quote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef N0rah het volgende:
Kerst..Ik heb mijn kerstboom gisteren geïnstalleerd en versierd onder het genot van klassieke kerstliedjes. Zo fijn.
Madonna zei dat volgens mij; dat ze wou dat een dag 25 uren hadquote:Op maandag 10 december 2012 14:34 schreef N0rah het volgende:
Gvd, moet m'n onderwijsgroep nog voorbereiden maar ga om 18:00 uit eten. Er zitten te weinig uren in een dag.
Je kan het natuurlijk ook overdrijven.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]!
Zo leuk he kerst, ben ook weer helemaal blij! Lekker m'n kerstmuts op en zo
Heb een minikerstboom op m'n kamer, thuis in de woonkamer een grote, buiten voor de deur eentje met lichtjes en achter in de tuin eentje voor de kattenDie hebben zo'n kooi waar ze buiten kunnen spelen met hun eigen kerstboom
Leeeeeuk.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]!
Zo leuk he kerst, ben ook weer helemaal blij! Lekker m'n kerstmuts op en zo
Heb een minikerstboom op m'n kamer, thuis in de woonkamer een grote, buiten voor de deur eentje met lichtjes en achter in de tuin eentje voor de kattenDie hebben zo'n kooi waar ze buiten kunnen spelen met hun eigen kerstboom
Ja zal wel even foto's gaan makenquote:
Ja, daar heb je gelijk in. Ik benut mijn tijd denk ik niet optimaal.. achteraf merk ik dat ik veel te veel energie en tijd [dan nodig] heb gestoken in ondergeschikte zaken.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Madonna zei dat volgens mij; dat ze wou dat een dag 25 uren had
Maar Einstein sliep elke nacht meer dan 10 uur.. prioriteiten stellen he!
Dat komt mij zeer bekend voor, volgens mij heb ik voor de volgende werkgroep ook weer de helft voor jan lul gelezen/voorbereid -_-'.quote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Ik benut mijn tijd denk ik niet optimaal.. achteraf merk ik dat ik veel te veel energie en tijd [dan nodig] heb gestoken in ondergeschikte zaken.
Doet bijna iedereen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Ik benut mijn tijd denk ik niet optimaal.. achteraf merk ik dat ik veel te veel energie en tijd [dan nodig] heb gestoken in ondergeschikte zaken.
Daarom heb ik de neiging (of een tik) om ongeveer om de paar woorden op ctr-s te rammen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef meneerRaab het volgende:
zo frustrerend dit, laat net mn laptop op de grond donderen, accu eruit. Computer uit en m'n werk van vandaag not niet opgeslagen.
Is er geen tijdelijk bestand opgeslagen door Word?quote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef meneerRaab het volgende:
zo frustrerend dit, laat net mn laptop op de grond donderen, accu eruit. Computer uit en m'n werk van vandaag not niet opgeslagen.
Office 2013 met gekoppeld skydrive account, slaat automatisch om de zoveel tijd op, laatst een keer vastgelopen want ja; het is nog wel een beta en ik was 2/3 zinnen kwijtquote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Maharbal het volgende:
Hai.
[..]
Daarom heb ik de neiging (of een tik) om ongeveer om de paar woorden op ctr-s te rammen.
Aahh, zuur is datquote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef meneerRaab het volgende:
Dit vraag ik me ook vaak af. Het zou me inmiddels weinig meer verbazen als hij hier echt voor betaald wordt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we de Microsoft spam niet een klein beetje beperken?
Ja sorry, ik liet me meeslepen door m'n emotiesquote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we de Microsoft spam niet een klein beetje beperken?
Moet ik mezelf ook maar aanleren. Zit nu echt in mijn geheugen te graven wat ik allemaal heb getyptquote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nu niet nuttig maar toch: mijn vingers staan gewoon vast in de Ctrl-S stand. Use it. Use it often.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |