Ach die kabeljauw moest toch op, hadden we gratis gekregen van een zeevisser (ja ik maak rare dingen mee, mensen die me zomaar vis geven)quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt heel wild van worden.. neemt niet weg dat ik het niet zou wegnommen.
Ja dat onderstequote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gaat meedoen met de nieuwjaarsduik of bedoelde je dat onderste?
Ik zei het toch laatst al, je bent helemaal vercrackt. Een soort Lindsay Lohan, vroeger nice en cute, nu kapot.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
je zou mijn hoofd nu eens moeten zienkrijg mn ogen niets eens 50% open
Vis is sowieso wel lekkerquote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach die kabeljauw moest toch op, hadden we gratis gekregen van een zeevisser (ja ik maak rare dingen mee, mensen die me zomaar vis geven)
Van dat kroos in je haar daarnaquote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Even een duik in de vijver van het park.
Kijk je wel uit dat je niet wegwaait?quote:
Gay.quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, never. Zo lekker in bed cuddlen =$
mensen noemen mij srs wel eens lindsay lohan. Vette beledigingquote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei het toch laatst al, je bent helemaal vercrackt. Een soort Lindsay Lohan, vroeger nice en cute, nu kapot.
Het gewicht van mn zak houd me aan de grondquote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet wegwaait?
Je bent zelf...quote:
Ik ben blij dat ik nu niet op stage benquote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gewicht van mn zak houd me aan de grond
Gaat Ally weer d'r titties flashen?quote:
http://hahgay.com/quote:
Omdat je een ginger bent?quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
mensen noemen mij srs wel eens lindsay lohan. Vette belediging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
R.I.P. alvast dan maar. #YOLOquote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die gozer zit in de bak op gitmoquote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef VeerEli het volgende:
Weet iemand hoe dit afgelopen is? GC / Maddox steelt een paar miljoen #10 Mama medeplichtig?
Komt geen topic meer na deze.
Soort van kakhiel, maar dan gewoon niet grappig.quote:
Nah je zult het met de mijne moeten doen vandaag.quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat Ally weer d'r titties flashen?
Ik las gizmo?quote:
Alle lobi die ik krijg houdt me jongquote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
R.I.P. alvast dan maar. #YOLO
quote:Op zondag 9 december 2012 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je een ginger bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat zeggen tegen de persoon die de grootste fobie voor gingers EVER heeft
!
JAmmer welquote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu niet op stage ben![]()
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ff serieus is hij echt vast komen te zitten?
Ja dit eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Soort van kakhiel, maar dan gewoon niet grappig.
Ik deed best wel hard HAHAquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah je zult het met de mijne moeten doen vandaag.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee waar je het over hebt, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:
Zou je Pectoralis Major wel likken.quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah je zult het met de mijne moeten doen vandaag.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Dat zeggen tegen de persoon die de grootste fobie voor gingers EVER heeft
!
quote:
2nutz is je collega ja?quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu niet op stage ben![]()
Ja degene die haar aldoor laat struikelenquote:
Gizmo isn toalterroris da wedde gij toch wel?quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee waar je het over hebt, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
leuk dat brabantsquote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gizmo isn toalterroris da wedde gij toch wel?
quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou je Pectoralis Major wel likken.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gizmo isn toalterroris da wedde gij toch wel?
quote:Uw zoekbewerking - toalterroris - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Nee jammergenoeg niet. , tenzij hij de Turk onder mijn bureau was.quote:
Moest ik ff quotenquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee jammergenoeg niet. , tenzij hij de Turk onder mijn bureau was.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |