Ja, bij die Nicolich-levensvormen toen ze parasit..resideerden in Driebergen. Al was dat maar zes ton (gulden, weliswaar)quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:54 schreef Ziba het volgende:
Maar dit heeft toch al eens eerder plaatsgevonden bij een gezin?
Nee, volgens mij echt recentelijk. Vorig jaar of zo. Iets met woonwagen-mensen die vanwege overlast uit huis moesten en daardoor in allerlei hotels kwamen met allemaal kinderen enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, bij die Nicolich-levensvormen toen ze parasit..resideerden in Driebergen. Al was dat maar zes ton (gulden, weliswaar)
Oh, maar dat zijn wel dezelfde figuren. Ook dat Nicolich-schorem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, volgens mij echt recentelijk. Vorig jaar of zo. Iets met woonwagen-mensen die vanwege overlast uit huis moesten en daardoor in allerlei hotels kwamen met allemaal kinderen enzo.
Precies. Geen uitwassen meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde deed, krijg je een beetje een een eentonig land he..?
Dat was die asbestwijk in Utrechtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, volgens mij echt recentelijk. Vorig jaar of zo. Iets met woonwagen-mensen die vanwege overlast uit huis moesten en daardoor in allerlei hotels kwamen met allemaal kinderen enzo.
Een slap rechtssysteem en bedroevend lage oplospercentagesquote:Op maandag 10 december 2012 17:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En welke oorzaak had dat ook al weer..?
Wat is nou precies je punt?quote:
BIBOB is onzin. Ik ken slachtoffers van BIBOB. Mensen die geen moer te maken hebben met de onderwereld of wat dan ook. Ze worden net zo lang dwars gezeten tot ze geen cent meer over hebben om een zaak te runnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:03 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Niks van dat, BIBOB is goed,.... deze crimi's verdienen dat geld niet , heeft verder niets met BIBOB te maken. Tijdens de BIBOB onderzoeken wordt tenminste door capabele mensen gekeken wie er nu echt achter een onderneming zit, in plaats van alleen naar de directeur (katvanger) te kijken.
Curatoren in Nederland zouden dit bijvoorbeeld ook eens moeten doen in plaats van alle faillissementen maar wegens gebrek aan bate op te heffen en geen goede onderzoeken te doen naar het werkelijke bestuur. Maar nu wijk ik af van de kern.
Het is een feit, dat in Nederland zij met de grootste bek en de meeste intimidatie, het meest voor elkaar krijgen. Hoe dat komt, angst en knuffelen, want die ambtenaren weten ook dat justitie niet goed optreedt tegen dit soort zaken.
Daders van Waalre? al gepakt?? Of is er nog genoeg ruimte in die doofpot?
Ik ken er ook een hoop, sterker nog,... ik heb er zelf mee te maken. Regelmatig vinden mensen inderdaad dat ze onrecht wordt aangedaan maar hey,... kies je vrienden zorgvuldig uit zou ik zeggen. Mensen in kwestie voelen zich idd vaak slachtoffer.... net zo vaak onterecht.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
BIBOB is onzin. Ik ken slachtoffers van BIBOB. Mensen die geen moer te maken hebben met de onderwereld of wat dan ook. Ze worden net zo lang dwars gezeten tot ze geen cent meer over hebben om een zaak te runnen.
Hoezo vrienden? Je hoeft iemand niet eens als vriend te hebben maar als die dezelfde achternaam draagt is het al genoeg. Of iemand met wie je door toeval zaken hebt gedaan. Dan kunnen ze je zaak net zo lang rekken tot je geen cent meer over hebt om open te gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:43 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik ken er ook een hoop, sterker nog,... ik heb er zelf mee te maken. Regelmatig vinden mensen inderdaad dat ze onrecht wordt aangedaan maar hey,... kies je vrienden zorgvuldig uit zou ik zeggen. Mensen in kwestie voelen zich idd vaak slachtoffer.... net zo vaak onterecht.
Ervaring?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo vrienden? Je hoeft iemand niet eens als vriend te hebben maar als die dezelfde achternaam draagt is het al genoeg. Of iemand met wie je door toeval zaken hebt gedaan. Dan kunnen ze je zaak net zo lang rekken tot je geen cent meer over hebt om open te gaan.
Dat alles en iedereen in Nederland gelijk zou moeten zijn zodat er geen uitzonderingen meer hoeven te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is nou precies je punt?
Ja. En daarom heb ik er ook totaal geen vertrouwen in. BIBOB is een middel om eerlijke mensen dwars te zitten.quote:
Dezelfde achternaam dragen is niet genoeg....als je met BIBOB in aanraking bent geweest moet je weten dat dat zo is. Kijk, als jij de broer van (noem even een naam) Dino Soerel bent,...dan krijg je geen vergunning. Jij mag dat onterecht vinden en zeggen dat jij wel heel eerlijk bent maar men is natuurlijk niet achterlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo vrienden? Je hoeft iemand niet eens als vriend te hebben maar als die dezelfde achternaam draagt is het al genoeg. Of iemand met wie je door toeval zaken hebt gedaan. Dan kunnen ze je zaak net zo lang rekken tot je geen cent meer over hebt om open te gaan.
BIBOB is gekomen nadat al die eerlijke mensen niet zo eerlijk bleken ......quote:Op woensdag 12 december 2012 11:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja. En daarom heb ik er ook totaal geen vertrouwen in. BIBOB is een middel om eerlijke mensen dwars te zitten.
Sterker nog je hoeft niet eens de broer van Soerel te zijn. Je hoeft slechts contact met hem te hebben gehad. Dus de zus van de ex van Soerel krijgt een BIBOB aan haar broek. Het middel had als doel inderdaad om criminelen te weren maar tegenwoordig wordt het ook gebruikt om mensen dwars te zitten. Verder ,BIBOB is geen inzichtelijke en transparante proces. Je krijgt geen stukken mee, je mag getuigen niet horen...etc.etc.etc. Het is eenrichtingsverkeer waar je niets in tegen kan brengen. Wat zij zeggen is feit en wordt klakkeloos overgenomen. In beroep gaan heeft geen enkele zin.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:07 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dezelfde achternaam dragen is niet genoeg....als je met BIBOB in aanraking bent geweest moet je weten dat dat zo is. Kijk, als jij de broer van (noem even een naam) Dino Soerel bent,...dan krijg je geen vergunning. Jij mag dat onterecht vinden en zeggen dat jij wel heel eerlijk bent maar men is natuurlijk niet achterlijk.
Met toeval zaken doen, tja zo kun je het omschrijven en meestal hoor je dat ook bij de rechtbank: "meneer de rechter, ik wist het echt niet...nee echt"... kom op , niet zo naief.
Maar waar haal jij jouw ervaringen vandaan?
[..]
BIBOB is gekomen nadat al die eerlijke mensen niet zo eerlijk bleken ......
Hetgeen dus een goede regel is als je zeker wilt dat bepaalde bedrijven niet in handen van crimi's vallen. Uiteraard wordt er altijd wel een stroman gevonden waar geen link mee is dus geen man overboord.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sterker nog je hoeft niet eens de broer van Soerel te zijn. Je hoeft slechts contact met hem te hebben gehad
Criminelen komen er altijd vanaf uiteraard. Als ze geen zaak op naam mogen hebben, hebben ze wel mensen die het wel willen doen tegen een vergoeding.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hetgeen dus een goede regel is als je zeker wilt dat bepaalde bedrijven niet in handen van crimi's vallen. Uiteraard wordt er altijd wel een stroman gevonden waar geen link mee is dus geen man overboord.
Kijk, de familie Barazani ( om maar een voorbeeld te noemen) vind de BIBOB ook niet eerlijk....maar ondertussen.
Eerlijke mensen komen door de BIBOBquote:Op woensdag 12 december 2012 11:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Criminelen komen er altijd vanaf uiteraard. Als ze geen zaak op naam mogen hebben, hebben ze wel mensen die het wel willen doen tegen een vergoeding.
De mensen die eerlijk zijn die worden uitgekleed en in de kou gezet. En daarna blijft er uiteraard maar weinig over voor ze. Voor een baas werken, of samenwerken met een crimineel en via een omweg alsnog voor jezelf werken.
Dat laatste gaat stukken makkelijker.
Of ze gaan eraan ten onder omdat ze het geld niet hebben.....quote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Eerlijke mensen komen door de BIBOB
Heb je hier een voorbeeld van want ik kan mij er thans niets van voorstellen....quote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Of ze gaan eraan ten onder omdat ze het geld niet hebben.....
Van BIBOB klopt geen moer... als je zelfs uit boeken vol onwaarheden van zelfbenoemde misdaadjournalisten moet putten om een zaak te maken, spoor je voor geen meter...![]()
maar Plasterk wil geen discussie in de kamer en in de gemeenteraad ook niet kennelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef penny-wise het volgende:
Vandaan stond er een groot stuk over de affaire in de krant.
Die miljoen was gereserveerd voor de eventuele schade die kan ontstaan bij de verhuizing.
Oké,maar er was geen schade, dus waarom krijgen ze dan wel het geld?
![]()
En er is nog een miljoen gereserveerd want ze moeten misschien nog eens verhuizen![]()
En die vader zit trouwens vast voor.....btw-fraude![]()
![]()
Gemeente Maastricht,daar valt wel wat te halen zo te horen
Goh...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar Plasterk wil geen discussie in de kamer en in de gemeenteraad ook niet kennelijk
Ze verhogen de belastingen wel weer
Ze weten toch wel dat de gewone burger blijft betalen, immers iedereen heeft recht op een normaal leven dus waarom dit soort figuren straffen?quote:
De verantwoordelijke ambtenaren kunnen toch niet zomaar wegkomen met zulke acties?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:59 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ze weten toch wel dat de gewone burger blijft betalen, immers iedereen heeft recht op een normaal leven dus waarom dit soort figuren straffen?
Ja hoor...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Heb je hier een voorbeeld van want ik kan mij er thans niets van voorstellen....
Maar 'Dikke Charles' die ontkent met misdaad te maken hebben maakt op mij geen indruk. Ik vind het ook geen goed voorbeeld want als één ding zeker is, is dat Charles wel crimineel was. Dat hij dat zelf ontkend heeft voor mij geen waarde.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja hoor...
De zaak van Charles Geerts bijv. waar de overheid eieren voor haar geld (25miljoen) koos...
Citaat:
Het over mij uitgebrachte advies stond bol van de feitelijke onjuistheden. Ik heb het nog niet eens over verkeerde interpretaties van de feiten, maar over de feiten zelf. Keiharde en weerlegbare leugens werd ik mee geconfronteerd. Zelfs krantenartikels uit het verleden waar ik met succes tegen heb geprocedeerd werden als onderbouwing gebruikt. Uiteraard zonder vermelding van het feit dat ik mij met succes tegen die publikaties had verweerd. Er werd vermeld dat ik in een bepaalde zaak door de rechter was veroordeeld, terwijl ik in die betreffende zaak nooit voor de rechter ben geweest.Ik zou volgens een proces verbaal een paar ton met hasjhandel hebben verdiend. Gelukkig kon mijn advocaat aan de hand van oude dossiers aantonen dat daar nimmer sprake van was geweest.
Einde citaat
In deze zaak zijn delen uit boeken voor waarheid aangenomen door kranten, en die artikelen werden vervolgens door bibob aangevoerd...
Dat ze het niet konden bewijzen zegt niet dat het er niet was. En iedereen weet dat je niet 'alleen vrienden' kunt zijn met de grootste criminelen van Nederland.quote:Geschiedenis
Hoewel door sommige journalisten rond mijn persoon nog steeds een beeld wordt neergezet als zou ik niet alleen banden hebben met de georganiseerde misdaad, maar daar zelfs een van de leiders van zijn, wil ik er op wijzen dat dit door geen enkel onderzoek of hard feit ooit is bevestigd. Integendeel! Uit onderzoek bleek telkens dat er voor die verdachtmakingen geen enkele grond bestond. Die onderzoeken in het verleden waren veelal geïnspireerd op Indianenverhalen in sommige kranten. Wat mij tot op de dag van vandaag wordt nagedragen door sommige journalisten is dat ik ooit bevriend ben geweest met wijlen Klaas Bruinsma.
Ik heb die vriendschap nooit ontkend en ben aan niemand verantwoording schuldig voor mijn privéleven. Of die vriendschap en mijn uitbundig leven van enkele tientallen jaren geleden verstandig is geweest is een heel andere zaak. Mijn antwoord daarop is een ondubbelzinnig Nee!, maar verantwoording daarvoor heb ik buiten aan mijn gezinsleden aan niemand af te leggen. Waar het in het verleden in publicaties vaak om ging was dat er ook zakelijke verbanden tussen Bruinsma en mij werden gesuggereerd. Zowel justitie als fiscus hebben vele jaren onderzoek naar mijn handel en wandel gedaan en nooit kunnen vaststellen dat er ook maar een enkele zakelijke lijn naar Bruinsma liep. Bruinsma was een stapvriend van me. We hebben veel lol gehad en gedroegen ons in die tijd op een wijze die menig voorganger bij om het even welk kerkgenootschap de wenkbrauwen zou hebben doen fronsen.
En hoe kwam meneer Geerts aan dit geld?? Eerlijke handel??quote:Ik kon in een wilde bui op een avond met een stoïcijns gezicht het jaarsalaris van een burgemeester van een grote stad vergokken
Dat het jou niets zegt, en geen indruk op je maakt, zal best...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Maar 'Dikke Charles' die ontkent met misdaad te maken hebben maakt op mij geen indruk. Ik vind het ook geen goed voorbeeld want als één ding zeker is, is dat Charles wel crimineel was. Dat hij dat zelf ontkend heeft voor mij geen waarde.
Dat men wellicht naar een zaak heeft verwezen waar directe betrokkenis niet bewezen kan worden zegt mij ook niets.
Ook toeval?quote:Dubbele moord Purmerland: connectie met ‘Dikke Charles’ Geerts?
Geplaatst in: Misdaadjournalist
Als het klopt wat ik doorkrijg is een van de twee slachtoffers van de dubbele moord in Purmerland de 42-jarige K. uit Purmerend, een (oud)werknemer van de bekende ‘Dikke Charles’ Geerts uit Jisp (Wijdewormer). Een paar kilometer van Purmerland. Is iets te laat om definitief te checken, zie verder vorig bericht
Tegen een soortgelijke uitspraak heeft Geerts een journalist laten veroordelen/rectificeren.. (ik geloof Zembla of Middelburg)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef mossad_agent het volgende:
Dat ze het niet konden bewijzen zegt niet dat het er niet was. En iedereen weet dat je niet 'alleen vrienden' kunt zijn met de grootste criminelen van Nederland.
Wel eens gehoord van Scilla..?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef mossad_agent het volgende:
En hoe kwam meneer Geerts aan dit geld?? Eerlijke handel??
Dat Geerts werknemers heeft bedoel je..?quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen....Peter R is zelf ook fout en heeft zelf ook dingen gedaan die hij niet mag doen. Zo gaf hij bijvoorbeeld een onderzoeksbureau opdrachten om uit te zoeken waarna hij met de eer ging strijken. Dat daarbij protocollen werden overtreden maakt hem niet uit. (zie michelkraay.nl)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tegen een soortgelijke uitspraak heeft Geerts een journalist laten veroordelen/rectificeren.. (ik geloof Zembla of Middelburg)
En dus vind je ook dat bijv peter rrrrr de vries ook niet alleen vriendjes was met Cor van hout..?
Iedereen die een tv programma heeft strijkt met de eer.. zo fout is dat niet, hij betaald er goed voor..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen....Peter R is zelf ook fout en heeft zelf ook dingen gedaan die hij niet mag doen. Zo gaf hij bijvoorbeeld een onderzoeksbureau opdrachten om uit te zoeken waarna hij met de eer ging strijken. Dat daarbij protocollen werden overtreden maakt hem niet uit. (zie michelkraay.nl)
Daarnaast is het bij Peter R. niet geheel toevallig dat hij van criminelen informatie krijgt, dat werkt natuurlijk twee kanten op. dus ja... hij was meer dan alleen vriendjes met Cor v Hout.
Kampers zijn dan ook geen egoïsten en helpen elkander. Dat is bij het normale klootjes volk tegenwoordig ver te zoeken. Wel hard schreeuwen maar dat is het dan ook.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Scorpie het volgende:
Criminelen worden in dit land in de watten gelegd
Heerlijk land dit
Dat er meer was dan alleen vriendschap.... dus dat er dingen voor elkaar gedaan werden, laten we zeggen 'het delen van informatie'....quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Iedereen die een tv programma heeft strijkt met de eer.. zo fout is dat niet, hij betaald er goed voor..
Wat bedoel je dan precies met "meer"..?
Tja vrienden zijn in stilzwijgen is ook zo vaag he..? en tja je hoort inderdaad wel eens wat in zo'n geval..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dat er meer was dan alleen vriendschap.... dus dat er dingen voor elkaar gedaan werden, laten we zeggen 'het delen van informatie'....
Maar we dwalen inmiddels flink af van het huidige onderwerp.
Tja. Het is nog waar ook. Wees tyfusasociaal en sla iedereen op zijn bek en als je als groep groot en consequent in dat gedrag bent kom je er nog mee weg ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Kampers zijn dan ook geen egoïsten en helpen elkander. Dat is bij het normale klootjes volk tegenwoordig ver te zoeken. Wel hard schreeuwen maar dat is het dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |