PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Messi > Ronaldo irlquote:
Eens.quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef quer het volgende:
[..]
Messi > Ronaldo irl
Ronaldo > messi in fifa
Sierdjequote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Getuige van een historisch moment, ik was erbij
Wat?quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Maar, toch is Ronaldo beter dan Messi he jongens!
hij gaat vast 3,5 goal per wedstrijd scoren ja, heel realistisch.quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
Wedstrijden van Barça:
Nu Betis - Barça (2 maal messi)
Cordoba - Barça
Barça - Atletico Madrid
FC Barcelona - Cordoba
Real Valladolid - FC Barcelona
3.5 goal per wedstrijd als 'ie niks meer scoort deze wedstrijd.quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
Wedstrijden van Barça:
Nu Betis - Barça (2 maal messi)
Cordoba - Barça
Barça - Atletico Madrid
FC Barcelona - Cordoba
Real Valladolid - FC Barcelona
hij kan nu nog scoren hé, niet vergetenquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gaat vast 3,5 goal per wedstrijd scoren ja, heel realistisch.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Maar, toch is Ronaldo beter dan Messi he jongens!
Weet je niet, weet je niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef BDIL het volgende:
[..]Laat hem in de BPL maar presteren zonder Xavi en Iniesta dan scoort hij er niet eens 25
nou 3 goals per wedstrijd gaat ie ook niet halen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij kan nu nog scoren hé, niet vergeten
ik denk dat ie bij een topteam in de BPL ook wel aardige spelers om hem heen zal hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef BDIL het volgende:
[..]Laat hem in de BPL maar presteren zonder Xavi en Iniesta dan scoort hij er niet eens 25
quote:Op zondag 9 december 2012 21:34 schreef BDIL het volgende:
quote:
Nog 22 dagen en dan weten we hetquote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou 3 goals per wedstrijd gaat ie ook niet halen hoor.
[..]
ik denk dat ie bij een topteam in de BPL ook wel aardige spelers om hem heen zal hebben.
Beter dan bij Barca gaat hij het niet doen.quote:
Guarinquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Een dikke IF voor Falcao en een zeer waarschijnlijke IF voor Guarin..ik glij nu al van mijn stoel af bij de gedachte![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beter dan bij Barca gaat hij het niet doen.
quote:
Goal + assist so far in de topper tegen Napoliquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GuarinDat zou wel manneziek zijn
Kan je ook zelf wat verzinnen kneus ?quote:
En dan heb je Rodriguez ook nogquote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Een dikke IF voor Falcao en een zeer waarschijnlijke IF voor Guarin..ik glij nu al van mijn stoel af bij de gedachte![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Loopt het voorvocht nu al tussen de benen?quote:Op zondag 9 december 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
ja dat kan ik zeker. Jij gaat maar uit van dingen terwijl je helemaal niet weet of het ook zo is.quote:
Ja, dadelijk mijn favoriete filmpje maar even opzetten om het af te maken, anders loop ik toch alleen maar vanalles omver.quote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Loopt het voorvocht nu al tussen de benen?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dadelijk mijn favoriete filmpje maar even opzetten om het af te maken, anders loop ik toch alleen maar vanalles omver.
Lijkt meer op mijn team, al heb ik een verdediging die meer lijkt op het andere team dat je posttequote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Agbonlahor-Jerome
[ afbeelding ]
Teampje ook weer af. Geinspireerd op het team van DTM maar niet helemaal hetzelfde geloof ik.
IF Boerrigter hoe kom je er opquote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Peefiee het volgende:
IF Messi, IF Falcao, IF Guarin en IF Boerrigter. Gaat even flink sparen worden om ze allemaal binnen te halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |