PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Messi > Ronaldo irlquote:
Eens.quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef quer het volgende:
[..]
Messi > Ronaldo irl
Ronaldo > messi in fifa
Sierdjequote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Getuige van een historisch moment, ik was erbij
Wat?quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Maar, toch is Ronaldo beter dan Messi he jongens!
hij gaat vast 3,5 goal per wedstrijd scoren ja, heel realistisch.quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
Wedstrijden van Barça:
Nu Betis - Barça (2 maal messi)
Cordoba - Barça
Barça - Atletico Madrid
FC Barcelona - Cordoba
Real Valladolid - FC Barcelona
3.5 goal per wedstrijd als 'ie niks meer scoort deze wedstrijd.quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
Wedstrijden van Barça:
Nu Betis - Barça (2 maal messi)
Cordoba - Barça
Barça - Atletico Madrid
FC Barcelona - Cordoba
Real Valladolid - FC Barcelona
hij kan nu nog scoren hé, niet vergetenquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gaat vast 3,5 goal per wedstrijd scoren ja, heel realistisch.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Maar, toch is Ronaldo beter dan Messi he jongens!
Weet je niet, weet je niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef BDIL het volgende:
[..]Laat hem in de BPL maar presteren zonder Xavi en Iniesta dan scoort hij er niet eens 25
nou 3 goals per wedstrijd gaat ie ook niet halen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij kan nu nog scoren hé, niet vergeten
ik denk dat ie bij een topteam in de BPL ook wel aardige spelers om hem heen zal hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef BDIL het volgende:
[..]Laat hem in de BPL maar presteren zonder Xavi en Iniesta dan scoort hij er niet eens 25
quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef BDIL het volgende:
quote:
Nog 22 dagen en dan weten we hetquote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou 3 goals per wedstrijd gaat ie ook niet halen hoor.
[..]
ik denk dat ie bij een topteam in de BPL ook wel aardige spelers om hem heen zal hebben.
Beter dan bij Barca gaat hij het niet doen.quote:
Guarinquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Een dikke IF voor Falcao en een zeer waarschijnlijke IF voor Guarin..ik glij nu al van mijn stoel af bij de gedachte![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beter dan bij Barca gaat hij het niet doen.
quote:
Goal + assist so far in de topper tegen Napoliquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GuarinDat zou wel manneziek zijn
Kan je ook zelf wat verzinnen kneus ?quote:
En dan heb je Rodriguez ook nogquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Een dikke IF voor Falcao en een zeer waarschijnlijke IF voor Guarin..ik glij nu al van mijn stoel af bij de gedachte![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Loopt het voorvocht nu al tussen de benen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
ja dat kan ik zeker. Jij gaat maar uit van dingen terwijl je helemaal niet weet of het ook zo is.quote:
Ja, dadelijk mijn favoriete filmpje maar even opzetten om het af te maken, anders loop ik toch alleen maar vanalles omver.quote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Loopt het voorvocht nu al tussen de benen?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dadelijk mijn favoriete filmpje maar even opzetten om het af te maken, anders loop ik toch alleen maar vanalles omver.
Lijkt meer op mijn team, al heb ik een verdediging die meer lijkt op het andere team dat je posttequote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Agbonlahor-Jerome
[ afbeelding ]
Teampje ook weer af. Geinspireerd op het team van DTM maar niet helemaal hetzelfde geloof ik.
IF Boerrigter hoe kom je er opquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Peefiee het volgende:
IF Messi, IF Falcao, IF Guarin en IF Boerrigter. Gaat even flink sparen worden om ze allemaal binnen te halen!
quote:
Vorige week dacht je ook al dat er een IF Boerrigter kwamquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Peefiee het volgende:
IF Messi, IF Falcao, IF Guarin en IF Boerrigter. Gaat even flink sparen worden om ze allemaal binnen te halen!
Speelt de afgelopen wedstrijd ontzettend goed. Belangrijk en mooi doelpunt gister, deze jongen heeft zijn IF dubbel en dwars verdiendquote:
Zo geweldig vond ik hem niet hoor gisterquote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Speelt de afgelopen wedstrijd ontzettend goed. Belangrijk en mooi doelpunt gister, deze jongen heeft zijn IF dubbel en dwars verdiend
Snap nog steeds niet dat hij er geen kreeg. Aanwinst voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vorige week dacht je ook al dat er een IF Boerrigter kwam![]()
volgens mij kijk jij naar een andere Boerrigterquote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Speelt de afgelopen wedstrijd ontzettend goed. Belangrijk en mooi doelpunt gister, deze jongen heeft zijn IF dubbel en dwars verdiend
quote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat hij er geen kreeg. Aanwinst voor het Nederlandse voetbal.
Denk dat we over dezelfde Derkie Boerrigter hebben. De buitenspeler die dit Ajax doet schitteren.quote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
volgens mij kijk jij naar een andere Boerrigter
Ben jij blind ?quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Denk dat we over dezelfde Derkie Boerrigter hebben. De buitenspeler die dit Ajax doet schitteren.
haphaphapquote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Ontzettend goed..waar heb jij de lat gelegd? Bij Sana op linksbuiten? Dan leek hij best goed ja. Tegen Madrid was hij op die intikker na echt bagger, baggerslecht..Tegen de gelegenheidsback van Groningen was hij best aardig ja, goede goal, maar het stelt echt nog niet veel voor. Vorig jaar was hij een stuk beter, al blijft zijn techniek en creativiteit zeer beperkt.
ja als hij niet speelt verliezen ze sowieso.quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Blind, nog zo'n meesterlijk goede Ajacied.
Nee hoor, Dijks is ook wel goed.quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja als hij niet speelt verliezen ze sowieso.
Nee, die vallen vaak tegen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en met Vermeer zijn uittrappen maken ze iedereen in.
Blind speelt erg goed de laatste tijd jaquote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Blind is stiekem al een maand of 2 de beste verdediger van Ajax qua prestaties![]()
Zegt ook veel over de rest
ja idd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Blind is stiekem al een maand of 2 de beste verdediger van Ajax qua prestaties![]()
Zegt ook veel over de rest
Wat doe je waus?quote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heeft iemand hier gezegd dat jij wat mocht zeggen ?
Hij traint nog apart, ze doen dit keer wél heel erg voorzichtig.quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wanneer komt Boilesen eigenlijk weer terug? Hem ben ik ook vergeten in dat squad met die Ajax UPs/downgrades trouwens
Binnenkort (hopelijk) de terugkeer van Serero
deden ze dat maar eens een keer voordat hij geblesseerd raakt.quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij traint nog apart, ze doen dit keer wél heel erg voorzichtig.
vet grappig ahahahaquote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Maver24 het volgende:
Napoli heeft gescoord, dus als het 2-2 wordt dan misschien geen Guarin IF , hehe
Hij maakte zijn rentree en raakte weer geblesseerd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap echt niks van het Boilesen verhaal..hoe kan je er nou ruim anderhalf jaar uit liggen met een hamstringblessure..4 tot 6 weken normaal
gevalletje Pato ?quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij maakte zijn rentree en raakte weer geblesseerd.
Ja, maar weet je hoe lang dat al is geleden..april 2011..Daarna verwacht je dan max 2 maanden, maar nu is het half decemberquote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij maakte zijn rentree en raakte weer geblesseerd.
Boeie we hebben Blind.quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe lang dat al is geleden..april 2011..Daarna verwacht je dan max 2 maanden, maar nu is het half december
Hij raakte geblesseerd in september 2011. Rentree was tegen ManUtd, dus ik denk februari/maart dit jaar.quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe lang dat al is geleden..april 2011..Daarna verwacht je dan max 2 maanden, maar nu is het half december
Eriksen is zeer matig dit seizoen..quote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef wieisboos het volgende:
Ach je moet de positieve kant er van bekijken, als hij niet geblesseerd was geraakt was hij in de zomer al weg samen met Eriksen
oh wacht, hij heeft een IFquote:
Wat is je YT?quote:Op zondag 9 december 2012 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ADO had gewonnen had Johan alles goed gehad in de Toto maar nu dus net niet.
Zou er iemand zijn die 2k of meer voor een Engelaar 4-3-3 wil betalen? Overigens heb ik gewoon meer winst gemaakt in aflevering 12 dan in de aflevering die ik niet heb upgeload
Geen Hasselbaink.quote:
Ok.quote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zullen we de statistieken er eens bijpakken.
Is dat team voor jou? Maak deze nou joh.quote:
Fapsokquote:
is mijn fitnessteam, dit is mijn andere teamquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dat team voor jou? Maak deze nou joh.![]()
[ afbeelding ]
I know maar maak dat 4222 team ook.quote:Op zondag 9 december 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is mijn fitnessteam, dit is mijn andere team
[ afbeelding ]
quote:
NEE!quote:Op zondag 9 december 2012 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
I know maar maak dat 4222 team ook.
Maakt niet uit joh, Messi heeft zijn record alquote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
Barca gaat zo echt nog de 2-2 tegen krijgen
Tuurlijk nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Fuszy het volgende:
Zou BMI een upgrade krijgen van EA in januari?
Hij heeft er wat wedstrijden opzitten met het Nederlands elftal. Ik hoop het iig.
Congratsquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste IF uit een pack
[ afbeelding ]
Had zelf de bovenste genomenquote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een inspiratie vandaag:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
?
Ik zou geen enkele pakken. Beide met 7 chem spelersquote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
?
1/2 spelers op 7 chemistry merk je niks van zolang je totale chem maar 100 is.quote:Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele pakken. Beide met 7 chem spelers
quote:Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele pakken. Beide met 7 chem spelers
probeer jij expres spelers op 7 chem te krijgen ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
?
Dat zeg jij en ik denk dat iedereen hier een andere mening over heeft. Ik zou het iig niet doen en je vraagt de mening van ons.quote:Op zondag 9 december 2012 22:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
1/2 spelers op 7 chemistry merk je niks van zolang je totale chem maar 100 is.
Ik vraag dan ook naar de spelers, het team. Niet kijkend naar de chemistry.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat zeg jij en ik denk dat iedereen hier een andere mening over heeft. Ik zou het iig niet doen en je vraagt de mening van ons.
Chemistry speelt wel een heel grote rol bij spelers, dus ja...quote:Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vraag dan ook naar de spelers, het team. Niet kijkend naar de chemistry.
Dat zei Evert ten Napel (quote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wie kan mij even wat vertellen over die Andersen. Ik hoorde, volgens mij gisteren, iemand zeggen dat er weer een debutant uit eigen jeugd kwam. Hij doelde op die Deen.
Was het de commentator bij die wedstrijd? of wie was het dan?
Oké dan had ik het toch goed gehoordquote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat zei Evert ten Napel () en er klopt natuurlijk niks van want Andersen kwam in Augustus naar Ajax toe
quote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12591
Dat einde![]()
![]()
Debutant vanuit de opleiding is feitelijk juist aangezien ze hem nadat ze hem hebben gekocht in de jeugd hebben gezet, zelf opgeleid dan weer niet. Het is mij niet opgevallen, dus weet niet wie het zou hebben gezegd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Wie kan mij even wat vertellen over die Andersen. Ik hoorde, volgens mij gisteren, iemand zeggen dat er weer een debutant uit eigen jeugd kwam. Hij doelde op die Deen.
Was het de commentator bij die wedstrijd? of wie was het dan?
Ja volgens mij zei hij 'eigen jeugd'. Daarom vroeg ik het.quote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Debutant vanuit de opleiding is feitelijk juist aangezien ze hem nadat ze hem hebben gekocht in de jeugd hebben gezet, zelf opgeleid dan weer niet. Het is mij niet opgevallen, dus weet niet wie het zou hebben gezegd.
Ja is een bug, xplosionboxquote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Rijst het volgende:
WTF ik schrok me dood. Mn xbox stond uit en hij ging uit het niets aan maar dat lampje brandde niet. Ik hoorde alleen dat hij de CD ging lezen maar dan 2x zo hard als normaal. Alsof mn xbox ging ontploffen. Hebben jullie dit wel eens gehad.
Je kijkt teveel Homelandquote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Rijst het volgende:
WTF ik schrok me dood. Mn xbox stond uit en hij ging uit het niets aan maar dat lampje brandde niet. Ik hoorde alleen dat hij de CD ging lezen maar dan 2x zo hard als normaal. Alsof mn xbox ging ontploffen. Hebben jullie dit wel eens gehad.
Haha nee ik meen het.quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kijkt teveel HomelandHoorde je ook Allah Akhbar ?
lolquote:Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12591
Dat einde![]()
![]()
Kost 'ie?quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Heb die IF gekocht, hopelijk is hij beast. 196 met 78 heading en defending!
beetje weinig pacequote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Heb die IF gekocht, hopelijk is hij beast. 196 met 78 heading en defending!
Ja maar centraal hoop ik dat het niet opvalt of storend is, en met Wynne en Olave heb ik wel pace ernaastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |