SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door twi op 10-12-2012 15:45:03 ]![]()
Ow ik vind dat wel wat hebben hoorquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olieverf en terpentine ruiken niet zo fris, Fax.
![]()
![]()
Ja, dat is waarquote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Birthday boy!
[..]
Ach, hij kan weer knuffelen met z'n Donderstraal.
[..]
Hallo..
Omdat te kijken of ik toch aan het werk kon. Maar ik had zo'n voorgevoel dat het toch niet ging lukken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo?
Hoezo heb jij vrijdag een poging gedaan naar werk te gaan dan?![]()
quote:Kosten: 1 heat (12min) kost 15.95 en ze hebben momenteel een actie dat 2 heats 29.90 kost
Hoezo actie? Die paar euro.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, maar niet als je er dik vier uur in hebt gezeten en je handen onder terpentine en olieverf zitten.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En waarom zou dat bij Fera anders zijn geweest?quote:Op maandag 10 december 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat te kijken of ik toch aan het werk kon. Maar ik had zo'n voorgevoel dat het toch niet ging lukken.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dan moet je netjes werkenquote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je er dik vier uur in hebt gezeten en je handen onder terpentine en olieverf zitten.![]()
't Is geen vingerverven toch?![]()
![]()
Geen idee.quote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom zou dat bij Fera anders zijn geweest?![]()
Sowieso belacheloze prijzenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik durf niet te karten.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je netjes werken![]()
't Is geen vingerverven toch?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het staat in de OP lieveschat ...quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja wat waaro wanneer van welke SC enzo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Karten is gaafquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik wel. Ik vind het echt heel tof om te doen. Maar dan heb ik al een andere meet.quote:
Kan het niet een weekje later?![]()
![]()
Ik ben een keer verongelukt.quote:
Geen idee, ik zie het net pas staan. Ik weet verder van niks.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind het echt heel tof om te doen. Maar dan heb ik al een andere meet.
Kan het niet een weekje later?
Wat fijn voor jouw moeder.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom kom, m'n moeder deed ook schilderen en die bleef altijd netjes hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zag het ook zomaar ineens staan. En vroeg het toen ook al, en niemand reageerdequote:Op maandag 10 december 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het net pas staan. Ik weet verder van niks..
![]()
Het is te zienquote:
Ik ook. Bij mijn eerste keer karten. Doe het echt nooit weer.quote:What you forget, you are gonna repeat.
quote:
Heb jij al in je brievenbus gekeken?
Dit.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Bij mijn eerste keer karten. Doe het echt nooit weer.
Een week later.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een echte kunstenaar heeft schijt aan of hij/zij zelf vies wordt of niet.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom kom, m'n moeder deed ook schilderen en die bleef altijd netjes hoorWhat you forget, you are gonna repeat.
Je kan niet schoon blijven wanneer je met olieverf schildert.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze dat best wel fijn vond“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nog nietquote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb jij al in je brievenbus gekeken?
Zo praat ik IRL ook.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom kom, m'n moeder deed ook schilderen en die bleef altijd netjes hoor![]()
Jawel.quote:
Volgens mij is het typisch Brabants of zo.quote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dumpert indoctrinatie ten topIk probeer het mezelf af te leren, maar soms doe ik het onbewust.
Ik heb echt een schijthekel aan brabo's in het vliegtuig ook weer van die sukkels.quote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is het typisch Brabants of zo.Ik probeer het mezelf af te leren, maar soms doe ik het onbewust.
Rustig aan.![]()
Niet haten op Brabant.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan brabo's in het vliegtuig ook weer van die sukkels.
In het vliegtuig zijn ze inderdaad altijd net een stuk erger dan normaal.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan brabo's in het vliegtuig ook weer van die sukkels.![]()
Naast het zwembad ook.quote:Op maandag 10 december 2012 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
In het vliegtuig zijn ze inderdaad altijd net een stuk erger dan normaal.
Gewoon altijd als ze in groepjes jongeren rondlopen zijn ze schijtvervelend.Rustig aan.![]()
Zou je willen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ow op die manier.quote:Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft geschilderd, is het volgens mij.
't Zal wel, volgens mij is het niet perse fout.... een snelle google leverde nog niets op, en het kan me verder niet genoeg boeien om onderzoek te doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: