soonquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee jammergenoeg niet. , tenzij hij de Turk onder mijn bureau was.
Jawel hoezo?quote:
quote:
Pardonnekes ?quote:
Jaloers dat jullie daar geen fatsoenlijke voetbalclub hebben.quote:
Oke..quote:
Vroeger toen ik klein was lustte ik het niet ...quote:
Moeilijk kindquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger toen ik klein was lustte ik het niet ...
Vind het niet lekker.quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Jaloers dat jullie daar geen fatsoenlijke voetbalclub hebben.
komijn of mosterdpitjes? Ik lust overigens beidequote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke..
lust jij pitjeskaas, sala?
Ik at het wel..quote:
Komijn, maar goed om te weten.quote:Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
komijn of mosterdpitjes? Ik lust overigens beide
best goorquote:
Ja, ik denk dat ik maar ga verhuizen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Jaloers dat jullie daar geen fatsoenlijke voetbalclub hebben.
Niet uit bedquote:Op zondag 9 december 2012 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dat om kwart voor 10 's avonds. Never mind 7 am.
Meneer heeft een gaatje voor ons gevonden, hoor.quote:
Wat voor cijfer zou jij Jachtgeweer geven?quote:
Foto?quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou jij Jachtgeweer geven?
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #107
Uhhhhquote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een 8/10 en op dagen dat ik er op mijn best uitzie kom ik wel richting 8.7/10, verder zijn de deernes die niet genoegen nemen met een compliment van een wat minder aantrekkelijke man gewoon achterbakse sletten met een onzekerheidscomplex.
nu is quote alert wel ergquote:
Waarom de neuk heb je dat in vredesnaam aan staan?quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
zo leuk dat als je thuiskomt een shitload aan quote alerts krijgt dat mn laptop flipt
Zal 'm even op de hoogte stellen middels notificatie-DM.quote:
Just returnin' the favor, Chaiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
Vooruit, hier een foto van mij. Zie er wel beetje brak uit, hele dag niet buiten geweest
[ afbeelding ]
Omdat ik in veel topics reageer en dus wel wil zien als iemand op mij reageert zodat ik terug kan reageren?quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom de neuk heb je dat in vredesnaam aan staan?
Is een autistending.quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom de neuk heb je dat in vredesnaam aan staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ik vind het ook wel handig, ja.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wel, rete-handig dat quotealert..
Ik vind dat echt serieus een fucking treurige functie.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe kan je dat niet aan hebben staan. Dat FOK! dit al die jaren niet had man
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |