1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Mag gewoon niet besproken worden. Heb liever dat dit topic het nieuwjaar nog overleeftquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag gewoon niet besproken worden. Heb liever dat dit topic het nieuwjaar nog overleeft
mm oke sorryquote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag gewoon niet besproken worden. Heb liever dat dit topic het nieuwjaar nog overleeft
Donequote:Op zondag 9 december 2012 22:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan iemand de OP aanpassen? Oudjaarsdag valt op maandag niet op zaterdag
gewoon via internet bestellen dan wordt het keurig bezorgd door TNT/PTT/PostNLquote:
dat wordt dus mijn vuurwerkquote:Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon via internet bestellen dan wordt het keurig bezorgd door TNT/PTT/PostNL
ik heb ze gehaald bij fakkels.com
Vuurkogel ofzo idd. Zijn vrij prijzigquote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo'n noodbeacon lijkt me ook wel tof. Die zo de lucht inschiet.
Fliesenparadies, op de Tackenweide. Zit op een industriegebied en is een soort pottenbakkerij. De winkel doorlopen, kleine opening door en je staat in een magazijn vol vuurwerkquote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand een vuurwerkwinkel in emmerich (Duitsland)
Zon beetje elke OBI, Hagebau, Kaufhaus, LIDL, ALDI, Pennymarkt, K&K verkoopt vuurwerk, daar zal er vast wel eentje van in Emmerich zitten.quote:Op maandag 10 december 2012 21:18 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand een vuurwerkwinkel in emmerich (Duitsland)
Meen je dat nu? Vuurwerk in de Aldi?quote:Op maandag 10 december 2012 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
De Phoenix is wegHopelijk niet bij Aldi NORD, maar lijkt er wel op...
Anyway, genoeg andere keuze... voor het geld hoef je het niet te laten
In Duitsland krijg je bijna in iedere supermarkt vuurwerk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 04:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meen je dat nu? Vuurwerk in de Aldi?![]()
![]()
In België zou je zoiets niet kunnen bedenken
Oke, ik zal daar zeker een kijkje nemen en waarschijnlijk ook wat aanschaffenquote:Op maandag 10 december 2012 21:43 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Fliesenparadies, op de Tackenweide. Zit op een industriegebied en is een soort pottenbakkerij. De winkel doorlopen, kleine opening door en je staat in een magazijn vol vuurwerk
Ik wist wel dat er in de supermarkten vuurwerk verkopen maar andere plekken dan dat wist ik nog niet te vinden. Ook bedankt voor de info!!quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zon beetje elke OBI, Hagebau, Kaufhaus, LIDL, ALDI, Pennymarkt, K&K verkoopt vuurwerk, daar zal er vast wel eentje van in Emmerich zitten.
Je moet ff aan de strenge veiligheidsvoorschriften denken die hier gelden... afstand houden, maximaal zoveel kilo, bunkers....quote:Op dinsdag 11 december 2012 04:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meen je dat nu? Vuurwerk in de Aldi?![]()
![]()
Goed puntquote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze mogen wel eens met iets nieuws komen
Niet alleen Boerenbond hoor...quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef penny-wise het volgende:
Gisteren lag er een vuurwerkfolder van Boerenbond in de bus.
Schrok wel van de prijzen zeg..
Groot vuurwerk, potten pijlen ed voor ¤50 t/m ¤200![]()
Pakketten van ¤350..![]()
Zelf koop ik niks maar ben wel benieuwd of hier iemand is die zóveel geld uitgeeft aan vuurwerk.
Daarom Duitslandquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef penny-wise het volgende:
Gisteren lag er een vuurwerkfolder van Boerenbond in de bus.
Schrok wel van de prijzen zeg..
Groot vuurwerk, potten pijlen ed voor ¤50 t/m ¤200![]()
Pakketten van ¤350..![]()
Zelf koop ik niks maar ben wel benieuwd of hier iemand is die zóveel geld uitgeeft aan vuurwerk.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:33 schreef penny-wise het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoeveel geven jullie ongeveer uit aan vuurwerk per jaar?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hangt van het jaar af. Dit jaar ongeveer 1500/2000¤
Op de illegale markt heb je het 10x zo goedkoopquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:49 schreef Mercurial het volgende:
Als je vuurwerk voor een iets hogere prijs haalt dan haal je tegenwoordig wel kwaliteit binnen hoor. Met een klein beetje research kan je de mooiste er zo uit vissen. En dan blaas je al die Duitse zooi zo weg.
Goed dat je het alvast vermeld dan krijng je rond die tijd mooi politie bezoekquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:44 schreef NutKees het volgende:
Ik draai alweer totaal niet warm voor vuurwerk dit jaar, het wordt ieder jaar minder. Maar ach, meestal komt dat wel weer een paar dagen voordat het gaat gebeuren. Dan krijg ik ineens foto's van vrienden in m'n mailbox met bergen vuurwerk en scheur ik ook met de kofferbak vol de grens over.
Ik denk ook dat er aan ligt waar je Weco haalt, siervuurwerk van Weco is goed spul knal van Weco is duur en baggerquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet alleen Boerenbond hoor...
Zena zie ik tot nu toe als het goedkoopste, samen met Steengoed Vuurwerk (Mercurius). WECO is het duurste.
Nee idd, ik zag een pot van maar ¤199,valt mee toch? 2,5 minuut is je ¤199 weg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:35 schreef mar456 het volgende:
Hier bij ons is het meeste duurder geworden. Er zijn zelfs dingen waarvan de prijs t.o.v. vorig jaar meer als verdubbelt is. Dan maak je het voor mensen ook niet aantrekkelijk om legaal te halen.
Wat ik overigens wel doe want is makkelijker als België of Duitsland.
Amplifier heeft die geloof ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Mensen die de Immortal Gold van Rubro hebben besteld? Ik hoop dat je in dat geval geen vervangend product krijgt!
Ik hoorde dat alle kartons met Immortal Gold al lang door de leverancier verkocht waren en dat de voorraad niet groot was.
Toch wel even grinniken om die laatste zin. Zo'n beest als de Immortal Gold haal je echt niet goedkoper uit Duitsland en sowieso niet met betere kwaliteit. In Nederland kon je de Immortal Gold voor 139 euro kopen. Ja het is veel geld, maar het is het beste van het beste.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nee idd, ik zag een pot van maar ¤199,valt mee toch? 2,5 minuut is je ¤199 weg.
Daarom ga ik ook naar Duitsland goedkoper en kwaliteit is hetzelfde zoniet nog beter
Dat klopt! Die staat op mijn lijst. Gelukkig nog niet besteld, dat wou ik de maandag voor kerst doen. Ik ben bang dat ik een vervanger krijg, misschien bestel ik hem daarom ook maar niet en haal ik hem in de losse verkoop als eerste s'ochtends vroeg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Amplifier heeft die geloof ik
De 100 sh. versie of de 25 sh. versie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hoe duur is een karton asain thunder cakes?
beide?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:52 schreef Amplifier het volgende:
[..]
De 100 sh. versie of de 25 sh. versie?
Ik weet niet wat ze bij jouw dealer kosten maar dacht inhoud van de 100sh. 12/1 en de 25sh. 24/1 maar pin me er niet op vast.quote:
aiquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij jouw dealer kosten maar dacht inhoud van de 100sh. 12/1 en de 25sh. 24/1 maar pin me er niet op vast.
Hij is wel leuk, maar Bloody Sky vindt ik persoonlijk mooierquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Frutsel het volgende:
Mooie legale potten zeg... maar damn... daar hangt ook een prijskaart aan zeg
Kom es met een filmpje danquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar Bloody Sky vindt ik persoonlijk mooier
[ afbeelding ]
Dat prijskaartje klopt maar bekijk het eens van de andere kant. Immortal Gold 4 potten voor 139 euro. Dat is 35 euro per dikke 500 gram! 25 shots pot. Het is prijzig, maar er zijn vele 500 grammers op de markt die duurder zijn dan 35.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Frutsel het volgende:
Mooie legale potten zeg... maar damn... daar hangt ook een prijskaart aan zeg
Vind deze echt niet mooier dan de Immortal Goldquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar Bloody Sky vindt ik persoonlijk mooier
[ afbeelding ]
quote:Liever lezers, Geachte winkelier en Beste Freaks.
Hier is Royal Fireworks wederom met een onthulling voor 2012.
Ook wij kunnen maar niet wachten, we liggen elke avond om 19:00 uur in bed omdat het dan sneller 29 september is. Maar goed, dan nog duurt het zoooooooooooo lang.
Begin 2012 kregen wij de vraag om voor een aantal detaillisten een kwalitatief goed rotje te maken die in een mooi doosje verpakt zit.
Zo gezegd zo gedaan en zie hier het resultaat.
Zoals je kan zien volgen we niet de andere importeurs die elkaars ideeën kopiëren en daar hun eigen parodie op maken, dat is te simpel en heeft ook geen style.
De Royal Thunder zal gelimiteerd bij een aantal Royal Dealers verkrijgbaar zijn en zo lang de voorraad strekt.
De desbetreffende winkeliers zullen op hun tijd en met hun aanbevelingen vanzelf naar buiten komen.
We hebben deze Royal Thunder aardig aan de tand gevoeld en hebben een zeer uitgebalanceerde knal weten te creëren.
Bekijk onze Batch test foto’s die we ervan hebben weten te maken, en oordeel zelf de db meter liegt er niet om!
Fijne dag allemaal!
Royal Fireworks niet de enige wel de betere!
Vuurwerk presented by Royal Fireworks
Artikelnummer: RFC 141201
Artikelnaam: Royal Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: BOEM
Tijdsduur: 8 sec incl lont
Stijghoogte:
Richtprijs:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In bloody sky zit meer tempo, maar deze bestaat al zeker een jaartje 6/7quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Vind deze echt niet mooier dan de Immortal Gold
- Geen goudeffecten
- Minder shots
- Kleinere boeketten
Zijn totaal niet vergelijkbaar
In de Super 500 zit ook meer tempo, maar dat is me iets té haha.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
In bloody sky zit meer tempo, maar deze bestaat al zeker een jaartje 6/7
119 euro kost die hier...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:45 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dat prijskaartje klopt maar bekijk het eens van de andere kant. Immortal Gold 4 potten voor 139 euro. Dat is 35 euro per dikke 500 gram! 25 shots pot. Het is prijzig, maar er zijn vele 500 grammers op de markt die duurder zijn dan 35.
Ik ga hem als finaleblok gebruiken denk ik, misschien met een paar Silver Salutes vooraf.
Smaken verschillen... geen idee wat daar voor prijskaartje aan hangt maar ik word er helaas niet warm van. Plus dat ie al na 35 seconden klaar is. Kijk ik toch liever een kleine twee minuten naar die andere twee.quote:
Die wilde ik eerst ook tot ik die andere ook zag...getwijfeld om ze beide te halenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef Amplifier het volgende:
Nee, doe mij toch maar de Immortal Gold!
Ik weet niet welke regio je zit maar ik heb hem voor 18 euroquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
119 euro kost die hier...
silver salute wil ik ook, maar die vind ik in de regio niet goedkoper dan 26,50
AnoVuurwerk?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
119 euro kost die hier...
silver salute wil ik ook, maar die vind ik in de regio niet goedkoper dan 26,50
Jij hebt dan ook een superdealerquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik weet niet welke regio je zit maar ik heb hem voor 18 euro
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een superdealer
Kun je als Nederlander daar ook bestellen? Vorig jaar was bijna alles uitverkocht bij de Aldiquote:Op maandag 10 december 2012 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
De Phoenix is wegHopelijk niet bij Aldi NORD, maar lijkt er wel op...
Anyway, genoeg andere keuze... voor het geld hoef je het niet te laten
Ja hoor, geen probleem. Het zijn juist de Nederlanders die dit doen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kun je als Nederlander daar ook bestellen? Vorig jaar was bijna alles uitverkocht bij de Aldi
Maar dan moet je eerst dat blaadje bij de winkel halen? Of is online-bestellen tegenwoordig ook mogelijk bij de aldi?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:38 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Het zijn juist de Nederlanders die dit doen!
Ik zag een silver flash spanish cracker staan in een krantje hierquote:Op woensdag 12 december 2012 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens al die illegale namen die ze in 2012 dat vuurwerk geven![]()
Maar toch ff kopen en toch ff checken hoe ze zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zag een silver flash spanish cracker staan in een krantje hier.
Met twee flashing diamonds op de voorgrondquote:Op woensdag 12 december 2012 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zag een silver flash spanish cracker staan in een krantje hier.
[ afbeelding ]
Grappig, een aansteeklont van een meter dat heb ik ook nog nooit eerder gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
1 x : Royal Thunder HARDER KAN NIET 60 stuks NIEUW
1 x : Black Cobra 15.0 12 stuks 15 cm Nieuw
3 x : Sterretjes 16 Cm.
1 x : Aansteeklont 1 meter
1 x : Twister met crackling Nieuw
Dit bij bestelt.
Nee je moet wel naar de winkel toe en daar het blaadje invullen op een van de verkoopdagen. Voorbestellen is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst dat blaadje bij de winkel halen? Of is online-bestellen tegenwoordig ook mogelijk bij de aldi?
Oh jawel dat bestaat al heel lang! Ik heb die ook altijd gehad, die deed ik dan in 4en knippenquote:Op woensdag 12 december 2012 06:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Grappig, een aansteeklont van een meter dat heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Black Cobra 15.0quote:Op woensdag 12 december 2012 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
Benieuwd naar die royal thunder. Zou 130db geven ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
1 x : Royal Thunder HARDER KAN NIET 60 stuks NIEUW
1 x : Black Cobra 15.0 12 stuks 15 cm Nieuw
3 x : Sterretjes 16 Cm.
1 x : Aansteeklont 1 meter
1 x : Twister met crackling Nieuw
Dit bij bestelt.
Dat is wel makkelijk, raar ik heb ze alleen nog mar ik het klein gezien en dat terwijl ik ieder jaar vuurwerk haal ook op verschillende plekken.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:27 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Oh jawel dat bestaat al heel lang! Ik heb die ook altijd gehad, die deed ik dan in 4en knippen
Gewoon butaanaansteker bestellen johquote:Op woensdag 12 december 2012 07:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk, raar ik heb ze alleen nog mar ik het klein gezien en dat terwijl ik ieder jaar vuurwerk haal ook op verschillende plekken.
Ik zal het dit jaar goed in de gaten houden.
Daarmee maak ik de lonten altijd aanquote:Op woensdag 12 december 2012 07:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon butaanaansteker bestellen joh
Twentequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik weet niet welke regio je zit maar ik heb hem voor 18 euro
Dat dusquote:Op woensdag 12 december 2012 07:27 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Nee je moet wel naar de winkel toe en daar het blaadje invullen op een van de verkoopdagen. Voorbestellen is niet mogelijk.
Kijk nou eens ff mijn grote post op de derde pagina.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd naar die royal thunder. Zou 130db geven ofzo
Nice ben je ook lekker in een keer klaar.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren toch maar mijn eerste bestelling geplaatst... toch gekozen voor de 6 elements Event Box en 2x de Secret Salute
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 12 december 2012 14:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice ben je ook lekker in een keer klaar.
Ik shop op die dagen ook nog wel ff... Zo wil ik eigenlijk nog de Outblast van Brilliant en de Silver Salute maar tot nu toe vind ik ze te prijzig in de regio...quote:
Ik gebruik deze om 0:00u:quote:Op woensdag 12 december 2012 07:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon butaanaansteker bestellen joh
Ik heb deze, maar dan zonder dat halve zakmes eraan vast.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik gebruik deze om 0:00u:
[ afbeelding ]
Geen wind die dat ding uitblaast.
Zijn 4 losse potten die je zelf aan elkaar moet binden. Volgens mij zit bovenop elke pot een reservelont dat je zou kunnen gebruiken. Maar je moet ze dus zelf wel goed verbinden wil je ze allemaal in elkaar over laten lopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:29 schreef ShaoliN het volgende:
Die immortal gold, zou je die nou aan beide kanten in 1 keer aan moeten steken ofzo?
Is dat lastig, dat doorlonten?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:34 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Zijn 4 losse potten die je zelf aan elkaar moet binden. Volgens mij zit bovenop elke pot een reservelont dat je zou kunnen gebruiken. Maar je moet ze dus zelf wel goed verbinden wil je ze allemaal in elkaar over laten lopen.
Doorlonten is niet legaal maarja iedereen doet het. Gewoon 2 lonten tegenelkaar houden en met schilderstape of tie wrap vastmaken. Ik zou gewoon eerst wat oefenen met wat singleshots of fonteintjes en als dat goed werkt kan je je Immortal Gold ook doorlonten.quote:
Het is officieel niet legaal volgens mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:46 schreef Faazz het volgende:
Zit er niet zo een simpel kliksysteempje op dan?
Echt triest... Er kwamen al wat collega's aanzetten met dat zij willen weten of het echt was.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |