgens jou, maar het lijkt me een goede reden om niet te komen. Ik neem aan dat mensen dat wel kunnen begrijpen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen excuus waarvoor?
[..]
Vrije tijd is een illusie.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb je de afgelopen drie dagen ook met grote regelmaat zien posten. Tijd die je prima had kunnen besteden aan je studie.quote:Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, zo krijg ik die bende nooit af natuurlijk.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Tevens een levensfilosofie.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik ook niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen daar geen begrip voor hebben ...quote:Op maandag 10 december 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook al kunnen ze geen begrip opbrengen, ik zou gewoon niet gaan.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen daar geen begrip voor hebben .... Verjaardag kun je nog een keer later heen.
![]()
Ik ben slechts een paar uur gegaan. Maar verjaardag van vader en zusje he? Als het verjaardag van een tante was ofzo, of van een vriend, was ik niet gegaan.quote:Op maandag 10 december 2012 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen excuus om te zeggen dat je geen tijd had voor verslagen. Dan zeg je een verjaardag toch af? Het is dan wel 'verplicht' volgens jou, maar het lijkt me een goede reden om niet te komen. Ik neem aan dat mensen dat wel kunnen begrijpen.
Maar mijn ouders zijn zo begripvol als een lantaarnpaal. Die snappen werkelijk waar geen kut van wat een universiteit is.Tijd die ik dan ook besteed aan mijn studie. Ben allemaal mooie lessen aan het maken en analyses.quote:Op maandag 10 december 2012 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je de afgelopen drie dagen ook met grote regelmaat zien posten. Tijd die je prima had kunnen besteden aan je studie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verjaardagen duren doorgaans niet van 9 uur in de ochtend tot 11 uur 's avonds. Met een beetje plannen kun je studie en een verjaardag dus echt wel combineren.quote:Op maandag 10 december 2012 16:20 schreef Fera het volgende:
Ik ook niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen daar geen begrip voor hebben ...I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Portal is trouwens wel echt heel tof.quote:
Ligt ook aan de studie natuurlijk... ik doorliep m'n hbo ook met de spreekwoordelijke vingers in de neus. Was per dag 1 tot hooguit 4 uur op school, en thuis lekker gamen of naar de sportschool... ja, dan heb je tijd genoeg. Maar zo is niet elke studie natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb toch 2 studies gevolgd he Fera.NIEUW: Foto's!![]()
Ik doe geen pretstudies ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 16:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt ook aan de studie natuurlijk... ik doorliep m'n hbo ook met de spreekwoordelijke vingers in de neus. Was per dag 1 tot hooguit 4 uur op school, en thuis lekker gamen of naar de sportschool... ja, dan heb je tijd genoeg. Maar zo is niet elke studie natuurlijk.
Had er wel meer tijd aan moeten besteden though.Rustig aan.![]()
Ze hebben zeker geen demo ofzo?quote:Op maandag 10 december 2012 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Portal is trouwens wel echt heel tof.![]()
Iedere post op FOK is tevens een moment van afleiding. Je zal het niet als zodanig ervaren, maar als je dan weer terug switcht naar de studie heb je toch even tijd nodig om er weer in te komen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijd die ik dan ook besteed aan mijn studie. Ben allemaal mooie lessen aan het maken en analyses.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dan nog, als ik tegen m'n vader zou zeggen: "Goh pa, ik kan niet komen, ik heb dit en dat te doen. Ik kom volgende week wel even langs met een cadeautje", zou hij dat helemaal prima vinden. Je moet prioriteiten kunnen stellen, vind ik.quote:Op maandag 10 december 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben slechts een paar uur gegaan. Maar verjaardag van vader en zusje he? Als het verjaardag van een tante was ofzo, of van een vriend, was ik niet gegaan.
Maar mijn ouders zijn zo begripvol als een lantaarnpaal. Die snappen werkelijk waar geen kut van wat een universiteit is.
[..]
Tijd die ik dan ook besteed aan mijn studie. Ben allemaal mooie lessen aan het maken en analyses.
Wel jammer van je ouders, dat ze niet zo begripvol zijn. Maar uiteindelijk werk jij jezelf in de problemen om andere mensen gunstig te stellen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ook dat. Maar als je echt tekort komt, kun je ook best een verjaardag laten schieten. Beter dan dat je een deadline laat schieten.quote:Op maandag 10 december 2012 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verjaardagen duren doorgaans niet van 9 uur in de ochtend tot 11 uur 's avonds. Met een beetje plannen kun je studie en een verjaardag dus echt wel combineren.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe geen pretstudies ofzo.
Had er wel meer tijd aan moeten besteden though.
Was HBO Hogere Informatica... maar ja... was gewoon weinig moeite
Doen we allemaal wel eens toch?quote:Op maandag 10 december 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog, als ik tegen m'n vader zou zeggen: "Goh pa, ik kan niet komen, ik heb dit en dat te doen. Ik kom volgende week wel even langs met een cadeautje", zou hij dat helemaal prima vinden. Je moet prioriteiten kunnen stellen, vind ik.
Wel jammer van je ouders, dat ze niet zo begripvol zijn. Maar uiteindelijk werk jij jezelf in de problemen om andere mensen gunstig te stellen.![]()
Ik ken maar weinig studenten die op tijd beginnen om een deadline te halen. Mijn aanname is dat Kaneelstokje daar geen uitzondering op is. Semi-klagen over verjaardagen is wat mij betreft vooral symptomatisch. Begin op tijd, ga hooguit een paar uurtjes naar zo'n verjaardag en dan is het allemaal prima te combineren.quote:Op maandag 10 december 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
Ook dat. Maar als je echt tekort komt, kun je ook best een verjaardag laten schieten. Beter dan dat je een deadline laat schieten.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vast wel. Maar het ligt er ook aan hoe je mentaliteit daarin is.quote:Op maandag 10 december 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen we allemaal wel eens toch?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoevaak ik al niet een verjaardag heb gevierd waarbij niet iedereen er was...
Vrijwel elk jaar zie ik iedereen vooral de week na m'n verjaardag en met kerst
Als ik eerlijk moet zijn, begin ik ook niet altijd ver van tevoren. Ik werk wel goed onder de stress, dat wel. Maar als de deadline dicht in de buurt komt, dan schop ik mezelf onder mijn hol en krijg ik het toch af. Desnoods sleutel ik er in de trein nog aan.quote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig studenten die op tijd beginnen om een deadline te halen. Mijn aanname is dat Kaneelstokje daar geen uitzondering op is. Semi-klagen over verjaardagen is wat mij betreft vooral symptomatisch. Begin op tijd, ga hooguit een paar uurtjes naar zo'n verjaardag en dan is het allemaal prima te combineren.
Maar verder heb je helemaal gelijk.
Oh absoluutquote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. Maar het ligt er ook aan hoe je mentaliteit daarin is.![]()
![]()
Ja, maar boos worden omdat iemand een keertje moet afzeggen omdat hij/zij wat anders te doen heeft...quote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel. Maar het ligt er ook aan hoe je mentaliteit daarin is.
Als je dat nou elk jaar flikt, of elke afspraak met een excuus af probeert te zeggen wordt t wat anders natuurlijk
Daar is ook helemaal niks mis mee. Alleen wordt nu de indruk gewekt dat al die sociale bezigheden maken dat een deadline niet wordt gehaald. Reëler is waarschijnlijk dat iemand het werk slecht heeft ingeschat, te weinig tijd heeft ingepland, te laat is begonnen en dan tot de ontdekking komt dat de deadline toch wel erg dichtbij is.quote:Op maandag 10 december 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, begin ik ook niet altijd ver van tevoren. Ik werk wel goed onder de stress, dat wel. Maar als de deadline dicht in de buurt komt, dan schop ik mezelf onder mijn hol en krijg ik het toch af. Desnoods sleutel ik er in de trein nog aan.
Maar verder heb je helemaal gelijk.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Geen idee, maar was voor 2,- ofzo in de sale. Gekregen van het vriendje weer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben het met je eens hoor, ik heb niet anders gezegd. Persoonlijk ken ik niemand die dat erg of beledigend zou vinden, zeker niet met die reden. Maar niet iedereen denkt er zo over, natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar boos worden omdat iemand een keertje moet afzeggen omdat hij/zij wat anders te doen heeft...
Als je dat nou elk jaar flikt, of elke afspraak met een excuus af probeert te zeggen wordt t wat anders natuurlijk
Gelukkig hebben we een opperwijsneus als jou om ons daar op te wijzen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig studenten die op tijd beginnen om een deadline te halen. Mijn aanname is dat Kaneelstokje daar geen uitzondering op is. Semi-klagen over verjaardagen is wat mij betreft vooral symptomatisch. Begin op tijd, ga hooguit een paar uurtjes naar zo'n verjaardag en dan is het allemaal prima te combineren.
Even serieus: je hebt werkelijk waar geen enkel idee, behalve een observatie die je ooit deed. Daar trek je maar gelijk een veralgemeniserende conclusie uit. Ik zou me doodschamen als ik dat zou doen.
Misschien gezien het feit dat ik naast mijn studie nog geacht wordt een stage te doen (waar fiks wat uur in gaat zitten) en moet werken om mijn huur te betalen, blijft er zeer weinig over.
Dat, gecombineerd met het feit dat alle andere studenten, op 1 na, deze zelfde problemen hebben, doet mij denken dat ik een punt heb als het gaat om tijdsdruk.
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat alle mensen die zich inschrijven bij de universiteit, in de leeftijd van 22 tot 50, ineens hun planningsvaardigheden verliezen die ze in de loop der jaren op hebben gedaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarom vond ik het ook een slecht excuus.quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks mis mee. Alleen wordt nu de indruk gewekt dat al die sociale bezigheden maken dat een deadline niet wordt gehaald. Reëler is waarschijnlijk dat iemand het werk slecht heeft ingeschat, te weinig tijd heeft ingepland, te laat is begonnen en dan tot de ontdekking komt dat de deadline toch wel erg dichtbij is.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh, 2 euro is wel te doen. Even kieken of ie er nog isquote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, maar was voor 2,- ofzo in de sale. Gekregen van het vriendje weer.![]()
![]()
Been there, done that, zowel met mijn eerste studie als mijn MBA die ik naast een fulltime baan in de avond- en weekenduren heb gehaald. Ik weet dus prima waar ik het over heb. Ik weet ook dat het gros van de studenten, mijzelf inclusief, last heeft van dat uitstelgedrag.quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig hebben we een opperwijsneus als jou om ons daar op te wijzen.
Even serieus: je hebt werkelijk waar geen enkel idee, behalve een observatie die je ooit deed. Daar trek je maar gelijk een veralgemeniserende conclusie uit. Ik zou me doodschamen als ik dat zou doen.
Misschien gezien het feit dat ik naast mijn studie nog geacht wordt een stage te doen (waar fiks wat uur in gaat zitten) en moet werken om mijn huur te betalen, blijft er zeer weinig over.
Dat, gecombineerd met het feit dat alle andere studenten, op 1 na, deze zelfde problemen hebben, doet mij denken dat ik een punt heb als het gaat om tijdsdruk.
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat alle mensen die zich inschrijven bij de universiteit, in de leeftijd van 22 tot 50, ineens hun planningsvaardigheden verliezen die ze in de loop der jaren op hebben gedaan.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Sale is over geloof ik.quote:Op maandag 10 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, 2 euro is wel te doen. Even kieken of ie er nog is[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
Daarom vond ik het ook een slecht excuus.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Maar wel mooie ogen..quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind mijn gezicht op een bepaalde foto maar mager.![]()
Ik wil meer spek.
meer vreten
Je mag ook mijn vet wel
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 16:36:00 ]![]()
Mag ik ook een beetje?quote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wel mooie ogen..
meer vreten
Je mag ook mijn vet wel![]()
![]()
Ik heb ook nog in de aanbieding.quote:
Grappig dat je gelijk weet welke fotoquote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wel mooie ogen..
meer vreten
Je mag ook mijn vet wel
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig dat je gelijk weet welke foto
IK GA JE INRUILENquote:
Jij vindt me ook al dik
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 16:40:48 ]![]()
Happy pills?quote:
Stond jij in het midden bij the black keys?quote:Op maandag 10 december 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
IK GA JE INRUILEN
Jij vindt me ook al dikRustig aan.![]()
Je mag ook wel wat van mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee linksquote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stond jij in het midden bij the black keys?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 16:44:49 ]![]()
Nog even en je begint op hem te lijkenquote:Op maandag 10 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook nog een beetje een kleurtje!
Uhm, nee, maar indirect toch welquote:
Is voor m'n diabetes, maar daardoor hoef ik niet om 't uur te pissen, word ik ook niet meer 5 keer per nacht wakker om te pissen en van de dorst, dus slaap ik aan 1 stuk door..
Resultaat: Ik word uitgeruster wakker, dus geen donkere kringen om m'n ogen, zie er beter uit, voel me beter en dus word ik daar blij van
Hehequote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog even en je begint op hem te lijken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jack heeft wel meer borst dan jij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wauw, dat is echt super.quote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhm, nee, maar indirect toch wel
Is voor m'n diabetes, maar daardoor hoef ik niet om 't uur te pissen, word ik ook niet meer 5 keer per nacht wakker om te pissen en van de dorst, dus slaap ik aan 1 stuk door..
Resultaat: Ik word uitgeruster wakker, dus geen donkere kringen om m'n ogen, zie er beter uit, voel me beter en dus word ik daar blij van
Geen bijwerkingen verder?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ken jack niet persoonlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jack heeft wel meer borst dan jij.![]()
Ik was het niet... Ik ga nooit losquote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zag een meisje linksboven helemaal losgaan, ik kreeg er zelf ook energie van."
![]()
Nightmare Before Christmas niet gezien?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nope, geen van de vermeldde bijwerkingen gehad, dus dat is mooiquote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, dat is echt super.
Geen bijwerkingen verder?![]()
Tenminste, er staat niet vermeld dat een verhoogd libido een bijwerking is, dus dat zal dan wel weer komen omdat ik me zo goed voel
Nope.quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nightmare Before Christmas niet gezien?![]()
Ik vind je niet dik, en dat weet je.quote:Op maandag 10 december 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
IK GA JE INRUILEN
Jij vindt me ook al dik
Ik lach om je heerlijke zelfspot.NIEUW: Foto's!![]()
lag?quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind je niet dik, en dat weet je.
Ik lag om je heerlijke zelfspot.
En dat heeft HBO gedaan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2012 16:49:34 ]![]()
Kan goed ja.quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, geen van de vermeldde bijwerkingen gehad, dus dat is mooi![]()
Tenminste, er staat niet vermeld dat een verhoogd libido een bijwerking is, dus dat zal dan wel weer komen omdat ik me zo goed voelHet klinkt in ieder geval heel logisch.
OMG. You should.quote:
Ik wel, toffe peer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lag? Nerd.quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind je niet dik, en dat weet je.
Ik lag om je heerlijke zelfspot.
Ik moet wel meerquote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan goed ja.Het klinkt in ieder geval heel logisch.
[..]
OMG. You should.![]()
![]()
Ja, maar nogsteeds niet handig, want auwquote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan goed ja.Het klinkt in ieder geval heel logisch.
[..]
OMG. You should.
Ik ben eigenwijs
Wat? Oke ik kom met kerst langs.quote:
Dealquote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat? Oke ik kom met kerst langs.Dan wordt kerst tenminste leuk
![]()
![]()
Oké, correctie: Ik raad het je echt aan.quote:![]()
![]()
Vastlopende hersenen enzo.quote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt hem wel gelukkig[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Owjee... als DW langs komt voor een Tim Burton film...quote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat? Oke ik kom met kerst langs.
laatste keer was Alice, bij ons thuis
Chastity belt? Geef de sleutel maar aan mij.quote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar nogsteeds niet handig, want auw
Ik ben eigenwijsA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik weet wat je bedoeldquote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, correctie: Ik raad het je echt aan.![]()
![]()
. Ik doelde met mijn reactie op leven onder een steen enzo
![]()
![]()
Ik kan helemaal niet met kerstquote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DealDan wordt kerst tenminste leuk
Kerstavond met vrienden (en metal en bier en karaoke
), 1e kerstdag bij mijn ouders, 2e kerstdag bij mijn schoonouders.
Get a roomquote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt hem wel gelukkig![]()
* LovelyLady gonna change te locks![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet met kerstKerstavond met vrienden (en metal en bier en karaoke
), 1e kerstdag bij mijn ouders, 2e kerstdag bij mijn schoonouders.
Oud en nieuws dan?![]()
Dat was ik helemaal vergeten johquote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Owjee... als DW langs komt voor een Tim Burton film...
laatste keer was Alice, bij ons thuis
Welke de volgende keer? Beetlejuice?
Ze maakt wel indruk op me.quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was het niet... Ik ga nooit los"
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Ik doelde met mijn reactie op leven onder een steen enzo
Oké.
Nog geen concrete plannen. Vriendje waarschijnlijk.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Neuh, dat wil je te graagquote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Chastity belt? Geef de sleutel maar aan mij.
Het is voor je eigen bestwil.quote:
Hm, die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 10 december 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal vergeten joh
Welke de volgende keer? Beetlejuice?
Heb ook Sweeny Todd nog liggen... ook nog nooit gezien.NIEUW: Foto's!![]()
Sorry als je je gekwetst voelt ofzoquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog geen concrete plannen. Vriendje waarschijnlijk.![]()
![]()
Nee man, doe niet zo gek.quote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry als je je gekwetst voelt ofzo![]()
[..]
Sweeneyquote:Op maandag 10 december 2012 16:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, die heb ik nog niet gezien.
Heb ook Sweeny Todd nog liggen... ook nog nooit gezien.Beetlejuice heb ik hier, ik heb het grootste gedeelte van Burtons films, vooral de nieuwe niet en een paar die niet te krijgen zijn. En de batman films.
Van mij?quote:
Vinniiee was a rolling stone.quote:
Nee, niet van jou, maar toen lag ik daarna wel mooi in 't ziekenhuisquote:
O.quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet van jou, maar toen lag ik daarna wel mooi in 't ziekenhuis![]()
Care to tell?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zo'n bazennummer.quote:Op maandag 10 december 2012 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wherever he layed his hat was his home
Ouch. Maar hoe kwam dat dan?quote:
Honger.
Ik ook. Er kwamen reclames voor lekkere dingen op de radio.quote:
Oh!quote:Op maandag 10 december 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Er kwamen reclames voor lekkere dingen op de radio.
Ik krijg ook weer meer eetlust nu ik die pillen slik![]()
![]()
Nog meer?quote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh!
![]()
![]()
Dat zou echt killing zijn voor mij.quote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh!
![]()
![]()
Nou, ik at meer omdat het moest, niet omdat ik ook echt trek had.. Nu heb ik ook echt gewoon weer trek en zin in eten enzoquote:
Je at vooral ongezondquote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik at meer omdat het moest, niet omdat ik ook echt trek had.. Nu heb ik ook echt gewoon weer trek en zin in eten enzo![]()
![]()
O nice...quote:Op maandag 10 december 2012 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, ik at meer omdat het moest, niet omdat ik ook echt trek had.. Nu heb ik ook echt gewoon weer trek en zin in eten enzo
Dat wil ik ook wel..Rustig aan.![]()
Ook datquote:
*veegt mandarijnenschillen van tafel*
Nu meer gezonde trek enzo
Ik hoef jouw pillen niet. Geen pillen voor mij.quote:Op maandag 10 december 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook MIJN pillen![]()
Jij mag ze niet
Ik moet wel, helaasquote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef jouw pillen niet. Geen pillen voor mij.
Mijn moeder ook.quote:Je kan op CS eten.quote:Op maandag 10 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1. Nog 2 uur voordat ik kan eten.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ook geen pillen meer voor mij.quote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef jouw pillen niet. Geen pillen voor mij.
Rustig aan.![]()
Gaat dat een beetje, of niet?quote:Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook geen pillen meer voor mij.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een beetje.quote:
Alles gaat de verkeerde kant op bij mij na 3 - 6 maanden, dan is het niet nieuw meer en wordt het ''routine'' en verliest het zijn waarde ofzo voor mij.
De pillen werkten me op het laatste moment zelfs tegen...
Nu nog niet helemaal lekker bezig maarja, weet ff niet wat ik ertegen moet doen.Rustig aan.![]()
Dat is wel kut. Nog in therapie?quote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een beetje.
Alles gaat de verkeerde kant op bij mij na 3 - 6 maanden, dan is het niet nieuw meer en wordt het ''routine'' en verliest het zijn waarde ofzo voor mij.
De pillen werkten me op het laatste moment zelfs tegen...
Nu nog niet helemaal lekker bezig maarja, weet ff niet wat ik ertegen moet doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, helpt niet, dus ga ik niet meer heen.quote:
Gaat btw ook veel geld kosten volgend jaar.
Rustig aan.![]()
Die meuk van Smullers?quote:Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn moeder ook.
[..]
Je kan op CS eten.![]()
![]()
BKquote:
Geen idee.quote:Op maandag 10 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar zit die op het nieuwe station?
Volgensmij heeft er nooit eentje gezeten ook..quote:Op maandag 10 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zit die er niet meer.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jawelquote:Op maandag 10 december 2012 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heeft er nooit eentje gezeten ook... Oude station helemaal rechts. Bij de NS balie
![]()
Nu niet meer iigquote:Op maandag 10 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Oude station helemaal rechts. Bij de NS balie
Alleen de Weverstraat nog..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 10 december 2012 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu niet meer iig
Alleen de Weverstraat nog..![]()
![]()
Ik haal alleen shakes of frisdrank bij de BK, want 0,75 liter bekersquote:![]()
De rest is niet te vreten daar
Oké.quote:Op maandag 10 december 2012 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik haal alleen shakes of frisdrank bij de BK, want 0,75 liter bekers![]()
De rest is niet te vreten daar![]()
Betere meuk dan Macdonnalds.quote:Op maandag 10 december 2012 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik haal alleen shakes of frisdrank bij de BK, want 0,75 liter bekers![]()
De rest is niet te vreten daarRustig aan.![]()
Ik eet er sowieso bijna niks behalve die kipnuggets of een mcchicken.. En af en toe eens die friet..quote:
Ik ga liever naar een snackbar met fatsoenlijke patat enzo
Verhage, Bram Ladage, Febo..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Niet de smullers nee?quote:Op maandag 10 december 2012 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik eet er sowieso bijna niks behalve die kipnuggets of een mcchicken.. En af en toe eens die friet..
Ik ga liever naar een snackbar met fatsoenlijke patat enzo
Verhage, Bram Ladage, Febo..
Rustig aan.![]()
In theorie is het best een fijne nieuwe dienstregeling, toch jammer dat ik er 2 keer langer over deedquote:Op maandag 10 december 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe dienstregelingNu ga ik mijn aansluiting waarschijnlijk missen
En ben ik pas om 7 uur thuis
![]()
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik las het jaquote:Op maandag 10 december 2012 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In theorie is het best een fijne nieuwe dienstregeling, toch jammer dat ik er 2 keer langer over deed.
![]()
portal is Tof. Alleen Jammer Dat ie Niet Meer Wil Saven.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bummerquote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
portal is Tof. Alleen Jammer Dat ie Niet Meer Wil Saven.![]()
![]()
The hell...
Vriend wilt dat ik ergens heen ga maar is er vet onduidelijk over, alsof ik een halve verrassing krijg ofzo.
Rustig aan.![]()
Welke foute kersttrui?quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand een idee waar je zo'n foute kersttrui kan kopen?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zo een die je in amerikaanse kerstfilms ziet. Gebreid patroon met rendieren of sneeuwvlokkenquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Geen idee, ik heb er een gezien van Slayer zo'n foute kersttruiquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo een die je in amerikaanse kerstfilms ziet. Gebreid patroon met rendieren of sneeuwvlokken14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vriend van me is jaloers omdat ik altijd allemaal spellen krijg van mensen
Hehequote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Vriend van me is jaloers omdat ik altijd allemaal spellen krijg van mensen. Ik kreeg laatst Saints Row: The Third
![]()
Ik heb 2 van mijn spellen op steam gekocht, de rest heb ik gekregen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Ik kreeg laatst Saints Row: The Third
Had 'ie maar jou moeten zijnquote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Vriend van me is jaloers omdat ik altijd allemaal spellen krijg van mensen
What you forget, you are gonna repeat.
Hoeveel heb je er?quote:Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 2 van mijn spellen op steam gekocht, de rest heb ik gekregen.![]()
![]()
Zo, een lekker litertje sinaasappelsap geperst.
Lekkerquote:Op maandag 10 december 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
Zo, een lekker litertje sinaasappelsap geperst.!
![]()
Proost.quote:Op maandag 10 december 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
Zo, een lekker litertje sinaasappelsap geperst.Rustig aan.![]()
Lekkerquote:Op maandag 10 december 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
Zo, een lekker litertje sinaasappelsap geperst..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zekers, voor morgenvroeg bij het ontbijt.quote:Thanks. Al neem ik nu een bakkie koffie thee.quote:
Mag ik een glasje Fera? alsjeblieft
14 SHADES OF GREY
Een netje vol. Maar ik kwam niet eens aan een volledige liter.quote:Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hoeveel sinaasappels heb je daar nu voor nodig?
Koffiequote:Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zekers, voor morgenvroeg bij het ontbijt.
[..]
Thanks. Al neem ik nu een bakkie koffie.
Rustig aan.![]()
Goedgoedquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als je weet dat het 'glaasje' in plaats van 'glasje' is.quote:Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
Mag ik een glasje Fera? alsjeblieft
Hoeveel zitten daarin?quote:Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Een netje vol. Maar ik kwam niet eens aan een volledige liter.![]()
![]()
Failquote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je weet dat het 'glaasje' in plaats van 'glasje' is.damn I suck
14 SHADES OF GREY
Ik kan nu niet meer tellen. Ik gok een stuk of 12?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
LOLAquote:! Je bord is weer terug in Hoorn
.
Nee hoor, ik maak gewoon overal een punt van.quote:
Ah okéquote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan nu niet meer tellen. Ik gok een stuk of 12?![]()
![]()
Heeft een wereldreis gemaakt?quote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Raene het volgende:
[..]
LOLA! Je bord is weer terug in Hoorn
.
![]()
![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 10 december 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak gewoon overal een punt van.
14 SHADES OF GREY
Hij heeft een nieuwe computer voor zichzelf gekochtquote:. Niet gedacht aan een cadeautje voor mij en toen maar een gebreide poncho voor me gekocht die ik heel graag wilde hebben
... Z'n geld was op
.
Zei al tegen hem dat hij dan maar tieten moest hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had 'ie maar jou moeten zijn8 op het moment, moet nog een bundel claimen (ook gekregen jaquote:)
Hoofddorp en weer terugquote:!
Kill it with firequote:
14 SHADES OF GREY
Noesquote:Op maandag 10 december 2012 18:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe computer voor zichzelf gekocht. Niet gedacht aan een cadeautje voor mij en toen maar een gebreide poncho voor me gekocht die ik heel graag wilde hebben
... Z'n geld was op
.
. Maar wel lief dat hij nog wen poncho heeft gekocht
![]()
![]()
Hij vond em mooiquote:Op maandag 10 december 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi. Hoe vond J je sexeh setje?.. Bleef niet lang aan though
..
quote:Op maandag 10 december 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij vond em mooi.. Bleef niet lang aan though
..
!
![]()
That's a good thing, right?quote:Op maandag 10 december 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
..
Dat is toch ook de bedoeling van dat soort setjes.quote:Op maandag 10 december 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
..
14 SHADES OF GREY
Hehe, doe je goedquote:Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zei al tegen hem dat hij dan maar tieten moest hebben.
[..]
8 op het moment, moet nog een bundel claimen (ook gekregen ja)
!
![]()
Hij is superlief hoorquote:Op maandag 10 december 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noes. Maar wel lief dat hij nog wen poncho heeft gekocht
. En de poncho is lekker warm
.
Yesquote:.
Oh yeah ohyeahquote:Op maandag 10 december 2012 18:54 schreef Raene het volgende:
[..]
..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 december 2012 18:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij is superlief hoor. En de poncho is lekker warm
.
![]()
![]()
Ik ben goed.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: