Ja. Nog maar 15 dagenquote:
Ik zag er een item over op het Journaal.quote:Op maandag 10 december 2012 06:13 schreef Leintjeuh het volgende:
http://chinalightrotterdam.nl/nl Een expositie van Chinese lampionnen in het Park bij de Euromast.
quote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Vork het volgende:
Zo, terug van een sollicitatiegesprek. dat ging goed, tot er een derde persoon aanschoof die alle standaard vragen die je tijdens een sollicitatiegesprek normaal gesproken voorbij hoort komen, maar ging stellen. Daar zat ik niet zo op te wachten. Maar buiten dat was er een afwisselende functie vrij, wel fulltime, maar dat moet ik dan maar doen. Ik hoor binnenkort wel of er een tweede gesprek volgt.
Kan het als opstap fungeren naar wat je uiteindelijk eigenlijk wilt?quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef Vork het volgende:
Opzich wel, het is heel anders dan wat ik uiteindelijk wil, maar tot nu toe ben ik wel positief.
Beetje in de buurt ook?quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef Vork het volgende:
Opzich wel, het is heel anders dan wat ik uiteindelijk wil, maar tot nu toe ben ik wel positief.
Ongeveer net zo ver als m'n vorige werkgever, alleen deze is met het ov iets sneller te bereiken.quote:
Je kan er alleen bij als het al donker is, dus dan valt dat kitcherige wel mee. Ik vond het wel meevallen qua kitcherigheid maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zal even wat foto's uploadenquote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik zag er een item over op het Journaal.
Lijkt mij eerlijk gezegd wel een beetje kitcherig?
Ik duim voor jequote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Vork het volgende:
Zo, terug van een sollicitatiegesprek. dat ging goed, tot er een derde persoon aanschoof die alle standaard vragen die je tijdens een sollicitatiegesprek normaal gesproken voorbij hoort komen, maar ging stellen. Daar zat ik niet zo op te wachten. Maar buiten dat was er een afwisselende functie vrij, wel fulltime, maar dat moet ik dan maar doen. Ik hoor binnenkort wel of er een tweede gesprek volgt.
Ergo: je vraagt even aan die buren of ze jouw fiets even 'geleend' hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Stik, fiets weer weg. Uit de berging gejat.
De deur naar de berging is gezamenlijk: 3 woningen hebben daar de sleutel van. Mijn individuele berging waar hij uit gejat is, daar heb ik alleen de sleutel van, maar was ik vergeten op slot te draaien.![]()
De gezamenlijke deur is niet geforceerd. Ergo: een van mijn buren heeft mijn dichte deur getest, zag dat het open was, en mijn fiets eruit gehaald?
Ze zijn nu niet thuis; ik vind het een bizar ietsquote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ergo: je vraagt even aan die buren of ze jouw fiets even 'geleend' hebben.
Dat kan. Een zwerver (is centrum hier) kan dan net de deuren getest hebben, en tot zijn geluk twee open deren gevonden hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 17:39 schreef LieLie het volgende:
Optie B: een van de andere buren heeft de gezamenlijke deur open laten staan? En latere buur heeft hem weer dichtgedraaid?
Is mijn eigen schuld. Had ik mijn deur maar niet vergeten op slot te doenquote:
Eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat ik ervan moet denken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan er alleen bij als het al donker is, dus dan valt dat kitcherige wel mee. Ik vond het wel meevallen qua kitcherigheid maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zal even wat foto's uploaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevalletje slechte seks, lijkt mij:quote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef AnneX het volgende:
Getwang'd en Norah Jones gezongen Don't know why...
Wat een rare tekst is dat toch : " why i did not come" ...
quote:I waited 'til I saw the sun
I don't know why I didn't come
I left you by the house of fun
Ow wat tof zo'n workshop zingenquote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef AnneX het volgende:
Getwang'd en Norah Jones gezongen Don't know why...
Wat een rare tekst is dat toch : " why i did not come" ...En dat drie keer...
Ipv les (1 uur) volgende week een workshop van 3 uur op avond naar keuze,
waar diverse (zang) onderwerpen nog eens aan de orde komen![]()
Minder leuk zijn de startproblemen vanavond. Accu![]()
Ja, zo interpreteer ik de tekst ook....quote:Op maandag 10 december 2012 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow wat tof zo'n workshop zingen
Die accu, kou? spieren?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
KRO Memories. Man van 93 vindt na 67 jaar z'n jeugdliefde (nu 86 jaar) terug. Begroet haar met een kus vol op de bek en zegt: "je bent geen steek veranderd, kindje."
Tja, wat valt er te melden...quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Met dit tempo halen we oud-en-nieuw ook wel als TT van de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 11-12-2012 13:02:34 ]
Lekker Sunquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik was het bos in![]()
En als je me nodig hebt ben ik in het hardlooptopic te vinden @ AnneX![]()
Nee niet echt. Er is maar 1mm gevallen vannacht ongeveer, maar volgens mij komen er sneeuwwolken aan dus ik moest maar eens snel gaan hardlopen nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker SunLag er nog sneeuw? Hier nu mooie vlokken als ik naar buiten kijk. Ondertussen moet ik de hele week werken
Van amper werken in december naar een vol rooster.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef golfer het volgende:
Even de AH uitgecheckt voor kerstmeuk, maar dat is niet al te veel soeps al die Jamie Oliver-spullen.
Dus maar even bij onze lokale poelier 2 lekkere stukjes hertenbiefstuk gescoord en bij de Gall&Gall nogmaals een verkeerd geprijsde (in hun eigen gids) feestverpakking limoncello met 2 glaasjes gescoord. (kassa slaat 20,49 aan, maar in het gidsje staat 12,49 en daar heb ik ze maar aan gehouden).
Mijn ouders heb ik nooit de sleutels van mijn huis gegeven. Vond ik altijd veel te veel inbreuk op mijn privacy.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom thuis; zijn er mensen binnen.... Mn ouders. Hadden een kerstboom neergezet (krijg em gratis als kerstgedachte) en mn hele huis gesopt en gestoft
. Heb een lekkere lunch voor ze gemaakt en nu moesten ze weer weg. Heeeel lief!
Straks naar ziekenhuis voor zo'n 6 buissies bloed prikken
Balen dat je zoveel moet werkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker SunLag er nog sneeuw? Hier nu mooie vlokken als ik naar buiten kijk. Ondertussen moet ik de hele week werken
Van amper werken in december naar een vol rooster.
En nee, ik slaap slecht hier, maar dat kwam ook omdat ik geen wekker bij me had en er op de kamers ook geen wekkers staan. Collega heeft me wakker gebeld vanmorgen (er staat wel een telefoon). De kamers zijn wel erg luxe overigens en de bedden en matrassen van ikea, dus slecht is het niet.
De hoogvlietquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Ik keek net ook mn ogen uit bij de Hoogvliet. Wat een kerstspul
. Alle luxe broodjes, stollen, chocola, koek, zuivel, ijs.... de hele super staat vol. Kon het niet laten om een yoghurtmousse mee te nemen. Pakte eerst de smaak cheesecake, toen sinaasappel, toen tiramusi en ging uiteindelijk weg met de rode bes
. Vind het best meevallen, alleen een yoghurtmousse van al die dingen pakken
.
Ach zij horen bij mijn privacy hehe. Maar als ik mezelf ooit eens buitensluit kunnen zij 20 min rijden om mijn deur open te doen, das wel handigquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ouders heb ik nooit de sleutels van mijn huis gegeven. Vond ik altijd veel te veel inbreuk op mijn privacy.
Leest ie ook de Tsjakka?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hoogvlietDie naam ging hier het hele weekend door het huis, babi J. is dol op supermarkten maar ze heten allemaal hoogvliet.
Hehequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:29 schreef Bluezz het volgende:
We hebben alleen babi J. over de vloer gehad met zijn moeder.
Hij is een vrolijk, ondernemend, levenslustig en tegelijkertijd bedachtzaam mannetje.
Ik denk met afstand het leukste kleinkind wat een mens kan hebben![]()
Hoi Jaafke, eet smakelijk! Ik eet straks boerenkool met worst. Doei!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef JaafkeGB het volgende:
Hoi mensen,
Kom hier niet vaak maar heb even 5 minuten niks te doen!
Dalijk lekker gekarameliseerde garnalen maken..
doei!
De rust is voorlopig weer even teruggekeerd. Hij moet 3 januari voorkomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
HeheLeuk toch! Is het al een beetje opgelost met die buurman?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
De rust is voorlopig weer even teruggekeerd. Hij moet 3 januari voorkomen.
Toevallig vandaag gebeld voor de leiding naar de woningbouwquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Nou de leidingen zijn weer eens verstoptmorgen maar weer eens naar de woningbouw bellen, de vorige keer was het wel snel verholpen maar kennelijk niet voor de lange termijn.
Mijn ouders hebben wel sleutels van ons huis maar zouden zichzelf nooit binnenlaten.
(behalve als wij op vakantie zijn en zij voor de katten zorgen natuurlijk)
quote:
Oh ja, die extra servicepakketten van tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Toevallig vandaag gebeld voor de leiding naar de woningbouw. Ze begonnen over dat dat in een servicepakket zit die ik niet heb genomen
dus ik mag em of zelf repareren of ze zorgen voor een reparatie die ik mag betalen. Lekker dan, tis helemaal niet mijn wc...
Veel plezier in TRU en BNW. Vergeet inderdaad niet je alu-hoedje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen dat 'when of', is dat geen foutje? Ik denk dat er op de 21e heel veel zelfmoorden worden gepleegd en het zou me niets verbazen als er ook aanslagen komen...
Ik wist niet eens van dat pakket af. Dacht dat het wel standaard was idd. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, die extra servicepakketten van tegenwoordigWij hebben er wel een genomen, want er zat zo ongelofelijk veel 'vanzelfsprekend' en standaard gedoe in wat ze dus niet komen repareren als je geen pakket hebt
Ik heb het idee dat het vroeger gewoon bij de huur in zat, maar nu moet je er dus voor bijbetalen.
Wij betalen 5 euro per maand voor het servicepakket. Inderdaad: vastzetten trapleuningen, stopcontacten vernieuwen, lekkages en loodgieter etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hier kun je voor 2.50 EUR ook een extra pakket kopen. Zitten dingen in als bv. trapleuningen installeren enzo.
Vergaat de wereld dan ook weer? Of is dat voorbehouden aan 21-12?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
Over ene kleine 12uur. 12:12:12 12:12:12
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef borisz het volgende:
Een welpie in de wijndoos en poes is minuten lang bezig om dat ding eruit te vissen
En een zoon van vrienden van ons wordt die dag ook nog eens 12quote:Op woensdag 12 december 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
Over ene kleine 12uur. 12:12:12 12:12:12
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef borisz het volgende:
Pfff splinter in mijn voet, alleen die zit dieper dan normaal en krijg hem d'r niet helemaal uit.
edit: De huisarts heeft zo nog plek. Laatste keer dat ik daar was... acht jaar geleden oid.
Lopen over parket wat begint te slijtenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar ?![]()
De jongen van 12 op 12 etc.
Naar de bieb
Je weet dat dan je hele voet er op 21-12 afvalt?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
Toevallig Borisz, ik had dat ook 2 weken geleden, maar een ienemienie splinter. Daar heeft zich nu wat eelt overheen gevormd en lijkt wat op te lossen in de huid. Is nog steeds wel wat gevoelig.
Hebben we daar ook geen last meer vanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat dan je hele voet er op 21-12 afvalt?
Neem een glas lauw warm water, los daar zoveel zout in op de het zo zout is als soep.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Tranende rechteroog na een jeukaanval van een paar dagen, al maanden. Misschien een acuut verstopte traanbuis. Moet ff open geport worden met een stokkie ofzo.
Kost weer tijd en geld, gedoe
Gaat wel weer. Vanmorgen toen ik wakker werd was het pijnlijker.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Tuuk!![]()
Boor nog last nu?
En wat denkt de h.a. van je buissie dan steer? En wat voor klachten had je dan?
Wat dan? voorbereidquote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef golfer het volgende:
Zo. Avondeten voorbereid en weer een lekker maisbrood gekneed. Kan nu de oven in.
Geen idee eigenlijk. Wel irritant dat ik het nog voel.quote:
Ik ken het probleem. Volgens menigeen doet bloed afnemen helemaal geen pijn maar ik heb er altijd pijn en last vanquote:Op woensdag 12 december 2012 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Wel irritant dat ik het nog voel.
Aah dan zullen het wel dunne aders zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Volgens menigeen doet bloed afnemen helemaal geen pijn maar ik heb er altijd pijn en last vanDunne aders en hooggevoelig zijn sucks
Uitgebreid op vitamines, ijzer, schildklier en nog wat dingen. Bij elkaar 31 stipjes op het blaadje. Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Bluezz het volgende:
En waar hebben ze op geprikt en wanneer krijg je uitslag?
Vanwaar deze tests?? Vermoeidheid?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Uitgebreid op vitamines, ijzer, schildklier en nog wat dingen. Bij elkaar 31 stipjes op het blaadje. Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag.
Ohja daar las ik iets over.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee regelmatige krampen in voeten, kuiten, handen en rug/zij. Voeten en kuiten heb ik echt al heel lang maar die laatste 2 zijn er de laatste weken bij gekomen en heb het snel en vaak. Bij uitrekken schiet het bv ineens in mn zij en toen ik vorige week een bos bloemen vasthield kreeg ik 4 krampaanvalllen achter elkaar in mn hand.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Tof verhaal! http://trexrunner.com/2012/11/27/i-found-him/
Zie het topic 'wat eten we vandaag'quote:
Je kiest de bedrijven wel uit hèquote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ik een beetje jammer vind; het is de kerstperiode en de verkopers en inkopers op mn werk lopen weg met complete kerstpakketten, visschotels, kazen, bloemen etc. van leveranciers en kwekers omdat zij daar direct contact mee hebben. Maar alle andere afdelingen krijgen dus niks. De 'box' waar alle jongens hard werken de bloemen te verdelen, verpakken en te transporteren krijgen niks. De ondersteuning (waar ik werk) en alle andere afdelingen (behalve de directie natuurlijk) ook niet. Zonder die afdelingen zijn zij nergens. Er is een mail uitgegaan naar iedereen met de vraag of zij hun cadeaus in willen leveren en dat ze op 24 dec worden verloot onder alle medewerkers maar zowat niemand doet dat. Degenen die dat niet doen worden geacht dit door te geven zodat ze uitgesloten worden van de loterij maar dat geven ze natuurlijk ook niet door. Echt... deze verkopers...
quote:
Ja, Ross speelt het momenteel elke dagquote:Op woensdag 12 december 2012 19:14 schreef borisz het volgende:
Kennen we het Spelletje Worms 2 nog?
Instant classic.
Heb je niksquote:Op woensdag 12 december 2012 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben net op weg naar huis onderuit gegaan op de fiets. Dus als je nog de weg op moet; het kan glad zijn!
Een pijnlijke linker heup. Maar twee jongens die achter me fietsten stopten direct en vroegen of alles goed was en of ze me konden helpenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef Bluezz het volgende:
Heb je niks
Ik ga zo met de auto de deur uit naar de muziekschool, maar hier is het niet glad.
Wat gaat er foutquote:Op woensdag 12 december 2012 19:41 schreef PinoOnline het volgende:
Ik ben gyros aan het grillen. Volgens mij gaat het helemaal fout
Idd lief!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een pijnlijke linker heup. Maar twee jongens die achter me fietsten stopten direct en vroegen of alles goed was en of ze me konden helpen(natuurlijk had ik hen een valpartij bespaard door de waarschuwende werking van een vrouw op haar buik op het fietspad, maar toch
)
Slaap lekker, gorilla!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Shit! Wilde dansen want al lang niet meer gedaan. Toen naar bed, vergeten haar te wassen. Nu wekker om 3.45u gezet om te wassen
. Als ik t nu zou doen en met natte haren ga slapen ben ik morgen nml een aap. Shit... Trusten!
wees blij dat ze in 1 keer raak prikken. de keren dat er bij mij bloed afgenomen moest worden was mijn arm net een speldenkussen. ook door een ervaren kracht was het nog een hele toer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Blij dat de splinter is verwijderd Borisz. Loopt echt kut met splinter. Vanmiddag heb ik bloed geprikt. Doe ik mn mouw omhoog, voelt de mevrouw, en zegt ze: 'oh tis wel heel dun'. Ik: 'is dat een erg iets?'. Zegt ze: 'mag ik even je andere arm zien?' Dus ik doe mn andere mouw omhoog.. 'oh ook heel dun'. Ik:![]()
. Zij heel gauw: 'oh maar deze is wel iets beter hoor
'. Ik dacht daar gaaaaan we...... maar het viel gelukkig mee. 4 buisjes en een grote buis geprikt en nu loop ik alleen met een beetje lamme arm
.
Nee, dit jaar sla ik over.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:26 schreef AnneX het volgende:
Zitten jullie allemaal het dictee mee te schrijven ?
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dit jaar sla ik over.
/schrijfkramp
Geniaal, net als dat 11 september kleurboekquote:
zal ze eens gaan proeven hier lokaalquote:Op woensdag 12 december 2012 17:07 schreef borisz het volgende:
Gister de wijn aan de deur. Vandaag wordt er een bierpakket afgeleverd. oa. met acht Italiaanse biertjes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef golfer het volgende:
Telefoon uit Haarlem: ze is door naar de live-show met een solo.
Welke, dat moet ze straks zelf maar even vertellen.
Auwquote:Op woensdag 12 december 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een pijnlijke linker heup. Maar twee jongens die achter me fietsten stopten direct en vroegen of alles goed was en of ze me konden helpen(natuurlijk had ik hen een valpartij bespaard door de waarschuwende werking van een vrouw op haar buik op het fietspad, maar toch
)
Nou, ik heb het opgezocht en ben al ademloos van het luisterenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja ze stonden te fluiten en te roepen en te klappen toen ik bijna aan het zuurstof klaar was![]()
En hoe lang daarna vrij?quote:Op donderdag 13 december 2012 07:30 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje dat duurt dan wel lang zeg
Nog 2 dagen werken![]()
Oh dat is niet leuk neequote:Op donderdag 13 december 2012 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Ziek zijn op je laatste stagedag voor de vakantiestom
Zit ik dus ook nog eens met een supergroot schuldgevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ff zachtjes juichen want ik werd net gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Niet doen, ik ben daar ook ooit mee begonnen en zit tot de dag van vandaag met een schuldgevoel als ik thuis blijfquote:Op donderdag 13 december 2012 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik kende iemand die op zijn eerste werkdag ziek wasquote:Op donderdag 13 december 2012 08:36 schreef Sarabi het volgende:
Het kan dus altijd ergerquote:Op donderdag 13 december 2012 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende iemand die op zijn eerste werkdag ziek wasDus dan moet je bellen naar een bedrijf waar je nog nooit een dag gewerkt hebt om daar door te geven dat je niet komt. Die baas zei al dat hij hem direct geloofde, want niemand zou zich de eerste dag ziekmelden tenzij je echt heel ziek bent.
Is dat dan ook geen werk? Dvd kijken in bed.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het kan dus altijd erger
@TAV ik heb ook aangegeven dat ik in de loop van de middag/avond misschien thuis nog wel wat kan doen. Maar goed tot nu toe heb ik alleen nog maar geslapen. Ga zo maar een dvd ofzo proberen te kijken in bed.
Het is heel simpel: of ik verwacht dat ik langer weg ben en machtig iemand voor mijn mailbox, of ik verwacht dat ik snel terug ben en check af en toe zelf even om zaken die echt niet kunnen wachten door te zetten. Laatste doe ik dus nu.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik dat niet zo...
Men is ziek ! Of niet.![]()
Die begrijp ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is heel simpel: of ik verwacht dat ik langer weg ben en machtig iemand voor mijn mailbox, of ik verwacht dat ik snel terug ben en check af en toe zelf even om zaken die echt niet kunnen wachten door te zetten. Laatste doe ik dus nu.
ff zachtjes juichen want ik werd net gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*weer duimen gaat*There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja maar na twee dagen in bed liggen heb je het ook wel gezien, ik tenminste.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die begrijp ik.
Alleen niet ziek zijn (in bed) én dvd kijken.
Als ik ziek ben, lig ik in bed te rusten / slapen om te herstellen.
Géen prikkels als dvd etc.
# voor een ieder anders, vermoed ik.
Succes fft
Mocht ik vrij zijn enzo... ff een reminder in die week ervoorquote:Op donderdag 13 december 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
Komen jullie allemaal naar Katy Bluezz kijken in de grote zaal van theater Het Patronaat in Haarlem op 3 februari?
De voorziter van de fanclub heeft de datum opgeschreven.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
Komen jullie allemaal naar Katy Bluezz kijken in de grote zaal van theater Het Patronaat in Haarlem op 3 februari?
IJs en weder dienende...quote:Op donderdag 13 december 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
Dat zou wel cool zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
Hier wordt ook weer flink gesneden in met name lager opgeleid personeel (natuurlijk). En dan draaien wij jaarlijks een paar miljoen winstquote:Op donderdag 13 december 2012 17:02 schreef borisz het volgende:
Nou Oma B.... 120 FTE ofwel 160 mensen eruit http://www.noordhollandsd(...)-120-ftes?lref=vptop
Ja, het nieuws op Radio2 opende ermee, en B. is onderweg terug van een personeelsbijeenkomst waarop het allemaal nog een keer werd verteld door de nieuwe voorzitter van de Raad van Bestuur.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:02 schreef borisz het volgende:
Nou Oma B.... 120 FTE ofwel 160 mensen eruit http://www.noordhollandsd(...)-120-ftes?lref=vptop
Naar mijn weten zat B juist in de risicogroep aangezien ze er nog niet zo heel lang een vast contract heeft. Maar ze kunnen daar toch nooit zonder haar! Ik bedoel, de poli lijkt me al onderbemand en dat zelfde werk met nog minder mensen moeten doen is stupidequote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Werkte B langer dan haar directe collega's daar? Als het idd zo is met het last in first out principe...
Er is er eentje een week later dan haar gekomen, maar als er op haar poli 2 FTE's uit moeten dan is ook B. de pineut.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Werkte B langer dan haar directe collega's daar? Als het idd zo is met het last in first out principe...
Als je dan ook nog weet dat de vorige falende voorzitter van de Raad van Bestuur, Marianne Acampo, op 15 oktober vertrokken is met een oprotpremie van een jaarsalaris van 260 K. en met haar lease-Jaguar is het het overwegen waard om bestuurder te worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, klinkt als een gevalletje mismanagement waarbij het personeel moet boeten.
Leuk, is het resultaat goed, krijgen de bestuurders een bonus. Is het resultaat slecht, vliegt het personeel eruit.
Ik word ook bestuurder
ja, niet leukquote:Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoef geen jaguar, wil gewoon blijven.
Bah
Voel me liever nog wat beroerder eigenlijk, dan zit ik mezelf minder in de wegquote:
Je weet welke opleiding je dan moet gaan volgenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, klinkt als een gevalletje mismanagement waarbij het personeel moet boeten.
Leuk, is het resultaat goed, krijgen de bestuurders een bonus. Is het resultaat slecht, vliegt het personeel eruit.
Ik word ook bestuurder
Kan alsnog als het echt spannend dreigt te worden.quote:
Bij collectieve ontslagen worden de bonden sowieso betrokken en behartigen ze de belangen van alle werknemers. Lid of geen lid.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Kan alsnog als het echt spannend dreigt te worden.
Klopt, maar voor rechtsbijstand kan het evengoed handig zijn (als je daar geen andere verzekering voor hebt).quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij collectieve ontslagen worden de bonden sowieso betrokken en behartigen ze de belangen van alle werknemers. Lid of geen lid.
ff zachtjes juichen want ik werd net gebeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Nu ook misselijken vanavond op vakantie
yay kan ik daar lekker op bed liggen.....
uiterlijk begin volgende week.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook goed nieuws Vork!Kiespijn is echt vervelend ja. Ben benieuwd wanneer je wat hoort van je gesprek.
Je zegt het helemaal op of je schort het tijdelijk op?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:48 schreef Vork het volgende:
Zo te zien valt er weer wat te juichen en te hopen. Ik hoop en juich maar mee met iedereen.
Ik ben vandaag wel blij, uiteindelijk hoef ik nadat ik met 4 verschillende mensen contact heb gehad, niet naar een stomme verplichte bijeenkomst bij het UWV, want ik zeg die hele aanvullende uitkering op. Teveel gedoe, teveel verplichtingen en ik sowieso in januari werk (en een witte uitbetaling voor een klusje). Daarna zie ik het wel weer.
voorlopig helemaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zegt het helemaal op of je schort het tijdelijk op?
Rigoureus hoor..quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef golfer het volgende:
Sta ik bij de visboer 4 sliptongetjes te halen.
Vraagt ie of ik ze weer zelf ga bakken. Ja, natuurlijk. Vraagt ie vervolgens of er wel eens eentje mislukt. Ik "nee". Zegt z'n vrouw: "je moet ja zeggen". Ik dus..."uhm..ja"
Hij: "dan doe ik er voor alle zekerheid gratis eentje extra bij voor je.
quote:'Euthanasie is bedreiging voor de vrede'
VATICAANSTAD - Euthanasie, abortus en homohuwelijk zijn zware bedreigingen voor de vrede.
Foto: AFP Dit schrijft paus Benedictus XVI in een boodschap ter gelegenheid van de Werelddag van de Vrede, die op 1 januari wordt gevierd.
Volgens de kerkvorst brengt abortus ''onherstelbare schade toe aan de ontwikkeling, de vrede en het milieu''. En als in een wet ''een vermeend recht op euthanasie'' wordt geregeld, wordt daarmee het ''basisrecht op leven bedreigd'', stelt de paus volgens de krant la Repubblica van vrijdag.
Bah!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Echt een troep als je dat baarmoederslijmvlies in de gft-bak inlevert idd
Wat een waanzin kraamt de man uitquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik altijd maar denken dat religie bedreigend is voor de vrede.
Het ergste is nog dat er zoveel mensen nog geloven in wat ie zegt.quote:
Ja, onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef golfer het volgende:
Het ergste is nog dat er zoveel mensen nog geloven in wat ie zegt.
met mij goed, vriendje heeft n hele fikse keelontsteking, zit wrs tm kerst met pijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:20 schreef AnneX het volgende:
Goedemiddag MM. Alles gut?!
Terug uit zkhs: alles goed. (Kno)
Controle-afspraak over 3 weken in het nieuwe jaar alsnog afgezegd.
Scheelt mij weer eigen risico voorlopig.
Indien nodig, kan ik alsnog gaan, tóch.
3,30 betaald voor P en dan staat de slagboom OPEN ! ( om de hoek)
@golfer![]()
In naam van sprookjes al de Kruisvaarders tochten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijkEn hoe ik ook probeer religie te begrijpen, het lukt me maar niet. Er zijn meer dan 3000 goden (geweest) en allemaal mensen die zeker weten dat hùn god de ware is en hun verhaal/heilige boek de waarheid. Dat kan dus niet
En waarom zien al die mensen dat niet? Oogkleppen? Het niet willen zien?!
Religie heeft wel leidraad en een doel om voor te leven, een van de drie pijlers van de drijfveren van de mens (lust, macht, doel). Kan een reden zijn waarom religie werkt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijkEn hoe ik ook probeer religie te begrijpen, het lukt me maar niet. Er zijn meer dan 3000 goden (geweest) en allemaal mensen die zeker weten dat hùn god de ware is en hun verhaal/heilige boek de waarheid. Dat kan dus niet
Als je zoveel hoop hebt gevestigd op die ene wil je blijkbaar niet meer weten dat je er ook wel eens naast zou kunnen zitten. Dus stelselmatig alles dat wijst op je ongelijk negeren. Ik zie geen andere verklaring.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doel dan vooral denk ik. Denk dat veel mensen er niet zo goed tegen kunnen dat de kans bestaat dat je leven in het groter perspectief zinloos is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Religie heeft wel leidraad en een doel om voor te leven, een van de drie pijlers van de drijfveren van de mens (lust, macht, doel). Kan een reden zijn waarom religie werkt.
Precies, ik bedoelde in het bijzonder doel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doel dan vooral denk ik. Denk dat veel mensen er niet zo goed tegen kunnen dat de kans bestaat dat je leven in het groter perspectief zinloos is.
Macht is dan weer een erg vervelend bijverschijnsel waar de leiders nogal warm voor lopen.
Het is net de Euroquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Daar kan ik me wel in vinden, TAVEn oook dat het je leven doel en zin geeft. En natuurlijk de hoop dat er echt iets na de dood is. Dat is wat hoopgevender dan mijn 'er is niks'
Het is alleen dat zoveel oorlogen worden gevochten in naam van een god, zoveel bloed wordt vergoten, mensen opgejaagd, mensen die zelfmoord plegen voor een god, offers brengen (ik bedoel, de maya's deden een keer in paar daagjes meer dan 10.000 mensenoffers, dan ben je wel héél zeker dat jouw god de ware is) etc etc
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ze zijn aan het twitteren dat een dame alleen aan een tafel zit met haar aaipad![]()
Onbegrijpelijk
Ze zijn aan het twitteren dat een dame alleen aan een tafel zit met haar aaipad![]()
Onbegrijpelijk
Onbegrijpelijk
Het is idd juist die absolute overtuiging en de neiging om dat aan anderen op te dringen die mij zo tegenstaat. Prima als je er zelf hoop uit haalt, maar laat ieder zijn eigen keuzes maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Daar kan ik me wel in vinden, TAVEn oook dat het je leven doel en zin geeft. En natuurlijk de hoop dat er echt iets na de dood is. Dat is wat hoopgevender dan mijn 'er is niks'
Het is alleen dat zoveel oorlogen worden gevochten in naam van een god, zoveel bloed wordt vergoten, mensen opgejaagd, mensen die zelfmoord plegen voor een god, offers brengen (ik bedoel, de maya's deden een keer in paar daagjes meer dan 10.000 mensenoffers, dan ben je wel héél zeker dat jouw god de ware is) etc etc
ossenstaarten in de soep? wel lekker maar wel bewerkelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk B.!!
Morgen een dag van 2x 'de eerste keer': de eerste keer een 'officieel' hardloopevenementje lopen en de eerste keer ossenstaarten bereiden![]()
There is a first time for everything...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Heerlijk B.!!
Morgen een dag van 2x 'de eerste keer': de eerste keer een 'officieel' hardloopevenementje lopen en de eerste keer ossenstaarten bereiden![]()
Stoofpotquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:08 schreef z80 het volgende:
[..]
ossenstaarten in de soep? wel lekker maar wel bewerkelijk.
Stipjes ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:13 schreef Den_Haag het volgende:
Fc is het voorbeeld hoe het wel moet. Zelf geloven maar de ander in zijn waarde laten.
Veel plezier! Laat even weten hoe langdradig het was.quote:
Ben benieuwd hoe ze 300blz in 3x 2,5uur hebben weten uit te smerenquote:
Twee delen: nou. nou vooruit...misschien wat veel en overbodig, maar waarschijnlijk wel mooi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:36 schreef borisz het volgende:
Ben benieuwd hoe ze 300blz in 3x 2,5uur hebben weten uit te smeren
Nou ja ze gooien er andere middenaarde verhalen in.
Ben jij van ver voor 1937?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
Gemis in mijn opvoeding, maar nog nooit iets van Tolkien gelezen of gezien en ook alles rondom Harry Potter gemist.
/te oud
Echt zo'n bullshit om dat op je leeftijd te gooien, ook al is die aanzienlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
Gemis in mijn opvoeding, maar nog nooit iets van Tolkien gelezen of gezien en ook alles rondom Harry Potter gemist.
/te oud
Ik geloof dat het geloof (quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:32 schreef Isabeau het volgende:
FC heeft zich wel eens uitgelaten dat ze het jammer vond dat ik geen christen was, maar niet in een opdringerige belerende danwel superieure manier....nee, juist heel lief bezorgdEn misschien is dat ook wel jammer, want ik zie ook de goede kanten van hun geloof. Ik kan het alleen allemaal domweg niet geloven.
Dat zal het dus wel zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Dus 'opa', niet alles afschuiven op leeftijd, soms heeft het gewoon te maken met een gebrek aan ontwikkeling
Zeg dát danquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal het dus wel zijn.![]()
Of misschien een totaal gebrek aan interesse voor fantasie-boeken en- films.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het geloof () een van de weinige dingen is waar ik vrij zwart/wit in ben, ook dit soort goedbedoelde zorg kan ik totaal niet op waarde schatten geloof ik. Maar voordeel is dat ik wel van mezelf weet en dus wel altijd respectvol zou reageren zo lang ik niet iets moet.
je bent te oud om een boek uit de jaren 50 gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
/te oud
ja, ik heb de bioscoopbon die ik vorig jaar bij wijze van kerstpakket van 'de stichting' heb gekregen nog liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:46 schreef borisz het volgende:
Hobbit staat in de planning voor de kerstvakantie. James Bond ook trouwens.
Ik had precies hetzelfde. Bid nu nog wel mee als ik met mn ouders eet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moedertje was diepgelovig.
Wat wij als kind moesten was bidden en danken met het eten, elke zondag naar de kerk (zondagsschool waar ze hoofdleidster was) en met kerst enzo naar de kerk.
Toen we wat ouder werden en 1 voor 1 eigenlijk niet meer geloofden, vond ze dat wel heel jammer, maar ze heeft het ons nooit opgedrongen en er verder nooit discussies over (willen) voeren gelukkig.
Ik heb naar Q toe ook heel duidelijk gemaakt dat ik niet in god(en) geloof en dat dit bovenste een voorbeeld kan zijn voor ons. Hij heeft het er verder ook niet over als ik hem spreek.
Net zo irritant is andersom. Er zijn ook mensen die gelovigen maar wat graag willen opdringen om niet meer te geloven met hun overtuigingen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is idd juist die absolute overtuiging en de neiging om dat aan anderen op te dringen die mij zo tegenstaat. Prima als je er zelf hoop uit haalt, maar laat ieder zijn eigen keuzes maken.
Nou, die gaan idd regelmatig langs deuren om de boze boodschap te brengenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net zo irritant is andersom. Er zijn ook mensen die gelovigen maar wat graag willen opdringen om niet meer te geloven met hun overtuigingen.
quote:
Ja maar die hebben ook gewoon gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net zo irritant is andersom. Er zijn ook mensen die gelovigen maar wat graag willen opdringen om niet meer te geloven met hun overtuigingen.
Waarom zou dat de enige manier zijn? Maar goed; geldt voor alles wat iemand iemand anders wil opdringen. Doe het gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, die gaan idd regelmatig langs deuren om de boze boodschap te brengen
Goedenmiddag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ook gewoon gelijk![]()
![]()
(al moet ik zeggen dat ik nog nooit van een niet-gelovige heb gehoord die iemand wilde 'afkeren' om het zo maar ff te noemen)
best leuk om eens te proberen eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedenmiddag.
Ik kom om u te afkeren
*Hoofd tussen deur klemt*quote:
Als God bestaat dan is de mens wel met afstand de grootste fout jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:05 schreef borisz het volgende:
Maar goed is God een foutje van de mens of is de mens een foutje van God?
cc Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Mijn theorie is altijd geweest (tot wanhoop van mijn moeder) er is ooit vast wel een jezus geweest met een enorme fantasie, en die zo mooi sprookjes kon vertellen dat ze nu nog tot in lengte van dagen geloven dat het allemaal waar is.
Ach, als iemand als Mandela in die tijd had geleefd was zijn status eeuwen later ook wel goddelijk geworden denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Mijn theorie is altijd geweest (tot wanhoop van mijn moeder)
Er is ooit vast wel een jezus geweest met een enorme fantasie, en die zo mooi sprookjes kon vertellen dat ze nu nog tot in lengte van dagen geloven dat het allemaal waar is.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Een soort verhaal wat zich ontwikkeld als het principe in : Ik ga op reis en ik neem mee
van Midas Dekker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:05 schreef borisz het volgende:
Maar goed is God een foutje van de mens of is de mens een foutje van God?
cc Friedrich Nietzsche
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:15 schreef borisz het volgende:
Het is weer bingo in Amerika. Schietpartij op een basisschool. 27 doden.
18 kinderen, dader zou een vader van een kind zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:15 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
18 kinderen, dader zou een vader van een kind zijn.
Dat is zo. Je moet er wel voor open kunnen staan. Achtste Groepers Huilen Niet en Mees Kees, Sunny vast bekendquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt zo'n bullshit om dat op je leeftijd te gooien, ook al is die aanzienlijkMijn moeder is ouder dan jij en van haar heb ik LOTR te lezen gekregen toen ik 14 was
Dus 'opa', niet alles afschuiven op leeftijd, soms heeft het gewoon te maken met een gebrek aan ontwikkeling
Beetje gekke vergelijking omdat LOTR niet bepaald een kinderboek is (daar heeft Tolkien aardig gefaald aangezien dat oorspronkelijk wel de bedoeling was)quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is zo. Je moet er wel voor open kunnen staan. Achtste Groepers Huilen Niet en Mees Kees, Sunny vast bekend, ben ik gewoon naar toe gegaan in de bioscoop en met name Achtste Groepers was niet slecht.
Er zijn ook zat kinderboeken die voor volwassenen leuk zijnIk hoop dat als ik later even oud ben als golfer ze ook nog kan waarderen.
Lang leve het vrije wapenbezit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:15 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |