Ja. Nog maar 15 dagenquote:
Ik zag er een item over op het Journaal.quote:Op maandag 10 december 2012 06:13 schreef Leintjeuh het volgende:
http://chinalightrotterdam.nl/nl Een expositie van Chinese lampionnen in het Park bij de Euromast.
quote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Vork het volgende:
Zo, terug van een sollicitatiegesprek. dat ging goed, tot er een derde persoon aanschoof die alle standaard vragen die je tijdens een sollicitatiegesprek normaal gesproken voorbij hoort komen, maar ging stellen. Daar zat ik niet zo op te wachten. Maar buiten dat was er een afwisselende functie vrij, wel fulltime, maar dat moet ik dan maar doen. Ik hoor binnenkort wel of er een tweede gesprek volgt.
Kan het als opstap fungeren naar wat je uiteindelijk eigenlijk wilt?quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef Vork het volgende:
Opzich wel, het is heel anders dan wat ik uiteindelijk wil, maar tot nu toe ben ik wel positief.
Beetje in de buurt ook?quote:Op maandag 10 december 2012 12:23 schreef Vork het volgende:
Opzich wel, het is heel anders dan wat ik uiteindelijk wil, maar tot nu toe ben ik wel positief.
Ongeveer net zo ver als m'n vorige werkgever, alleen deze is met het ov iets sneller te bereiken.quote:
Je kan er alleen bij als het al donker is, dus dan valt dat kitcherige wel mee. Ik vond het wel meevallen qua kitcherigheid maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zal even wat foto's uploadenquote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik zag er een item over op het Journaal.
Lijkt mij eerlijk gezegd wel een beetje kitcherig?
Ik duim voor jequote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Vork het volgende:
Zo, terug van een sollicitatiegesprek. dat ging goed, tot er een derde persoon aanschoof die alle standaard vragen die je tijdens een sollicitatiegesprek normaal gesproken voorbij hoort komen, maar ging stellen. Daar zat ik niet zo op te wachten. Maar buiten dat was er een afwisselende functie vrij, wel fulltime, maar dat moet ik dan maar doen. Ik hoor binnenkort wel of er een tweede gesprek volgt.
Ergo: je vraagt even aan die buren of ze jouw fiets even 'geleend' hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Stik, fiets weer weg. Uit de berging gejat.
De deur naar de berging is gezamenlijk: 3 woningen hebben daar de sleutel van. Mijn individuele berging waar hij uit gejat is, daar heb ik alleen de sleutel van, maar was ik vergeten op slot te draaien.![]()
De gezamenlijke deur is niet geforceerd. Ergo: een van mijn buren heeft mijn dichte deur getest, zag dat het open was, en mijn fiets eruit gehaald?
Ze zijn nu niet thuis; ik vind het een bizar ietsquote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ergo: je vraagt even aan die buren of ze jouw fiets even 'geleend' hebben.
Dat kan. Een zwerver (is centrum hier) kan dan net de deuren getest hebben, en tot zijn geluk twee open deren gevonden hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 17:39 schreef LieLie het volgende:
Optie B: een van de andere buren heeft de gezamenlijke deur open laten staan? En latere buur heeft hem weer dichtgedraaid?
Is mijn eigen schuld. Had ik mijn deur maar niet vergeten op slot te doenquote:
Eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat ik ervan moet denken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je kan er alleen bij als het al donker is, dus dan valt dat kitcherige wel mee. Ik vond het wel meevallen qua kitcherigheid maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zal even wat foto's uploaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevalletje slechte seks, lijkt mij:quote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef AnneX het volgende:
Getwang'd en Norah Jones gezongen Don't know why...
Wat een rare tekst is dat toch : " why i did not come" ...
quote:I waited 'til I saw the sun
I don't know why I didn't come
I left you by the house of fun
Ow wat tof zo'n workshop zingenquote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef AnneX het volgende:
Getwang'd en Norah Jones gezongen Don't know why...
Wat een rare tekst is dat toch : " why i did not come" ...En dat drie keer...
Ipv les (1 uur) volgende week een workshop van 3 uur op avond naar keuze,
waar diverse (zang) onderwerpen nog eens aan de orde komen![]()
Minder leuk zijn de startproblemen vanavond. Accu![]()
Ja, zo interpreteer ik de tekst ook....quote:Op maandag 10 december 2012 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow wat tof zo'n workshop zingen
Die accu, kou? spieren?
quote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
KRO Memories. Man van 93 vindt na 67 jaar z'n jeugdliefde (nu 86 jaar) terug. Begroet haar met een kus vol op de bek en zegt: "je bent geen steek veranderd, kindje."
Tja, wat valt er te melden...quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Met dit tempo halen we oud-en-nieuw ook wel als TT van de SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 11-12-2012 13:02:34 ]
Lekker Sunquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik was het bos in![]()
En als je me nodig hebt ben ik in het hardlooptopic te vinden @ AnneX![]()
Nee niet echt. Er is maar 1mm gevallen vannacht ongeveer, maar volgens mij komen er sneeuwwolken aan dus ik moest maar eens snel gaan hardlopen nuquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker SunLag er nog sneeuw? Hier nu mooie vlokken als ik naar buiten kijk. Ondertussen moet ik de hele week werken
Van amper werken in december naar een vol rooster.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef golfer het volgende:
Even de AH uitgecheckt voor kerstmeuk, maar dat is niet al te veel soeps al die Jamie Oliver-spullen.
Dus maar even bij onze lokale poelier 2 lekkere stukjes hertenbiefstuk gescoord en bij de Gall&Gall nogmaals een verkeerd geprijsde (in hun eigen gids) feestverpakking limoncello met 2 glaasjes gescoord. (kassa slaat 20,49 aan, maar in het gidsje staat 12,49 en daar heb ik ze maar aan gehouden).
Mijn ouders heb ik nooit de sleutels van mijn huis gegeven. Vond ik altijd veel te veel inbreuk op mijn privacy.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom thuis; zijn er mensen binnen.... Mn ouders. Hadden een kerstboom neergezet (krijg em gratis als kerstgedachte) en mn hele huis gesopt en gestoft
. Heb een lekkere lunch voor ze gemaakt en nu moesten ze weer weg. Heeeel lief!
Straks naar ziekenhuis voor zo'n 6 buissies bloed prikken
Balen dat je zoveel moet werkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker SunLag er nog sneeuw? Hier nu mooie vlokken als ik naar buiten kijk. Ondertussen moet ik de hele week werken
Van amper werken in december naar een vol rooster.
En nee, ik slaap slecht hier, maar dat kwam ook omdat ik geen wekker bij me had en er op de kamers ook geen wekkers staan. Collega heeft me wakker gebeld vanmorgen (er staat wel een telefoon). De kamers zijn wel erg luxe overigens en de bedden en matrassen van ikea, dus slecht is het niet.
De hoogvlietquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Ik keek net ook mn ogen uit bij de Hoogvliet. Wat een kerstspul
. Alle luxe broodjes, stollen, chocola, koek, zuivel, ijs.... de hele super staat vol. Kon het niet laten om een yoghurtmousse mee te nemen. Pakte eerst de smaak cheesecake, toen sinaasappel, toen tiramusi en ging uiteindelijk weg met de rode bes
. Vind het best meevallen, alleen een yoghurtmousse van al die dingen pakken
.
Ach zij horen bij mijn privacy hehe. Maar als ik mezelf ooit eens buitensluit kunnen zij 20 min rijden om mijn deur open te doen, das wel handigquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ouders heb ik nooit de sleutels van mijn huis gegeven. Vond ik altijd veel te veel inbreuk op mijn privacy.
Leest ie ook de Tsjakka?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De hoogvlietDie naam ging hier het hele weekend door het huis, babi J. is dol op supermarkten maar ze heten allemaal hoogvliet.
Hehequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:29 schreef Bluezz het volgende:
We hebben alleen babi J. over de vloer gehad met zijn moeder.
Hij is een vrolijk, ondernemend, levenslustig en tegelijkertijd bedachtzaam mannetje.
Ik denk met afstand het leukste kleinkind wat een mens kan hebben![]()
Hoi Jaafke, eet smakelijk! Ik eet straks boerenkool met worst. Doei!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef JaafkeGB het volgende:
Hoi mensen,
Kom hier niet vaak maar heb even 5 minuten niks te doen!
Dalijk lekker gekarameliseerde garnalen maken..
doei!
De rust is voorlopig weer even teruggekeerd. Hij moet 3 januari voorkomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
HeheLeuk toch! Is het al een beetje opgelost met die buurman?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
De rust is voorlopig weer even teruggekeerd. Hij moet 3 januari voorkomen.
Toevallig vandaag gebeld voor de leiding naar de woningbouwquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Nou de leidingen zijn weer eens verstoptmorgen maar weer eens naar de woningbouw bellen, de vorige keer was het wel snel verholpen maar kennelijk niet voor de lange termijn.
Mijn ouders hebben wel sleutels van ons huis maar zouden zichzelf nooit binnenlaten.
(behalve als wij op vakantie zijn en zij voor de katten zorgen natuurlijk)
quote:
Oh ja, die extra servicepakketten van tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Toevallig vandaag gebeld voor de leiding naar de woningbouw. Ze begonnen over dat dat in een servicepakket zit die ik niet heb genomen
dus ik mag em of zelf repareren of ze zorgen voor een reparatie die ik mag betalen. Lekker dan, tis helemaal niet mijn wc...
Veel plezier in TRU en BNW. Vergeet inderdaad niet je alu-hoedje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen dat 'when of', is dat geen foutje? Ik denk dat er op de 21e heel veel zelfmoorden worden gepleegd en het zou me niets verbazen als er ook aanslagen komen...
Ik wist niet eens van dat pakket af. Dacht dat het wel standaard was idd. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, die extra servicepakketten van tegenwoordigWij hebben er wel een genomen, want er zat zo ongelofelijk veel 'vanzelfsprekend' en standaard gedoe in wat ze dus niet komen repareren als je geen pakket hebt
Ik heb het idee dat het vroeger gewoon bij de huur in zat, maar nu moet je er dus voor bijbetalen.
Wij betalen 5 euro per maand voor het servicepakket. Inderdaad: vastzetten trapleuningen, stopcontacten vernieuwen, lekkages en loodgieter etc.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hier kun je voor 2.50 EUR ook een extra pakket kopen. Zitten dingen in als bv. trapleuningen installeren enzo.
Vergaat de wereld dan ook weer? Of is dat voorbehouden aan 21-12?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
Over ene kleine 12uur. 12:12:12 12:12:12
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef borisz het volgende:
Een welpie in de wijndoos en poes is minuten lang bezig om dat ding eruit te vissen
En een zoon van vrienden van ons wordt die dag ook nog eens 12quote:Op woensdag 12 december 2012 00:27 schreef borisz het volgende:
Over ene kleine 12uur. 12:12:12 12:12:12
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef borisz het volgende:
Pfff splinter in mijn voet, alleen die zit dieper dan normaal en krijg hem d'r niet helemaal uit.
edit: De huisarts heeft zo nog plek. Laatste keer dat ik daar was... acht jaar geleden oid.
Lopen over parket wat begint te slijtenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar ?![]()
De jongen van 12 op 12 etc.
Naar de bieb
Je weet dat dan je hele voet er op 21-12 afvalt?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
Toevallig Borisz, ik had dat ook 2 weken geleden, maar een ienemienie splinter. Daar heeft zich nu wat eelt overheen gevormd en lijkt wat op te lossen in de huid. Is nog steeds wel wat gevoelig.
Hebben we daar ook geen last meer vanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat dan je hele voet er op 21-12 afvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |