quote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef N0rah het volgende:
Kerst..Ik heb mijn kerstboom gisteren geïnstalleerd en versierd onder het genot van klassieke kerstliedjes. Zo fijn.
Madonna zei dat volgens mij; dat ze wou dat een dag 25 uren hadquote:Op maandag 10 december 2012 14:34 schreef N0rah het volgende:
Gvd, moet m'n onderwijsgroep nog voorbereiden maar ga om 18:00 uit eten. Er zitten te weinig uren in een dag.
Je kan het natuurlijk ook overdrijven.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]!
Zo leuk he kerst, ben ook weer helemaal blij! Lekker m'n kerstmuts op en zo
Heb een minikerstboom op m'n kamer, thuis in de woonkamer een grote, buiten voor de deur eentje met lichtjes en achter in de tuin eentje voor de kattenDie hebben zo'n kooi waar ze buiten kunnen spelen met hun eigen kerstboom
Leeeeeuk.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]!
Zo leuk he kerst, ben ook weer helemaal blij! Lekker m'n kerstmuts op en zo
Heb een minikerstboom op m'n kamer, thuis in de woonkamer een grote, buiten voor de deur eentje met lichtjes en achter in de tuin eentje voor de kattenDie hebben zo'n kooi waar ze buiten kunnen spelen met hun eigen kerstboom
Ja zal wel even foto's gaan makenquote:
Ja, daar heb je gelijk in. Ik benut mijn tijd denk ik niet optimaal.. achteraf merk ik dat ik veel te veel energie en tijd [dan nodig] heb gestoken in ondergeschikte zaken.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Madonna zei dat volgens mij; dat ze wou dat een dag 25 uren had
Maar Einstein sliep elke nacht meer dan 10 uur.. prioriteiten stellen he!
Dat komt mij zeer bekend voor, volgens mij heb ik voor de volgende werkgroep ook weer de helft voor jan lul gelezen/voorbereid -_-'.quote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Ik benut mijn tijd denk ik niet optimaal.. achteraf merk ik dat ik veel te veel energie en tijd [dan nodig] heb gestoken in ondergeschikte zaken.
Doet bijna iedereen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Ik benut mijn tijd denk ik niet optimaal.. achteraf merk ik dat ik veel te veel energie en tijd [dan nodig] heb gestoken in ondergeschikte zaken.
Daarom heb ik de neiging (of een tik) om ongeveer om de paar woorden op ctr-s te rammen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef meneerRaab het volgende:
zo frustrerend dit, laat net mn laptop op de grond donderen, accu eruit. Computer uit en m'n werk van vandaag not niet opgeslagen.
Is er geen tijdelijk bestand opgeslagen door Word?quote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef meneerRaab het volgende:
zo frustrerend dit, laat net mn laptop op de grond donderen, accu eruit. Computer uit en m'n werk van vandaag not niet opgeslagen.
Office 2013 met gekoppeld skydrive account, slaat automatisch om de zoveel tijd op, laatst een keer vastgelopen want ja; het is nog wel een beta en ik was 2/3 zinnen kwijtquote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Maharbal het volgende:
Hai.
[..]
Daarom heb ik de neiging (of een tik) om ongeveer om de paar woorden op ctr-s te rammen.
Aahh, zuur is datquote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef meneerRaab het volgende:
Dit vraag ik me ook vaak af. Het zou me inmiddels weinig meer verbazen als hij hier echt voor betaald wordt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we de Microsoft spam niet een klein beetje beperken?
Ja sorry, ik liet me meeslepen door m'n emotiesquote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we de Microsoft spam niet een klein beetje beperken?
Moet ik mezelf ook maar aanleren. Zit nu echt in mijn geheugen te graven wat ik allemaal heb getyptquote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nu niet nuttig maar toch: mijn vingers staan gewoon vast in de Ctrl-S stand. Use it. Use it often.
Echt een goede tip om je office aan skydrive te koppelen. Je kunt er vanaf je telefoon en elk andere computer bij; vanuit webapps openen in de browser en je kunt ook vorige versies van je document terug halen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:20 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Moet ik mezelf ook maar aanleren. Zit nu echt in mijn geheugen te graven wat ik allemaal heb getypt
Heb soms echt het gevoel dat jij betaald wordt om MS op te hemelen.quote:
Dat is ook zo. Iedere maand komt er een medewerker naar mijn huis om te koken en voor te lezen en dan kan ik weer een paar weken vooruit met de spam.quote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb soms echt het gevoel dat jij betaald wordt om MS op te hemelen.
Oh men; ik wil dat ookquote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Iedere maand komt er een medewerker naar mijn huis om te koken en voor te lezen en dan kan ik weer een paar weken vooruit met de spam.
Het is altijd kut om dat achteraf tegen iemand te zeggenquote:Op maandag 10 december 2012 15:20 schreef meneerRaab het volgende:
[..]
Moet ik mezelf ook maar aanleren. Zit nu echt in mijn geheugen te graven wat ik allemaal heb getypt
De website werkt nietquote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aanmelden kan via www.deduivelheetJobsenikbuigvoorovervoorGates.com
quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De website werkt niet
[Tevens is Jobs hartstikke dood.. paar leuke innovaties maar het was een achterbakse klootzak. Wel jammer voor Apple dat sinds zijn dood bergafwaarts gaat. Gates is al jaren geen CEO en doet enkel nog wat in board ofzo dacht is. Huidige beleid is allemaal afkomstig van sinofsky (die kort geleden nog vertrok) en ballmer (die beetje een malloot is)
Net gecheckt. Site werkt alleen met Internet Explorer.quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De website werkt niet
[Tevens is Jobs hartstikke dood.. paar leuke innovaties maar het was een achterbakse klootzak. Wel jammer voor Apple dat sinds zijn dood bergafwaarts gaat. Gates is al jaren geen CEO en doet enkel nog wat in board ofzo dacht is. Huidige beleid is allemaal afkomstig van sinofsky (die kort geleden nog vertrok) en ballmer (die beetje een malloot is)
Oh, tip: als je ze helemaal over je pagina's heen plakt (zonder dat ze uitsteken dus) scheuren je pagina's niet en kun je nog steeds alles makkelijk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens volgend jaar geen tabjesm'n bladzijdes scheuren in
Ah goeie tip; ik heb ze dus wel een klein stukje uitsteken.. en als ik ze nu eraf probeer te halen scheurt alles kapot.. dun kutpapierquote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, tip: als je ze helemaal over je pagina's heen plakt (zonder dat ze uitsteken dus) scheuren je pagina's niet en kun je nog steeds alles makkelijk vinden.
Knip het uitstekende deel afquote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah goeie tip; ik heb ze dus wel een klein stukje uitsteken.. en als ik ze nu eraf probeer te halen scheurt alles kapot.. dun kutpapier
Volgend jaar! bedankt voor de tip!
Nah, das nu teveel werk. Wil nog even laatste paar vragen van dit thema maken en dan even chillen in de sauna..quote:
Niet ok. Die met de kat was wel lief toch?quote:
Ik vond het mooie kerstbomen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet ok. Die met de kat was wel lief toch?
Dankjequote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond het mooie kerstbomen.
Was bezig met voorbereiding og, prioriteiten stellen weet je nog..quote:Op maandag 10 december 2012 15:45 schreef Boterbartje het volgende:
Waar is Norah, maak ik foto's van de kerstbomen.. is ze weg
Oja prioriteitenquote:Op maandag 10 december 2012 16:10 schreef N0rah het volgende:
[..]
Was bezig met voorbereiding og, prioriteiten stellen weet je nog..![]()
Maar leukkkk, zoveel kerstboompjes. Echt gaaf. Ik maak wel een foto van de mijne als ik terug ben.
Schenk- en erfbelasting!quote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Speedy_T het volgende:
Successiewet is echt tof. Komt niet vaak voor dat ik tentamenstof zo ver voor het tentamen al behoorlijk onder de knie heb weten te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je scriptie naderhand wel eens teruggelezen?quote:Op maandag 10 december 2012 17:10 schreef eriksd het volgende:
Ik heb "de poort" ook in mijn scriptie staan.
Veel mensen schieten bijvoorbeeld naar waarderingsregels (bijv die voor woningen in - uit m'n hoofd - artikel 21), zonder uberhaupt eerst te kijken of er sprake is van een schenking (artikel 1). Aan de hand van de waarderingsregels komen ze dan vaak tot de conclusie dat er sprake is van een schenking, terwijl dat helemaal niet zo is als je artikel 1 toepast. Vandaar dat artikel 1 de poort is, pas daarna ga je verder met specifieke bepalingen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat je dat eerder heb gezegd, maar wat bedoel je er precies mee?
Dat is vernietigend gedaan door mijn begeleider. Deze laat ik door 4 man lezen ipv medestudent.quote:Op maandag 10 december 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je je scriptie naderhand wel eens teruggelezen?
Huhwat.quote:Op maandag 10 december 2012 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is vernietigend gedaan door mijn begeleider. Deze laat ik door 4 man lezen ipv medestudent.
Dat was ook wel ongeveer wat ik dacht. Thx voor de uitleg!quote:Op maandag 10 december 2012 17:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Veel mensen schieten bijvoorbeeld naar waarderingsregels (bijv die voor woningen in - uit m'n hoofd - artikel 21), zonder uberhaupt eerst te kijken of er sprake is van een schenking (artikel 1). Aan de hand van de waarderingsregels komen ze dan vaak tot de conclusie dat er sprake is van een schenking, terwijl dat helemaal niet zo is als je artikel 1 toepast. Vandaar dat artikel 1 de poort is, pas daarna ga je verder met specifieke bepalingen.
Voorbeeld: neem de waardering van woningen als voorbeeld. De waardering van woningen geschiedt volgens de WOZ-waarde. Stel dat ik jou een woning met WOZ-waarde 250.000 verkoop voor 150.000. De inspecteur roept meteen schenking voor 100.000. Maar stel dat de WEV van die woning 160.000 is. Overeenkomstig artikel 1 is er geen sprake van een schenking (10.000 is verwaarloosbaar), en dan kom je niet toe aan de waarderingsregel van artikel 21. In deze dus geen schenking.
Was er wel sprake van een schenking (stel WEV is 200.000)? DAN pas je de waarderingsregel toe -> schenking voor 100.000 (250.000 - 150.000) ipv 50.000 (250.000 - 200.000).
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Erik heeft z'n scriptie nog niet officieel af.
IK wel, HIJ nietquote:Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal nietIk dacht dat je al lang klaar was
Ik heb juist een begeleider (bacheloressay) die mij feitelijk onjuiste feedback geeftquote:Op maandag 10 december 2012 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is vernietigend gedaan door mijn begeleider. Deze laat ik door 4 man lezen ipv medestudent.
Dat was ook naar Erik gerichtquote:
Klaar, wegstoppen en nooit meer naar kijken. Vooral omdat ik helemaal niet trots ben op m'n beide scripties. Door omstandigheden heb ik niet de fiscale scriptie kunnen maken die ik wilde, en daar heb ik enigszins van gebaald. En ik was vooral blij om eindelijk klaar te zijn na al die vakken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was ook naar Erik gerichtMaar hey, geef jij maar antwoord dan. Lees jij je scriptie wel eens terug? Ben je er trots op of is het meer 'klaar, nu wegstoppen en nooit meer naar kijken'?
Oh, dat is wel zonde. Waar heb je wel over geschreven?quote:Op maandag 10 december 2012 17:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Klaar, wegstoppen en nooit meer naar kijken. Vooral omdat ik helemaal niet trots ben op m'n beide scripties. Door omstandigheden heb ik niet de fiscale scriptie kunnen maken die ik wilde, en daar heb ik enigszins van gebaald. En ik was vooral blij om eindelijk klaar te zijn na al die vakken.
- Divorce Estate Planning (fiscaal)quote:Op maandag 10 december 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat is wel zonde. Waar heb je wel over geschreven?
Lijkt me wel een boeiend onderwerpquote:
Wat houdt dit in?quote:- (Nieuwe) ficties in de SW + rechtsvergelijking
Waarom lukte dat niet, als ik vragen mag?quote:Waren de omstandigheden anders geweest, dan had ik een (internationale) VPB scriptie geschreven voor fiscaal.
De Successiewet kent een aantal wetsficties. Per 2010 zijn deze gewijzigd.quote:
quote:Waarom lukte dat niet, als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De Successiewet kent een aantal wetsficties. Per 2010 zijn deze gewijzigd.
[..]Oh, ik snap het. Nouja, beter niet je droomscriptie dan een jaar van je leven wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik snap wel dat het zuur is
![]()
Je kan nooit een jaar weggooienquote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik snap het. Nouja, beter niet je droomscriptie dan een jaar van je leven wegMaar ik snap wel dat het zuur is
Ik had inderdaad weinig zin om nog voor een heel jaar collegegeld te betalen. Daarbij kwam ook dat m'n bul dan nog een jaar later gedateerd zou worden, en daar had ik ook geen zin in.quote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik snap het. Nouja, beter niet je droomscriptie dan een jaar van je leven wegMaar ik snap wel dat het zuur is
Begrijpelijkquote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had inderdaad weinig zin om nog voor een heel jaar collegegeld te betalen. Daarbij kwam ook dat m'n bul dan nog een jaar later gedateerd zou worden, en daar had ik ook geen zin in.
Ik heb de vraag hier al eerder gesteld, maar geen antwoord gehad. Dus misschien dat jij wat weet.. Ik zoek een goed (beknopt) boek om mijn ondernemingsrecht wat bij te spijkeren.quote:
Misschien: http://www.volkskrant.nl/(...)dernemingsrecht.htmlquote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb de vraag hier al eerder gesteld, maar geen antwoord gehad. Dus misschien dat jij wat weet.. Ik zoek een goed (beknopt) boek om mijn ondernemingsrecht wat bij te spijkeren.
Het boek dat ik had voor ondernemingsrecht ben ik kwijt en was geloof ik ook al gedateerd.
Ha, dat is precies mijn oude studieboek.quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien: http://www.volkskrant.nl/(...)dernemingsrecht.html
quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Paper schrijven met Ludovico Einaudi op de koptelefoon. Ik voel me net die idioot van Snoopy met zijn pianootje
Nouja, meestal wordt de gemeente aansprakelijk gesteld door de slachtoffers of hun nabestaanden voor de geleden schade, maar hier is het OM dus daadwerkelijk tot vervolging overgegaan. De civiele zaak voor de geleden schade zal er ongetwijfeld toch ook komen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:41 schreef Ryon het volgende:
Interessante ontwikkeling op het gebied van overheidsaansprakelijkheid:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_uitspraak__.html
Een gemeente wordt wel vaker strafrechtelijk vervolgd voor het en een ander (de overheid is qua veroordelingen dan ook de grootste criminele organisatie van Nederland). Maar over het algemeen gaan ongelukken n.a.v slecht onderhouden wegdek via de civiele rechter. De boete (22.500 euro) is ook redelijk symbolisch op dat gebied.
Ik heb net even het item gezien op RTL4 en volgens mij zit hier nog een behoorlijk stuk emotie achter ten aanzien van de vader (die toevallig advocaat is) richting de burgemeester van het dorp. Die aangegeven heeft niet te willen opbokken (wat hij ook helemaal niet hoeft).quote:Op maandag 10 december 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, meestal wordt de gemeente aansprakelijk gesteld door de slachtoffers of hun nabestaanden voor de geleden schade, maar hier is het OM dus daadwerkelijk tot vervolging overgegaan. De civiele zaak voor de geleden schade zal er ongetwijfeld toch ook komen?
En wat betreft die boete, het is onzinnig die heel hoog te maken aangezien de gemeente geld van het Rijk krijgt, waar ook de boete naartoe gaat
Nouja, ik weet er verder niets van deze zaak, maar heeft die advocaat een artikel 12-procedure gestart dan?quote:Op maandag 10 december 2012 19:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb net even het item gezien op RTL4 en volgens mij zit hier nog een behoorlijk stuk emotie achter ten aanzien van de vader (die toevallig advocaat is) richting de burgemeester van het dorp. Die aangegeven heeft niet te willen opbokken (wat hij ook helemaal niet hoeft).
Blijft inderdaad bijzonder dat het OM is gaan vervolgen. Wellicht dat die ook weer een stukje rechtsruimte willen terugclaimen. Het strafrecht verliest op dit gebied namelijk redelijk wat terrein.
quote:Op maandag 10 december 2012 10:59 schreef Maharbal het volgende:
Ik lees ook elke keer weer hetzelfde: bestuursrecht is kak, privaatrecht is kak, staatsrecht is kak.
Dan blijft er niet veel over.
Dat boek heb ik ook gehad. Nadeel is dat dit boek nog het, inmiddels ingetrokken, wetsvoorstel voor de personenvennootschappen behandelt. Er wordt in het boek dus niet ingegaan op de huidige personenvennootschappen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ha, dat is precies mijn oude studieboek.
Zal nog wel eens even goed kijken bij mn ouders thuis
Ludovico Einaudi breekt nog eens doorquote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Paper schrijven met Ludovico Einaudi op de koptelefoon. Ik voel me net die idioot van Snoopy met zijn pianootje
Hanzelijnquote:
moet de rit maar eens gewoon gaan makenquote:Op maandag 10 december 2012 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
HanzelijnIk kan morgen een half uur later weg dan normaal
Dan kom ik wel vijf minuten te laat, maar dan nog.
Wtf, ik had tot vandaag nog nooit van die vent gehoord, maar vandaag had een collega op kantoor het erover en nu lees ik die naam hier weer. Wel erg toevallig, toch maar eens opzoeken danquote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus. Flex-bv is dat toch? Dat is ook de wetgeving die ik destijds heb moeten leren, maar dat is dus ingetrokken?quote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook gehad. Nadeel is dat dit boek nog het, inmiddels ingetrokken, wetsvoorstel voor de personenvennootschappen behandelt. Er wordt in het boek dus niet ingegaan op de huidige personenvennootschappen.
Ik geloof ook dat de UvA vorig jaar halsoverkop een reader in elkaar heeft moeten zetten, omdat er geen boek voor handen was
Maharbal had het er laatst over. Ik was gelijk verkocht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wtf, ik had tot vandaag nog nooit van die vent gehoord, maar vandaag had een collega op kantoor het erover en nu lees ik die naam hier weer. Wel erg toevallig, toch maar eens opzoeken dan
Dat is toch die vent van dat ene Intouchables nummer?quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wtf, ik had tot vandaag nog nooit van die vent gehoord, maar vandaag had een collega op kantoor het erover en nu lees ik die naam hier weer. Wel erg toevallig, toch maar eens opzoeken dan
Flex BV is inmiddels wel ingevoerd. Dat ene wetsvoorstel ging over OV(R) en CV(R), dat dus niet is ingevoerd.quote:Op maandag 10 december 2012 21:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Flex-bv is dat toch? Dat is ook de wetgeving die ik destijds heb moeten leren, maar dat is dus ingetrokken?
Ah, op die manier. Terwijl dat juist de grootste veranderingen zouden zijn toch?quote:Op maandag 10 december 2012 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Flex BV is inmiddels wel ingevoerd. Dat ene wetsvoorstel ging over OV(R) en CV(R), dat dus niet is ingevoerd.
Dat waren behoorlijke veranderingen ja. Lag al jarenlang klaar en kon in principe worden ingevoerd, daar ging iedereen dan ook van uit. Totdat de stekker er alsnog werd uitgetrokkenquote:Op maandag 10 december 2012 21:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Terwijl dat juist de grootste veranderingen zouden zijn toch?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef eriksd het volgende:
Ik knal het tegenwoordig in die verkoopmemo's als majeure verandering waardoor het rete-makkelijk is een houdster op te zetten in Nederland!
Dat boeit ook niet, je moet het verkopen. Alles telt mee.quote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Iets zegt mij dat de partijen die een houdster in Nederland overwogen...niet zoveel last hadden van de 18.000 eis
Vergeet je de BITS niet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet, je moet het verkopen. Alles telt mee.
Houd jij je nog veel bezig met ondernemingsrecht in de master of vind je dat gewoon interessant?quote:Op maandag 10 december 2012 22:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat waren behoorlijke veranderingen ja. Lag al jarenlang klaar en kon in principe worden ingevoerd, daar ging iedereen dan ook van uit. Totdat de stekker er alsnog werd uitgetrokken
Heel goed. Krijgen veel te weinig aandacht.quote:
Heb ondernemingsrecht altijd erg boeiend gevonden. In de master ligt in dit geval de aandacht meer bij overgang van onderneming (arbeidsrechtelijk gezien natuurlijk) en medezeggenschap. Niet echt core-ondernemingsrecht, maar het heeft raakvlakken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Houd jij je nog veel bezig met ondernemingsrecht in de master of vind je dat gewoon interessant?
Staan allemaal mooie linkjes in die mail toch? Ik mag ook meedoenquote:Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef Paxcon het volgende:
RUG-mensen: ik mag meedoen aan de werkgroep+, of kiezen voor de responsiecolleges. Wat houd dit in werkelijkheid in? Dat je vooraf opgaven moet maken en die daar worden besproken en je hiermee bonus kan verdienenen?
Dus eigenlijk net als bij de vakken in het eerste semester? En kost het veel tijd om dat allemaal voor te bereiden?
Apple CEO heeft een Microsoft Surface gekocht? Morsi verjaagd en Bill Gates nieuwe president van Egypte? Gratis Windows 8 voor alle kerstpakket-inpakkers van Nederland? Vertel het ons.quote:
Ben je nog naar arw geweest?quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef omelette het volgende:
[..]
Staan allemaal mooie linkjes in die mail toch? Ik mag ook meedoen
Vandaag voor het eerst naar de rechtbank geweest
quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Apple CEO heeft een Microsoft Surface gekocht? Morsi verjaagd en Bill Gates nieuwe president van Egypte? Gratis Windows 8 voor alle kerstpakket-inpakkers van Nederland? Vertel het ons.
MORGEN STAAT UPS VOOR DE DEURquote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oké zeg het nou maar. Wat is er aan de hand jongen
Zat ik toch aardig in de buurtquote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
MORGEN STAAT UPS VOOR DE DEUR
met m'n surface![]()
ik pak geen kerstpakketten in kom nou
Nee ik ook niet. Was namelijk ook wel benieuwd of het wat was.quote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef omelette het volgende:
[..]
Nope. Wat uurtjes doorgebracht in de UBJij wel? Zo ja, was het nuttig?
Voorspelbaarquote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zat ik toch aardig in de buurt
Doe het alsjeblieft in je microsoft-SC.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zal jullie morgen verblijden met foto's van de unboxing
Ah je bent benieuwd, geef maar toequote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe het alsjeblieft in je microsoft-SC.
Ik ben absoluut niet benieuwd naar unboxingvideo's van een product dat ik niet ga kopen, dankje.quote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah je bent benieuwd, geef maar toe
quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet benieuwd naar unboxingvideo's van een product dat ik niet ga kopen, dankje.
Please don't.quote:Op maandag 10 december 2012 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zal jullie morgen verblijden met foto's van de unboxing
quote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef Paxcon het volgende:
Unboxingvideos kan ik altijd wel waarderen. Echter heb ik sinds vrijdag een iPhone 5 dus voorlopig effe genoeg uitgegeven.
Tja, wat anders..quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]waarom.. waarom?!
Wel goed product hoor; veel plezier ermee
True; samsung is nou eenmaal heel plastic.. achterkant scheurde zelfs aan de zijkant in bij sommige toestellen!quote:Op maandag 10 december 2012 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, wat anders..SIII vind ik echt een lelijk ding.
apple peer geen discussie hierquote:
Dat geldt niet meer. We moeten elkaar nu overladen met liefdequote:
Ben je trouwens al bezig met het leren van de andere vakken, of doe je enkel nog ARW?quote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef omelette het volgende:
[..]
Nope. Wat uurtjes doorgebracht in de UBJij wel? Zo ja, was het nuttig?
Alleen nog ARW, maar ik moet wel snel een begin maken met andere vakken. Kerstvakantie ook niet zo veel tijd. Dramatische planning van die tentamensquote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je trouwens al bezig met het leren van de andere vakken, of doe je enkel nog ARW?
Klopt. Ik heb een Xperia S, een van de mooiste toestellen die er zijn nu vind ikquote:Op maandag 10 december 2012 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, wat anders..SIII vind ik echt een lelijk ding.
Bij liefde respecteer je elkanders interesse. Zo respecteer ik de keuze van paxcon voor de iPhone 5 en zo zal ik jullie morgen mijn blijdschap tonen met enkel wat beeldmateriaal.quote:
Ja precies, zo zit ik ook een beetje te twijfelen. Ik had er dan liever twee voor de vakantie gehad in plaats van enkel ARW..quote:Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef omelette het volgende:
[..]
Alleen nog ARW, maar ik moet wel snel een begin maken met andere vakken. Kerstvakantie ook niet zo veel tijd. Dramatische planning van die tentamens
Ik vind dat balkje onderop zo vreemdquote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een Xperia S, een van de mooiste toestellen die er zijn nu vind ikJa, na de iPhone natuurlijk, maar dat is niet echt iets voor mij.
Ik vind de Nokia lumia's erg mooi, de HTC 8x en 8s, de xperia's, de iPhone 5 (de 4 en daarvoor niet) en sommige samsungs en lg's (zoals de ativ S)quote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een Xperia S, een van de mooiste toestellen die er zijn nu vind ikJa, na de iPhone natuurlijk, maar dat is niet echt iets voor mij.
Vreemd indeed, maar erg mooi. Vind ik dan, hèquote:Op maandag 10 december 2012 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat balkje onderop zo vreemd
Ik vind dat hele felle kleuren/zwart scherm echt waardeloos. Super hip is dat nu: al die Nokia Lumia's hebben het, HTC 8, iPod nanoquote:Op maandag 10 december 2012 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind de Nokia lumia's erg mooi, de HTC 8x en 8s, de xperia's, de iPhone 5 (de 4 en daarvoor niet) en sommige samsungs en lg's (zoals de ativ S)
Waarom is een iPhone niks voor jou dan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat hele felle kleuren/zwart scherm echt waardeloos. Super hip is dat nu: al die Nokia Lumia's hebben het, HTC 8, iPod nanoEcht lelijk. Xperia's en iPhones zijn ook mijn favoriet, esthetisch gezien, maar ik zou nooit een iPhone kopen
Gewoon een keer twee weken vakantie zou ik ook wel waarderenquote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja precies, zo zit ik ook een beetje te twijfelen. Ik had er dan liever twee voor de vakantie gehad in plaats van enkel ARW..
Te duur, dat vooropgesteld. Maar ik vind iOS op sommige punten zó onhandig. Ik weet dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is, maar ik zit me constant aan vanalles te ergeren als ik een iOS-apparaat gebruikquote:Op maandag 10 december 2012 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom is een iPhone niks voor jou dan?
Ja precies..quote:Op maandag 10 december 2012 22:55 schreef omelette het volgende:
[..]
Gewoon een keer twee weken vakantie zou ik ook wel waarderen
Oh tja okequote:Op maandag 10 december 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te duur, dat vooropgesteld. Maar ik vind iOS op sommige punten zó onhandig. Ik weet dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is, maar ik zit me constant aan vanalles te ergeren als ik een iOS-apparaat gebruikVergeleken met Android zijn sommige functies erg onlogisch en omslachtig.
De lumia's zijn prachtig qua industrieel designquote:Op maandag 10 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat hele felle kleuren/zwart scherm echt waardeloos. Super hip is dat nu: al die Nokia Lumia's hebben het, HTC 8, iPod nanoEcht lelijk. Xperia's en iPhones zijn ook mijn favoriet, esthetisch gezien, maar ik zou nooit een iPhone kopen
Dit vat ik niet helemaal. iOS is juist logisch en intuïtief opgezet. Het is wel verouderd en heeft bepaalde features niet geïmplementeerd en begint meer een feature breisel te worden van toevoegingen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te duur, dat vooropgesteld. Maar ik vind iOS op sommige punten zó onhandig. Ik weet dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd is, maar ik zit me constant aan vanalles te ergeren als ik een iOS-apparaat gebruikVergeleken met Android zijn sommige functies erg onlogisch en omslachtig.
Smaak, twistenquote:Op maandag 10 december 2012 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De lumia's zijn prachtig qua industrieel designVind ik tenminste
Maps-applicaties, dingen kopiëren, safari. Kleinigheidjes, dat wel, maar ik gebruik dagelijks een iPad en dat vind ik erg ongemakkelijk allemaal. Opties zitten verstopt, weinig te tweaken, gewoon niet mijn dingquote:Dit vat ik niet helemaal. iOS is juist logisch en intuïtief opgezet. Het is wel verouderd en heeft bepaalde features niet geïmplementeerd en begint meer een feature breisel te worden van toevoegingen.
Maar onlogisch is wel gek
Daar gaan we dan maar voorquote:Op maandag 10 december 2012 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja precies..Als je alles haalt heb je twee week vrij
Oja.. Nee een 5.3. Arrest ruim voldoende, maar keihard gefaald op spelling. Ik huil er nog steeds om.quote:
Ik word er ook blij van.quote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
Ik zou bijna mijn kerstbureau delen om Boterbartje blij te maken.
Ooh kut zeg... op 0.2quote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef omelette het volgende:
[..]
Oja.. Nee een 5.3. Arrest ruim voldoende, maar keihard gefaald op spelling. Ik huil er nog steeds om.
Wat bitter dat je 0,2 tekort komt door spellingquote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef omelette het volgende:
[..]
Oja.. Nee een 5.3. Arrest ruim voldoende, maar keihard gefaald op spelling. Ik huil er nog steeds om.
quote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
Ik zou bijna mijn kerstbureau delen om Boterbartje blij te maken.
Ben het met je eens wat je nu zegt.quote:Op maandag 10 december 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaak, twisten
[..]
Maps-applicaties, dingen kopiëren, safari. Kleinigheidjes, dat wel, maar ik gebruik dagelijks een iPad en dat vind ik erg ongemakkelijk allemaal. Opties zitten verstopt, weinig te tweaken, gewoon niet mijn dingVerder troeft de iPhone mijn eigen telefoon natuurlijk wel in vrijwel elk opzicht af - als er een iPhone 5-telefoon zou bestaan met Android ging ik ook in de rij kamperen
Ik snap echt niet waarom sommige mensen er zo verknocht aan zijn, mobiel of nietquote:Op maandag 10 december 2012 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben het met je eens wat je nu zegt.
Safari lijkt wel een middeleeuwse browser, wat een beperkt ding is dat ook
Sowieso voor iets in de rij liggen vind ik onzin. Het verschil tussen de 4 en 4s is marginaal en tussen de 4s en 5 net zo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom sommige mensen er zo verknocht aan zijn, mobiel of niet
Ja, ach. Ik ben daar ook niet zo vanquote:Op maandag 10 december 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso voor iets in de rij liggen vind ik onzin. Het verschil tussen de 4 en 4s is marginaal en tussen de 4s en 5 net zo.
Toch allemaal helemaal wild en kopen.. snap er weinig van.
Ik sta in de rij als het druk is bij starbucks; koffiequote:Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik ben daar ook niet zo vanIk heb maar twee keer voor een winkel in de rij gestaan, dat was voor muziek, en beide keren was de rij maar tien mensen
Dat is niet voor een winkel in de rij staan, maar er binnenquote:Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik sta in de rij als het druk is bij starbucks; koffie![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik sta in de rij als het druk is bij starbucks; koffie![]()
Ik moet bekennen dat ik het al een tijd niet non-mobiel gebruikt heb, maar onder andere het gebruik van tabbladen vind ik omslachtig, geen custom search engines (die ik enorm veel gebruik), geen add-ons, geen vaste tabbladen, algehele lage snelheid, pagina's laden langzaam, ga zo maar doorquote:
Daar ga je de mist in; IE10 staat samen met Chrome bovenaan.quote:Op maandag 10 december 2012 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het al een tijd niet non-mobiel gebruikt heb, maar onder andere het gebruik van tabbladen vind ik omslachtig, geen custom search engines (die ik enorm veel gebruik), geen add-ons, geen vaste tabbladen, algehele lage snelheid, pagina's laden langzaam, ga zo maar doorChrome loopt echt mijlenver voor op de laatste versies van Safari, Opera, FireFox en IE.
Ik wist dat jij zou reageren. Wacht, ik edit IE wel uit mijn post.quote:Op maandag 10 december 2012 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daar ga je de mist in; IE10 staat samen met Chrome bovenaan.
Het is echt waar; niet om MSFT maar het heeft zo'n stap gezet!
Ik gebruikte ook altijd trouw FF, maar recent overgestapt en Chrome bevalt me veel beterquote:Op maandag 10 december 2012 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Op mn pc gebruik ik FF. Chrome vind ik echt slecht en IE is (was?) gewoon vet langzaam.
Hey!quote:
Met windows eropquote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
Overigens zou ik wel een Macbook Air willen.
11,6''quote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
Overigens zou ik wel een Macbook Air willen.
Oprotten met je elektronica, DIG is verderop.quote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef eriksd het volgende:
Heb je geen leuke windows-alternatieven voor zo'n ultra thin ding?
Zenbook of xps 13?quote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef eriksd het volgende:
crewbash --> banquote:Op maandag 10 december 2012 23:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oprotten met je elektronica, DIG is verderop.
Nope hij ligt eruit.. lijkt wel of ik weer in china zit manquote:
zatquote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef eriksd het volgende:
Deze ga ik bestellen volgende maand he. Deze maand heb ik Faith Deluxe en eentje van U2 geshopt. En My Lives van Billy:quote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Keyos het volgende:
Mooie collectie Erik.
Kan niet wachten tot ik een working man ben , kan mijn halve huis een muziekverzameling worden.
Liever een nog snellere auto en een hobby oldtimerquote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Keyos het volgende:
Mooie collectie Erik.
Kan niet wachten tot ik een working man ben , kan mijn halve huis een muziekverzameling worden.
Oh ja, working man. Geld om te reizen, prachtige computers kunnen kopen. Prachtige server thuis met NAS, sonos, goede geluidsset van B&W of ander gerenommeerd merk. Prachtige TV, prachtige autoquote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Keyos het volgende:
Mooie collectie Erik.
Ja morgen komt mijn Surface binnenquote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef Actaeon het volgende:
Goedenavond iedereen trouwens!
Did I miss anything?
Oldtimersquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Liever een nog snellere auto en een hobby oldtimer
Oldtimerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Liever een nog snellere auto en een hobby oldtimer
Again, did I miss anything?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja morgen komt mijn Surface binnen
Wel een heel stuk minder vrije tijd dan als scholier of student natuurlijk, dat is de prijs die je daarvoor betaald. Op dit moment heb ik nog niet zo heel veel geld over voor muziek, puur omdat Spotify/Youtube/Sonymusicunlimited het nu voor mij invullen zodat ik het geld kan spenderen aan andere hobbies. Als ik het geld wel heb gaan er gehele collecties gekocht worden in één klap.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh ja, working man. Geld om te reizen, prachtige computers kunnen kopen. Prachtige server thuis met NAS, sonos, goede geluidsset van B&W of ander gerenommeerd merk. Prachtige TV, prachtige auto
Ah working man.
Jaa, ik weet wat werken inhoud. Het is best tof als je ziet wat je beslissingen en acties op het bedrijf voor invloed hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:05 schreef Keyos het volgende:
der vrije tijd dan als scholier of student natuurlijk, dat is de prijs die je daarvoor betaald. Op dit moment heb ik nog niet zo heel veel geld over voor muziek, puur omdat Spotify/Youtube/Sonymusicunlimited het nu voor mij invullen zodat ik het geld kan spenderen aan andere hobbies. Als ik het geld wel heb gaan er gehele collecties gekocht worden in één klap.
En het feit dat je meer geld hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa, ik weet wat werken inhoud. Het is best tof als je ziet wat je beslissingen en acties op het bedrijf voor invloed hebben
vooral geldquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En het feit dat je meer geld hebt.
Hmm ervaringen en plezier op geld zijn niet echt op geld waardeerbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En het feit dat je meer geld hebt.
Ik ben mij hiervan bewustquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:12 schreef Actaeon het volgende:
Overigens Boterbartje, veel plezier met je Surface morgen maar vergeet niet dat je ook tentamens hebt
Beterschap!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:14 schreef Paxcon het volgende:
Nou tot ziens maar weer. Hopelijk is morgenochtend die druk van m'n oor.
Goed zoquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben mij hiervan bewust
Maar lig nog wel op schema met mijn planning om alle stof zondag doorgenomen te hebben zodat ik maandag en dinsdag nog kan stoeien met oefententamens voordat ik woensdag 'embark upon a great crusade, towards which we have striven these many months'
Nee, is stuk. Anonymous beweer het neergehaald te hebben, maar er was vandaag ook serveronderhoud. Who knows.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik weet hoe druk en vermoeiend een KNJ kan zijn.
Van de andere kant ook al spaar je niet werk je wel om de leuke dingen te betalen die je nu doetquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]Het is gewoon nogal onhandig met tentamenweek volgende week enzo
Plus, ik spaar nergens voor. Daar wordt werken altijd kutter van.
Je hoeft niet te werken vanwege een doel op uit te gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]Het is gewoon nogal onhandig met tentamenweek volgende week enzo
Plus, ik spaar nergens voor. Daar wordt werken altijd kutter van.
Of een surface !quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van de andere kant ook al spaar je niet werk je wel om de leuke dingen te betalen die je nu doetdat is ook iets waard. En anders, spaar voor je rijbewijs!
quote:
Sorry; als ik had geweten dat je dit zou posten had ik niets gezegdquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ah ik zie dat de PR er al was ingestapt.
Als ik zoiets zeg of ik zeg dat ik 8:45 of 10:45 college had zeggen ze uitslapen op m'n werkquote:
Die zijn gewoon gestoord.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg of ik zeg dat ik 8:45 of 10:45 college had zeggen ze uitslapen op m'n werk
Zaterdag 8 uur beginnen is al uitslapen
Hier nietquote:
Harde werkers noemen we dat!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn gewoon gestoord.
[..]
Hier niet
Try it..quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tijd waarop je begint of hoe je daar over opschept zegt niets over hoe hard je werkt.
Wat nou try it. Ik weet echt wel wat op tijd beginnen is, en ook hoe het voelt om veel uren te maken.quote:
geloof je nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat nou try it. Ik weet echt wel wat op tijd beginnen is, en ook hoe het voelt om veel uren te maken.
Gelukkig studeer je rechten en is de kans niet groot dat je net als big zo gaat eindigen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Try it..
Tevens begin ik niet zo vroeg hoor.. ik werk deze week zelfs helemaal niet! (enkel zaterdag dan).
Was een meisje die dit jaar kwam werken.. was nog niet december of ze had hoofdpijn en een stijve nek en toen liep ze de hele dag huilend door het magazijn.
En met meisje bedoel ik volwassen vrouw, ongeveer vergelijkbaar met een beest (dus erg big) en tegen de 30.
Ik heb het vorig jaar gedaan en dit jaar part-time, maar het is wel leuk werk hoor!quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig studeer je rechten en is de kans niet groot dat je net als big zo gaat eindigen.
Wedden van nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 01:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
das kut, verdoe je je laatste 10 dagen met leren
quote:Oprotten met je elektronica, DIG is verderop. Ohja, zalige kerstdagen TUIG.
Goedemorgen ! Ik ben het met je eens voor wat betreft de kerstgedachte maar het gezeik over Microsoft komt me wel een beetje mijn strot uit nu.quote:
Je vergeet geen tijd om te reizen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh ja, working man. Geld om te reizen, prachtige computers kunnen kopen. Prachtige server thuis met NAS, sonos, goede geluidsset van B&W of ander gerenommeerd merk. Prachtige TV, prachtige auto
Ah working man.
Ik vond persoonlijk werken tijdens m'n studententijd heel anders dan werken nu. Toen had je in je achterhoofd dat je 'volgende week toch weer vrij zou zijn' na een week hard werken. Dat psychologisch voordeel heb je nu niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa, ik weet wat werken inhoud. Het is best tof als je ziet wat je beslissingen en acties op het bedrijf voor invloed hebben
Nog even los van het feit dat je toen werkte om een extraatje te hebben. Niet werken betekende geen geld en dat was ook goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Ik vond persoonlijk werken tijdens m'n studententijd heel anders dan werken nu. Toen had je in je achterhoofd dat je 'volgende week toch weer vrij zou zijn' na een week hard werken. Dat psychologisch voordeel heb je nu niet meer
Gigantisch psychologisch voordeel, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat je toen werkte om een extraatje te hebben. Niet werken betekende geen geld en dat was ook goed.
Mooi, ik was al even bang dat ik de enige met een uitbarsting zou zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goedemorgen ! Ik ben het met je eens voor wat betreft de kerstgedachte maar het gezeik over Microsoft komt me wel een beetje mijn strot uit nu.
Dat ben ik ook helemaal met je eens hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goedemorgen ! Ik ben het met je eens voor wat betreft de kerstgedachte maar het gezeik over Microsoft komt me wel een beetje mijn strot uit nu.
We kunnen best leuke dingen doen maar ik heb echt al tijden niet meer het gevoel gehad van "vandaag heb ik voor de vakantie gewerkt" of iets dergelijks. Dat had ik vroeger wel heel sterk. Deed ook wonderen voor dat extra beetje arbeidsvreugde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gigantisch psychologisch voordeel, inderdaad.
[..]
Mooi, ik was al even bang dat ik de enige met een uitbarsting zou zijn
Vast niet lang meer...ik ga ook maar eens uit bed, even eten en zo ook richting de Poortquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heerlijk rustig nu in de kelder van de poort
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga me mentaal voorbereiden op morgen. Vannacht ga ik mee met een vriend naar 'The Hobbit'. Film begint rond 0:15, eindigt rond 3:15. Lig ik 4 uur in bed en mag ik er weer om 8 uur uit
Alleen die deur...quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hele poort is rustig. Ik zit in A1.1xquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben weer op weg naar de jbquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Was er een meet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef Yreal het volgende:
Gister toen er een spontane meet op de poort ontstond was ik ook in de jur !
Mwah, die irriteert mij niet zoquote:
Vanwaar de x? Je bent bang dat ik kom binnenvallen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele poort is rustig. Ik zit in A1.1x
Oh ik dacht dat ik dat las. Was rond 15.00 in de jur, geen Erik gezienquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was er een meet?
Ik ben gewoon buitengesloten
Het had een kleine meet kunnen worden...quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik dat las. Was rond 15.00 in de jur, geen Erik gezien
Je bedoelt koffie, toch?quote:
Theequote:
Ja. Weinig plek idd, maar heerlijk rustig om zo nu en dan te werken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:27 schreef Bananenman het volgende:
Als jullie het over de jb hebben, bedoelen jullie dan die ruimte op de Poort als het ware tegenover de hoofdingang (en dan erboven)? Ben daar echt nog nooit binnen geweestZijn toch ook amper studieplekken?
Preciesquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vanwaar de x? Je bent bang dat ik kom binnenvallen?
Wat een vertrouwenquote:
Ik loop er nu naar toequote:
Ik stamp dat lokaal binnen en kijk gewoon welke nerd er op z'n mobiel/laptop/tablet bezig is.quote:
Of je zwaffelt ze gewoon allemaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik stamp dat lokaal binnen en kijk gewoon welke nerd er op z'n mobiel/laptop/tablet bezig is.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of je zwaffelt ze gewoon allemaal.
Dit verontrust mij een beetje.quote:
Het was voor mij een heel logische volgende stap eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit verontrust mij een beetje.
Dit verontrust mij nog meer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het was voor mij een heel logische volgende stap eigenlijk.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit verontrust mij nog meer.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit verontrust mij nog meer.
T is dik en lelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik stamp dat lokaal binnen en kijk gewoon welke nerd er op z'n mobiel/laptop/tablet bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |